Комунікативна медіагрупа Drinks+
є одним із найстаріших видавничих домів на території Східної Європи та унікальним об’єднанням авторів, які пишуть на теми алкогольного ринку. Крім того, це авторитетна та досвідчена агенція з організації винних та гастрономічних івентів – презентацій, тейстингів, семінарів та виставкових експозицій.
Агенція винного маркетингу
Медіагрупа Drinks+ спеціалізується на міжнародному просуванні вин, алкогольних та безалкогольних напоїв, продуктів харчування та інформаційному висвітленні всіх аспектів цієї галузі у власних принт- та діджитал-ресурсах.
Завданням Drinks+ є налагодження контактів між аудиторіями В2В та В2С, а також між різними закордонними алкогольними ринками. Комунікативну функцію виконує кожний підрозділ нашої компанії. І, насамперед, Маркетингова агенція Mix, до парафії якої входить проведення спеціалізованих івентів – кругових дегустацій, тейстингів для імпортерів, фестивалів, презентацій, у тому числі у рамках найбільших міжнародних виставок.
Wine Travel Awards
У 2021 році медіагрупа Drinks+ в колаборації з агенцією маркетингу MIX презентувала міжнародну премію нового, освітнього формату Wine Travel Awards для підтримки в різних країнах світу винного туризму, що постраждав від пандемії, а також для просування нових професій: гід еногастрономічного туризму, амбасадор вин та регіонів/винних шляхів, блогер/винний журналіст.
Партнери DRINKS+
Журнал DRINKS+, портал drinks.ua, онлайн-газета Drinks’o’Clock та наші спеціальні проєкти відомі довгостроковою співпрацею з міжнародними компаніями, місцевими та глобальними брендами, національними агенціями з просування вин та продуктів, а також найвпливовішими міжнародними виставками, включаючи такі національні об’єднання та проєкти, як Austrian Wine Marketing Board, Wines of Greece, Консорціум із захисту вин Вальполічели (Consorzio per la Tutela dei Vini Valpolicella), Consorzio dell’Asti DOCG, Wines of South Africa, Wines of Moldova, US Meat Export Federation, Kiwi from Greece, Peaches from Greece, EU Dairy.
Впродовж багатьох років ми є постійними інформаційними партнерами таких провідних світових виставок, як Vinitaly, Vinexpo (Франція, Китай), ProWein, Brau Beviale, Euroshop, Drinktec та Food&Hotel Asia (Сингапур), London Wine Fair (Великобританія), Alimentaria (Іспанія), Identita Golose gastronomic congress (Італія) та багато інших.
Портфоліо інформаційних ресурсів Комунікативної медіагрупи Drinks+
Медіагрупа включає Видавничий дім «Н», що працює на ринку Східної Європи з 1993 року.
В його портфоліо входять:
- журнал Drinks+ у 2-х форматах (українською та англійською мовами): B2B;
- портал drinks.ua;
- онлайн-газета Drinks’o’Clock;
- спецпроєкт: путівник Drinks+ (B2C) виноробними країнами;
- гастрономічний альманах Menu (випускаємо під замовника);
- гастрономічний гід Must visit in Ukraine (випускаємо під замовника).
Основні теми наших публікацій пов’язані з вином та гастрономією, спиртними, безалкогольними напоями та водою, винним туризмом, ресторанами та готельним бізнесом.
Інструменти просування в Україні
Просування вин та гастрономії вашого регіону: дегустації, презентації, лекції, майстер-класи.
В якості основного інструменту розповсюдження друкованих видань ми використовуємо direct mail. Це і класичне адресне розсилання журналів у конвертах іменними базами поширення, і масове безкоштовне розповсюдження з фірмових стійок (у тому числі в ресторанах та готелях, винних бутіках, делікатес-маркетах, аеропортах тощо) та поширення серед учасників та відвідувачів професійних виставок та івентів у Німеччині, Україні, Грузії, Італії, Молдові, Болгарії, Великобританії, Іспанії та інших країнах Європи та Азії.
Переваги:
- Одночасно з організацією івента наші партнери отримують широке висвітлення у всіх наших медіа: друкованих, онлайн та соцмережах, що є ефективним партнерством і при цьому економічним;
- Аудиторія: провідні професіонали у сфері виноробства та туризму, байєри, дистриб’ютори, сомельє, ресторатори, кухарі, представники посольств, торгових представництв та туристичних відділів, журналісти спеціалізованих видань про вино, гастрономію та туризм;
- Майданчики: від респектабельних готелів, ресторанів, конференц-залів до speakeasy-барів та популярних фестивалів.
Інформація з принт- та діджитал-версій активно підтримується в соцмережах:
- Facebook: Drinks+
- Instagram: Drinks+
- Linked In: Drinks+ Media Group
- YouTube: Drinks+
Журнал DRINKS+
Це спеціалізований журнал про вино, алкоголь, гастрономію та подорожі. Ключова функція – B2B-комунікації на українському та міжнародному ринках.
- 10 випусків на рік тиражем 20 000 екземплярів;
- двома мовами (українська/англійська);
- дистрибуція: пряме розсилання ключовим операторам безалкогольного та ресторанного бізнесу України, підписка;
- розповсюдження на провідних світових виставках.
Портал Drinks.ua
Веб-портал, що охоплює теми: винний та алкогольний бізнес (виробництво, ринки, дизайн, обладнання), винна критика, коктейльна культура та міксологія, огляди ресторанів, винний та гастрономічний туризм, вакансії та освіта. Окремі рубрики присвячені календарю виставок, конкурсів, фестивалів у всьому світі, мапам винних маршрутів та турам.
Понад 232 000 переглядів на місяць, понад 23 000 унікальних відвідувачів. Портал відвідують професіонали з усього світу: Україна – 61%, країни Східної Європи – 22%, країни Центральної Європи – 3%, США – 7% та інші – 7%.
Рубрики:
- Статті про виноробні, нові продукти, ресторани та гастрономію;
- Новини;
- Інтерв’ю;
- Винні дегустації, події та репортажі;
- Винний туризм;
- Календар виставок, дегустацій та фестивалів у всьому світі на рік;
- Аналітика та рейтинги;
- Робота та Освіта;
- Каталог дистриб’юторів;
- Пропозиції для дистриб’юторів;
- Мапа світових Винних шляхів;
- Відео-рецепти коктейлів.
Онлайн-газета Drinks’o’clock
Drinks’o’clock – нове (2019 р.) електронне видання Комунікативної медіагрупи Drinks+ англійською та українською мовами з новинами зі Східної Європи та актуальною аналітикою алкогольного ринку для фахівців з усього світу.
Бізнес має розвиватися, отримувати нові можливості, контакти, незважаючи на скасування виставок та інші обмеження через пандемію. Найбезпечніший і при цьому ефективний спосіб встановлення нових зв’язків – просування online в електронній газеті Drinks’o’clock з унікальним контентом та актуальною базою передплатників.
Кому ми адресуємо Drinks’o’clock (понад 20 000 адрес)?
- імпортери, байєри та дистриб’ютори світового ринку – 53%
- представники мережевого рітейлу – 18%
- виробники алкогольних напоїв – 22%
- спеціалізовані медіа та винні блогери – 7%
Географія розсилки Drinks’o’clock
- Америка (США, Канада) – 22%
- Центральна Європа (Франція, Бельгія, Німеччина, Австрія, Польща) – 21%
- Східна Європа (Україна, Росія, Молдова, Казахстан) – 20%
- Північна Європа (Швеція, Норвегія, Фінляндія, Данія, країни Балтії, Великобританія) – 14%
- Азія (Китай, Гонконг, Сингапур, Корея, В’єтнам) – 18%
- Австралія та Нова Зеландія – 5%
Чому бренди обирають Drinks’o’clock?
- концентрація даних про пріоритетні ринки в одному листі;
- ексклюзивність інформації;
- версії английскою та українською мовами з розсилкою відповідним аудиторіям;
- чіткий таргетинг на важкодоступну професійну аудиторію різних ринків світу;
- в умовах глобальних вірусних епідемій онлайн-ресурс – найбезпечніший носій реклами.
Якщо ви зацікавлені в розміщенні інформації про свою компанію в газеті Drinks’o’clock зі щомісячною розсилкою актуальною базою, що містить 20 000 адрес, включаючи провідних байєрів, імпортерів, представників роздрібу та галузеві медіа, оберіть варіант для своєї презентації. Ви також маєте можливість розмістити відеоконтент: онлайн-презентації ваших продуктів, виноробень і т.д. з каналу YouTube або інших відеоканалів.
Важливо! Вся інформація з Drinks’o’clock дублюється у соціальних мережах Drinks+ абсолютно безкоштовно!
Ми будемо щиро раді бачити вашу компанію серед своїх партнерів і розробимо на ваш запит низку ефективних рекламних активностей.
Відомості про умови проведення івентів або розміщення в медіа, а також про спонсорські пакети print & digital надаються за запитом:
- dimdi@ukr.net
- juliaue@ukr.net
- ue@drinks.com.ua
- palinkash@gmail.com