Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківБренд J.P. CHENET, який компанія Les Grands Chais de France заявила світові у 1984 році, має історію, яка сягає в глиб віків аж до Короля-Сонця, і сучасне реноме, яке очолює вищі п’єдестали попиту. Зараз J.P. CHENET є найпродаванішим французьким вином. Його вподобали більш ніж у 160 країнах на п’яти континентах, де кожну секунду продають дві пляшки J.P. CHENET. Дистрибуція легендарного бренду в Україні – в портфелі однієї з найавторитетніших компаній ТД «Укрімпорт».
Історія Жозефіни
Легенда щодо пляшки J.P. CHENET відома багатьом. І все ж вона така яскрава, що пригадати її – окреме задоволення. Якось до столу Людовика XIV поставили пляшки з вином, шийки яких трохи похилилися під час видуву скла. Король-Сонце, який знався на тонкощах мистецтва, обурився такою недбалістю. Коли до розгніваного монарха притягли винороба, той не визнав своєї провини і винахідливо пояснив, що пляшки схилилися в поклоні, як квіти перед сонцем.
І хоча скептики стверджують, що насправді за основу дизайну було взято пляшку арманьяку, а ідея розлити вино в такі пляшки належала власнику бренду Жозефу Хелфришу, ця мила сторіз про короля та оригінальний дизайн закарбувалися в століттях. Так чи інакше, але пляшку назвали «Жозефіна» (Joséphine), адже вона схожа на даму в пишній спідниці, що схилилася в реверансі. Вигнутa шийка пляшки не лише впізнавана, а й зручна деталь дизайну – так легше наливати вино в келих. Тож сьогодні перед чарівною силою бренду J.P. CHENET схиляють голови (та ще й знімають шляпи!) найскептичніші маркетологи сучасного світу.
Крокуючи в ногу з часом, у 1994 році J.P. CHENET запустив лінійку вин об’ємом 250 мл – і той самий уклін у реверансі лишився непохитним! Згодом формати змінилися, у 2000-му з’явилися у продажу 3-х та 5-літрові пакети Bag-in-Box. А пластикова пляшка з ПЕТ, що не б‘ється, стала дуже популярною серед авіакомпаній.
Карнавал смаків
Розлиті в оригінальні пляшки вина J.P. CHENET спочатку були доступні лише у двох версіях: Blanc de Blancs Vin de Pays des Côtes de Gascogne та Cabernet Sauvignon Vin de Pays d‘Oc. Наразі компанія має декілька лінійок продуктів з найрізноманітніших французьких сортів винограду та їхніх блендів. Ціла команда высококласних энологів займається відбором винограду, виніфікацією та купажуванням цих вин.
Original – це найперша колекція у пляшках із вигнутою шийкою. Вина мають виражену фруктовість у смаку та шовковисту структуру.
Delicious – назва лінійки, що говорить сама за себе. Після дозрівання у сталевих ємностях виходять чудові cuvée із округлим, гармонійним смаком.
Reserve – це особливі напої із яскраво вираженим букетом. Молоді вина протягом півроку проходять витримку в дубі, після чого найкращі зразки поєднуються у вишукані асамбляжі. Щоб підкреслити особливість цих вин, для лінійки навіть була розроблена дерев’яна етикетка.
Sparkling – свіжі ігристі вина, що виробляють за методом Шарма. Лінійка складається з чотирьох витончених напоїв: трьох білих (солодкого, брют та напівсухого) та сухого рожевого.
Ice edition – пропонує новий досвід пиття: бульбашки та лід! Ці ігристі вина відрізняються тим, що максимально розкривають свій букет після додавання льоду.
Fashion – у цій яскравій колекції будь-яка модниця чи чутливий до трендів бартендер може знайти фаворита на свій смак! Лінійка складається з напівсолодких версій напоїв із білих та червоних сортів винограду. Ігристі вина виготовлені за італійською технологією frizzante з натуральними екстрактами ягід та фруктів. Strawberry-Raspberry наповнений інтенсивним звучанням полуниці та малини. Насичений персиковий смак і аромат Peach дарує пряну літню насолоду. У букеті Cassis переважає аромат чорної смородини, а посмак відрізняється приємною фруктовою свіжістю. Litchi має екзотичний букет з ароматом та смаком лічі, що пожвавлюється тонкими нотками лимона.
Brandy в колекції J.P. CHENET представлений двома видами: XO 5-річної витримки та Reserve Imperiale 10-річної витримки. Міцність – 38%.
Найсвіжіші новинки: FIZZY – винні напої з фруктовими смаками в алюмінієвих бляшанках, а також So Free – безалкогольні тихі та игристі вина.
Європейська якість
Продукція J.P. CHENET не раз завойовувала найвищу відзнаку на провідних міжнародних конкурсах. Аналітик ринку Wine Intelligence у звіті за 2020 рік назвав J.P. CHENET у десятці найвпливовіших винних брендів у світі.
2021 рік приніс бренду J.P. CHENET безліч перемог. Міжнародний конкурс Gaillard International Challenge 2021 відзначив 24 вина J.P. CHENET золотими медалями та сім – срібними.
На конкурсі Vin de France Best Value Selection 2021 золоті медалі отримали вина з лінійки Original Sauvignon Blanc, Colombard-Chardonnay, Chardonnay та Pinot Noir Reserve.
J.P. CHENET – бренд, що пропонує вина з французьких сортів винограду з кращих теруарів півдня Франції, ексклюзивний дизайн пляшок та випуск обмежених серій. J.P. CHENET постійно адаптується до специфічних вимог ринку і в той же час уособлює незмінність стилю та гарантує європейську якість.
10.10.2024
07.10.2024
04.09.2024
10.07.2024