Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років2020 рік був важким для всіх, в тому числі для тих, хто працює в сфері гостинності та організації заходів. Багато конференцій та виставок у минулому році було скасовано або перенесено. Але, здається, 2021 рік потроху повертає наше життя в норму.
18 червня 2021 року у КВЦ Парковий відбулась International Hospitality Conference 2021, RELOAD (Перезавантаження), яку організувала компанія Hoteliero, що створює головні події в індустрії гостинності.
Ця освітня бізнес-конференція для професіоналів готельного бізнесу проводиться вже вчетверте. Щоб почути експертні думки шанованих доповідачів, лідерів готельної індустрії з усього світу та отримати унікальну можливість для спілкування, цьогоріч захід відвідали близько 350 власників та топ-менеджерів готелів. Перед ними виступили сім спікерів – одні з найкращих представників світової готельної індустрії Швейцарії, Великобританії, Саудівської Аравії та Франції.
Business Speed Networking, що проводився в рамках конференції, надав можливості учасникам познайомитися та налагодити зв’язки для подальшої співпраці. І це дуже важливо, адже конференцію відвідують лідери готельного бізнесу, зацікавлені у розвитку індустрії гостинності в Україні.
У рамках теми Relоad спікери поділилися з гостями конференції своїм баченням напрямків розвитку сфери у 2021 році. Головними темами перезавантаження індустрії гостинності сьогодення були:
Стефан Брег є керуючим та стратегічним директором Keane. Він розробив понад 300 концепцій у сфері F&B та привіз на Близький Схід такі бренди, як Buddha Bar, Hakkasan, Pierre Gagnaire та Embassy. Сьогодні він зі своєю командою працює над одним з найбільших проєктів на планеті – футуристичним курортом на Червоному морі в Саудівській Аравії.
На International Hospitality Conference Стефан Брег виступив з доповіддю Back to the Future і розповів, як виглядатиме майбутнє ресторану при готелі.
Пандемія стала тривожним сигналом, але Стефан розмірковує з точки зору оптимістів і вважає, що ми можемо використовувати її для радикальних змін на краще. Серед футурологів є теорія, що майбутнє вже поряд з нами, але воно не розподіляється рівномірно! Планета потроху виходить з кризи, і треба рівнятися на тих, хто зробив висновки і вже змінив свій підхід. Навіть після закінчення пандемії ресторани та кафе мають залишатися соціальними центрами суспільства з продуманим соціальним дистанціонуванням. Змінюється і людська взаємодія. Не треба боятися онлайн-спілкування з клієнтами, цифровізації у закладах – це наше майбутнє, яке для декого вже настало. І виграють ті, хто вже зараз починає грати за новими правилами. Настав час міняти фіксоване та друковане меню, триразове харчування, вводити нові гнучкі технології, які змінять всі ці аспекти.
А коли Стефану задали питання щодо алкоголю в барах і ресторанах мусульманської Саудівської Аравії, фахівець зазначив, що зараз у тренді здоровий спосіб життя, і безалкогольні бари відкриваються навіть у Лондоні! Тим паче він не бачить проблеми відсутності алкоголю, там, де його традиційно не вживають.
«Ставте високі планки та досягайте їх, не оглядаючись у минуле», – побажав всім присутнім Стефан Брег.
Багато цікавих ідей та власних висновків з досвіду пандемічного року висловив під час свого виступу Магді Атталла, маркетолог, викладач та готельний консультант, BHMS Switzerland зі Швейцарії. Він поділився з учасниками конференції своїм баченням діджитал-технологій та їхнього місця в індустрії гостинності.
Цей спікер озвучив свої прогнози щодо діяльності готелів і ресторанів після пандемії COVID-19. Він вважає, що як ніколи, на першому місці стоятимуть безпека і чистота, безконтактні технології, щоб максимально скоротити взаємодію з гостями, і, навіть, зміна поняття «лакшері». Магді навів приклад, коли в п’ятизірковому готелі на рецепції ручки були підписані «продезінфіковано» – це справжній сучасний «шик», який виявляється в турботі! А ще два роки тому ніхто б на це не звернув уваги… Або, коли зараз замовляють ресторан, часто цікавляться, наскільки просторе приміщення, чи можна замовити столик на відкритому майданчику – всі ці речі можуть стати новим визначенням слова «шикарний».
Магді Атталла вважає, що тенденція «безконтактної гостинності» з нами надовго – адже вона зменшує ризики передачі інфекції. Безконтактний чек-ін – це зручно: гість кладе мобілку на сканер – і вже зареєстрований, і тим же смартфоном відкриває двері… Менше працівників на рецепції, не треба робити ключ-картку – екологічно та економічно вигідно.
Та чи може бути гостинність безконтактною, де ж людська увага? Де наша людяність? Насправді, гуманізувати технологію в готелі або ресторані не так і складно. І Магді Атталла розповів як!
Зараз вже багато де можна ознайомитися з меню за QR-кодом. Але меню в PDF – це занадто просто і не дуже цікаво. Щоб використати технологію по максимуму, пан Атталла пропонує просту тактику – нехай клієнту про страви розповість шеф-кухар, а про напої до них – сомельє. Записати відео нескладно, а технологія набуватиме людяності. Саме такий підхід фахівець індустрії гостинності і називає наданням «людського» дотику до безконтактного користування.
Проявляти турботу інтерактивно зовсім нескладно, вважає цей спікер. Адже споживання послуги відбувається на очах господаря – йому відомо, яке вино, які страви людина обирає, навіть, чи є у неї алергія на якийсь продукт… Завдяки технологіям вся ця інформація може бути збережена, і коли клієнт потрапить до закладу вдруге, можна пристосувати пропозицію саме під нього і це буде дуже приємно, людина відчує увагу і піклування.
Магді Атталла не вважає, що технології захоплять світ – адже за кожним онлайн-обслуговуванням стоїть людина. Крім того спілкування нам завжди потрібне у будь-яких форматах. І зараз той час, коли треба виходити з зони комфорту і використовувати всі можливості. Щоб бути успішними, готельєри повинні любити і людей, і технології.
Місія International Hospitality Conference – охопити актуальні питання індустрії гостинності, такі як управління доходами, маркетингові стратегії, технології, дизайн – була виконана на 100 відсотків!
Фото: facebook.com/IHCinUkraine
19.12.2024
11.12.2024