Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Гуд бай, Австралія!

Глобальна французька група Pernod Ricard, в порфелі якої такі славетні бренди як Absolut Vodka, віски Chivas Regal, The Glenlivet, Jameson і ром Havana Club, днями заявила про раптову продаж цілого пулу відомих австралійських брендів місцевому консорціуму на чолі з Bain Capital, який має намір об’єднати його з Accolade Wines, другим за величиною виноробом країни. В цей список входять і такі славетні імена як Jacob’s Creek, Orlando і St Hugo, а також найменування з інших країн – Stoneleigh, Brancott Estate і Church Road з Нової Зеландії та Campo Viejo, Ysios, Tarsus і Azpilicueta з Іспанії. Спрямований на продаж бізнес являє собою інтегровану платформу від виноградника до пляшки і включає в себе сім виноробень.


Угода передбачає перехід міжнародних стратегічних винних брендів  до австралійській компанії Wine Holdco Limited (AWL), консорціуму міжнародних інституційних інвесторів і власнику Accolade Wines.

Міжнародний алкогольний гігант, чия штаб-квартира базується в Парижі, заявив, що така угода з продажу винного підрозділу дозволить компанії «направити свої ресурси на власний портфель преміальних міжнародних алкогольних напоїв і брендів».

Терміни закриття угоди залежать від виконання традиційних умов, включаючи дозволи регулюючих органів. Очікується, що воно відбудеться протягом першого півріччя 2025 року.

Досьє D+

Australian Wine Holdco Limited

Australian Wine Holdco Limited («AWL») — це консорціум міжнародних інституційних інвесторів, до складу якого входять фонди, що підтримуються Bain Capital, Intermediate Capital Group, Capital Four, Sona Asset Management і Samuel Terry Asset Management.

Pernod Ricard

Pernod Ricard є світовим лідером у галузі алкогольних напоїв та вина, поєднуючи традиційну майстерність, сучасний розвиток бренду та глобальні технології дистрибуції. Портфель преміальних брендів включає горілку Absolut, пастис Ricard, такі найменування, як Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute і шотландські віскі The Glenlivet, ірландський віскі Jameson, коньяк Martell, ром Havana Club, джин Beefeater, лікер Malibu і шампанське Mumm and Perrier-Jouët. Консолідовані продажі Pernod Ricard склали 12 137 млн євро у 23 фінансовому році.

Глобальна французька група Pernod Ricard, в порфелі якої такі славетні бренди як Absolut Vodka, віски Chivas Regal, The Glenlivet, Jameson і ром Havana Club, днями заявила про раптову продаж цілого пулу відомих австралійських брендів місцевому консорціуму на чолі з Bain Capital, який має намір об’єднати його з Accolade Wines, другим за величиною виноробом країни. В […]

Туризм руйнує виноградники Санторині

За останні 20 років виробництво винограду на Санторині впало майже на 50%. Винороби кажуть, що до 2041 року виноробство може опинитися під загрозою. І головною причиною цього називають туризм.


«Туризм руйнує виноградники», – саме такої думки дотримується Маттайос Аргірос (Matthaios Argyros), винороб, чию сімейну виноробню Estate Argyros, було засновано у 1903 році. Це провідний винний маєток Греції, найбільший власник приватних виноградників на Санторині, а також одна з найстаріших виноробних сімей у країні.

Ціни на сільськогосподарські землі Санторині зросли, оскільки забудовники вимагають місця для будівництва нових будинків для відпочинку туристів. Згідно з даними Асоціації виноробів Греції, виробництво винограду на Санторині за останні 20 років впало майже на 50%. Занепокоєні винороби кажуть, що до 2041 року виноробство Санторині може опинитися під загрозою. Вирощування виноградної лози ускладнює нестача води. Працівники виноробень йдуть у туристичну індустрію. Після пандемії наплив туристів збільшився і це посилило проблеми з постачанням продуктів, перевантаженістю доріг та економічним дисбалансом.

Незважаючи на те, що з 2012 року місцева влада закликає запровадити кількісні обмеження, очікується, що цього сезону Санторині відвідує 3,4 мільйона туристів (населення становить близько 13 000 осіб). Мер Нікос Зорзос (Nikos Zorzos) заявив, що це буде поганий рік для Санторині.

Прем’єр-міністр Кіріакос Міцотакіс (Kyriakos Mitsotakis) визнав, що регіон стикається із проблемою «надмірного туризму». У червні він оголосив про плани обмежити круїзні лайнери заходом на острови країни. Крім цього, місцевій владі вдалося скоротити кількість днів, протягом яких кожен круїзний лайнер у цьому сезоні може відвідувати острови (з 63  до 48 днів) і влада збирається ще скороти це число.

Джерело: rua.gr/news/bissecon
Фото: ua.news

За останні 20 років виробництво винограду на Санторині впало майже на 50%. Винороби кажуть, що до 2041 року виноробство може опинитися під загрозою. І головною причиною цього називають туризм. «Туризм руйнує виноградники», – саме такої думки дотримується Маттайос Аргірос (Matthaios Argyros), винороб, чию сімейну виноробню Estate Argyros, було засновано у 1903 році. Це провідний винний […]

Нові можливості Austrian Digital Wine Atlas

У 2021 році Австрійська рада з винного маркетингу (Austrian Wine Marketing Board) представила унікальний онлайн-сервіс – austrianvineyards.com, де відображається докладна інформація про всі виноробні регіони та виноградники Австрії. Наразі Austrian Digital Wine Atlas поповнюється новими можливостями.


Винні експерти розуміють, який вплив має ґрунт на лози і, як наслідок, на якість вина. Ґрунт впливає на дозрівання винограду, постачання поживних речовин та співвідношення цукру і кислотності. Тепер (вперше у світі) усі геологічні характеристики кожного австрійського винограднику (Rieden) можна прочитати у Austrian Digital Wine Atlas.

Цифровий атлас austrianvineyards.com надає інформацію про ґрунт 5000 австрійських виноградників, від типу субстрату (сланець, лес, глина тощо) та типу ґрунту (коричнева або чорноземна земля) до текстури ґрунту (піщана або суглиниста). А завдяки інформації про зміст вапна та гумусу, проникність та властивості води відвідувачі ресурсу зможуть глибше вивчити геологію кожного виноградника.

Austrian Digital Wine Atlas

«Вплив ґрунту на вино давно є предметом інтенсивних дискусій серед любителів вина. Зараз ми є першою виноробною країною, де створено електронний атлас із зазначенням типів ґрунту та геологічними характеристиками кожного з наших виноградників. Завдяки цій визначній події ми беремо на себе новаторську роль у міжнародному виноградарстві», – з гордістю каже Кріс Йорк (Chris Yorke), генеральний директор Австрійської ради з маркетингу вина (Austrian Wine).

Карта геологічних характеристик – це спільний проєкт Austrian Wine та  Інституту географії та регіональних досліджень Віденського університету.

Джерело: austrianwine.com
Фото: austrianwine.com

У 2021 році Австрійська рада з винного маркетингу (Austrian Wine Marketing Board) представила унікальний онлайн-сервіс – austrianvineyards.com, де відображається докладна інформація про всі виноробні регіони та виноградники Австрії. Наразі Austrian Digital Wine Atlas поповнюється новими можливостями. Винні експерти розуміють, який вплив має ґрунт на лози і, як наслідок, на якість вина. Ґрунт впливає на дозрівання […]

Майстер-клас для виноробів та технологів виноробних підприємств

31 липня у сонячній Одесі відбудеться одноденний майстер-клас «Дефекти вина: знати, щоб запобігати».


Наприкінці липня в Одеському національному технологічному університеті пройде практичний семінар, ключовими темами обговорення якого стануть: дефекти вина, причини виникнення небажаних змін у його властивостях, які впливають на якість, та методи запобігання.

Захід відбудеться 31 липня. Навчання проходитиме у групі до 14 осіб, кількість місць обмежена. Організатор: Проєкт ІТС за підтримки Асоціації «УКРСАДВИНПРОМ». Зареєструватися для участи можна тут.

Ведучий майстер-класу Георгій Арпентін, міжнародний консультант ІТС з Молдови, директор Національного бюро винограду і вина Молдови (2016-2020), президент «Спілки енологів Молдови» (2007-2016), засновник та президент «Асоціації малих виробників вина» (2015-2016), перший президент «Асоціації виробників вин із географічним найменуванням за місцем походження «Траянів Вал» (2011-2015). У 2019-2021 роках пан Арпентін обіймав посаду президента, а у 2021 році став віце-президентом комісії OIV «Харчування та Здоров’я».

Теми заходу:

  • Визначення та класифікацію дефектів вина
  • Причини виникнення небажаних змін у властивостях вина
  • Дефекти, спричинені виноградом або пов’язані з ферментацією
  • Дефекти, пов’язані зі зберіганням та дозріванням вина
  • Методи запобігання появі дефектів
  • Розгляд конкретних кейсів діагностики та управління дефектами вина

Під час майстер-класу буде розібрано ознаки зіпсованого вина, учасники отримають поради, як уникнути проблем при тривалому зберіганні та продегустують розчини речовин, відповідальних за дефекти, та заражені ними вина.

!!! Учасники можуть надати для дегустації та обговорення власні вина із дефектами.

31 липня у сонячній Одесі відбудеться одноденний майстер-клас «Дефекти вина: знати, щоб запобігати». Наприкінці липня в Одеському національному технологічному університеті пройде практичний семінар, ключовими темами обговорення якого стануть: дефекти вина, причини виникнення небажаних змін у його властивостях, які впливають на якість, та методи запобігання. Захід відбудеться 31 липня. Навчання проходитиме у групі до 14 осіб, […]

Відтепер Wine Paris!

Флагманський міжнародний захід індустрії вина та спиртних напоїв змінює свою назву з Wine Paris & Vinexpo Paris на Wine Paris, але залишається одним із найважливіших у галузі.


Головна виставка Vinexposium, яка відображає основні тенденції в індустрії вина та спиртних напоїв, відбудеться у Paris Expo Porte de Versailles з 10 по 12 лютого 2025 року. Виставка змінює назву на Wine Paris знаменуючи новий етап у своїй історії.

У 2024 році Drinks+ & Wine Travel Awards продовжили плідну та активну співпрацю з Wine Paris & Vinexpo Paris – виставка стала номінантом Wine Travel Awards у Enogastronomic Events / Event of the Year. У рамках партнерства на заході розповсюджувався Wine Travel Awards Guide 2022-2023 – унікальний друкований та цифровий каталог, що об’єднує учасників спільноти WTA.

Wine Paris & Vinexpo Paris

З роками міжнародна привабливість заходу зростає. У 2025 році три зали будуть присвячені виключно міжнародним виробникам. Центром великого та різноманітного вибору міжнародної продукції стане зал 4. Італії, що стала неймовірно популярною з 2023 року, належатиме окремий зал 6. Секція спиртних та крафтових напоїв (зокрема, пива, сидру та No/Low) – стає все більш інтернаціональною, про що свідчать вже зареєстровані понад 50 експонентів з 13 країн (зал 5).

Домом для всіх французьких виноробних регіонів, чия непохитна відданість виставці становить основу її успіху, стануть три рівні залу 7.

Wine Paris & Vinexpo Paris

У лютому 2024 року флагманський захід групи Vinexposium зібрав понад 4000 експонентів з 48 країн-виробників, 41 253 відвідувачів з 137 країн, відбулося понад 100 заходів, семінарів, дегустацій та конференцій.

«З 2020 року міжнародне охоплення Wine Paris стало одним із стовпів її розвитку. Виставка виконує свої обіцянки та підтверджує свою роль заходу, обов’язкового для відвідування. Наш обов’язок — підтримати галузь у період глобальних викликів, а саме – геополітична напруга, екологічні проблеми, зміну споживчих моделей», – каже Родольф Ламейз (Rodolphe Lameyse), генеральний директор Vinexposium.

Більше інформації на сайті.

Фото: facebook.com/Vinexposium

Флагманський міжнародний захід індустрії вина та спиртних напоїв змінює свою назву з Wine Paris & Vinexpo Paris на Wine Paris, але залишається одним із найважливіших у галузі. Головна виставка Vinexposium, яка відображає основні тенденції в індустрії вина та спиртних напоїв, відбудеться у Paris Expo Porte de Versailles з 10 по 12 лютого 2025 року. Виставка […]

Колекція П’єра Чена б’є рекорди на Sotheby’s

На Sotheby’s відбувся перший ексклюзивний продаж бургундських вин від одного власника. Колекція побила вісім світових рекордів і сягнула 2 мільйонів євро.


На аукціоні, який пройшов на початку червня у підвалах XIII століття Caves du Couvent des Cordeliers у Боні, було продано понад 175 лотів з льоху колекціонера вин та творів мистецтва – П’єра Чена (Pierre Chen).

Джордж Лейсі (George Lacey), глава Sotheby’s Wine в Азії, сказав, що активність усіх каналів, де відображалися торги, включаючи заповнене приміщення, де вони безпосередньо відбувалися, є свідченням «видатної якості вин П’єра Чена».

Більше третини лотів продали за цінами вищими за їхні оцінки, на частку покупців з Азії припало понад 70% загальних витрат. Лейсі зазначив, що зал у Боні продемонстрував нові світові рекорди цін.

Sotheby's у Франції

П’єр Чень (Pierre Chen)

Партія з трьох пляшок DRC Montrachet 2007 року, була продана за €15 800 за пляшку, що приблизно на 50% вище за попередній світовий рекорд. Магнум DRC La Tâche 2005 року теж побив попередній ціновий рекорд, досягнувши €35 000 за пляшку, а сет DRC La Tâche із трьох пляшок 2014 року було продано на Sotheby’s у Франції більш ніж за €9 100 за одиницю.

Серед інших «бургундських» рекордів – партія з трьох пляшок DRC Échezeaux 2005 року, яка була продана за €10 000 за пляшку, що вдвічі перевищує попередній рекорд. Ящик з 12 пляшок Rousseau Chambertin Clos de Bèze 1990 року був проданий за € 8 300 за пляшку. Партія з трьох пляшок Domaine Leroy Chambertin 2011 року побила ще один рекорд, досягнувши €16 600 за пляшку.

Торги в Боні відбулися майже одразу після ексклюзивного продажу шампанського з колекції П’єра Чена, вартість склала €1,35 мільйона. На даний момент два аукціони, проведених у Франції, принесли загалом €3,3 мільйона, що робить цю колекцію вин найціннішою з коли-небудь проданих на Sotheby’s у Франції.

Приблизно 45% лотів Sotheby’s у Боні було продано за ціною вищою за їхні найвищі оцінки, а середня ціна молотка майже вдвічі перевищила середню вартість лоту, проданого на Sotheby’s по всьому світу в період з січня по червень 2024 року, і склала €7 198 за лот.

«Для мене вино – це мистецтво. І це єдина форма мистецтва, яку можна споживати, використовуючи органи чуття, які зазвичай не задіяні в інших формах мистецтва, наприклад, смак і запах, і це вимагає творчості з боку власника», – каже П’єр Чень.

В минулому році П’єр Чень відкрив свій перший ресторан Le Restaurant Blanc у Парижі, де в меню представлені вина з його величезного льоху.

Джерело: thedrinksbusiness.com, scmp.com
Фото: scmp.com

На Sotheby’s відбувся перший ексклюзивний продаж бургундських вин від одного власника. Колекція побила вісім світових рекордів і сягнула 2 мільйонів євро. На аукціоні, який пройшов на початку червня у підвалах XIII століття Caves du Couvent des Cordeliers у Боні, було продано понад 175 лотів з льоху колекціонера вин та творів мистецтва – П’єра Чена (Pierre […]

Українські вина дебютують на фестивалі виноградної лози у Діжоні

У розпал літа виноробна столиця Бургундії Діжон традиційно прийматиме фестиваль виноградної лози Fête de la vigne. Захід направлений на популяризацію культур світу у всіх їх формах і в усьому різноманітті. Родзинкою цьогорічного святкування буде участь України у виставці як виноробної країни.


Вперше за всю історію фестивалю гості матимуть можливість відкрити для себе та скуштувати українські вина у центрі вина та гастрономії Діжона Cité International de la Gastronomique & du Vin.

Дегустація українських вин відбудеться 8 липня з 18:00 до 20:00. У добірці – білі, рожеві, червоні, ігристі, і тихі, виготовлені з міжнародних та локальних сортів винограду. Тельти Курук, Одеський Чорний, Сухолиманське від різних виробників – це чудова нагода показати потенціал та розмаїття українського виноробства. Доповнять атмосферу вечора традиційні страви, музичні виступи українських артистів.

Українські вина

Винна добірка дегустації:

Artwinery Brut Rose і Withe. Ігристі вина Артемівського заводу шампанських вин – одного з найбільших виробників вина у Східній Європі. Підприємство було змушене закрити виробництво у місті Бахмут Донецької області через вторгнення російських загарбників, але частину пляшок вдалося вивезти у безпечніші місця, а виробництво найпопулярніших видів Артемівського ігристого облаштували на базі виробничих потужностей партнерів у Одеській області.

Kolonist презентує свої непересічні вина: Одеське біле (Сухолиманський), Одеський чорний та Каберне-Мерло “Висока гама”. Виноград для вин сімейної виноробні Плачкових вирощується на березі найбільшого в Україні озера, розташованого на одній широті з Бордо та П’ємонтом.

Тельти Курук та Одеський Чорний від Big Wines Big Art – молодої виноробні, заснованої під парасольковим брендом всесвітньо відомої компанії Vinos de La Luz. Етикетки їх вин прикрашають роботи знаменитого українського художника Івана Марчука.

Розе Wine by Eduard Gorodetsky – одне з найкращих українських рожевих, від винороба у четвертому поколінні Едуарда Городецького.

Тельти Курук від виноробні Shabo. Це український автохтонний сорт винограду, який можна скуштувати лише в Україні. Найбільші посадки Тельти Курука розташовані власне у Шабо. Це вино є однією з візитівок виноробні сім’ї Іукурідзе. Виноробня обладнана найсучаснішими виробничими потужностями та має Wine Culture Center, що розташований у старовинних двохсотлітніх швейцарських підвалах. Власні виноградники Shabo займають 1200 га.

Одеський Чорний від Wine Idea. Виноробня розташована у Київській області, на території еко-комплексу, де також є зоопарк, страусина ферма та ресторан.

Під час російського вторгнення російські загарбники знищили готель, що знаходився на території екопарку. Хоча виноробня залишилась неушкодженою, ударна хвиля пошкодила ємності з вином, і його довелося вилити. Попри труднощі зараз виноробня цілком відновила діяльність і повернула туристичні екскурсії.

Українські вина

Шардоне оранж та Каберне Совіньйон від Cassia. Сімейна виноробня розташована у Київській області. Батько з сином Микола та Володимир Касьяненки виготовляють вина на виноробні у своєму маєтку. Бродіння здійснюється виключно на диких дріжджах, без додавання сульфітів. Незважаючи на те, що виноробня Cassia і власне сімейний будинок двічі постраждали від мінометних обстрілів, вина вціліли і приїхали на фестиваль.

Мускат Оттонель і Каберне Совіньйон від харківської виноробні Drunk Master.

Винороб Євген заснував свій винний бренд 10 років тому. Він працює з сортами Мерло, Каберне, Бастардо, Шардоне, Мускат, Ркацителі. Виноробня також виготовляє сухий натуральний сидр із вторинним бродінням у пляшці, зі своїх харківських яблук.

Цього року фестиваль виноградної лози (Fête de la Vigne) пройде у Діжоні з 5 по 10 липня 2024. Організатор української частини фестивалю асоціація Ukraine Dijon Bourgogne та компанія WSG@WINEEGOIST.

У розпал літа виноробна столиця Бургундії Діжон традиційно прийматиме фестиваль виноградної лози Fête de la vigne. Захід направлений на популяризацію культур світу у всіх їх формах і в усьому різноманітті. Родзинкою цьогорічного святкування буде участь України у виставці як виноробної країни. Вперше за всю історію фестивалю гості матимуть можливість відкрити для себе та скуштувати українські […]

Concours Mondial de Bruxelles. Sweet and Fortified Competition

З 30 вересня по 2 жовтня на Concours Mondial de Bruxelles Sweet and Fortified Competition в Брюсселі провідні експерти з усього світу будуть дегустувати та оцінювати  найкращі солодкі та кріплені вина.


Сесія Sweet and Fortified Competition відкрита для всіх видів солодких та кріплених вин, незалежно від вмісту залишкового цукру. На CMB буде представлено токай з Угорщини, італійські торколато, трамінер та марсала, вина Мадейри, портвейн, прошак з Хорватії, рислінг Auslese, винсанто, москатель, сотерн, херес та ін.

Ключові дати

  • Кінцевий термін реєстрації 2 вересня 2024
  • Термін надсилання зразків 2 вересня 2024
  • Терміни проведення конкурсу з 30 вересня по 2 жовтня 2024
  • Підсумки 10 жовтня 2024

Крім золотих і срібних медалей, організатори Concours Mondial de Bruxelles запроваджують спеціальні категорії-відкриття: best semi-dry, best white and red sweet wine, best white and red fortified wine.

Минулого року від України золоту медаль отримало вино Troyanda Carpat Chateau Chizay.

Нагороду за найкраще натуральне солодке вино дістало Tramp Passione Volontà від Bragagnolo Passiti Wines (П’ємонт); кріплене – Moscatel de Setúbal Superior 2009 від Casa Ermelinda Freitas (Португалія).

Більше інформації та деталі участі за посиланням.

З 30 вересня по 2 жовтня на Concours Mondial de Bruxelles Sweet and Fortified Competition в Брюсселі провідні експерти з усього світу будуть дегустувати та оцінювати  найкращі солодкі та кріплені вина. Сесія Sweet and Fortified Competition відкрита для всіх видів солодких та кріплених вин, незалежно від вмісту залишкового цукру. На CMB буде представлено токай з […]

Антидемпінгове розслідування. Китай VS Cognac

На початку цього року коньяк та арманьяк стали об’єктом антидемпінгового розслідування, розпочатого владою Китаю. На думку експертів, подібні дії можуть завдати величезної шкоди регіону, економіка та сільське господарство якого базуються на продажу коньяку.


Більше 95% всього обсягу європейських бренді, що експортуються до Китаю, припадають на коньяк та арманьяк. Антидемпінгове розслідування щодо коньяку та арманьяку може призвести до введення додаткових мит на коньяк, що експортується до Китаю.

Наслідки такого рішення можуть стати руйнівними для всього регіону, економіка та сільське господарство якого ґрунтуються на продажу коньяку; на цю категорію припадає майже 25% загального експорту галузі. Коньяк забезпечує понад 70 000 робочих місць на своєму виробництві. У 2023 році експорт становив 3,35 мільярда євро.

Антидемпінгове розслідування

У травні лідер Китаю здійснив п’ятиденну поїздку до Сербії, Угорщини та Франції. Попри напружену політичну ситуацію у світі, під час зустрічі президента Франції та голови КНР обговорювалося… антидемпінгове розслідування щодо європейських бренді та коньяку. За повідомленнями преси, президент Китаю висловив обіцянку не вводити тимчасове антидемпінгове мито. А це означає, що експортери коньяку не обкладатимуться попереднім митом найближчим часом. Втім це зобов’язання не виключає застосування мита після завершення розслідування китайською владою, що може статися будь-якої миті. Відповідно до антидемпінгових положень Китаю, органи, які проводять таке розслідування, мають право винести попереднє рішення через 60 днів після його початку.

Експерти ринку сходяться на думці, що існує зв’язок між китайським антидемпінговим розслідуванням, спрямованим проти Коньяку, і європейським антисубсидуючим розслідуванням проти китайських електромобілів. Дозволимо собі припустити, що коріння питання, яке довелося вирішувати на рівні президентів, криється набагато глибше, але не будемо зараз надто глибоко копати. Отже, вважається, що Єврокомісія планує запровадити додаткові мита на китайські електромобілі, починаючи з липня 2024 року. Ця перспектива турбує коньячну промисловість, яка розуміє, що зобов’язання, взяті президентом Китаю перед президентом Франції, не захищають її від подальшого запровадження мита на продукцію.

«Будь-який арбітраж, який, можливо, вже був винесений з цього питання, має бути переглянутий, щоб наша промисловість та інші виробничі сфери не стали побічними жертвами суперечки, яка їх не стосується, – кажуть експерти галузі. – Наша влада має реалізувати рішення, які гарантують, що один із головних експортних товарів Франції не буде принесений у жертву».

З моменту початку розслідування (5 січня 2024 року) експортери коньяку, BNIC (Національне міжпрофесійне бюро Коньяку) та FEVS (Федерація експортерів вин та спиртних напоїв) брали активну участь у процесі, щоб продемонструвати відсутність демпінгу у своїй продукції. Фаза відповіді на анкети, надіслані Міністерством торгівлі Китаю зацікавленим операторам, завершилася 20 травня (60 компаній представили свої дані). Є інформація, що китайські слідчі можуть невдовзі відвідати Коньяк.

Представники BNIC та зацікавлені оператори попросили офіційний Пекін заслухати їхню позицію щодо розслідування, щоб довести необґрунтованість тверджень авторів скарги, які послужили причиною дії китайської адміністрації.

Джерело: cognac.fr/en
Фото: bondston.com

На початку цього року коньяк та арманьяк стали об’єктом антидемпінгового розслідування, розпочатого владою Китаю. На думку експертів, подібні дії можуть завдати величезної шкоди регіону, економіка та сільське господарство якого базуються на продажу коньяку. Більше 95% всього обсягу європейських бренді, що експортуються до Китаю, припадають на коньяк та арманьяк. Антидемпінгове розслідування щодо коньяку та арманьяку може […]

Camus Cognac розпочинає новий проєкт

Виробник коньяку Camus оголосив про плани побудувати винокурню Guqi вартістю 30 мільйонів доларів США в Бочжоу, Китай. Наразі відома компанія, якою з моменту заснування і протягом шести поколінь керує сім’я Камю, прагне виробляти трав’яні та ароматні віскі з «китайським характером». Сиріл Камю (Cyril Camus), власник у п’ятому поколінні та президент Camus Cognac, сказав, що вважає Guqi «піонером у світі спиртних напоїв».


План винокурні почали розробляти з початку 2022 року, завод будується в партнерстві з четвертим у світі за величиною брендом байцзю – Gujinggong. «Ми побачили можливість створити разом з Gujinggong щось незвичайне, щось таке, що ніхто інший не зможе зробити, – коментує новий проєкт Райан Камю (Ryan Camus), директор з розвитку бізнесу нових брендів у Camus Cognac. – Ми хочемо показати, що китайський віскі відрізняється від інших, але не поступається їм за якістю».

З 2020 року, через свій підрозділ Spirit of China Camus, Camus Cognac продає байцзю Gujinggong у travel retail. Також Коньячний Дім займається продажем Kweichow Moutai та Shede Spirits у магазинах duty free.

Нова віскікурня Guqi розташована поряд із заводом Gujinggong (в Бочжоу) та поєднуватиме методи виготовлення віскі і методи ферментації, що використовуються при виробництві байцзю, щоб створити «найзапашніший віскі у світі». До плану нового проєкту входить створення центру для відвідувачів, де гостям будуть запропоновані різні цікавинки.

Camus

На підприємстві використовуватимуться місцеві бочки з китайського дубу та перегінні куби із Шотландії. Також виробники дотримуватимуться правил, які використовуються для виробництва шотландського віскі з трирічним процесом витримки. «Тільки продукт з зернового спирту і витриманий у дубі протягом двох років має право маркуватися у Китаї як віскі», – пояснює Райан Камю.

У планах Guqi виробництва двох продуктів: «найзапашнішого віскі у світі» та «трав’яного віскі», шляхом додавання трав’яних есенцій. У Camus Cognac кажуть, що ідея створення трав’яного віскі була продиктована розташуванням винокурні, Бочжоу – столиця традиційної китайської медицини.

Шість років тому сім’я Камю створила ірландський віскі Lambay у партнерстві з сім’єю Беррінгс (Barrings). Суперпреміальний бренд ірландського віскі витримується в бочках з-під коньяку на острові Ламбай.

Нагадаємо, що наразі 5 стипендіатів від Gérard Basset Foundation та Alexa Camus Golden Vines® 2024 in Spirits відправляються на навчання в провінцію Коньяк. До п’ятірки переможців увійшла колумніст Drinks+ та Member of the Wine Travel Awards Advisory’s Board – Катерина Ющенко. Її матеріал про повне занурення в коньяк читайте згодом.

___________________

В останні роки низка міжнародних груп з виробництва напоїв оголосила про великі проєкти з виробництва віскі у Китаї. Pernod Ricard нещодавно випустила свій перший китайський віскі після відкриття винокурні Emeishan вартістю 150 мільйонів доларів США, а Diageo будує завод із виробництва солодового віскі вартістю 75 мільйонів доларів США в провінції Юньнань. Наприкінці 2023 року компанія Angus Dundee Distillers оприлюднила плани будівництва заводу з виробництва солодового віскі у Чунані.

Джерело: thespiritsbusiness.com
Фото: thespiritsbusiness.com, thedrinksbusiness.com

Виробник коньяку Camus оголосив про плани побудувати винокурню Guqi вартістю 30 мільйонів доларів США в Бочжоу, Китай. Наразі відома компанія, якою з моменту заснування і протягом шести поколінь керує сім’я Камю, прагне виробляти трав’яні та ароматні віскі з «китайським характером». Сиріл Камю (Cyril Camus), власник у п’ятому поколінні та президент Camus Cognac, сказав, що вважає […]

X
Украина