На сайте используются cookie файлы
The site uses cookie files
Данный сайт имеет возрастное ограничение!
This site has age restrictions!
Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 летДля просування рожевого шампанського та рожевих вин Moët відкриває в мережі елітних універмагів Лондона тематичний простір, стилізований під французький кінотеатр, під назвою Rosé Lumière, що включає магазин і бар, де продаються та подаються рожеві Veuve Clicquot, Moët & Chandon, Ruinart та Château d’Escla.
Дизайн Rosé Lumière виконаний у стилі ар-деко, з неоновими вивісками та рекламними постерами в класичному кінематографічному стилі, «що представляють головні ролі кожного рожевого вина у вигляді назв фільмів». В Moët Hennessy відзначають, що така інсталяція створювалася з метою «надихнути та направити гостей на вибір напою». До того ж, тільки тут подадуть… рожевий попкорн.
Окрім продажів, у Rosé Lumière будуть проводити «освітні заходи» – дегустації, тематичні лекції про різні стилі rose, майстер-класи з приготування коктейлів.
Офіційне відкриття Rosé Lumière відбулось на початку лютого, планується, що заклад у Selfridges працюватиме до червня цього року. А поки що «французький кінотеатр» запрошує у свої креативні стіни всіх бажаючих відсвяткувати День закоханих.
Мережа магазинів Selfridges завжди прагнула робити щось цікаве і давно зарекомендувала себе чимось набагато більшим, ніж просто магазин: Selfridges – це завжди творчість та покупки, які обіцяють здивувати, вразити та розважити гостей. Доказом цього стало відкриття Rosé Lumière.
Пілготувала О.Бантишева за матеріалами thedrinksbusiness.com, theluxuryeditor.com
Фото: theluxuryeditor.com