Богдан Дукаль, категорійний менеджер WINETIME
Про вина без алкоголю, але з вищою якістю.
Здорова реакція на прогрес та попит
Перші позиції безалкогольного вина з’явились на полицях WINETIME ще у 2018 році – як відповідь на перші дзвоники попиту. А основний крок вперед був зроблений у 2021-му, коли ми ввели в асортимент одночасно десятки позицій безалкогольних вин. Важко виділити одну лише причину зрушень у цій категорії. Швидше за все, спрацював комплекс факторів: існували світові тенденції на здоровий спосіб життя, які так чи інакше транслювались на українського споживача, – і це автоматично викликало попит. В той же момент активність і відкритість нашого департаменту алкоголю до змін і нововведень сформували таке середовище, що дозволило представити гостю наших магазинів широкий асортимент найпрогресивніших пропозицій.
Технологія та географія
На сьогодні асортимент цієї категорії покриває чи не весь попит (за виключенням умовних апелясьйонних вин, звісно ж). Тихі й ігристі, білі, рожеві, червоні, від сухих до напівсолодких з різноманітних країну світу (хоча, як на мене, питання географії «безалкоголки» далеко не першочергове). Звісно ж, є і різниці в технологіях виробництва. Спочатку відштовхувались від наявних пропозицій від діючих постачальників: Felix Solis, ZGM, Vintae, Peter Mertes тощо. Таким чином сформувався базовий асортимент. Проте, на сьогодні, враховуючи потенціал категорії, ми виділяємо окремий час для пошуку саме нових постачальників, пошуку нових рішень. І знову ж, в основу ідей і рішень лягає не географія, а, в першу чергу, якість пропонованого продукту, органолептика. Насправді ж, це наша принципова позиція стосовно всього ассортименту, тож б/а категорія – не виключення.
Ідеальні пропорції: ціна& якість
Цінова категорія дуже різниться в залежності від базової сировини і технології виконання. Умовно кажучи, стартує вона на сьогодні від 350 грн+ і, що логічно, плавно рухається вгору. Втім, яке вино гість в результаті ні вибрав би, може точно бути впевненим – вино варте тієї ціни. Я впевнений, б/а категорія вимагає особливого позиціонування, отже в кожному магазині мережі WINETIME ці вина презентуються увазі гостей на окремих полицях зі спеціальними плашками «Безалкогольне». Також на сайті виділена окрема категорія, що постійно оновлюється. Насправді, то один з принципів нашої практики: завжди і всюди прагнемо представити нашому гостю найширший вибір, незалежно від площі магазину. Зокрема, і вина цієї категорії представлені в асортименті, в кожному нашому магазині.
А покупці – хто?
Дійсно, то цікаве запитання. Бо споживач б/а вин має дуже різноманітний профіль. Звісно ж, більшість із них – молоді люди, проте, на мою думку, тут все більше залежить від способу життя споживача і його потреб в кожний окремий момент часу.
Як підкупити покупця)))
Ми комунікуємо з кожним сегментом споживачів. Дуже часто у нас проходять різноманітні промо акції, в яких беруть участь в тому числі й безалкогольні вина. Всі дані можна відслідковувати в наших соцмережах, на сайті і в Telegram. Більше того, якщо ви є фаном даної категорії, то алгоритми ІМ знайдуть вас в таргетованій рекламі. Ох, вже цей Інтернет!))
HoReCa – особлива історія
Чи можна порівняти продажі в HoReCa з обсягами в мережі або на сайті? Звичайно, ні. Адже там логіка інша;-) Проте, хочу звернути увагу: і там попит не просто існує, він зростає! Як не крути – і в закладах все частіше виникають запити наповнити келих освіжаючим, але не п’янким вином.
WINETIME – завжди на часі
Категорія вочевидь на підйомі. І сьогодні в нас ідуть постійні перемовини про нові позиції в асортименті. Таке наше бачення – відчувати тенденції часу (на те ми і WINETIME!) та швидко реагувати на попит. Благо – ми все для того маємо!
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
⇒ Кожен лайк сприймаємо як тост!
- Facebook: https://www.facebook.com/uadrinks
- Instagram: https://www.instagram.com/drinks.ua/
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/drinks-media-group
Про вина без алкоголю, але з вищою якістю. Здорова реакція на прогрес та попит Перші позиції безалкогольного вина з’явились на полицях WINETIME ще у 2018 році – як відповідь на перші дзвоники попиту. А основний крок вперед був зроблений у 2021-му, коли ми ввели в асортимент одночасно десятки позицій безалкогольних вин. Важко виділити одну лише […]