Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
«Стояти на сцені в Лондоні разом із командою, яка зробила це можливим, отримати визнання від світових лідерів та експертів у сфері елітних спиртних напоїв – мрія, яка стала реальністю», – каже Олексій Друзенко, СЕО Global beverage trade AZNAURI. Коньяк AZNAURI офіційно визнано №1 у номінації Brand of the Year на The Spirits Business Awards у Лондоні, випередивши топових конкурентів, серед яких переможець премій 2024 та 2023 років – Rémy Martin.
The Spirits Business Awards у Лондоні – один із найпрестижніших міжнародних конкурсів у світі елітних спиртних напоїв. Щороку він збирає провідних виробників і бренди з усього світу, аби оцінити інновації, якість продукції та ефективність маркетингових кампаній. Премія визнає найкращі бренди категорій, від коньяку та віскі до джину та лікерів, і вважається еталоном успіху у галузі. Отримати нагороду на цьому конкурсі – значить бути поруч із глобальними лідерами і підтвердити свій статус на світовій арені.
«Це велика честь і водночас підтвердження того, що наш продукт стоїть поруч зі світовими лідерами і в чомусь навіть їх випереджає, – зазначає команда Aznauri. – Особливо цінно отримувати такі відзнаки саме зараз, коли кожен доказ стійкості та розвитку бізнесу в Україні, попри виклики війни, має величезну вагу».
Головна редакторка та голова журі премії The Spirits Business Awards, Меліта Кілі (Melita Kili), наголосила: «Бренд AZNAURI швидко став лідером категорії та дійсно виділяється своїми темпами зростання, динамікою продажів, кількістю відзнак і продуктових інновацій. Це вражає, особливо враховуючи труднощі, з якими стикається бренд в Україні зараз, демонструючи неймовірну стійкість».
Ці слова – не просто оцінка. Вони відображають шлях, який AZNAURI пройшов в Україні, та силу команди, яка вже десять років створює смак, характер і впізнаваність бренду.
«Усі ці роки – і особливо в останні непрості часи – ми тримаємо темп, беремо відповідальність, знаходимо рішення там, де їх, здавалося б, не існує. Ми разом демонструємо ту саму силу і стійкість, яку сьогодні визнає світ», – додає Олексій Друзенко.
Цього року AZNAURI здобув не лише звання «Бренд року», а й друге місце у номінації Best Marketing Campaign за кампанію Lion’s Power in You. У листопаді AZNAURI виповнюється 10 років – десятиліття шляху, який пройшли разом із командою і споживачами.
Попри успіхи, команда пам’ятає, наскільки крихким може бути бізнес під час війни. У вересні ворог зруйнував частину потужностей Akkerman Distillery, де вироблявся коньяк для українського ринку. Це був дуже болючий удар для компанії та всієї галузі. Але команда вистояла, продовжує працювати й творити, не втрачаючи віри у свої сили. Попри всі випробування, вони отримують міжнародні нагороди, демонструючи стійкість, силу та непохитний дух бренду AZNAURI.
Слоган «Сила Лева в тобі» став нагадуванням, що навіть у найважчі часи бренд здатний залишатися сильним, єднатися й рухатися вперед. Усі випробування, які випали на долю команди, зроблять AZNAURI лише міцнішим – і попри все, його зірка сяятиме на світовому Олімпі.
Приєднуйтесь до наших соцмереж
⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
⇒ Кожен лайк сприймаємо як тост!![]()