Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Експорт австрійського вина: обсяг зменшується, а ціна зростає

Партнер Wine Travel Awards, рада з маркетингу вин Austrian Wine, яка займається просуванням вишуканих вин, поділилася інформацією Статистичного управління Австрії про експорт вина за 2023 рік.


Високі відсоткові ставки, інфляція та зростання витрат спричиняють напружену економічну ситуацію. Те ж саме стосується і виноробної промисловості Австрії, яка помічає стриману динаміку як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках. Статистичне управління Австрії оприлюднило попередні дані про експорт за 2023 рік. Минулого року було експортовано 65 мільйонів літрів австрійського вина, на 238,2 мільйона євро. Це відповідає зростанню вартості на 2,7% і падінню обсягу на 4,7%. У результаті середня ціна за літр досягла історичного максимуму в 3,66 євро.

Попередні дані експорту I-XII 2023 р. (станом на березень 2024 р.).

«Ще на початку минулого року ми зрозуміли, що складна світова економічна ситуація негативно позначиться на нашому експорті. Тому ми передбачали лише мінімальне зростання вартості, що виявилося правильним, – прокоментував Кріс Йорк, генеральний директор Австрійської ради з маркетингу вин (Austrian Wine). – Спостерігалося зниження продажів оптом, зокрема, у той час як продажі вина в пляшках фактично трохи зросли. По суті, це свідчить про те, що наша стратегія створення цінності працює, навіть якщо ми маємо враховувати збільшення вартості в умовах високої інфляції. В контексті обговорень із зарубіжними колегами стало зрозуміло, що Австрія є однією з небагатьох виноробних країн, яка наразі спостерігає будь-яке збільшення вартості експорту».

У розрізі окремих товарних груп вартість білих вин у пляшках зросла на 7,3%, а червоних вин у пляшках – на 3,4%. З іншого боку, вартість наливних вин впала на 3,2%, а обсяги – на 23,4%. Це стало основною причиною падіння загального обсягу експорту. Сферою, яка виявилася особливо складною в минулому році, був експорт австрійських напівігристих (-35,7% вартості експорту) та ігристих вин (-27,1% вартості експорту).

Картина дуже різниться на окремих експортних ринках. Німеччина, найважливіший і чутливий до цін експортний ринок, спостерігала значне зростання вартості на 14,8%, вперше перевищивши позначку в 100 мільйонів євро (108,6 мільйонів євро). Іншими словами, майже половина (45,6%) загального експортного доходу Австрії було отримано в Німеччині.

У той же час Австрія зазнала падіння вартості в наступних за важливістю напрямках експорту: Швейцарії (-15,5%), Нідерландах (-2,2%), США (-11,5%) і північних монопольних ринках (Фінляндія, Норвегія). і Швеції; -4,1%). З іншого боку, ціни знову зросли в Канаді (+16,7%) і на азіатських ринках (Китай, Гонконг, Японія, Сінгапур і Південна Корея; +11,3%).

10 найбільших країн-експортерів 2023 р., попередні дані експорту I-XII 2023 р. станом на березень 2024 р.

«Ці значні відмінності в розвитку в окремих країнах показують, наскільки важливо диверсифікувати наші експортні ринки, — пояснює Кріс Йорк. – Ми й надалі будемо дотримуватися цієї стратегії та докладатимемо максимум зусиль для підтримки наших виноробів. Основна можливість підштовхнути експорт цього року буде на VieVinum, коли ми знову привеземо до Австрії понад 1000 професіоналів галузі з усього світу. Розширення експорту також допомагає тим виноробам, які продають свої вина виключно в Австрії, оскільки кожне експортоване вино знімає певний тиск на внутрішній ринок».

VieVinum – важлива подія для просування австрійського вина на міжнародному ринку

Найбільша виставка австрійських вин у світі VieVinum відбудеться з 25 по 27 травня 2024 року. Ярмарок є унікальною можливістю для австрійських виноробів і поціновувачів з різних країн зустрітися, обговорити та насолодитися вином разом.

Запрошені Austrian Wine міжнародні винні експерти зможуть переконатися у винятковій якості австрійського вина на, ймовірно, найелегантнішому винному ярмарку у світі. Відвідування VieVinum означає глибше знайомство з багатьма регіонами та безліччю сортів винограду, філософією місцевого виноробства. Для цього ідеально підходить різноманітна програма Школи вина з її першокласними майстер-класами. Презентації будуть організовані групами виноградарів з багатьох країн, а також спеціалізованими ЗМІ.

На цьому професійному майданчику також буде розповсюджуватись Wine Travel Awards Guide – унікальний PR-каталог номінантів WTA 2022-2023, виданий у січні 2024 року та присутній у цифровому та друкованому форматах на провідних світових винних виставках.

Австрія бере активну участь у Wine Travel Awards. У сезоні 2022-2023 країна переможцем публічного голосування у категорії The Visiting Card of the Country/Region of the Year, тоді як Austrian Wine Academy забезпечила собі перше місце в категорії Education in Enotourism/Unique Program, у фінал також вийшли музей вина Schloss Esterházy у категорії Education in Enotourism/Cultural Mission та VieVinum  у Enogastronomic Events/Magnet of the Region.

Цього року на  VieVinum буде присутній наш представник, який підготує докладний репортаж про цю значущу австрійську винну подію.

Фото: © Austrian Wine / Bernhard Schramm

Партнер Wine Travel Awards, рада з маркетингу вин Austrian Wine, яка займається просуванням вишуканих вин, поділилася інформацією Статистичного управління Австрії про експорт вина за 2023 рік. Високі відсоткові ставки, інфляція та зростання витрат спричиняють напружену економічну ситуацію. Те ж саме стосується і виноробної промисловості Австрії, яка помічає стриману динаміку як на внутрішньому, так і на […]

Чи справді Napa Valley виходить за межі ринку винного туризму та вина?

Середня плата за дегустацію в дегустаційному залі в Напі становить 128 доларів за «заререзервовану дегустацію» та 81 долар за «стандартну». Середня рекомендована роздрібна ціна пляшки вина Napa становить 108 доларів. Ці дивовижні цифри отримані в опитуванні Direct to Consumer Wine Survey 2023, проведеному Silicon Valley Bank. Вони позиціонують Напу як набагато дорожчий для відвідування, ніж будь-який інший виноробний регіон у США та, ймовірно, в решті світу. Чи Напа-Веллі встановлює ціни на вино та винний туризм, чи ці збори є довгостроковими?


Член жюрі Wine Travel Awards Пер Карлссон поділився з нами своєю статтею, що була опублікована на його порталі www.bkwinetours.com. Також хочемо зазначити, що BKWine Tours є номінантом WTA у категорії Travel Operator of the Year та Britt Karlsson – Top Guide. Нагадуємо, що наразі триває публічне голосування – голосуйте за яскравих представників винного туризму!

Пропонуємо ознайомитися з перекладом аналітичного матеріалу Пера Карлссона.

Дослідження Direct to Consumer Wine Survey за 2023 рік, проведене банком Silicon Valley Bank, базується на опитуванні, тому це не обов’язково точні з наукової точки зору цифри, але вони однак вражають. Долина Напа дуже дорога як для відвідування, так і для покупки вин. Прямі продажі споживачам (DTC) стають все більш важливими в США. Ці продажі, звичайно, значною мірою здійснюються «онлайн» або «офлайн» через замовлення поштою. Але деякі з них також відбуваються безпосередньо біля дверей підвалу, звідси важливість цифр для винного туризму. Роб Макміллан, автор звіту, зазначає, що сьогодні продажі DTC становлять майже 75% від продажів середнього виноробного заводу, у порівнянні лише з півтора десятками років тому.

Після довгої дегустації у великому шато в Бордо, авторське право BKWine Photography

Вартість дегустаційного залу

Опитування зосереджено на всіх аспектах прямих продажів споживачам, і одним з важливих каналів DTC є відвідування виноробні або, як це зазвичай називають у США (і в цьому звіті), відвідування «дегустаційної зали». Можливо, це ознака того, що більшість відвідувачів не надто цікавляться екскурсією до винного льоху чи огляданням виноградника, а замість цього просто хочуть келих (або два-три) вина та зробити покупки?

У 2012 році, трохи більше десяти років тому, картина була іншою. Майже 25% виноробень по всій країні взагалі не стягували плату за дегустацію. Середня плата за дегустацію в Долині Напа становила 22 долари, а в середньому по країні – 8,50 доларів. Як змінилися часи.

Відвідування дегустаційних зал суттєво скоротилося в роки Covid, але найдраматичнішим зрушенням з початку пандемії є перехід від заходу «без попереднього запису» до «за попереднім записом». Тут знову виділяється Напа, а за нею певною мірою йде Сонома. Понад 60% виноробень у Напі не приймають без попереднього бронюваня. У Сономі – майже 50%. Інші регіони набагато відкритіші для відвідувачів без попереднього бронювання.

Був час, коли ви могли піти на виноробню чи в дегустаційний зал і заплатити лише символічну плату або навіть нічого. Це вже не так, принаймні в США. (Але все ще досить поширено в деяких регіонах Європи.) Тут знову виділяється Напа, яка, безумовно, є найдорожчою. Згідно з опитуванням SVB, середня плата за дегустацію «reserve» (преміум) у Напі становить 128 доларів (або за стандартну дегустацію «лише» 81 долар).

Двоє відвідувачів виноробні дегустують біля прилавка в дегустаційній кімнаті на виноробні в Південній Африці, авторське право BKWine Photography

З міжнародної точки зору це надзвичайний рівень цін, майже нечуваний. Ми (BKWine Tours) відвідуємо виноробні в багатьох різних виноробних регіонах по всьому світу на трьох континентах. Деякі рідкісні виноробні наближаються або навіть перевищують середню плату за дегустаційний зал Напи. Але це крайні випадки. Жоден регіон навіть близько не має такої середньої плати як у Напі. Чи є Напа просто найдорожчим винним регіоном у світі для винного туриста? Здається так.

Далі йде Сонома з середньою ціною преміум-дегустації в 72 долари, а за стандартну дегустацію – порівняно доступні 38 доларів. Для інших регіонів ціна на reserve коливається від $20 до $61, стандартна — від $14 до $34.

Опитування не торкається теми того, що входить у вартість. У багатьох інших частинах світу відвідування виноробні часто включає як дегустацію, так і відвідування виноробні та, можливо, навіть виноградників. У багатьох європейських регіонах ви також матимете хороший шанс зустрітися з виноробом або власником (особливо якщо ви подорожуєте з BKWine), який може навіть провести дегустацію та все показати вам. Я сумніваюся, що це так у Напі.

У звіті Роб Макміллан зазначає, що «декілька виноробень взагалі припинили стягувати комісію, що може означати кінець гонки дегустаційних озброєнь». Однак я підозрюю, що ці виноробні приймають дуже мало відвідувачів, а ті, для яких вони відкривають свої двері, є дуже особливими гостями, можливо, лише їхніми найбільшими клієнтами. Я сумніваюся, що безкоштовне відвідування дегустаційної кімнати або безкоштовне відвідування виноробні для всіх повернеться до Напи.

Плата за дегустаційну кімнату на виноробнях у Напі та інших виноробних регіонах США

Продажі з дегустаційних зал

Як зазначалося на початку цього тексту, значна частина продажів виноробні сьогодні здійснюється біля дверей підвалу (тобто безпосередньо на виноробні). Цифри продажів в опитуванні підтверджують це.

Якщо Напа збирає найбільше грошей за дегустації, те ж саме стосується і ціни пляшок, які відвідувачі несуть додому. Тут розрив між Напою та всіма іншими ще більший, а Сонома йде на другому місці. Середній кошик для покупок у дегустаційному залі винарні Напи становить майже 500 доларів (487,87 доларів) у 2022 році (!), що приблизно на 50% більше, ніж у попередньому 2021. Це майже на 200% збільшення вартості кошика за десятиліття.

Винний кошик в Сономі коштує 235 доларів, а в більшості інших регіонів у середньому близько 160 доларів за покупку у дегустаційній залі. Очевидно, що продавати своє вино біля дверей підвалу може бути вигідно. Ніяких витрат на розповсюдження, жодної маржі, якою можна ділитися з іншими.

Винний туризм, мандрівники, які відвідують виноградник або дегустаційну залу, стали великим бізнесом у Напі та, певною мірою, також в інших регіонах. Маючи понад тисячу відвідувачів у Напі щомісяця, середня виноробня отримує значний прибуток від  винних туристів.

Середній кошик для покупок у дегустаційному залі в Напі та інших виноробних регіонах США,
авторське право Опитування банку Silicon Valley Bank DTC

Ціни на вино – середня ціна пляшки Napa становить 108 доларів

Згідно з опитуванням, середня ціна пляшки вина округу Напа досягла 108 доларів (точніше 107,79 доларів). Це майже вдвічі більше, ніж середня ціна пляшки вина з Сономи – 57,26 доларів. Після цих двох регіонів є група виноробних регіонів, ціни в яких коливаються трохи вище позначки в 50 доларів США, хоча й не зовсім у тому порядку, який можна очікувати (у порядку зменшення ціни нижче):

  • Санта Барбара
  • Пасо Роблес
  • Орегон
  • Вашингтон

У нижній частині шкали ми маємо «іншу Каліфорнію» за 35 доларів і Вірджинію за 32 долари. І, нарешті, решта США за 26 доларів, що становить менше чверті від цін на Напа.

Середня рекомендована роздрібна ціна пляшки на виноробнях у США, авторське право Silicon Valley Bank DTC Survey

Але, мабуть, варто бути обережним і не трактувати ці цифри надто буквально, як статистичну «правду». Вони засновані на опитуванні загалом 332 респондентів (виноробні), чверть з яких знаходяться у Напі. Але навіть якщо опитування не є статистично жорстким для всіх вин і всіх виноробень, воно чітко показує, що Напа набагато попереду всіх інших, коли справа доходить до ціни.

Мене, як міжнародного спостерігача, в цих цифрах вражає кілька речей. По-перше, звичайно, виключно висока середня ціна вин Напа. Я не можу пригадати жодного іншого виноробного регіону в світі, який міг би отримати середню ціну такого рівня, так само як жоден інший виноробний регіон у світі не стягує подібну плату з відвідувачів.

Ще одна примітна річ – загальний рівень цін у всіх регіонах США. Американські вина, мабуть, дорогі. Навіть найнижча категорія, «інші США», коштує в середньому 26,08 доларів США. Кілька винних регіонів в інших країнах могли б навіть наблизитися до цієї середньої ціни за пляшку на внутрішньому ринку. Можна зрозуміти, якщо американське вино буде боротися на експортних ринках.

Дегустація вин у дегустаційному залі виноробні Melipal у Мендозі, авторське право BKWine Photography

Дивно також здається, що Орегон і Вашингтон, два виноробні регіони з давніми традиціями преміальних вин і дуже престижною міжнародною репутацією, випередили Пасо-Роблес і Санта-Барбару.

Напа досягла неймовірного успіху на американській винній арені, як у сфері продажу вина, так і у сфері винного туризму. Але чи починає Napa Valley вибиватися з ринку? Після ознайомлення з опитуванням споживачів Silicon Valley Bank Direct-to-Consumer Survey 2023, хтось може мати право поставити це запитання. Можна лише сподіватися, що споживачі відчують, яке вони отримують співвідношення ціни та якості.

Сучасний дизайн і просторий дегустаційний зал на виноробні в Молдові, авторське право BKWine Photography

Чому так сталося?

Можна лише здогадуватися, чому і як це сталося. Чи вина Napa Valley вдвічі кращі за всі інші і кращі за всі інші вина світу? Звичайно, ні. Якість відіграє певну роль, але в основному вона пов’язана з іншими чинниками ринку вина.

Але це не те питання, яке багато обговорюється в доповіді. Можливо, це було б цікавим бізнес-кейсом для якогось професора бізнес-школи? Хтось зацікавиться цим?

Середня плата за дегустацію в дегустаційному залі в Напі становить 128 доларів за «заререзервовану дегустацію» та 81 долар за «стандартну». Середня рекомендована роздрібна ціна пляшки вина Napa становить 108 доларів. Ці дивовижні цифри отримані в опитуванні Direct to Consumer Wine Survey 2023, проведеному Silicon Valley Bank. Вони позиціонують Напу як набагато дорожчий для відвідування, ніж […]

ProWein 2024: 30 років по тому

Основні моменти світового форуму очима команди Drinks+ & Wine Travel Awards.


Протягом цих надзвичайно насичених трьох днів провідної виставки винної та алкогольної промисловості Дюссельдорф перетворюється на столицю вина та спиртних напоїв для тих, хто занурений у цю міжнародну ділову сцену. Таким чином, незважаючи на страйк залізничників, який порушив плани багатьох відвідувачів в останній день, ProWein відзначив своє 30-річчя з вражаючою явкою.

З огляду на досить помітний збіг у часі із глобальним форумом в Парижі – Wine Paris & Vinexpo Paris – в кулуарах ProWein  можна було почути бажання деяких учасників порівняти зростаючий французький хаб із дюссельдорфським патріархом. І все ж, не дивлячись на привабливість французької локації та масштабні зусилля парижан, досвід переміг і Дюсельдорф на ювілейному заході, попри удари пандемії в попередні роки, в черговий раз продемонстрував цифри, гідні світового лідера винних експозицій.  Загалом 47 000 зареєстрованих відвідувачів із 135 країн та 5 400 експонентів із 65 країн сприяли успіху заходу. Високі оцінки відвідувачів експонованому асортименту створили позитивну атмосферу в залах з 1 до 17!!!

Повірте нам, знадобилася значна витривалість, щоб кілька разів на день переміщатися по цьому просторому виставковому простору, спілкуватися з партнерами, вести переговори про нову співпрацю, відвідувати яскраві заходи та ретельно готуватися до власної презентації – The Wine Travel Awards Degustation Around the Sustainable World. Директор ProWein, пан Петер Шмітц прокоментував базіс успіху: «Жодна інша виставка не пропонує такого широкого асортименту, як ProWein. У Дюссельдорфі представлені всі міжнародні виноробні регіони. Ми раді не лише відзначити найвищу якість з боку експонентів, але також побачити, як до Дюссельдорфа приїжджають керівники вищого рівня з усього світу, в тому числі зростаюча кількість очільників із повноваженнями приймати рішення на місці». І це абсолютна правда, в чому ми мали змогу переконатися – як на власні очі, спостерігаючи за перемовинами на стендах і спілкуючись з учасниками, так і одержавши від організаторів відомості щодо розповсюдження наших видань: адже всі ці поважні гості мали можливість на бізнес-майданчиках ознайомитися з двома друкованими виданнями Drinks+ Media Group.

The Wine Travel Awards Guide 2022-2023: фінальний каталог членів спільноти WTA, який має на меті об’єднати за поточний рік премії найбільш динамічні та прогресивні винні та алкогольні компанії, бренди, особистості та проєкти, які взяли участь у другому виданні Wine Travel Awards.

А також спеціальний випуск журналу Drinks+, присвячений літопису українського винного ринку у воєнний час. Цим випуском наше видавництво намагалося розповісти світові про незламність українських виноробів, сомельє, дистриб’юторів – усіх людей мирних професій, які попри обстріли виноградників, руйнування підприємств та й життя, продовжують тримати економіку галузі та країни.  Ці друковані видання були представлені на прес-стенді ProWein International Trade Press Stand, а також на цифровому прес-стенді Trade Press Stand – онлайн-платформі Messe Düsseldorf, що покращує її видимість завдяки інтеграції з веб-порталом ProWein.

ProWein 2024: що нового?

Цього року ProWein вперше за свою історію розширив свої пропозиції, включивши презентабельну та масштабну експозицію ProSpirits. Цього року виставка ProWein справді досягла нової віхи, представивши ProSpirits, спеціалізований світ брендів для алкогольних напоїв.

Зал 5 демонстрував видатні алкогольні напої, сегмент із значним потенціалом, в унісон із Trend Show «same but different» на імпровізованій місцевій барній сцені. Ця потужна експозона демонструвала портфоліо 420 експонентів з 40 країн, які займали 4800 квадратних метрів виставкової площі. ProSpirits представила такі типи міцного алкоголю, як бренді, горілка, лікери, спиртні напої з агави та коктейлі AI-RTD. Серед учасників були професіонали з виробництва спиртних напоїв з різних країн, які пропонували різноманітний асортимент продукції та досвід. Доповнював подію ProSpirits Forum, де проходили майстер-класи, презентації брендів та дегустації. За нашим спостереженням, дуже популярними були дегустації Trend Hour. Тут амбасадор алкогольних напоїв Юрген Дейбель (до речі, номінований на премію Wine Travel Awards в категорії «Амбасадор року» і за якого можна проголосувати тут, продемонстрував різноманітні фірмові та раритетні рецепти, поділившись цінним досвідом і насолодою з усіма відвідувачами. Нова концепція отримала позитивні відгуки як від експонентів, так і від відвідувачів, підкреслюючи важливість і потенціал сегменту алкогольних напоїв на ProWein.  Jürgen Deibel поділився з D+ враженням від цього досвіду: «Експозиція ProSpirits була організована блискуче, а кількість людей, які відвідували нове шоу спиртних напоїв у залі 5, була фантастичною! Мені дуже сподобалася реакція гостей на мої дві сесії про п’ять трендів у алкогольних напоях. Великий комплімент організаторам та їхній команді!»

Молдова представила власний AI Vintage – перше у світі вино, зроблене штучним інтелектом. Презентацію модерував знавець вина Роберт Джозеф, один із наших почесних суддів у проєкті Wine Travel Awards.

Перші вина AI – свідчення гармонійного поєднання багатих традицій виноробства Молдови та новаторського технологічного прогресу. Виготовлені під керівництвом Chelaris, AI Winemaker, ці червоне та біле вина стали прикладом унікального погляду на майбутнє виноградарства та виноробства, де точність зустрічається з пристрастю.

Роберт Джозеф прокоментував цю подію: «Беручи участь у цьому проєкті з самого початку, я в захваті від того, як це вийшло, і в захваті від колективних зусиль усіх, хто бере у ньому участь в Молдові. На відміну від будь-яких інших відомих мені стартапів «AI-wine» – не одноразова рекламна кампанія. Це справді поточний проєкт, який об’єднує винний і технологічний сектори Молдови з метою допомогти виробникам виробляти найкраще вино за допомогою справді корисних даних, аналізу і порад. Йдеться НЕ про передачу виноробства чи виноградарства комп’ютерам і роботам. ЙДЕТЬСЯ про людей, які працюють ІЗ широким спектром технологій».

Центральна тема ринку: стійкість

На ProWein 2024 «стійкість» займала центральне місце, відображаючи постійну увагу галузі до цієї важливої теми. Міжнародні асоціації та ініціативи, такі як Bioland, Demeter, Ecovin, Fair’n Green, Respekt Biodyn і Vignerons de Nature, вже давно проявляють себе чемпіонами сталого розвитку, зокрема, і на цьому заході. Експозиція «Органічний світ», де взяли участь численні винороби, що обрали для себе непростий шлях усталеного виробництва, виявилася ключовою ділянкою цього вектору. У численних зустрічах та обговореннях на цю важливу тему взяли участь як практики, так і такі провідні неурядові організації як  International Wineries for Climate Action (IWCA). Круглий стіл щодо сталого виноробства (SWR) фіналізував обговорення та підкреслив орієнтацію виставки на розвиток ідей сталого виробництва.

Зі свого боку і Drinks+ Media Group також зробила внесок в тему представлення сталого розвитку в такому важливому, але, на жаль, ще не достатньо поширеному сегменті як Sustainable Wine Tourism.

Блискучий виступ професора д-ра Гергея Сольнокі з Університету Гайзенхайма, члена журі WTA, відбувся в рамках презентації та дегустації напоїв п’яти номінантів WTA на форумі ProWein. Його лекція сконцентрувала досвід кількарічних досліджень та напрацювань 1500 виноробень. Отже, попри те, що захід відбувся в останній день виставки і на тлі страйку транспортників, у залі був аншлаг.  Гостям заходу – дистриб’юторам, винним критикам, амбасадорам, виноробам та сомельє організатори запропонували ретельно підібраний пул шести справді виняткових напоїв з п’яти унікальних регіонів світу, кожен з яких був віддзеркаленням унікальних характеристик свого місця народження.

Поділимось ще кількома спостереженнями за передовими явищами ринку. На ProWein 2024 з’явилося кілька галузевих трендів – ось короткий список. «ProWein Zero» у залі 1 зосереджувався на варіаціях напоів без алкоголю та з низьким вмістом алкоголю – no and low – в акомпанементі дегустацій, організованих Meininger Verlag.

Лаунж The urban gastronomy by #asktoni & ProWein був орієнтований на молодих міських рестораторів з Німеччини та інших країн. Спеціальна виставка «Упаковка та дизайн» досліджувала альтернативні пакувальні матеріали, крім скляних пляшок.

The Concept Store пропонував ознайомитися з презентацією вина та маркетингом у торговій точці, торкаючись таких тем, як цифрові вивіски, консультації з роботом-сомельє, дегустації самообслуговування та екологічне пакування.

У Champagne Lounge було представлено широкий асортимент шампанського, що, зрозуміло, привернуло значне число відвідувачів.

Відзначимо унікальний проєкт з Валенсії – Tarongino. За допомогою інноваційних технологій та величезного ентузіазму молоде покоління власників компанії кілька років тому запустило на ринок дуже модний та  дійсно прогресивний продукт – 100% апельсинові вина. Наскільки нам відомо, це справді перше помаранчеве вино, виготовлене виключно з 100% валенсійських апельсинів виробником Tarongino. Воно має 7% алкоголю, прозорий нарядний колір і неймовірно свіжий смак. Не втрималися – і скуштували ORANGE SPRITZ, Orange Wine, FRIZZANTE VALENCIAN ORANGE. Зізнаємося, це був дійсно для нас новий і неймовірний досвід.

ProWein 2024: знакові партнери та дегустаційні тури

Протягом трьох дуже насичених робочих днів на виставці редактори Drinks+ Media Group мали можливість поспілкуватися з партнерами та номінантами премії Wine Travel Awards. Флоранс Отьє Мерік, номінант WTA у категорії «Амбасадор року» (голосуємо до 31 березня тут ), в статусі амбасадора чудових брендів організувала винятковий стенд на цьому ProWein 2024. Маючи понад 12 років досвіду організації стендів на виставці ProWein у Німеччині, вона об’єднує кількох виробників. Флоранс пропонує партнерам формулу «все включено», що дозволяє виробникам зосередитися виключно на переговорах із зацікавленими клієнтами, а вона дбає про решту комунікаційних моментів.

Ще була чудова зустріч на стенді Bernard Magrez Group, де ми мали задоволення поспілкуватися з маркетинговою командою та особисто привітати пана Bernard Magrez. Ми скористалися нагодою, щоб представити гід WTA 2022-2023. З гордістю скажемо, що у 2023 році наш проєкт WTA, після тривалого та ретельного кастингу, було помічено і обрано з-поміж 2000 стартапів для приєднання до Інкубатора стартапів видатного діяча винного світу пана Бернара Магре. Тепер ми є частиною динамічного середовища, яке сприяє інноваційним ідеям і проєктам, спрямованим на розвиток винної промисловості та винного туризму.

Крім того, вдалося зустрітися та особисто презентувати WTA Guide 2022-2023 нашим довгостроковим партнерам Consorzio dell’ASTI DOCG та поспілкуватися з директором консорціуму Giacomo Pondini. Дуже раді цій зустрічі і цінуємо нашу співпрацю.

Поміж важливих зустрічей і захоплюючих розмов з власниками провідних брендів та динамічних проєктів ми знайшли час взяти участь у двох видатних дегустаціях. «Дивовижні вина світового класу від Chateau Purcari»  – відомі своєю винятковою якістю та насиченим смаком та представляють собою ідеальне поєднання традицій і інновацій. Модератором тейстингу був Томас Брандл, якого ми із задоволенням слухали, а саме Chateau Purcari в минулі роки брало участь у  WTA – тож зустріч була приємною.

Друга відмічена нами дегустація – «Еволюція азербайджанського вина» – була сповнена відкриттів, адже пропонувала унікальну палітру смаків, що відображала багату виноградарську спадщину країни та різноманітність терруарів.

Говорячи про ексклюзивні зустрічі під час прес-туру, на який нас запросили організатори ProWein, маємо відзначити, що отримали надзвичайно цінні професійні та й просто приємні враження. Один із визначних моментів стався в перший день, коли ми опинилися в чарівній атмосфері зібрання, організованого VDP.

Die Prädikatsweingüter & the German Sommelier Union відзначили 30-річчя ProWein Somm Together. Подія, яка характеризується невимушеною атмосферою та фокусом на вині преміального класу, залишила незабутнє враження.

Ще одна незабутня подія від команди ProWein – організована спеціально для міжнародної преси та поважних гостей вечірка Sparkling Night по запрошеннях від Prosecco DOC у дуже стильному місці – в Dusseldorf Place to be | Forty Four.

Ретельно спланована неформальна зустріч з керівництвом Prosecco DOC і командою офісу ProWein підкреслила пріоритет якості та досконалості ігристого вина. Адже етикетка Prosecco DOC сьогодні – знак найвищої майстерності і сигналізує покупцю, що гастрономічна насолода гарантована. Уособленням цього кредо стало дуже гарне, вишукане паті на чолі з керівництвом Prosecco DOC.

В черговий раз ми мали змогу переконатися, що північна перлина італійської виноробної традиції ігристих втілює в собі свіжість, свято та універсальність в пейрінгу. Ці ігристі вина, створені з винограду, вирощеного в мальовничих регіонах Венето та Фріулі-Венеція-Джулія, славляться своїми легкими, фруктовими та квітковими нотами, що робить їх ідеальними для будь-якого випадку.

Від жвавих бульбашок брюта до нот екстра драй Prosecco DOC пропонує широкий спектр характеристик, і кожне вино обіцяє чудовий досвід, що передає жвавий італійський темперамент. Словом, жива музика, висока кухня, тонкі ігристі вина та невимушена атмосфера Sparkling Night зірково сяяли в космосі ProWein.

Тож на цій оптимістичній ноті завершимо прогулянку «Провайном», з побажанням залишатися бадьорими та оптимістичними, щоб знову зустрітися на лідуючій у професійному світі виставці ProWein 16-18 березня 2025 року!

Фото: ©Messe Düsseldorf / ctillmann

Основні моменти світового форуму очима команди Drinks+ & Wine Travel Awards. Протягом цих надзвичайно насичених трьох днів провідної виставки винної та алкогольної промисловості Дюссельдорф перетворюється на столицю вина та спиртних напоїв для тих, хто занурений у цю міжнародну ділову сцену. Таким чином, незважаючи на страйк залізничників, який порушив плани багатьох відвідувачів в останній день, ProWein […]

Новини від Concours Mondial de Bruxelles

Concours Mondial de Bruxelles є всесвітнім еталоном конкурсу вин. Його незалежність, суворі стандарти та процедури дегустації дозволяють споживачам зробити правильний вибір і з повною впевненістю купувати вина, що відзначені медалями цього конкурсу.


Для участі в конкурсі ретельно відбираються авторитетні судді, відомі на міжнародному рівні – баєри, енологи, журналісти, дослідники та представники галузевих організацій.

Щоб кожен тип вина можна було професійно оцінити залежно від його конкретних характеристик, Concours Mondial de Bruxelles ділиться на 4 сесії, що проходять у різних країнах:

  1. Concours Mondial de Bruxelles Rosé Wines Session відбудеться в Далмації (Хорватія), 20-22 березня;
  2. Concours Mondial de Bruxelles Red and White Wines Session – у Гуанахуато (Мексика), 7-9 червня ;
  3. Concours Mondial de Bruxelles Sparkling Wines Session – у Альгеро (Італія), 3-5 липня;
  4. Concours Mondial de Bruxelles Sweet and Fortified Wines Session (місце проведення і дати уточнюються).

Хочемо докладніше зупинитися на Concours Mondial de Bruxelles Red and White Wines Session, на яку до суддівської колегії запрошено  головного редактора Drinks+ і про що ми обов’язково відзвітуємо у наших статтях.

За кількістю заявок ця сесія є найбільшою на Concours Mondial de Bruxelles. Вона відкрита для всіх білих вин (включно з помаранчевими винами) і червоних вин будь-якого походження та виготовлених з усіх сортів винограду.

Реєстрація на Red and White Wines Session тут.

Крім традиційних золотих та срібних медалей, під час Concours Mondial de Bruxelles Red and White Wines Session відбувається вручення  спеціальних призів  у наступних категоріях:

  • International Red Wine Revelation
  • International White Wine Revelation
  • International Oaked Wine Revelation
  • International Organic Wine Revelation

Понад 30 років Concours Mondial de Bruxelles прагне продемонструвати тенденції ринку, що розвивається, і 2024 рік не стане винятком. Саме тому під час цьогорічної Red and White Wines Session, що відбудеться з 7 по 9 червня 2024 року в Гуанахуато (Мексика), буде вручено приз  найкращому слабоалкогольному/безалкогольному  вину – International Revelation. Нова ініціатива має на меті привернути увагу до швидко зростаючого сегменту ринку та водночас підкреслити якість та різноманітність цих альтернативних напоїв.

 «Останніми роками ми вже оцінювали на CMB слабоалкогольні та безалкогольні вина, — пояснює директор конкурсу Томас Костенобл. – Але оскільки їхня кількість збільшується, ми вирішили присвятити їм спеціальний приз. Також будуть обрані судді-спеціалісти, які оцінять саме цю категорію вин».

Тридцятирічний досвід дозволив конкурсу стати еталоном серед міжнародних винних конкурсів. У 2023 році участь взяли 350 міжнародних суддів із 50 національностей, що сприяє унікальності заходу та більшій об’єктивності результатів.

Concours Mondial de Bruxelles є всесвітнім еталоном конкурсу вин. Його незалежність, суворі стандарти та процедури дегустації дозволяють споживачам зробити правильний вибір і з повною впевненістю купувати вина, що відзначені медалями цього конкурсу. Для участі в конкурсі ретельно відбираються авторитетні судді, відомі на міжнародному рівні – баєри, енологи, журналісти, дослідники та представники галузевих організацій. Щоб кожен […]

Американська преміальна яловичина – найкращий продукт для творчих шефів

Протягом вересня в приміщенні готелю Atlas Deluxe (м. Львів), за підтримки Техаської Ради з яловичини та Американської Федерації з експорту м’яса USMEF, відбувся «Фестиваль американської мармурової яловичини в Україні». В рамках фестивалю шеф-кухар закладу, Богдан Білоніжко, пропонував гостям соковиті стейки, а також альтернативні страви з яскравими подачами.


Американська яловичина має чудовий смак і соковитість, шеф-кухар готелю Atlas Deluxe і ресторану Szkocka, маючи великий досвід роботи з американською мармуровою яловичиною, каже, що це ніжне м’ясо є найкращим по якості серед інших можливих варіантів. За плечима пана Богдана багато років роботи із різними світовими кухнями, але основна спеціалізація – м’ясо. Його знайомство з американською яловичиною сталося завдяки майстер-класу від відомого американського шеф-кухаря Джея Маккарті. В готелі Atlas Deluxe Богдан Білоніжко працює шеф-кухарем майже десять років. Навчався у різних ресторанах Європи, зокрема Австрії та Німеччини, нещодавно проходив стажування в мішленівському ресторані Мадриду A’Barra, а також найкращому стейк-хаусі Мадриду – Leña Madrid. Навчання в Іспанії було організовано SB Culinary Center (SBCC) – гастрономічним освітнім проєктом, який пропонує стажування для шеф-кухарів з різних країн.

«Працювати з американською яловичиною, порівняно з іншими видами яловичини – не дуже важко, їй достатньо солі та перцю – і маємо чудовий смак. Це м’ясо завжди високої якості. Завжди! Незважаючи ні на що», – каже пан Богдан. Фахівець розповідає, що найкращі мармурові стейки виходять з м’ясних порід. Ідеальна структура м’яса, найніжніший смак, соковитість, м’якість – все це є результатом високих стандартів, яких дотримуються виробники американського преміального м’яса.

Американська преміальна яловичина

До 4-6 місяців телята перебувають з коровами – тобто вживають лише коров’яче молоко, після відлучення утримуються на пасовищах до 12-13-місячного віку. Коли вага досягає 350-360 кілограмів, їх переводять на годувальні майданчики, де за 100-150 днів завдяки зерновому типу відгодівлі (кукурудза, люцерна, ячмінь, пшенична солома) тварини набирають масу. Правильна відгодівля та малорухливість сприяють формуванню дуже цінного тоненького прошарку жирової тканини, того, що називають «мармуровість».

«Авжеж, американська яловичина дуже відрізняється за ціною, наприклад, від української, але це дійсно якість до останнього шматочка. Замовляючи стейк з американської яловичини, гість знає, що завжди отримує страву найвищої якості. Якість цього м’яса завжди однакова. В ресторанах преміум класу та в закладах, де пропонують американські стейки, вже став популярним вислів – «дорого, але смачно, – каже шеф-кухар Atlas Deluxe. – Наразі американська яловичина має попит утричі вищий ніж інші пропозиції».

Пан Богдан розповідає, що в закладі, де він працює шефом, окрім стейків, дуже популярна копчена американська яловичина, яка тримається у смокері 9-11 годин на низьких температурах і подається як гаряча закуска або на сандвічі. Але основна фішка – м’ясо на вулканічній лаві. Заклад, де пан Богдан є шефом, а також спільна сім’я ресторанів часто проводять м’ясні фестивалі, на яких популяризують американську яловичину. Завдяки підтримці USMEF, Atlas Deluxe вже багато років пропонує гостям якісні стейки, але основною ідеєю останнього фестивалю було познайомити гостей з альтернативними розрубами яловичини.

«Ми брали Hanging Tender (він дуже сподобався гостям), Flank steak (небагатий на жир, але має насичений яловичий смак та аромат), з якого робили рол і карпаччо, тим самим демонструючи, що карпаччо можна робити не тільки з вирізки. Тобто, основна концепція полягала в тому, щоб взяти альтернативний розруб і спробувати зробити з нього щось цікаве, спираючись на досвід, який набули на стажуванні у мадридських ресторанах. Також в меню фестивалю входив салат з хрумким баклажаном та пастрами; квіти цукіні в темпурі, начинені американською яловичиною, декоровані пармезановою еспумою; реберне м’ясо, томлене в американському віні Zinfandel, що подавалося з картопляним кремом з ароматом трюфеля; Flank-roll зі шпинатом та в’яленими томатами на подушці із сезонних овочів та соусом ромеско».

Рецепт з Фестивалю американської мармурової яловичини в Україні: «Flank-roll зі шпинатом та в’яленими томатами на подушці із сезонних овочів та соусом ромеско»

Американська преміальна яловичина

Flank steak акуратно зачищається таким чином, щоб залишити ту малу кількість жиру, яка на ньому є, при приготуванні він надасть смак та соковитість страві. Потім стейк нарізають поперек волокон на смужки по чотири сантиметри. Перед приготуванням стейк має бути кімнатної температури, саме це дозволить йому рівномірно просмажитися. Нарізані смужки натираємо маринадом (сіль, перець, оливкова олія, за бажанням листочки свіжого тим’яну, пару гілочок розмарину). Викладаємо на смужку стейку томлений на оливковій олії шпинат та в’ялені томати. Скручуємо в рол та для фіксації проколюємо шпажкою (або перев’язуємо кухарською ниткою). Смажимо на грилі або пательні на зрізі м’яса по одній хвилині два рази з кожної сторони. Якщо рол смажиться на пательні, – можна додати часник, тим’ян, розмарин, після обсмажування рол зняти, а в прянощі влити червоне вино (приблизно 200 г). Випарити вино вполовину, додати пару кубиків холодного масла та потім процідити. Це буде соус для ролу. Ідеальне прожарювання для Flank-roll medium rare. Після обжарювання рол можна поставити в духову шафу на дві хвилини на 180 °C. Потім – в тепле місце для відпочинку стейку, щоб всі соки, які під час великої температури сконцентрувалися всередині, – рівномірно розподілилися по м’ясу.

Сезонні овочі обсмажуємо на оливковій олії (лисички або білі гриби, шпинат, картопля, томати черрі), добавляємо сіль, перець, пряні трави. Готові овочі викладаємо на тарілку, зверху cтавимо Flank-roll. Страва поливається соусом ромеско. За бажанням ромеско можна замінити на чимічурі.

USMEF постійно робить багато відео та допоміжного матеріалу, де можна завжди дізнатись багато корисної інформації: www.usmef.org; www.americanbeefclub.com

_______________________

Досьє D+

До речі, Atlas Deluxe є першим закладом у Східній Європі, де для смаження стейків використовують вулканічну лаву. Для цього процесу з Лондону було замовлено спеціальну піч і придбані плоскі відшліфовані чорні камінці – власне саме застигла вулканічна лава.

Для приготування м’яса на лаві камінці складаються у піч, де розігріваються до 350-370 °C, коли гість замовляє стейк на вулканічній лаві, йому подають бамбукову дошку з металевою пластиною, на яку викладають розігріті, злегка змащені олією та трохи посипані сіллю камінці, для аромату кладуть гілочку розмарину. Стейк викладається на камінці і гість починає перевертати м’ясо, різати його та обсмажувати зі всіх сторін до того ступеня прожарювання, який забажає. Завдяки великій температурі м’ясо не тушиться, відбувається процес «запечатування». Відсутність маринаду дає можливість відчути саме унікальний смак преміального м’яса. До страви пропонуються різні соуси.

Фото надано Богданом Білоніжко

Протягом вересня в приміщенні готелю Atlas Deluxe (м. Львів), за підтримки Техаської Ради з яловичини та Американської Федерації з експорту м’яса USMEF, відбувся «Фестиваль американської мармурової яловичини в Україні». В рамках фестивалю шеф-кухар закладу, Богдан Білоніжко, пропонував гостям соковиті стейки, а також альтернативні страви з яскравими подачами. Американська яловичина має чудовий смак і соковитість, шеф-кухар […]

Henkell Freixenet: viva Ukraine!

Від початку війни прапор України – на знак солідарності з українським народом – промовисто замайорів над штаб-квартирою міжнародної компанії Henkell Freixenet у німецькому містечку Вісбаден-Бібріх.


І в той час навіть вночі дах величезної будівлі одного з найпотужніших виробників ігристих вин світу сяяв жовто-блакитними кольорами. Такий яскравий прояв солідарності компанія з перших же днів агресії підтримала гідними діями: одразу після варварського вторгнення росії в Україну Henkell Freixenet пішла з ринків росії та білорусі. А її материнська компанія The Geschwister Oetker Group companies зробила внесок – 1,5 млн євро на програми екстреної медичної допомоги для України від UNICEF та Welthungerhilfe. Мета полягала в тому, щоб не просто виявляти солідарність, а робити Вчинки заради миру та людяності. Заради наближення Перемоги. Отже, компанія лишилася на ринку України і не тільки зберегла портфель брендів, але й постійно його розширює.

Henkell Freixenet

Тому Drinks+ продовжив власний цикл розповідей про діяльність Henkell Freixenet оглядом нових позицій на ринку України – актуальних ігристих з ассортименту лідера світового ринку. Нагадаємо, Henkell Freixenet Ukraine надає співвітчизникам найширший вибір преміальних ігристих, створених в руслі сучасних трендів, за доступною ціною. Сподіваємось, Україна невдовзі підніме бокали на честь Визволення.

Одна з найяскравіших зірок на обрії Henkell Freixenet – славетне ігристе з гордим італійським ім’ям Mionetto. З перших років свого заснування Mionetto – бренд, що має сталий зв’язок із особливою територією Conegliano Valdobbiadene Prosecco DOCG. Саме це підкреслює унікальність просекко та його відмінність від інших ігристих світу. Mionetto має усталену репутацію бренду, який вміє зберегти традиції, запроваджуючи інновації. Одна з них – вино преміум-класу Mionetto Alcohol-Removed. Ігристе майстерно виготовлено з винограду сорту Glera, зібраного в самому серці престижної зони Conegliano Valdobbiadene Prosecco DOCG. Mionetto Alcohol-Removed має тонкий освіжаючий смак з ефірними нотками солодкого персика та яблук. Напій малокалорійний (14 калорій на порцію 5 унцій), рекомендований для веганів та не містить глютену. Цим ігристим можна насолоджуватися як в чистому вигляді, так і в складі моктейлів, які стають все популярнішими серед українців, значною мірою завдяки постійній необхідності тверезо контролювати ситуацію.

Henkell Freixenet

До списку трендових безалкогольних вин від компанії Henkell Freixenet Ukraine не так давно додалося вишукане безалкогольне ігристе Freixenet 0,0%, що пропонується в білій та рожевій версії. Це чудове вино з тонким природним букетом дозволяє сьогодні українцям розслабитися за келихом з грайливими бульбашками, при цьому зберігаючи ясність думок та тверезість дій. На якісь кілька годин повернути собі відчуття мирного життя, коли ми могли всю ніч прогомоніти з друзями або протанцювати до ранку, відкорковуючи стильні пляшки з Freixenet, а піна та легкі бризки з них виривалися в темне українське небо, освітлене лише спалахами святкових феєрверків.

Freixenet Alcohol Free White – освіжаюче та фруктове безалкогольне ігристе вино, результат передової науки та тривалих енологічних випробувань. Вишуканий смак та тонкий аромат білих сортів винограду підкреслить будь-які святкові страви. А Freixenet Alcohol Free Rosé, в букеті якого простежуюься аромати червоних фруктів, пасуватиме як до закусок на аперитив, так і до десертів.

Таким чином, кожна позіція Henkell Freixenet – репліка на актуальні тренди. Так, останнім часом фахівці компанії приділили значну увагу розробці низки безалкогольних ігристих – з різних країн, теруарів та сортів. Ці розробки не лише вкладаються в модний тренд ЗСЖ, але й відповідають потребам нинішнього способу життя українців, де присутні нічні обстріли, необхідність бігти в укриття та введений в перші дні російської агресії сухий закон. Доречно згадати в цьому контексті найвищий стандарт якості вина, – з яким ми вже знайомили читачів, – ігристе Henkell Alkohol freе, яке пропонує насолоду тим, хто з будь-яких причин вважає за краще не вживати алкоголь.

Глобальна компанія Henkell Freixenet – не тільки взірець прогресивних тенденцій, але й колекціонер ікон винного світу, виноробень, які є уособленням найкращих традицій усіх часів. Серед пула преміальних ігристих компанії Henkell Freixenet вирізняється бренд-легенда – Segura Viudas. Розташований неподалік Барселони, серед осяяних сонцем виноградників стародавнього виноробного регіону Пенедес, Heredad Segura Viudas є культовою бутиковою виноробнею, історія якої сягає часів Реконкісти, отже налічує понад 800 років. Літопис цих видатних вин червоним кольором відзначає 1969 рік, коли брати Сегура з гордістю випустили у світ культову преміальну каву Segura Viudas Heredad. Сьогодні Segura Viudas виробляє крафтову каву за традиційним методом. Процес подвійного бродіння століттями використовувався для виготовлення ігристих вин, виробляючи вина найвищої якості з кількома шарами складності, фруктами та більш вишуканим перляжем. Ці високоякісні вина виготовляються з найкращих сортів винограду, які є автохтонами регіону. До речі, наразі в багатьох районах Іспанії заново відкривається багата спадщина місцевих сортів. Вони дають вражаючі результати: краще, ніж міжнародні лози, адаптуються до зміни клімату, дозволяють більш стійкі методи ведення сільського господарства та надають винам Segura Viudas неповторної автентичності. До рекомендаційного списку по праву мають увійти найкращі витвори майстрів-виноробів, представлені в асортименті Henkell Freixenet Ukraine.

Segura Viudas Reserva Brut DO Cava

Першим назвемо Segura Viudas Reserva Brut DO Cava біле брют. Сорти: 50% Макабео (Macabeo), 30% Ксарелло (Xarel·lo), 20% Parellada. Фруктовість, свіжість і складність – три основні визначальні характеристики Segura Viudas Brut Reserva. Фрукти та свіжість випливають із ретельної обережності, з якою обробляється виноград. Складність походить від спеціальної техніки, яка передбачає автоліз дріжджових клітин у базовому вині протягом 3 місяців перед розливом у пляшки, а також другий автоліз дріжджових клітин протягом мінімум 15 місяців витримки в пляшці.

Одна з вершин іспанських виноробів – Segura Viudas Reserva Heredad DO Cava, біле брют. Вино демонструє вишуканий перляж, чудовий баланс і освіжаючу кислотність. Насичений, але при цьому делікатний смак розкривається тонами цитрусових фруктів, зеленого яблука та стиглої айви. В ароматі домінують тони акації, нарцису та цитрусових фруктів, до яких додаються нотки гарячої хлібної скоринки.

І ще одна з останніх гучних новин від Henkell Freixenet Ukraine: увазі українців тепер представлено один з найкращих у світі брендів шампанських вин – Alfred Gratien. Історія французької виноробні сягає далекого 1864 року, її місце народження – легендарна Шампань. Протягом століть виробництво шампанського тут залишалося вірним філософії засновника – Альфреда Гратьєна, і ось уже чотири покоління сім’ї Егер з Еперне передають талант від батька до сина. Традиційний процес виготовлення шампанського починається з відбору найкращого винограду. Маєток Альфреда Гратьєна включає 1,56 гектарів виноградних лоз класифікації Grands Crus і Premiers Crus у самому серці регіону Кот-де-Блан.

Щоб робити свої кюве, Шампанський Дім не лише протягом століть вирощує власний виноград, а й купує додатковий обсяг сировини у сотні фермерів з округи. Альфред Гратьєн повчав нащадків: «Мистецтво вина вкорінене в ґрунт». Прагнення отримати найкращий виноград завжди було пріоритетом для виноробів. Шампанський Дім Альфреда Гратьєна використовує лише кюве – перший віджим. Вініфікація цілком і виключно, ще з з 1864 року, здійснюється в 228-літрових дубових бочках. Кожне крю, кожен урожай і кожне вино вініфікуються окремо. Спеціальне маркування на бочках відзначає крю і постачальника винограду. Ще одна особливість: кюве Alfred Gratien не піддаються малолактичному бродінню. Завдяки цьому винороби зберігають оригінальний фруктовий характер і жвавість вин протягом тривалої витримки.

А те, як довго вино залишається в погребі, є вирішальним фактором. Понад 1 300 000 пляшок одночасно відпочивають в тиші та темряві в крейдяних підвалах будинку. Класичні кюве брют зберігаються тут протягом чотирьох років, вінтажі – не менше десяти, а cuvée Paradis проводить в підвалі шість-сім років. Отож, якби «виняткове» мало узагальнюючу власну назву, то це було б шампанське Alfred Gratien. Щоб дати світові змогу переконатися в цьому, Шампанський Дім Alfred Gratien запрошує на екскурсії та дегустації на околицю Еперне, в льох, розташований на вулиці Моріс Серво. Саме тут Альфред Гратьєн відкрив свій бізнес і створив перші кюве в 1864 році. Один з його нащадків, Жан-П’єр обійняв посаду головного винороба в 1966 році, а в 1990 році до свого батька приєднався Ніколя Егер. У 2007 році Ніколя став майстром льоху шампанського Alfred Gratien в Еперне. Нинішні вина Шампанського Дому створені в цьому творчому тандемі за традиційними протоколами, розробленими Alfred Gratien. В листі рекомендацій: Alfred Gratien Brut та Alfred Gratien Brut Rose.

Alfred Gratien Brut

Alfred Gratien Brut – зразкове шампанське, складне та вишукане, що поєднує свіжі аромати зі зрілими нотами витримки. Превалюють аромати білих фуктів з лідуючою грушею, збагачені прянощами – чебрецем та відтінком лавра. Відчутні аромати хлібу та тонкого бісквіту. На смак вино шовковисте, має чудовий баланс кислотності і навдивовиж жваве – від атаки до фінішу.

Alfred Gratien Brut Rose

Alfred Gratien Brut Rose – насичено-рожевий з ніжними відтінками фіолетового кольору, тонка гра. Перший ніс: інтенсивний аромат з лідуючими тонами вишні, рожевим грейпфрутом та мінеральними нотами. Чудова кислотність, стійкі – аж до фінішу – тони червоних фруктів та печива. Таке шампанське від Henkell Freixenet – гідне стати супроводом свята, яке має прийти на наші вулиці!

Henkell Freixenet

Гасло компанії Henkell Freixenet – «Celebrate Life» – актуальне як ніколи. Ця глобальна група посилює присутність в Україні, а заразом і економіку країни. Вона підсвічує власними зірками-брендами українські обрії та прийдешнє світле майбутнє.

Фото надані компанією «Хенкелль Фрешенет Україна»

Від початку війни прапор України – на знак солідарності з українським народом – промовисто замайорів над штаб-квартирою міжнародної компанії Henkell Freixenet у німецькому містечку Вісбаден-Бібріх. І в той час навіть вночі дах величезної будівлі одного з найпотужніших виробників ігристих вин світу сяяв жовто-блакитними кольорами. Такий яскравий прояв солідарності компанія з перших же днів агресії підтримала […]

ENOEXPO. 20 років по тому

Міжнародна виставка ENOEXPO, що відбулася 8-10 листопада 2023 року вже в двадцятий раз, є одним з найефективніших винних заходів у Польщі. Найголовнішою перевагою ENOEXPO® фахівці називають можливість зустрітися та налагодити зв’язки з секторами HoReCa та торгівлі, оскільки захід проходив одночасно з 30-ю Міжнародною спеціалізованою виставкою готельного обладнання та гастрономії HORECA  та виставкою продуктів харчування і напоїв GASTROFOOD.


З моменту свого заснування в 2003 році ENOEXPO зарекомендувала себе як центральна платформа Польщі для ентузіастів вина та професіоналів у сфері громадського харчування та гостинності. І ця винна подія з кожним роком набуває все більшої популярності серед професіоналів усього світу. Оглядачі Drinks+ також відзначили високу бізнес активність місцевої аудиторії та результативність ділових зустрічей учасників виставки з Польщі, Вірменії, Грузії, Молдови, Португалії, Німеччини, Австрії, Косово, Франції, України, Угорщини та Італії.  Дослідимо основні переваги польської виставки.

ENOEXPO

Значним плюсом ярмарку є те, що він проходить у Кракові – одному з найбільш популярних туристичних і ділових перехресть Європи. Крім того, ENOEXPO® – це не лише стенди експонентів, а й цікава програма ярмарку. Це можливість зустрітися та поспілкуватися з ключовими експертами галузі, які готують унікальні презентації спеціально для ярмарку.

ENOEXPO

Так, ювілейне видання збіглося з важливим святом виноробів – Божоле Нуво, отже, учасники не змогли пропустити цю подію. «Всі чекають третього четверга листопада, щоб випити молодого вина і відсвяткувати черговий врожай. Це традиція. Ми знаємо лише одне таке свято у світі і це Божоле Нуво», – розповіла Анастасія Левадна з Асоціації жінок та вина (Польща), яка вела дегустацію та майстер-клас «Божоле – це не лише Нуво». – Я вперше читаю лекцію для такої великої та різноманітної групи. Тут тисячі людей, які прийшли обмінятися досвідом та контактами. Що, як не такий ярмарок, може посприяти розвитку галузі в цілому і допомогти подивитися по-новому на традиційні речі?»

Під час ювілейної виставки ENOEXPO® було багато приводів для святкування. Задавали тон учасники кулінарного шоу з дегустацією від Euro-Toques Polska Association. А відкривалася виставка ювілейним банкетом, під час якого про смаки гостей подбали партнери ярмарку: Міністерство сільського господарства США, яке готувало частування на основі американських продуктів, і португальський регіон Тежу, який презентував ігристі вина.

ENOEXPO

За словами учасників виставки, участь у виставці ENOEXPO® дозволяє досягти як бізнесових, так і іміджевих цілей. «Ми вперше на ENOEXPO, – поділився враженнями з пресою пан Патрик Тишковський з MV Group Distribution Polska. – І відзначаємо, що тут вполювали двох зайців: можемо презентувати та продавати свою продукцію, а заразом знаходити потенційних постачальників з регіонів – фактично тих, кого важко знайти на великих виставках. MV Group Distribution є не тільки виробником і постачальником горілки і міцних напоїв, а й оператором в категорії вин, тож для нас тут чудово працює нетворкінг».

Ярмарок також є вдалою можливістю дізнатися про потреби та очікування клієнтів. Прямі відносини, укладені під час заходу, є величезною перевагою виставок перед онлайн-продажами.

ENOEXPO

Саме тут, дегустуючи вина, оцінюючи їх зовнішній вигляд і букет, можна обмінятися досвідом і налагодити контакти, які можуть принести свої плоди в майбутньому.

ENOEXPO

«Щороку ми повертаємося на цю виставку, бо участь у заході для нас – тестова промоція нашої продукції. Ми можемо дізнатися думки споживачів – чи подобаються їм наші вина. Цього року ми представляємо вина від відомої в Україні і вже доступної в Польщі виноробні Shabo. І я спостерігаю великий інтерес до нашого стенду. Це приємний сюрприз», – коментує успіх української виноробні Сабіна Улатовська-Чмура, Convenience Foods Sp. z o.o.

Подібна кількість виробників, дистриб’юторів, власників і керівників закладів громадського харчування в одному місці і в один час – це унікальна можливість налагодити нові ділові зв’язки. Власниця бренду  900 wine (Італія) пані Кароліна Філонюк-Леонарді так оцінила участь у виставці: «Разом з чоловіком я керую компанією в Італії, ми є виробниками та дистриб’юторами бренду 900 wine – це ігристі вина, в тому числі просекко. Плануємо розвивати наш бренд у Польщі. Ми вперше виставляємося за кордоном і дуже раді брати участь в ENOEXPO. Ми обрали Краків головним чином тому, що я родом звідси і знаю, що тут вже є багато шанувальників нашої продукції. Наш стенд вочевидь користується величезною популярністю. Наступного року обов’язково представимо ще більше вин, тому що бачимо тут перспективи».

Одним з кульминаційних заходів став 15-й винний конкурс ENOEXPO® 2023. Особливістю конкурсу є те, що учасники можуть представити як вина, наявні на польському ринку, так і ті, що поки на ньому відсутні. Медаль ENOEXPO® є престижним знаком якості, що свідчить про виняткові характеристики напоїв і допомагає їм досягти комерційного успіху. Цікаво, що церемонія вручення медалей відбулася в перший день ярмарку ENOEXPO®, а нагороджені вина посіли місця в особливій експозиції, де кожен з відвідувачів виставки міг їх побачити. Детальніше з результатами конкурсу можна ознайомитися тут: ENOEXPO Międzynarodowy konkurs winiarski.

ENOEXPO

З нагоди свого ювілею цього року ENOEXPO приєдналася до комьюніті WTA у номінації  Enogastronomic Events/Magnet of Region, а також стала офіційним експопартнером Drinks+ & Wine Travel Awards. Під час виставки, серед експонентів та численних заходів, три дні на стенді WTA пропонувалися гостям вина членів міжнародного комьюніті Wine Travel Awards, а також відбулася презентація премії з лекцією про досвід польських винних доріг з подальшою круговою дегустацією.

Drinks+ & Wine Travel Awards взяли участь у ENOEXPO вперше. Ярмарок вразив чудовою організацією і дружньою атмосферою. Наша команда представляла на своєму стенді вина номінантів WTA, серед яких були українські виробники Shabo Family Winery, Fayna Guralnya by Viktor Babiy, BIOLOGIST Craft Winery, та французький бренд Le Grand Noir, створений за ініціативи судді WTA Роберта Джозефа.

Приємно було відмічати щирий інтерес до українських продуктів з боку гостей виставки і професіоналів. Вина Shabo Family Winery вже добре відомі в Польщі, адже продаються у торгових мережах. Поціновувачі з задоволенням дегустували нові продукти Shabo, що ще не представлені тут на полицях магазинів і у закладах HoReCa, висловлювали щире захоплення ігристими винами і Тельті-Куруком та шкодували, що не могли спробувати Одеський Чорний…

ENOEXPO

Цікаві крафтові вина BIOLOGIST Craft Winery приваблювали справжніх друзів України патріотичною символікою на етикетках пляшок, які не розчаровували і своїм якісним автентичним змістом.

ENOEXPO

Поціновувачі міцного алкоголю не проходили повз продукцію Fayna Guralnya by Viktor Babiy. Класичний, на травах і навіть з полуницею – унікальні смаки і найкраща якість джинів пана Бабія викликали щире захоплення!

ENOEXPO

Класичні французькі вина Le Grand Noir радували вайнловерів своєю витонченістю і глибиною традицій, адже вироблені з винограду стародавнього виноробного регіону Лангедок.

Всі ці вина, а також продукцію виноробні Castel Mimi з Молдови, можна було спробувати і під час кругової дегустації, яка відбулася у межах спеціального заходу від команди WTA.

ENOEXPO

Про плідний початок співпраці Drinks+ & Wine Travel Awards з  ENOEXPO свідчить інтерес гостей виставки, представників польського виноробного бізнесу, які відвідали захід, де наша команда презентувала проєкт з винного туризму – WTA. Під час цього заходу про розвиток польського ринку вина та можливості винного туризму розповів винний критик, письменник, головний редактор Ferment. Pismo o winie, суддя відомих міжнародних винних конкурсів та номінант Wine Travel Awards Томаш Пранге-Барчинський.

20-й Міжнародний винний ярмарок у Кракові ENOEXPO, який проходив разом із 30-м Міжнародним ярмарком обладнання для готелів і громадського харчування HORECA, зібрав гостей і учасників із найвіддаленіших куточків світу.

ENOEXPO

Співпраця та партнерство з ENOEXPO для Drinks+ & Wine Travel Awards є чудовою можливістю зустрічатися та вживу спілкуватися з представниками винної індустрії з усього світу, дізнаватися про їхні потреби та очікування. Безпосередні відносини, укладені під час виставки, є величезною перевагою, адже саме так можна налагодити контакти, які можуть принести плоди в майбутньому.

ENOEXPO

Зустрічі та майстер-класи, проведені відомими експертами, дегустації, сотні візитівок, якими обмінялися учасники, та неповторна атмосфера – так можна коротко підсумувати 20-й Міжнародний ярмарок вина у Кракові ENOEXPO. Вітаємо наших партнерів з успішним проведенням ювілейного сезону, дякуємо за гостинність і плідну співпрацю.

21-й реліз ENOEXPO  відбудеться 6-8.11.2024. Краків чекає!

Міжнародна виставка ENOEXPO, що відбулася 8-10 листопада 2023 року вже в двадцятий раз, є одним з найефективніших винних заходів у Польщі. Найголовнішою перевагою ENOEXPO® фахівці називають можливість зустрітися та налагодити зв’язки з секторами HoReCa та торгівлі, оскільки захід проходив одночасно з 30-ю Міжнародною спеціалізованою виставкою готельного обладнання та гастрономії HORECA  та виставкою продуктів харчування і […]

На початку листопада 2023 року місто Коімбра (Португалія), стало центром уваги винного світу

Подія Wine Future об’єднала визнаних професіоналів, чий досвід охоплює усю земну кулю – від революційних високотехнологічних виноробень Нової Зеландії до найвідоміших виробників Аргентини.


Протягом трьох днів захід перетворив Португалію на центр дискусій про вино, підкреслюючи її роль на світовій винній арені. Wine Future, вже відомий своїм значним впливом, вперше відбувся у Барселоні у 2006 році, зосередившись тоді на зміні клімату та вині. Зустріч у Коімбрі 2023 року стала четвертою, пам’ятною конференцією під гаслом «Подолання бар’єрів».

Подія під керівництвом Панчо Кампо (Pancho Campo), засновника самітів Wine Future та Green Wine Future, здобула додатковий престиж завдяки співорганізатору заходу – Wines of Portugal. Подальший розвиток та глобальне визнання Wine Future отримав завдяки шановному та вмілому керівництву його президента Фредеріко Фалькао (Frederico Falcao).

Wine Future

Drinks+ та Wine Travel Awards виступили офіційними партнерами Wine Future, а один із номінантів WTA посів особливе місце на цьому заході.

Фундамент заходу тримався на трьох наріжних каменях, починаючи з захоплюючої та справжньої обстановки. Коімбра, мальовниче місто в Португалії, відоме своїм ідеальним поєднанням старих будівель, багатою історією освіти, самобутніми культурними звичаями та захоплюючим дух середовищем. Це поєднання робить його справжнім унікальним скарбом, глибоко вкоріненим у португальську культуру. Однак Коімбра рідко був центральною точкою для заглиблення у виноробну промисловість Португалії.

Наступне – це люди, які відвідали захід. Португалія рідко спостерігала стільки головних фігур в одному місці в один день. У заході взяли участь спікери та делегати з понад 40 країн: доктор Лаура Катена (Dr. Laura Catena), доктор Ліз Тач (Dr. Liz Thach), Девід Аллен MW (David Allen MW), Роберт Джозеф (Robert Joseph), Едріан Брідж (Adrian Bridge), Шіобхан Тернер MW (Siobhan Turner MW), Пол Мабрей (Paul Mabray), Стівен Вонг MW (Stephen Wong MW), Мартін Р. Рейєс MW (Martin R. Reyes MW), Ульф Сьодін MW (Ulf Sjodin MW), Кетрін Лепарментьє (Catherine Leparmentier) та ін.

Robert Joseph

Дискусії поглибилися у проблеми та можливості цього невизначеного та мінливого часу, охоплюючи широкий спектр тем, таких як економічні тенденції, моделі споживання, різноманітність, інклюзивність, стійкість, маркетинг вина та вплив цифрових технологій. Експерти також відзначили значні зрушення у споживанні та виробництві за останні десятиліття, у тому числі зміну поколінь, наголосивши на необхідності застосування галуззю нових методів для ефективного спілкування як з нинішніми, так і з потенційними споживачами.

Цінність та оригінальність Wine Future полягала у можливості обговорювати будь-які складні теми, допомагаючи сектору вирішувати проблеми та отримувати вигоду з невикористаних можливостей. Поряд із визнаними професіоналами виноробства, захід дав змогу висловитись представникам суміжних галузей та стороннім професіоналам, які поділилися важливими ідеями та практиками порівняльного аналізу. Такий підхід допоміг краще зрозуміти реальність та побачити ширшу картину.

Wine Future

Лауреат Нобелівської премії з економіки сер Крістофер Піссарідес (Christopher Pissarides) заглибився в майбутнє світової економіки та проаналізував її потенційний вплив на виноробну промисловість. Брюс Дікінсон (Bruce Dickinson) із Iron Maiden, який зайнявся пивним бізнесом, поділився своїми думками про підприємництво та маркетинг.

Серед спікерів, що мали можливість висловити свою цінну думку з того чи іншого питання були: Квінна Вонг (Queena Wong), Майк Вонгбіклер (Mike Wangbickler), Грем Міллер (Graham Miller), Джорджія Панагопулу (Georgia Panagopoulou), Сімоне Роведа (Simone Roveda), Нцікі Бієла (Ntsiki Biyela), Мегс Ханджо (Mags Janjo), Крістіна В. Міранда (Cristina V. Miranda), Анна Чілтон (Anna Chilton), Ірем Ерен (Irem Eren), Алдер Ярроу (Alder Yarrow) (переможец WTA), Карлос де Хесус (Carlos de Jesus), Бенто Амарал (Bento Amaral), Роб Мак Міллан (Rob Mc Millan) та багато інших.

Wine Future

Захід був орієнтований на різноманітну групу професіоналів галузі, у тому числі – на представників торгівлі, власників та менеджерів виноробень, покупців вина, імпортерів та дистриб’юторів, винних маркетологів та винні ЗМІ. Це люди, які визначають тенденції та приймають ключові рішення у винному світі.

Крім того, для сприяння спілкуванню між усіма учасниками, включаючи експонентів, делегатів та доповідачів, було організовано виставкову зону та різноманітні івенти.

Wine Future

Учасники заходу мали можливість відвідати стенди кількох десятків компаній, серед яких Amorim, Anselmo Mendes, Bairrada, Barbeito, Casa da Passarella, Casas Altas / Villa Oeira, Caves São João, CVR Beira Interior, CVR Dão, CVR Lisbon, CVR Tejo, Gonzalez Byass, Green Point, Hill Smith, INEGI, Mouchão, New Zealand Fine Wines, Porto and North Tourism, Quinta do Casal, Ramos Pinto, Robert Joseph, Sogevinus, Sogrape, Tourism Center Portugal, Verallia, Quevedo.

Отримати доступ до програми Wine Future, дізнатися про партнерів заходу та знайти детальну інформацію, можна за посиланням.

Ще однією складовою заходу була дегустація вищого рівня, воістину «дорогоцінне каміння в короні». Вона була організована в колишній церкві монастиря Сан-Франциско. Все відбувалося в зоні вівтаря і це надавало додаткової урочистості, значущості та одухотвореності цієї унікальної дегустації.

Wine Future

Дірсеу Віанна-молодший, MW (Dirceu Vianna Jr, MW) провів дегустацію під назвою Icon Wines of Portugal, Річард Мейсон (Richard Mayson) – Legendary & Historic Madeira & Port, Марк Сквайрс (Mark Squires), винний експерт, критик та журналіст, колишній співробітник журналу Robert Parker’s Wine Advocate, представив The Magnificent 12 – Honoring the Ukrainian Wine Industry, йому допомагала Морін Дауні (Maureen Downey). Цією назвою організатори дегустації зробили великий акцент на українському виноробстві.

Комунікаційна медіагрупа Drinks+ з великим задоволенням сприяли співпраці між відомою українською виноробнею Shabo, що стала переможцем WTA 2022-2023 як Brand – the Visiting Card of the Country, та Wine Future. Їхнє культове вино Vaja 2014 Cabernet Sauvignon – Iukuridze Family Wine Heritage було представлено під номером 5 під час цієї спеціальної події.

Wine Future

 

Повна карта вин включала:

  1. France – Bollinger Special Cuvée Champagne Bollinger
  2. Germany – 2020 Ürziger Würzgarten Riesling GG – Dr. Loosen
  3. New Zealand – 2021 Pyramid Valley Snake’s Tongue Pinot Noir
  4. Italy – 2021 Colore by Bibi Graetz
  5. Ukraine – 2014 Cabernet Sauvignon Iukuridze Family Wine Heritage
  6. California – 2013 Joseph Phelps Insignia
  7. Chile – 2015 Viñedo Chadwick
  8. Argentina – 2019 Adrianna Vineyard Mundus Bacillus Terrae Malbec – Catena
  9. Australia – 2018 Yalumba The Octavius Shiraz
  10. Portugal – 2011 Barca Velha – Sogrape
  11. Spain – Tío Pepe Estrella de los Mares – Gonzalez Byass
  12. South Africa – 2019 Klein Constantia

Wine Future

Представники Drinks+ поспілкувалися з Марком Сквайерсом одразу після дегустації. Під час розмови Марк згадав своє українське коріння та поділився думками про українське вино, яке щойно спробував:

«Сьогодні ми скуштували цікаве вино Shabo і воно показало себе чудово, Vaja утримує високий рівень поруч з дійсно великими винами. Шкода, що виробник не міг бути присутнім, тому що на мою думку, виноробня могла б зробити значне поширення своєї присутності на західних ринках».

________________

Згідно з прес-релізом організаторів, наступне видання Wine Future заплановано на 7-9 листопада в конференц-центрі Kovens, Маямі. Вони підкреслюють важливість Маямі не лише як туристичного напрямку, але й через його зростаючу винну сцену. Місто є ключовим центром і точкою входу на ринок США для виробників вина з Європи та Південної Америки. Крім того, Маямі відомий тим, що знаходиться в авангарді боротьби зі зміною клімату в США.

Згідно з цими темами Green Wine Future проведе аукціон під час заходу для збору коштів для різних організацій, включаючи CLEO Institute, Napa Green і Planet Future Foundation.

Фото: Wine Travel Awards, Wine Future

Подія Wine Future об’єднала визнаних професіоналів, чий досвід охоплює усю земну кулю – від революційних високотехнологічних виноробень Нової Зеландії до найвідоміших виробників Аргентини. Протягом трьох днів захід перетворив Португалію на центр дискусій про вино, підкреслюючи її роль на світовій винній арені. Wine Future, вже відомий своїм значним впливом, вперше відбувся у Барселоні у 2006 році, […]

London Spirits Competition – нові можливості

Учасники London Spirits Competition тепер можуть надавати для оцінок професійним суддям свої коктейлі.


З 2023 року учасники London Spirits Competition  можуть зареєструвати на конкурс коктейлі на базі кожного продукту, який вони представляють. Таким чином конкурсанти знаходяться на крок попереду, враховуючи широкий спектр споживачів, адаптують свої конкурсні пропозиції до запитів дистрибьюторів та імпортерів, маючи змогу зробити наголос на додаткових перевагах власних брендів міцних напоїв.

Найкращі бармени та баєри алкогольних напоїв світу оцінюватимуть надані зразки 2022 року. Ця нова опція допоможе не лише споживачам розширити обрії, але й міксологам визначити найперспективніші коктейлі для представлення в картах.

На додаток коктейлі-переможці будуть обрані Beverage Trade Network та розміщені у London Drinks Guide, в британському журналі The On-Trade  та на порталі bartendersbusiness.com. 

Ці коктейлі також будуть показані в інших путівниках з напоїв – Los Angeles Drinks Guide, Chicago Drinks Guide, New York Drinks Guide та the San Francisco Drinks Guide.

«Ми пропонуємо платформу для демонстрації своїх коктейлів споживачам та трейдерам», – говорить Сід Пател, генеральний директор Beverage Trade Network, організатор London Spirits Competition.

Заявки на конкурс 2023 року вже відкриті. Бренди, які хочуть отримати відгук суддів світового класу, можуть скористатися перевагами участі зараз за спеціальними цінами. Нагадуємо умову: під час реєстрації необхідно обов’язково ввести рецепт коктейлю.

Учасники London Spirits Competition тепер можуть надавати для оцінок професійним суддям свої коктейлі. З 2023 року учасники London Spirits Competition  можуть зареєструвати на конкурс коктейлі на базі кожного продукту, який вони представляють. Таким чином конкурсанти знаходяться на крок попереду, враховуючи широкий спектр споживачів, адаптують свої конкурсні пропозиції до запитів дистрибьюторів та імпортерів, маючи змогу зробити […]

Chapel Down – англійське ігристе набирає обертів

Найбільший англійський виробник вина Chapel Down оголосив про високі фінансові показники першого півріччя 2022 року. 


За словами генерального директора Ендрю Картера (Andrew Carter) зростання прибутку було зумовлено переважно збільшенням на 35% продажів традиційного ігристого вина. На ігристі вина тепер припадає 72% продажів вина компанії за вартістю, порівняно з 61% за 2021 рік.

«З літа 2021 року ми готувалися до наслідків складного врожаю того року та, як наслідок, меншої доступності тихих вин у 2022 році, – пояснює Ендрю Картер. – Ми здійснили суттєві зміни в асортименті продажів відповідно до нашої стратегії преміумізації. 

Англійське вино зараз перебуває на вершині завдяки нашому терруару, клімату та постійним інвестиціям у галузь, які призвели до того, що наші вина завоювали як міжнародне визнання, так і зростання лояльності споживачів у Великобританії.  Chapel Down є провідним і найбільшим брендом. Завдяки потужному першому півріччу 2022 року ми з упевненістю дивимось на решту року. Незважаючи на зміну споживчого фону, ми очікуємо зростання чистого доходу від продажів і стійку маржу протягом усього року. Це разом із нашим вдалим цьогорічним урожаєм гарантує, що ми впевнено йдемо до досягнення нашої мети – подвоїти розмір бізнесу до 2026 року».

Chapel Down також планує збільшити площу виноградників. Цього року на ділянці Boarley було посаджено 15 гектарів винограду, планується висадити ще 48. Це збільшення становитиме понад 364 га, що є найбільшим в англійській виноробній промисловості.

За матеріалами: https://www.chapeldown.com/

Найбільший англійський виробник вина Chapel Down оголосив про високі фінансові показники першого півріччя 2022 року.  За словами генерального директора Ендрю Картера (Andrew Carter) зростання прибутку було зумовлено переважно збільшенням на 35% продажів традиційного ігристого вина. На ігристі вина тепер припадає 72% продажів вина компанії за вартістю, порівняно з 61% за 2021 рік. «З літа 2021 […]

X
Украина