Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Sustainable Wine Tourism

Стійкий винний туризм: актуальність, заходи, стимули, бар’єри

27.01.2022, Маркетинг Автор: Світлана Дьякова

Результати опитування «Стійкий винний туризм – результати глобального дослідження», проведеного Університетом Гейзенхайма та WineTourism.com, були представлені онлайн 25 січня 2022 року. Трансляція відбулася на Facebook, LinkedIn та YouTube о 16:00 (CET).


Разом зі своїм колегою зі Швеції Нікласом Рідоффом (Niklas Ridoff), генеральним директором WineTourism.com, Гергелій Сольноки (Gergely Szolnoki), професор маркетингових досліджень Університету Гайзенхайма (Німеччина) та суддя премії Wine Travel Awards, представив дослідження під назвою «Стійкий винний туризм – результати глобального дослідження». Мета дослідження полягала в тому, щоб краще зрозуміти важливість стійкого розвитку у глобальному винному туризмі.

«Співпраця з WineTourism.com – найкраще, що могло статися. Це був момент, коли туристична сфера зустрілася з науковцями у рамках співпраці», – зазначив Гергелій Сільноки на початку онлайн-конференції.

Niklas Ridoff and Gergely Szolnoki

Стійкий розвиток набув важливого значення за останні 15 років. Зараз усі говорять про стійкий туризм та стійкість у винному туризмі. Але що означає стійкість? Які заходи ми можемо вжити для стійкого розвитку? Саме ці питання дослідники піднімали під час свого опитування, аби поділитися результатами та деякими рекомендаціями з представниками галузі.

Дані почали збирати у листопаді 2021 року. В опитуванні взяли участь 1579 виноробень із 42 країн світу. Найбільше відгукнулися Італія та Іспанія. Повний порівняльний міжкраїнний аналіз ви можете знайти у підсумковому звіті.

У ході дослідження було вивчено різні аспекти, які складаються з п’яти основних напрямів:

• Актуальність стійкого розвитку у винному туризмі;
• Трикомпонентна модель стійкого винного туризму;
• Заходи, що сприяють стійкому винному туризму;
• Стимули та бар’єри стійкого винного туризму;
• Комунікація з відвідувачами та їх ставлення.

Sustainable Wine Tourism

Дані показують, що виноробні Чілі, а також органічні виноробні загалом (в основному Італії та Іспанії) сприймають стійкість дуже важливою. Але факт того, що виноробні не бачать прямого зв’язку між стійким виробництвом та винним туризмом, слугує перепоную на шляху їх подальшого розвитку у цій сфері.

Модель стійкості включає екологічні, економічні та соціальні компоненти. Культурний аспект інтегрований у соціальний. Виноробні різного масштабу та з різних країн більш-менш однаково оцінювали важливість цих критеріїв.

Sustainable Wine Tourism

Дослідження, що проводилось у Німеччині, торкалося питання: «чи ви могли б визначити, що таке стійкий винний туризм та які його чинники?» Менеджери виноробень не були готові відповісти відразу. Отже, дослідники отримали список критеріїв та обрали способи для виміру кожного з них.

Переходячи до стимулів та бар’єрів стійкого винного туризму, Гергелій Сольноки зазначив: «На щастя, економія грошей не є метою. Тому що стійкість – це не економія грошей. Хоча це може бути побічним ефектом стійкості». Більшість провідних гравців ринку, на думку фахівця, орієнтовані на споживача.

Sustainable Wine Tourism

Коли ви починаєте практикувати стійкість, це потребує інвестицій, інфраструктури, яку потрібно побудувати в першу чергу, людських ресурсів (мати достатньо ноу-хау та бути достатньо мотивованим). Це активний безперервний процес, для якого виноробням потрібна інформація, державні субсидії та рекомендації.

Наскільки важлива стійкість у винній комунікації? Чи це буде важливо для відвідувачів віноробень? Відповіді на ці та інші питання ви можете знайти у підсумковому звіті тут.

X
Украина