Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!
О нас

Коммуникативная медиа-группа Drinks+ (c 1994 года)

 

ОПЫТ. МАСТЕРСТВО. ЗНАНИЕ ТЕМЫ.

ВАШ БРЕНД ДОСТОИН КАЧЕСТВЕННОГО МАРКЕТИНГА – ДОВЕРЬТЕ ЕГО ВЫСОКОКЛАССНЫМ ЭКСПЕРТАМ, РАБОТАЮЩИМ НА МЕЖДУНАРОДНОМ УРОВНЕ.


Наша компания является уникальным объединением экспертов в одной из старейших медиа-групп на территории Восточной Европы, специализирующихся на продвижении вин, алкогольных, безалкогольных напитков, продуктов питания и информационном освещении всех аспектов этой отрасли.


Задача Коммуникативной медиа-группы Drinks+ – это налаживание контактов между профессионалами и широкими массами потребителей, а также – между всеми зарубежными рынками, коммуницирующими на английском языке, – с рынками стран, где значительная часть информационных каналов идет на русском языке.

Коммуникативную функцию выполняет каждое подразделение нашей компании, в первую очередь Маркетинговое агентство Mix, в парафию которого входит проведение специализированных ивентов – круговых дегустаций, тестингов для импортеров, фестивалей, презентаций, в том числе в рамках крупнейших международных выставок.


Партнеры Drinks+

 

Портал www.drinks.ua, журнал DRINKS+ и ресторанный гид CaBaRe/Chic удостоены продолжительного сотрудничества с международными компаниями, местными и глобальными брендами, национальными агентствами по продвижению вин и продуктов и самыми влиятельными международными выставками, включая такие объединения и проекты, как Консорциум по защите вин Вальполичеллы (Consorzio per la Tutela dei Vini Valpolicella), Austrian Wine Marketing Board, Wines of Greece, Wines of South Africa, Wines of Moldova, US Meat Export Federation, Kiwi from Greece, Peaches from Greece, EU Dairy, такие ведущие выставки как Vinitaly, Vinexpo, ProWein, Brau Beviale, Drinktec, Intervitis Interfructa (Германия), ProWine and Food&Hotel Asia (Singapore), London Wine Fair (UK), Alimentaria (Испания, EC), гастрономический конгресс Identita Golose (Италия) и многие другие компании.


ПОРТФОЛИО

 

Медиа-группа включает Издательский дом «Н», работающий на рынке Восточной Европы с 1993 года.

В его портфолио входят:

  • журнал Drinks+, имеющий два формата (B2B & B2C) ;
  • гид по ресторанам и местам досуга CaBaRe&Chic;
  • портал о напитках Drinks.ua;
  • альманах о кулинарии Menu;
  • гастрономический путеводитель по стране Must visit in Ukraine.

Основные темы наших изданий: вина и гастрономия, крепкий алкоголь, вода и безалкогольные напитки, винный туризм, гастрономия, ресторанный и отельный бизнес.


Как основной инструмент продвижения печатных изданий мы используем direct mail. Это и классическая адресная рассылка журналов в конвертах по именным базам распространения, и массовое бесплатное распространение с фирменных стоек (в том числе в ресторанах и отелях, винных бутиках, деликатес-маркетах, аэропортах и т.д.) и распространение участникам и визитерам профессиональных выставок и ивентов в Украине, Грузии, Молдове, Болгарии, Италии, Великобритании, Германии, Испании и других странах Европы и Азии.


Информация из принт и диджитал версий активно поддерживается в соцсетях.


Каждый из информационных проектов нашей медиа-группы имеет свои преимущества,
что позволяет им в течение многих лет сохранять позиции эффективных носителей информации и рекламы.


DRINKS+ в 2019 году: одно название, но два концепта

 

Журнал Drinks+ – специализированный глянцевый журнал о вине, алкоголе, гастрономии и путешествиях.

Периодичность – 10 выходов в год. Тираж – 20 тыс. экземпляров.

 

С 2019 Drinks+, в год своего 25-летия, будет выходить в двух дополняющих друг друга форматах:

 

  1. NEW: новый формат: Drinks+ как лайфстайл-журнал о напитках

В ответ на запросы растущей аудитории вайнловеров, а также поклонников искусства коктейля и крепкого алкоголя, обновленный Drinks+ будет выходить для широкой аудитории, проявляющей интерес к получению информации из достоверного и авторитетного источника.

  • 6 выпусков в год;
  • дистрибуция: продажа в винном ритейле (супермаркеты с широким выбором вин, винные бутики, деликатес-маркеты и т.д.);
  • распространение на винных фестивалях и специализированных ивентах
  • охват крупных городов Украины;
  • первый выпуск уже в продажах с декабря 2018!

II. Классический журнал Drinks+ продолжает выходить в B2B формате Drinks+ Digest

 

Ключевая функция – устанавливать В2В связи на украинском и на международном рынках.

  • 4 выхода в год.
  • на 2 языках (русский/английский);
  • дистрибуция: direct-mail ключевым операторам напиточного и ресторанного бизнеса Украины, подписка;
  • распространение на ведущих выставках мира.

www.Drinks.ua (с 2016 года)

 

Веб-портал, охватывающий все темы наших изданий: винный и алкогольный бизнес (производство, рынки, дизайн, оборудывание), винная критика, коктейльная культура и миксология, обзоры ресторанов, винный и гастрономический туризм. Отдельные рубрики посвящены Календарю выставок, конкурсов, фестивалей во всем мире, картам винных маршрутов и турам.

Растущая аудитория с 2016 года – Украина, Европа и США.


CaBaRe/Chic Magazine since 1996 

 

Популярный глянцевый журнал – гид по ресторанам, гастрономии, вину и путешествиям. Распространяется в ресторанах, отелях, салонах красоты, автосалонах, аэропортах, на авиалиниях бесплатно для посетителей. С 2017 года издается на 2-х языках (русский и английский).

Тираж 80 000: выпускается 12 раз в год.


Мы будем искренне рады видеть Вашу компанию в числе своих партнеров и предлагаем на Ваше рассмотрение ряд совместных рекламных активностей. Сведения об условиях проведения ивентов или о размещении на приоритетных площадях в журналах и спонсорских пакетах print & digital предоставляется по запросу на:

 

  • dim@drinks.com.ua 
  • ue@drinks.com.ua


ABOUT US

Drinks+ Communication Media Group (since 1994) 

 

EXPERIENCE. MASTERY KNOWLEDGE OF TOPICS.

YOUR BRAND IS WORTH OF QUALITY MARKETING – TRUST IT`S PROMOTION TO HIGH-CLASS EXPERTS WORKING AT THE INTERNATIONAL LEVEL.

 

Drinks+ is a unique association of experts, united in one of the oldest media groups in Eastern Europe, specializing in the promotion of wines, alcoholic and non-alcoholic beverages, food and information coverage of all the aspects of this industry.

The task of the Communication Media Group Drinks+ (D+) is to establish contacts between professionals and the broad masses of consumers, as well as – among all international markets communicating in the English language, – with the markets of countries where the grand circulating of the information channels are in Russian.

The communicative function is performed by each division of D+, primarily by the Marketing Agency «Mix»,  that is responsible for conducting specialized events – round degustations, tastings for importers, festivals, presentational masterclass, including showcases within the largest international exhibitions.


DRINKS+ Partners

 

DRINKS+ magazine and CaBaRe/Chic restaurant guide, and website Drinks.ua enjoy continuous cooperation with the international companies, local and global brands, national promotion agencies and world’s most influential industry shows, including such national promotion associations and projects as Consortium For the Tutelage of Valpolicella Wines (Consorzio per la Tutela dei Vini Valpolicella), Austrian Wine Marketing Board, Wines of Greece, Wines of South Africa, Wines of Moldova, US Meat Export Federation, Kiwi from Greece, Peaches from Greece, EU Dairy, such world’s leading shows as Vinitaly, Vinexpo (France, China), ProWein, Brau Beviale, Euroshop, Drinktec, ProWine and Food&Hotel Asia (Singapore), London Wine Fair (UK), Alimentaria (Spain, EC), Identita Golose gastronomic congress (Italy), and many more.


PORTFOLIO

 

Drinks+ includes Publishing House «N», that has been operating within the market of Eastern Europe since 1993.

Publishing House «N» includes:

  • Drinks+ Magazine in 2 formats: B2B & B2C;
  • guide for restaurants and leisure guide – «CaBaRe/Chic»;
  • website Drinks.ua;
  • cooking almanac «Menu»;
  • guide for the country gastronomy sphere – «Must visit in Ukraine».

The main topics of our publications are connected wine and gastronomy, strong alcohol, water, and soft drinks, wine tourism, gastronomy, restaurant, and hotel business.


Promotion Options In Ukraine

 

Promotions of wines and gastronomic routes of your region: tastings, presentations, lectures, master-classes…

As the main tool for promoting publications, we use direct mail. This includes the classic direct mailing in envelopes via personalized distribution bases, and massive free distribution from company`s stands (including restaurants and hotels, wine boutiques, delicacy markets, airports, etc.) among participants and visitors of professional events in Ukraine, Georgia, Moldova, Bulgaria, Italy, Great Britain, Germany, Spain and other countries of Europe and Asia.

 

Advantages:

  • Coverage in all our media: print, online, and social.
  • The audience: leading wine and travel professionals, press (distributors, sommeliers, restaurateurs, chefs, embassies, trade offices, and tourism departments representatives, journalists of specialized magazines on wine, gastronomy, and tourism.
  • Venues: varying from respectable hotels, restaurants, conference rooms to speakeasy bars and popular festivals.

Print and digital versions of materials are actively and respectfully supported on social networks:


DRINKS+ Magazine in 2019: same name, but 2 different concepts

 

Drinks+ is a new specialized glossy magazine, that covers topics about wine, alcohol, gastronomy, and traveling.

 

10 editions per year with a circulation of 20 000 copies.

 

From 2019, Drinks +, in the year of its 25th anniversary, will be published in two complementary formats:

 

  1. NEW format: Drinks+ as a lifestyle magazine about beverages

DRINKS+ is meeting the growing requests of the «wine-lovers» as well as fans of cocktails and spirits art, the updated Drinks+ will be released to a wide audience interested in obtaining information from a reliable and authoritative source.

Top cover distribution:

  • 6 editions/per year;
  • distribution: wine retailing points (supermarkets with a wide selection of wines, wine boutiques, delicacy markets, etc.);
  • distribution at wine festivals and special events;
  • coverage of major cities of Ukraine;
  • 6 editions/per year;
  • the first release is already on sale from December 2018!

      II. The classic magazine Drinks+ continues to be published in B2B format Drinks+ Digest

 

The key function is to establish B2B communications within the Ukrainian and international markets.

  • 4 editions/per year
  • bilingual (Russian/English);
  • distribution: direct-mailing to key operators of the beverage and restaurant business in Ukraine, subscription;
  • distribution at the world’s leading exhibitions.

Drinks.ua since 2016

 

Website www.drinks.ua encompassing all topics covered in our magazines: wine and alcohol (production, markets, design, equipment…), wine critique, cocktail culture and mixology, restaurant reviews, wine, and gastronomy traveling.

The Calendar page covers worldwide trade shows&exhibitions, contests, festivals, online wine map (filled with spots: wineries, restaurants, hotels).
Subscribers: growing international audience from Ukraine, Russia, Europe, US.


CaBaRe/Chic Magazine since 1996 

Popular gloss lifestyle bilingual guide on restaurants, gastronomy, wine, and travel, distributed at restaurants of big cities, leisure locations, car salons, airports of Ukraine (free of charge to customers).

80 000 copies: 12 issues /per year.


We will be sincerely glad to see your company among our partners, and offer for your consideration a number of joint advertising activities. Information about event`s organization conditions or promotion in magazines and sponsored print & digital packages is available on request:

 

To contact D+:

  • dim@drinks.com.ua
  • ue@drinks.com.ua