Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Урожай особливого літа у Sherwood Winery

Війна внесла свої корективи, але не завадила виноробу (а в минулому військовому) Сергію Володимировичу Коваленко продовжити роботу на винограднику і виноробні. Ми вирішили дізнатися, який урожай зібрав номінант премії Wine Travel Awards, над якими винами працює та які має плани на майбутнє.


Перші вина на своїй невеличкий винарні в Умані Сергій Володимирович почав виробляти у 2015 році. Винороб-аматор досяг у цій справі неабияких результатів. Вина під брендом «Дім вина KSV» (KSV – Коваленко Сергій Володимирович) неодноразово були відмічені нагородами на всеукраїнських конкурсах. На V Всеукраїнському дегустаційному конкурсі «Сорт і теруар. Мікровиноробство», «Мерло» було визнане «Найкращим рожевим сухим вином України 2019», на VІ – найкращим в Україні червоним десертним стало вино Love story, 2020, а у 2021 році на Всеукраїнському дегустаційному конкурсі Odessa Wine & Spirit Awards червоне сухе вино Grand Vale, 2019 отримало срібну медаль. Гарні відгуки були і від закордонних фахівців, відзначав якість вин і д-р Рікардо Ф. Нуньєс.

Тож такий успіх спонукав Сергія Володимировича планувати розширення свого виробництва. Щоб збільшити можливості професійної роботи і розвитку, у 2021 році він почав співпрацювати з готельно-ресторанним комплексом Forest club Sherwood, що знаходиться неподалік його винарні. Тоді ж змінилася назва бренду на Sherwood Winery, розпочалося будівництво нової виноробні, були подані документи на отримання ліцензії. Але плани зруйнувала війна… 

«Це велика трагедія нашого народу – скільки загинуло людей… Просто жах, що зробили з нашою землею, я не знаю скільки років треба буде її відновлювати, – з болем каже Сергій Володимирович. Але попри все він продовжує працювати. – В перші дні війни було незрозуміло що робити, але я вирішив – життя не зупиняється. Військові повинні захищати країну, лікарі – лікувати, винороби – робити вино. Всі мають виконувати свою роботу, тоді буде якийсь порядок і результат. І я продовжив працювати».

Результатом цієї праці став гарний врожай цього року. «З восьми сортів, що я вирощую, наразі зібрав Юпітер. З нього вже готується розе. А решта чекає кондиції – я прагну виробляти якісні вина і тому не поспішаю, – розповідає про своє сьогодення винороб. – Хочу трохи змінити види вин з деяких сортів. Планую зробити розе з Цвайгельту, розе в стилі кларет із Лівадійського Чорного і розе з Гурзуфського Рожевого, з якого виробляв десертне вино Love story. Зараз ще працюю над привезеним з півдня Юпітером. Також замовив з Одеського регіону Мерло, який у нас неможливо виростити. А решта – всі мої сорти. Тільки з Каберне цього року не працюватиму. Адже винарня малесенька і не може вмістити все. Традиційно не виробляю білі вина – немає необхідного обладнання, а абищо я робити не хочу. Та якщо буде збудована нова винарня обов’язково буду працювати і над білими. 

Плани великі, але я працюю сам – і вирощую виноград, і виробляю вина. Тож продавати і рекламувати не маю часу. Це ще одна з причин, чому я почав співпрацю з Forest club Sherwood, де зараз в ресторані пропонують всі мої вина». 

Сподіваємося, що коли ми переможемо і настане мир, на виноробню та у готельно-ресторанний комплекс зможуть завітати всі бажаючі добре відпочити та скуштувати чудові вина Sherwood Winery!  

Війна внесла свої корективи, але не завадила виноробу (а в минулому військовому) Сергію Володимировичу Коваленко продовжити роботу на винограднику і виноробні. Ми вирішили дізнатися, який урожай зібрав номінант премії Wine Travel Awards, над якими винами працює та які має плани на майбутнє. Перші вина на своїй невеличкий винарні в Умані Сергій Володимирович почав виробляти у […]

Blue Nun: подвійне свято культового бренду!

Blue Nun – культове вино святкує свій 100-й вінтаж вражаючим перезапуском і новим портфоліо.


Запуск німецького винного бренду Blue Nun у 1921 році став початком золотого десятиліття, яке призвело до статусу найбільш продаваного бренду на сьогоднішній день. У 20-х роках німецький дизайн зробив революцію у винному світі – на міжнародних винних картах німецьке вино вважалось найкращим і найдорожчим з усіх. Саме в цей час Ф. Скотт Фіцджеральд (F. Scott Fitzgerald) опублікував свій роман «Великий Гетсбі». Уолт Дісней (Walter Disney) намалював свій перший анімаційний фільм з Міккі Маусом. Альберт Ейнштейн (Albert Einstein) отримав Нобелівську премію за теорію відносності. Лише 8% домогосподарств мали телефон! Але радість від життя була величезною. І Берлін, столиця Німеччини, був ідеальним місцем.

Blue Nun

Перше вино, яке стало поп-іконою

Через півстоліття торгова марка Blue Nun стала частиною поп-культури. У 1960-70-х роках зірки, серед яких Beatles, Девід Боуї (David Bowie), Елвіс Преслі (Elvis Presley) та Fleetwood Mac – пили для задоволення і святкували урочистості з Blue Nun. У своєму альбомі Check your head американський гурт Beastie Boys присвятив бренду Blue Nun пісню. Світовому бренду Blue Nun навіть створили пам’ятник.

На сьогоднішній день продано 1,1 мільярд пляшок Blue Nun. З 2010 року випускають також ігристе Blue Nun, особливо успішне – 24K, кожна пляшка якого містить листочки сусального золота. З 2016 року доступний кошерний варіант, що значно збільшило продажі Blue Nun, особливо в Ізраїлі.

Новий образ від зіркового нью-йоркського дизайнера Паули Шер (Paula Scher)

З нагоди 100-річчя Blue Nun Паула Шер, відома нью-йоркська дизайнерка, яка розробила логотипи таких компаній як Tiffany & Co, Rolls Royce і Citi Bank – створила нову, знакову і характерну упаковку Blue Nun. З відтінком Art Deco та витонченою модернізацією Blue Nun поєднавши в собі елементи дизайну 1920-х і 2020-х років.

Нове портфоліо з акцентом на автентичність

Blue Nun розпочала свій тріумфальний хід 100 років тому як Liebfraumilch. За цей час бренд став культовим та радує вайнловерів по всьому світу фруктовими, сухими та ігристими винами.

Нові автентичні бленди – це Authentic White і Authentic Rosé поєднують сильні сторони різних сортів винограду та його походження для створення унікального смакового профілю, що є характерним для Blue Nun. Наприклад, для Authentic White винороби Blue Nun купажують Рислінг з Німеччини, Шардоне з Італії, Мускат з Угорщини і автохтонний сорт винограду Айрен з Іспанії. На додаток до ігристих вин 24K, що мають величезний попит і сяють у гламурному блиску від Paula Scher, нове портфоліо доповнено трьома білими та трьома рожевими винами.

Нова колекція Blue Nun доступна у 90 країнах і представляє культовий винний бренд у своєму новому обрамленні через 100 років заснування!

В рамках Першої Церемонії Wine Travel Awards в Лондоні на міжнародній виставці London Wine Fair було проведено дегустацію вин Blue Nun, компанії F.W. Langguth Erben: Blue Nun Authentic White, Blue Nun Authentic Pink, Blue Nun Sparkling 24K Gold Edition. Вина Bluе Nun були також представлені на стенді Drinks+/Wine Travel Awards протягом трьох днів виставки. Компанія F.W. Langguth Erben має статус Національного спонсора Премії.

 

Blue Nun – культове вино святкує свій 100-й вінтаж вражаючим перезапуском і новим портфоліо. Запуск німецького винного бренду Blue Nun у 1921 році став початком золотого десятиліття, яке призвело до статусу найбільш продаваного бренду на сьогоднішній день. У 20-х роках німецький дизайн зробив революцію у винному світі – на міжнародних винних картах німецьке вино вважалось […]

ProWein 2022: той самий, але інший

Одним з гасел найбільшої у світі виставки вина та алкогольних напоїв цьогоріч було Same But Different, і ProWein повністю підтвердив цей вислів: незмінними залишилися масштаб та грандіозність події, зазвичай притаманні цій галузевій зустрічі професіоналів виноградарства, виробництва, торгівлі та гастрономії, але були й новації та сюрпризи, починаючи з дат проведення і закінчуючи прем’єрами та шоу під час виставки. Але про все по порядку: Drinks+, як завжди, був у центрі подій і готовий поділитися враженнями з нашими читачами.


Почнемо з того, що довгоочікувана зустріч професіоналів винного світу у Дюсельдорфі сталася через 2 роки вимушеного «простою», пов’язаного з пандемією, тому експоненти та відвідувачі з’їзжалися до Німеччини з особливими почуттями та сподіваннями. Цьогоріч у виставці взяли участь більш ніж 5700 експонентів з 62 країн, а гостинна Messe Düsseldorf відчинила свої двері для 38 тисяч відвідувачів із 145 країн світу.

Prowein прапори

13 виставкових павільйонів протягом всіх трьох днів були наповнені позитивною енергетикою, яку ми, журналісти Drinks+, відчули на собі. Великі виноробні країни – Франція, Італія, Іспанія, Португалія, Німеччина та Австрія – традиційно мали окремі зали, де збиралися поціновувачі вин з конкретних країн і регіонів: наприклад, свої великі зони мали французькі виноробні регіони Бургундія, Бордо, Шампань, Долина Луари, Корсика та інші.

Prowein французькі стенди

Великий фурор справив павільйон, де свою продукцію виставляли країни Нового Світу: загальний інтерес до вин, що вироблені за межами традиційних регіонів Європи, останнім часом став загальним трендом у винному світі. Тому не дивно, що біля стендів виноробів з США, Чилі, Аргентини, Нової Зеландії, Південної Африки та Австралії завжди було людно.

prowein Аргентина

Ще одним популярним «місцем тяжіння» цьогорічного ProWein був павільйон органічних та біологічних вин. Глобальний екологічний порядок денний започаткував цей тренд деякий час тому, і з року в рік, незважаючи на те, що частка таких вин у загальних обсягах поки ще досить маленька (приміром, органічний виноград сьогодні культивують лише трохи більше 2 тисяч господарств у світі), зацікавленість вайнловерів та винних професіоналів у таких винах невпинно зростає. Відзначимо двох гігантів цього руху, які мали свої стенди на ProWein: це німецька Федеральна асоціація органічного виноградарства ECOVIN з десятьма виноробнями, що входять до її складу, та французька організація Vignerons de Nature, яка об’єднує 30 виноробів, що запроваджують в своїх господарствах органічні та біодинамічні практики. До речі, Франція є лідером у цьому русі: на її теруарах працює близько половини усіх світових органічних господарств.

prowein органічні вина

Цікавим був павільйон, що представляв крафтовий алкоголь, пиво та сидри: це була, мабуть, найжвавіша зона всієї виставки, місце зустрічі молодих креативних представників крафтового виноробства та барної культури. Гучна музика, світлове шоу, далека від офіційної форма одягу та невимушені манери спілкування експонентів та відвідувачів, а також їхній доволі молодий вік – все це наводило на думку, що ти знаходишся не у виставковому павільйоні, а у нічному клубі 🙂.

prowein крафтові напої

Але природньо, що представники нашої команди найбільше часу провели у павільйоні №11, де експонувалася продукція країн Центральної та Східної Європи, адже саме тут були розташовані стенди багатьох наших друзів та партнерів, що брали участь у першій міжнародній премії з винного туризму Wine Travel Awards, започаткованій редакцією Drinks+. Наші журналісти привезли до Дюсельдорфу ексклюзивний PR-каталог номінантів та переможців премії Wine Travel Awards Guide 2021-2022. Ми пишаємося, що наш каталог перебував в гарній компанії інших світових видань, присвячених вину, на прес-стенді International Trade Press, де відвідувачі виставки мали змогу безкоштовно з ним ознайомитися.

prowein прес-стенд

Крім друкованої версії, була можливість відсканувати каталог в електронному вигляді, використовуючи QR-code на постерах, які були розміщені в різних зонах виставки.

prowein Михаэль Мандель

До речі, усі бажаючі можуть ознайомитися з електронною версією Гіду WTA й зараз: вона розміщена на спеціальній онлайн-платформі Digital: online trade press stand сайту prowein.com, що є новою цифровою пропозицією від Messe Düsseldorf.

Prowein WTA guide

Отже, серед експонентів ProWein були учасники та спонсори WTA, багато з яких вже давно стали друзями нашої редакції – перш за все, це доктор Рікардо Нуньєс, власник групи компаній Vinos de La Luz, якого ми зустріли в павільйонах виставки. Щиро дякуємо доктору за теплі слова на адресу нашого проєкту, в якому він взяв участь в якості члена журі та спонсора номінації Wine & Food Influencer. Додамо, що бренд-амбасадор міжнародної компанії Vinos de La Luz Наталія Бурлаченко отримала спеціальний приз Judge’s Choice Award, тож ми чекаємо її та доктора Нуньєса на церемонії вручення нагород Wine Travel Awards на London Wine Fair, яка відбудеться 8 червня 2022 року о 12.30-14.30 в «Industry Briefing Room».

Prowein Нуньєс та Бурлаченко

Скажемо наперед, таких приємних зустрічей в павільйонах ProWein було чимало: наприклад, ми мали нагоду зустріти легенду винного світу Роберта Джозефа, який входить до суддівської колегії Wine Travel Awards. Ми пишаємося, що пан Джозеф, отримавши екземпляр WTA Guide, високо оцінив результати нашої роботи.

prowein Robert Joseph

До речі, наша зустріч з Робертом Джозефом відбулася на стенді молдавських виноробів, де він проводив майстер-клас. Участь «винної збірної» Молдови на ProWein була організована Національним бюро винограду і вина Молдови: керівник відділу маркетингу Парасковія Ігнат розповіла нам, що цьогоріч 37 компаній презентували свою продукцію під брендом Wine of Moldova. І, хоча молдавський стенд мав рекордні розміри – 224 кв.м (!) – не всі бажаючі цього разу отримали можливість бути представленими на найбільшій винній виставці світу. Тож можна чекати, що наступного року стенд молдавських виноробів буде ще більшим за площею. Що ж, ця тенденція цілком природня, судячи зі стрімкого зростання якості молдавських вин та їхньої впізнаваності у світі.

Prowein wine of Moldova

Декілька молдавських виноробів мали окремі стенди, серед яких Vinari Purcari, яка перемогла в  категорії Brand – the visiting card of the country.

Prowein Purcari

До речі, винороби цього підприємства дуже підтримують Україну: приміщення підприємства перетворились на прихисток для наших співгромадян, які тікають від війни до Молдови, а їхній виставковий стенд прикрашав постер з вином під назвою Freedom Blend («Купаж свободи») – напоєм, створеним шляхом поєднання місцевих сортів винограду трьох країн, що останні десятиліття зазнали агресії з боку росії: Рара Нягре (Moлдова), Бастардо (Україна) и Сапераві (Грузія).

Prowein purcari wine

Грузини, до речі, також були широко представлені на цій виставці: спільний стенд грузинських виноробів було організовано Асоціацією «Грузинське вино» за підтримки Національного агентства вина Грузії. Тут також було людно, і ми насилу змогли дістатися одного з тріумфаторів WTA – виноробні The Shumi Winery, яка стала переможцем публічного голосування у рекордній кількості номінацій, а також стала найкращою у категорії Magnet of the region. Ми з нетерпінням чекаємо представників The Shumi Winery на офіційній церемонії вручення нагород Wine Travel Awards у Лондоні, де на них чекає «оскар» в галузі винного туризму.

Prowein Shumi

Ще одна країна, що виступила «єдиним фронтом» на виставці в Дюсельдорфі, – це Вірменія. 20 вірменських виноробів мали спільний стенд, організований за підтримки Вірменського фонду виноградарства та виноробства.

Prowein Вірменія

До речі, ця тенденція – брати участь у великих профільних заходах під єдиним національним брендом – дуже чітко прослідковувалася на ProWein: ми бачили стенди, що об’єднували виноробів Хорватії, Ірландії, Угорщини, Словенії, Тунісу, Румунії, Болгарії, Сербії, Македонії, Боснії та Герцеговини та інших.

На жаль, цього року відвідувачі найбільшої винної виставки світу не побачили спільного стенду українських виноробів: війна та пов’язані з нею труднощі – від проблем з фінансуванням до неможливості чоловікам у час воєнного стану перетинати український кордон – не дозволили Україні бути належно представленою на такому поважному та престижному заході. Ми віримо і сподіваємось, що наступного разу обставини будуть більш сприятливими для наших виноробів, на долю яких, разом з іншими нашими співгромадянами, випали нелегкі випробування.

prowein журнали

Але український прапор все ж був присутній на виставці в Дюсельдорфі: по-перше, попри всі складності, групі наших виноробів вдалося провести невелику презентацію та тейстінг своїх вин.

prowein український тейстинг

По-друге, свою продукцію на ProWein самостійно представляла компанія Shabo – ще один переможець публічного голосування премії Wine Travel Awards у категорії  Must Visit (номінація The Visiting Card of the Country).

prowein Shabo

А приємною несподіванкою був той факт, що іноземні компанії, не маючи ніякого стосунку до України, вивішували наш прапор на своїх стендах просто для того, що показати, що вони на світлому боці – боці добра, правди, цивілізації, на боці України. Як, наприклад, італійська компанія Savio Trading, що займається виробництвом та імпортом алкоголю.

prowein італійці

Весь світ підтримує нас, тому сподіваємося, що поточний  рік стане переможним для України, а 2023, коли відбудеться наступний ProWein, що запланований на 19-21 березня, стане переможним для українських вин.

Drinks+, як завжди, був у центрі подій і готовий поділитися враженнями про найбільшу у світі винну виставку з нашими читачами.

Chateau Edem – оаза натхнення та унікальних напоїв

Власний виноградник Chateau Edem – справжня гордість комплексу Edem Resort Medical & SPA.


Ціль Chateau Edem – популяризувати український продукт і гідно представляти нашу країну на міжнародному ринку. Розпочати новий етап в історії галицького виноробства і показати, що наша земля – це неймовірне джерело енергії, сили та здоров’я.

Окрім семи видів вин, у Країні Едем можна спробувати три види дистилятів. Усі ці продукти виготовляють з урожаю власного виноградника та плодів власного органічного саду. В Chateau Edem роблять високу ставку на екологічність, тому використовують лише безпечні, натуральні, чисті препарати, які проходять сертифікацію «Органік Стандарт».

Chateau Edem

Calvad, apple distillate – яблучний дистилят, виготовлений із духмяних яблук, витриманий у французькій дубовій бочці 24 місяці. Смак Calvad, apple distillate приємний фруктовий, з відтінком яблука та груші. Рекомендований до вживання у чистому вигляді як дижестив.

Grape di Moskato distillate виготовляється з винограду власного врожаю Chateau Edem. Процес створення полягає в тривалій витримці та подвійній перегонці в мідному аламбіку. Грапа має мускатні нотки і рекомендована до вживання у чистому вигляді.

Chateau Edem

Grape Sovignier Grіs distillate – грапа, витримана протягом 15 місяців у французькій дубовій бочці. Смак округлий, збалансований, глибокий. Рекомендовано вживати при кімнатній температурі як дижестив.

Нагороди дистилятів Chateau Edem:

  • «Золото» на Всеукраїнському професійному дегустаційному конкурсі INDEPENDENT СRAFT. Премію Ukrainian Craft Spirits Awards 2021 отримав Grape Sovignier Grіs distillate 2018.
  • Grand Gold на Всеукраїнському професійному дегустаційному конкурсі INDEPENDENT СRAFT. Премію Ukrainian Craft Spirits Awards 2021 отримав Calvad, apple distillate 2018. В Edem Resort Medical & SPA переконані, що навіть найвибагливіші гурмани та поціновувачі дистилятів не зможуть залишитись байдужими та отримають справжню еногастрономічну насолоду від власного виробництва Chateau Edem.

 

Власний виноградник Chateau Edem – справжня гордість комплексу Edem Resort Medical & SPA. Ціль Chateau Edem – популяризувати український продукт і гідно представляти нашу країну на міжнародному ринку. Розпочати новий етап в історії галицького виноробства і показати, що наша земля – це неймовірне джерело енергії, сили та здоров’я. Окрім семи видів вин, у Країні Едем […]

Історичний рубіж Freixenet: продано більше 100 мільйонів пляшок за 2021 рік

Вперше за свою 150-річну історію провідний світовий бренд кави Freixenet перевищив показник у 100 мільйонів пляшок, проданих за рік в усьому світі. Безпрограшна стратегія Henkell Freixenet вкотре довела, що бажання покупців «святкувати життя» попри прикрості мінливого світу нікуди не зникло.


Стратегія успіху Henkell Freixenet

Запорукою того, що група компаній Henkell Freixenet у 2021 році досягла рекордної кількості продажів, є перед усім мистецтво виноробів, які виготовляють неперевершені вина, та ніколи не зупиняються у пошуках нових ідей. Яскравий приклад такого підходу – компанія Freixenet, що народилася на прекрасних землях Пенедесу, а зараз входить до найбільшої корпорації з виробництва ігристих вин та має виноградники в усьому – в Європі, Америці та Океанії.

Freixenet

Окрім Cavas Freixenet їй належать такі відомі бренди, як Can Sala, Segura Viudas, Henri Abele, Gloria Ferrer тощо. А нещодавно фахівці Freixenet поширили своє всесвітньо відоме ім’я на Prosecco. Вироблене з кращого винограду Глера в італійському регіоні Венето вино Freixenet Prosecco має чудовий і самобутній смак та гордо доповнює решту асортименту.


«Останні два роки були дуже складними для всіх нас, і багато людей ігнорували задоволення. Тим приємніше бачити, як задоволення повільно повертається у повсякденне життя. Це також проявляється в тому, що в різних країнах велика увага приділяється хорошій їжі та напоям. Ми знову вчимося радіти життю!»


Висококваліфікована команда виноробів Freixenet використала свої ноу-хау для створення витонченого та стильного ігристого напою. Цілі грона винограду м’яко пресуються, а сік піддається процесу повільної ферментації з охолодженням, щоб зберегти тонкий аромат та свіжість винограду. Друга ферментація відбувається при контрольованій температурі в резервуарах з нержавіючої сталі під тиском, де за кілька тижнів народжується свіже фруктове ігристе вино.

Freixenet Prosecco – це ще один сміливий крок для бренду, який завжди наважувався бути іншим, а також частина стратегії компанії, спрямованої на те, щоб стати вибором номер один у світі ігристих вин.

Не менш важливим напрямком цієї стратегії було об’єднання у 2018 році двох велетнів серед виробників ігристих вин. Адже рекордні продажі у 2021 році віце-президент та генеральний директор Freixenet Педро Феррер (Pedro Ferrer) прокоментував так: «Стратегічне партнерство між Henkell і Freixenet надало обом компаніям доступ до нових ринків та каналів збуту, і бренд Freixenet вже отримує прибуток від цієї синергії».

Freixenet

Навіть у важкому 2020 році у Freixenet спостерігалося зростання на 5%. Наразі експорт складає 80% продажів компанії на світовому рівні, а вже в наступному році виробники розраховують перевищити 85%. І це цілком ймовірно, адже вже зараз у секторі вина на ринку спостерігається відновлення і з’являються дані, аналогічні тим, що були до пандемії.


Легендарна cava

Вірні своєму корінню, у Freixenet прагнуть робити найкращі вина. Кава Freixenet отримала величезну кількість вищих нагород міжнародних конкурсів Європи, Азії та Америки.

Freixenet Cordón Negro – легендарна кава в чорній пляшці – продовжує накопичувати нагороди, що знову і знову доводять її якість та гастрономічну універсальність.

Freixenet

У 2021 році вона отримала золоті медалі на International Wine Challenge та Mundus Vini. Журі найпрестижнішого конкурсу ігристих вин The Champagne & Sparkling Wine World Championships 2021 визнало Freixenet Cordón Negro Brut найкращою кавою в світі та найкращим ігристим вином в Іспанії. Це стало новим успіхом одного з найвизначніших продуктів Freixenet на національному та міжнародному рівнях.

Freixenet Cordón Negro Brut – кава, створена шляхом купажу трьох традиційних сортів Пенедес (Xarello, Parellada, Macabeo), цінується за виняткову свіжість і легкість, з тонкими, делікатними ароматами зелених яблук з легкими нюансами стиглих тропічних фруктів, цитрусових тонів та свіжих трав.

Freixenet

У 2021 році у Freixenet відбулося ще одне свято – відзначення ювілею Carta Nevada. Ця кава, яку сміливо можна назвати символом бренду, була створена в далекому 1941 році. Протягом восьми десятиліть вона користується популярністю серед споживачів та має глобальний комерційний успіх. Кава Carta Nevada і зараз зберігає свої лідируючі позиції в Іспанії: згідно з даними IRI за 2020 рік, саме ця марка тут найбільше продається.


Задоволення повертаються

Можна сказати, що до успіху Freixenet компанія булла готова. Адже Henkell Freixenet наприкінці минулого року замовили дослідження, проведене YouGov Deutschland, яке показало, що задоволення повертаються в життя європейців: майже половина (46%) заявили, що вони насолоджувалися життям у 2021 році, порівняно з 31% – у 2020-му. Серед задоволених життям торік лідирують іспанці (53%), за ними – французи (50%) та британці (47%), німці замикають цей рейтинг з 39%.

Freixenet

«Останні два роки були дуже складними для всіх нас, і багато людей ігнорували задоволення. Тим приємніше бачити, як задоволення повільно повертається у повсякденне життя. Це також проявляється в тому, що в різних країнах велика увага приділяється хорошій їжі та напоям. Ми знову вчимося радіти життю!» – впевнений генеральний директор Henkell Freixenet д-р Андреас Брокемпер (Andreas Brokemper).


Global Icons, що рухають бізнес

Портфоліо Henkell Freixenet та її стратегію у сфері роздрібної торгівлі очолюють бренди, які компанія називає своїми «Глобальними Іконами» – це виробники ігристих вин Henkell разом з Mionetto та Freixenet, які є лідерами ринку просеко і кави. Генеральний директор Henkell Freixenet д-р Андреас Брокемпер в інтерв’ю The Moodie Davitt Report розповів про своє бачення успішної стратегії компанії: «Наша ідея полягає в тому, що ми хочемо показати споживачам різноманітність ігристих вин, що крім шампанського існує ще багато цікавих категорій».

Завдяки інтеграції Freixenet та створенню консолідованого портфеля до 2019 року компанія Henkell Freixenet була готовою до нової фази зростання, але плани зруйнував коронавірус. Прогноз на початку пандемії був не дуже оптимістичним і полягав у тому, що компанія втратить 15% у 2020 році, а потім кожен рік буде нарощувати товарообіг по 5%. Це означало, що ринки повернуться на рівень 2019 року не раніше 2024 або 2025 років. Та навіть на тлі пандемії у Henkell Freixenet було відносно невелике падіння загального обороту – лише на 7,4% у 2020 році порівняно з 2019-м.

Freixenet

«Ми продовжували інвестувати в наші бренди і завжди вірили, що подорожі та шопінг повернуться. Ми інвестували в ті ринки, де можна було купувати під час локдаунів – від онлайн до торгових монополій. І те, що ми бачимо зараз, ознака того, що бізнес повертається», – наголошує д-р Брокемпер.

Тож незважаючи на вплив пандемії, що ще триває, 2021-й став роком стійкого відновлення. Компанія повернула більшу частину продажів, які були втрачені під час COVID-19. Крім того, встановлено рекорд з продажів кави Freixenet, які перевищили 100 млн пляшок!

Freixenet

Наразі найбільший виробник ігристих вин Henkell Freixenet націлився на збільшення частки ринку та розширення своєї присутності на нових територіях. Багато уваги приділяється туристичному ринку і подорожам. Важливим каналом є роздрібна торгівля у duty free та продаж напоїв на борту літака. Саме для цього напрямку Henkell Freixenet успішно виробляє продукцію в пляшках обсягом 200 мл. Компанія випустила у форматі рiccolo та minis Henkell Trocken, Freixenet Cordon Negro Brut, Mionetto Prosecco Orange та інші ігристі вина.

Розширюючи свою присутність, Henkell Freixenet продовжує шукати нові можливості і канали – це вірна стратегія, яка зробила компанію виробником №1 у світі за обсягом виробництва ігристих вин (IWSR).


Коментар

Олег Касьяненко

Олег Касьяненко, директор Henkell Freixenet Ukraine

«Глобальні торгові марки Henkell Freixenet завойовують все більшу популярність у цивілізованому світі та на будь-якому цивілізованому ринку, частиною якого є Україна. Загальні тенденції зростання реалізації світових торгових марок в Україні свідчать про правильність нашого напрямку. Henkell Freixenet Ukraine надає можливість українському споживачеві вибирати самостійно улюблені бренди. І те, що ми сьогодні робимо, – це просто місток між лідером у виробництві ігристих вин та споживачем. Але той місток цілком стабільний. Ми контролюємо попит і гарантуємо у відповідь якість та зручність поставок. Нещодавно в Києві відкрився фірмовий магазин Henkell Freixenet Ukraine, де офіційний імпортер представляє весь асортимент визнаних брендів. Також ці напої пропонує онлайн-магазин champarty.com.ua, і такий підхід – стандарт Henkell Freixenet. Адже це всесвітньо визнана компанія із зірковим портфоліо та 100% довірою споживачів в різних країнах».

Вперше за свою 150-річну історію провідний світовий бренд кави Freixenet перевищив показник у 100 мільйонів пляшок, проданих за рік в усьому світі. Безпрограшна стратегія Henkell Freixenet вкотре довела, що бажання покупців «святкувати життя» попри прикрості мінливого світу нікуди не зникло. Стратегія успіху Henkell Freixenet Запорукою того, що група компаній Henkell Freixenet у 2021 році досягла […]

Frescobaldi: сімейні цінності Тоскани

Вже тридцять поколінь сім’ї італійських аристократів Фрескобальді прославляють Тоскану своїми винами. Їхніми п’янкими напоями насолоджувались Мікеланджело та Донателло, Папа Римський та європейські монархи. Тепер Frescobaldi – новий бренд у сім’ї «Винфорт», компанії, завдяки якій ці славетні вина можуть оцінити українські споживачі.


Флорентійці, які фінансували англійських королів

Сім’я Фрескобальді – одна з найстаріших та найзнаменитіших винних династій Італії. Близько 1000 років тому вони оселилися у Флоренції, на лівому березі річки Арно, де був збудований палац, в якому і нині мешкають члени цієї родини.

Frescobaldi

Від початку своєї історії Фрескобальді відігравали значну роль у політичному та економічному житті Флоренції. Займаючись банківською справою, вони навіть фінансували англійських королів Едуарда I та Едуарда II, за що отримали титул «скарбників англійської корони» та відповідали за збирання митних податків з усіх англійських портів. В 1252 році Ламберто Фрескобальді, щоб з‘єднати власні володіння з центром міста, замовив перший міст через річку Арно – міст Санта-Трініта, що, безумовно, було вагомою подією в ті часи. На кошти цієї родини також будували церкви та створювали картинні галереї. Сім’ я меценатів Фрескобальді подарувала світові видатних літераторів, дослідників, музикантів, єпископів та політиків. Одним із найвідоміших серед митців був Діно Фрескобальді, поет, який прославився тим, що відновив і повернув перші пісні «Божественної комедії» своєму другові у вигнанні Данте Аліг’єрі щоб він міг закінчити свій знаменитий твір.

Frescobaldi


Вина, що підкорили Європу

Перші документи, що свідчать про сімейне виноробство, датуються приблизно 1300 роком, коли Берто де Фрескобальді заповів своїм потомкам землю з виноградниками. Першим виноробним господарством Фрескобальді було Tenuta di Castiglioni у Валь-ді-Пеза, на південному заході від Флоренції. До виноробної справи Фрескобальді підійшли з притаманною родині банкірів серйозністю і розрахунком на успіх – вина мали бути найвищої якості. І їм це блискуче вдалося. У архіві Фрескобальді зібрані документи, серед яких можна знайти велику кількість контрактів з продажу вин поважним особам Європи. Ця флорентійська родина постачала свої вина багатьом монархам та до Папського столу. Серед відомих клієнтів Фрескобальді також були художники епохи Відродження Донателло та Мікелоццо ді Бартоломео Мікелоцці. Є навіть свідчення, що картини великого Мікеланджело, які знаходяться в галереї Фрескобальді, були придбані ними в обмін на вино.


Неповторні смаки Тоскани

Протягом століть представники сім’ї Фрескобальді створювали історію Тоскани, спрямовуючи свої зусилля на розкриття та розвиток потенціалу її унікальних теруарів, збагачуючи та розвиваючи виноробну культуру цього регіону.

Frescobaldi

Ще в 1716 році великий герцог Козімо III Медічі визначив найбільш цінні для виробництва високоякісних вин ділянки в Тоскані, серед яких згадується і територія Pomino, що належала родині Фрескобальді. Цей указ вважається провісником категорії DOC (Denominazione di Origine Controllata), тобто найменування, контрольованого за походженням. У 1873 році вина з Поміно були відзначені нагородами на Міжнародній виставці у Відні, а в 1878 році були удостоєні золотої медалі на Міжнародній виставці у Парижі, що для того часу було найвищим ступенем визнання на міжнародному рівні. Дбаючи про майбутнє, в 1855 році Фрескобальді першими посадили на тосканських землях нові сорти винограду, такі як Каберне Совіньйон, Мерло, Піно Нуар і Шардоне. У ХХ столітті визначними фігурами у виноробстві були Вітторіо, Фердинандо та Леонардо Фрескобальді, які також приклали багато зусиль, щоб зробити Тоскану унікальним для виноробства регіоном.

Frescobaldi

Наразі естафету управління сімейним бізнесом тримає представник тридцятого покоління цієї славетної династії Ламберто Фрескобальді, який, маючи великий досвід у галузі виноробства, намагається ще більше підкреслити неповторність вин кожного сімейного маєтку. Зараз виноградники сім’ї Фрескобальді у Тоскані займають площу близько 1200 га. І кожен з них унікальний та відрізняється своїми винами. Castel Giocondo, розташований на південний захід від Монтальчино, є ідеальним теруаром для винограду Санджовезе. Castello di Pomino, чиї вина отримали визнання ще у ХVIIІ ст., славиться цінними виноградниками, що ростуть на висоті 750 метрів над рівнем моря. У знаменитому Castello di Nipozzano виробляються видатні червоні вина. У самому серці Chianti Classico, районі Гайоле, знаходиться виноробня Tenuta Perano, що чудово підходить для червоного винограду, зокрема, Санджовезе. Вздовж стародавньої Віа ді Кастільйоні (дороги, побудованої римлянами для зв’язку Тоскани із Вічним містом Римом) розкинувся маєток Castiglioni – місце зародження сімейного виноробства. Виноробне господарство Ammiraglia з сучасною архітектурою в регіоні Маремма, з повагою до природи вписане в навколишній ландшафт, культивує Верментино, який дивує своїм квітковим ароматом. Маєток Rèmole – старовинна вілла родини Фрескобальді – відрізняється своїми витонченими винами з яскравими нотами фруктів.

Сьогодні сім’я Фрескобальді володіє 11 маєтками в Італії, десять з яких знаходяться у Тоскані, та виноградником Аttems у регіоні Колліо, який придбала у 2000 році. Вина Frescobaldi продаються більш ніж у 65 країнах світу.

Frescobaldi

Місія компанії Frescobaldi максимально точно прописана на корпоративному сайті: «Мрія нашої сім’ї – розділити з вами нашу відданість справі та наші почуття за допомогою наших вин. Ціле життя присвячене тому, щоб зрозуміти і оцінити цей теруар як частину духу Тоскани, як мистецтво створювати добре і прекрасне. Тисячолітня історія цієї сім‘ї – це унікальна скарбниця знань та традицій. І наш обов’язок полягає в тому, щоб передавати майбутнім поколінням весь наш ентузіазм, усю нашу любов до цих місць та вічних пагорбів».


Дегустацiйнi нотатки

Chianti Rufina Riserva Nipozzano

Кондиція: червоне сухе
Регіон: Тоскана, Італія
Класифікація: DOCG
Сорт винограду: Санджовезе
Вміст алкоголю: 13,5%
Особливості технології: витримка в бочках із французького дуба протягом кількох місяців
Аромат: лісові ягоди, тютюн, кава, смородина Смак: збалансований, з тривалим фруктовим посмаком
Гастрономічна сполучність: м’ясні страви, м’ясо на грилі
Температура сервірування: 15-17 °С

Chianti Rufina Riserva Nipozzano


Chianti Castiglioni Frescobaldi

Кондиція: червоне сухе
Регіон: Тоскана, Італія
Класифікація: DOCG
Сорт винограду: Санджовезе, Мерло
Вміст алкоголю: 13,0 %
Особливості технології: витримка у сталевих ємностях протягом 6 місяців
Аромат: полуниця, вишня, малина, інжир, квіти
Смак: збалансований, з тривалим ягідним посмаком
Гастрономічна сполучність: м’ясне рагу, телятина на грилі
Температура сервірування: 15-17 °С

Chianti Castiglioni Frescobaldi


Tenuta Frescobaldi Castiglioni

Кондиція: червоне сухе
Регіон: Тоскана, Італія
Класифікація: IGT
Сорт винограду: Каберне Совіньйон, Мерло, Каберне Фран
Вміст алкоголю: 13,5%
Особливості технології: витримка в барріках протягом 12 місяців
Аромат: смородиновий джем, лісові ягоди, стигла вишня, шоколад, кава
Смак: збалансований, насичений, з тривалим ягідним посмаком
Гастрономічна сполучність: телятина на грилі, баранина, овочеве рагу
Температура сервірування: 15-17 ° С

Tenuta Frescobaldi Castiglioni


Alie Ammiraglia

Кондиція: рожеве сухе
Регіон: Тоскана, Італія
Класифікація: IGT
Сорт винограду: Шираз, Верментино
Вміст алкоголю: 12,0 %
Особливості технології: витримка у сталевих ємностях протягом 3 місяців
Аромат: грейпфрут, крейда, лайм, ягоди, полуниця, персик
Смак: мінеральний, з фруктово-квітковим посмаком
Гастрономічна сполучність: морепродукти, сири, фруктові салати
Температура сервірування: 10-12 °С

Alie Ammiraglia

Вже тридцять поколінь сім’ї італійських аристократів Фрескобальді прославляють Тоскану своїми винами. Їхніми п’янкими напоями насолоджувались Мікеланджело та Донателло, Папа Римський та європейські монархи. Тепер Frescobaldi – новий бренд у сім’ї «Винфорт», компанії, завдяки якій ці славетні вина можуть оцінити українські споживачі. Флорентійці, які фінансували англійських королів Сім’я Фрескобальді – одна з найстаріших та найзнаменитіших винних […]

J.P. CHENET. Популярно про найпопулярніший бренд світу з Франції

Бренд J.P. CHENET, який компанія Les Grands Chais de France заявила світові у 1984 році, має історію, яка сягає в глиб віків аж до Короля-Сонця, і сучасне реноме, яке очолює вищі п’єдестали попиту. Зараз J.P. CHENET є найпродаванішим французьким вином. Його вподобали більш ніж у 160 країнах на п’яти континентах, де кожну секунду продають дві пляшки J.P. CHENET. Дистрибуція легендарного бренду в Україні – в портфелі однієї з найавторитетніших компаній ТД «Укрімпорт».


Історія Жозефіни

Легенда щодо пляшки J.P. CHENET відома багатьом. І все ж вона така яскрава, що пригадати її – окреме задоволення. Якось до столу Людовика XIV поставили пляшки з вином, шийки яких трохи похилилися під час видуву скла. Король-Сонце, який знався на тонкощах мистецтва, обурився такою недбалістю. Коли до розгніваного монарха притягли винороба, той не визнав своєї провини і винахідливо пояснив, що пляшки схилилися в поклоні, як квіти перед сонцем.

J.P. CHENET

І хоча скептики стверджують, що насправді за основу дизайну було взято пляшку арманьяку, а ідея розлити вино в такі пляшки належала власнику бренду Жозефу Хелфришу, ця мила сторіз про короля та оригінальний дизайн закарбувалися в століттях. Так чи інакше, але пляшку назвали «Жозефіна» (Joséphine), адже вона схожа на даму в пишній спідниці, що схилилася в реверансі. Вигнутa шийка пляшки не лише впізнавана, а й зручна деталь дизайну – так легше наливати вино в келих. Тож сьогодні перед чарівною силою бренду J.P. CHENET схиляють голови (та ще й знімають шляпи!) найскептичніші маркетологи сучасного світу.

Крокуючи в ногу з часом, у 1994 році J.P. CHENET запустив лінійку вин об’ємом 250 мл – і той самий уклін у реверансі лишився непохитним! Згодом формати змінилися, у 2000-му з’явилися у продажу 3-х та 5-літрові пакети Bag-in-Box. А пластикова пляшка з ПЕТ, що не б‘ється, стала дуже популярною серед авіакомпаній.


Карнавал смаків

Розлиті в оригінальні пляшки вина J.P. CHENET спочатку були доступні лише у двох версіях: Blanc de Blancs Vin de Pays des Côtes de Gascogne та Cabernet Sauvignon Vin de Pays d‘Oc. Наразі компанія має декілька лінійок продуктів з найрізноманітніших французьких сортів винограду та їхніх блендів. Ціла команда высококласних энологів займається відбором винограду, виніфікацією та купажуванням цих вин.

J.P. CHENET

Original – це найперша колекція у пляшках із вигнутою шийкою. Вина мають виражену фруктовість у смаку та шовковисту структуру.

Delicious – назва лінійки, що говорить сама за себе. Після дозрівання у сталевих ємностях виходять чудові cuvée із округлим, гармонійним смаком.

Reserve – це особливі напої із яскраво вираженим букетом. Молоді вина протягом півроку проходять витримку в дубі, після чого найкращі зразки поєднуються у вишукані асамбляжі. Щоб підкреслити особливість цих вин, для лінійки навіть була розроблена дерев’яна етикетка.

Sparkling – свіжі ігристі вина, що виробляють за методом Шарма. Лінійка складається з чотирьох витончених напоїв: трьох білих (солодкого, брют та напівсухого) та сухого рожевого.

Ice edition – пропонує новий досвід пиття: бульбашки та лід! Ці ігристі вина відрізняються тим, що максимально розкривають свій букет після додавання льоду.

J.P. CHENET

Fashion – у цій яскравій колекції будь-яка модниця чи чутливий до трендів бартендер може знайти фаворита на свій смак! Лінійка складається з напівсолодких версій напоїв із білих та червоних сортів винограду. Ігристі вина виготовлені за італійською технологією frizzante з натуральними екстрактами ягід та фруктів. Strawberry-Raspberry наповнений інтенсивним звучанням полуниці та малини. Насичений персиковий смак і аромат Peach дарує пряну літню насолоду. У букеті Cassis переважає аромат чорної смородини, а посмак відрізняється приємною фруктовою свіжістю. Litchi має екзотичний букет з ароматом та смаком лічі, що пожвавлюється тонкими нотками лимона.

Brandy в колекції J.P. CHENET представлений двома видами: XO 5-річної витримки та Reserve Imperiale 10-річної витримки. Міцність – 38%.

Найсвіжіші новинки: FIZZY – винні напої з фруктовими смаками в алюмінієвих бляшанках, а також So Free – безалкогольні тихі та игристі вина.


Європейська якість

Продукція J.P. CHENET не раз завойовувала найвищу відзнаку на провідних міжнародних конкурсах. Аналітик ринку Wine Intelligence у звіті за 2020 рік назвав J.P. CHENET у десятці найвпливовіших винних брендів у світі.

J.P. CHENET

2021 рік приніс бренду J.P. CHENET безліч перемог. Міжнародний конкурс Gaillard International Challenge 2021 відзначив 24 вина J.P. CHENET золотими медалями та сім – срібними.

На конкурсі Vin de France Best Value Selection 2021 золоті медалі отримали вина з лінійки Original Sauvignon Blanc, Colombard-Chardonnay, Chardonnay та Pinot Noir Reserve.

J.P. CHENET – бренд, що пропонує вина з французьких сортів винограду з кращих теруарів півдня Франції, ексклюзивний дизайн пляшок та випуск обмежених серій. J.P. CHENET постійно адаптується до специфічних вимог ринку і в той же час уособлює незмінність стилю та гарантує європейську якість.

Бренд J.P. CHENET, який компанія Les Grands Chais de France заявила світові у 1984 році, має історію, яка сягає в глиб віків аж до Короля-Сонця, і сучасне реноме, яке очолює вищі п’єдестали попиту. Зараз J.P. CHENET є найпродаванішим французьким вином. Його вподобали більш ніж у 160 країнах на п’яти континентах, де кожну секунду продають дві […]

Стійкий винний туризм: актуальність, заходи, стимули, бар’єри

Результати опитування «Стійкий винний туризм – результати глобального дослідження», проведеного Університетом Гейзенхайма та WineTourism.com, були представлені онлайн 25 січня 2022 року. Трансляція відбулася на Facebook, LinkedIn та YouTube о 16:00 (CET).


Разом зі своїм колегою зі Швеції Нікласом Рідоффом (Niklas Ridoff), генеральним директором WineTourism.com, Гергелій Сольноки (Gergely Szolnoki), професор маркетингових досліджень Університету Гайзенхайма (Німеччина) та суддя премії Wine Travel Awards, представив дослідження під назвою «Стійкий винний туризм – результати глобального дослідження». Мета дослідження полягала в тому, щоб краще зрозуміти важливість стійкого розвитку у глобальному винному туризмі.

«Співпраця з WineTourism.com – найкраще, що могло статися. Це був момент, коли туристична сфера зустрілася з науковцями у рамках співпраці», – зазначив Гергелій Сільноки на початку онлайн-конференції.

Niklas Ridoff and Gergely Szolnoki

Стійкий розвиток набув важливого значення за останні 15 років. Зараз усі говорять про стійкий туризм та стійкість у винному туризмі. Але що означає стійкість? Які заходи ми можемо вжити для стійкого розвитку? Саме ці питання дослідники піднімали під час свого опитування, аби поділитися результатами та деякими рекомендаціями з представниками галузі.

Дані почали збирати у листопаді 2021 року. В опитуванні взяли участь 1579 виноробень із 42 країн світу. Найбільше відгукнулися Італія та Іспанія. Повний порівняльний міжкраїнний аналіз ви можете знайти у підсумковому звіті.

У ході дослідження було вивчено різні аспекти, які складаються з п’яти основних напрямів:

• Актуальність стійкого розвитку у винному туризмі;
• Трикомпонентна модель стійкого винного туризму;
• Заходи, що сприяють стійкому винному туризму;
• Стимули та бар’єри стійкого винного туризму;
• Комунікація з відвідувачами та їх ставлення.

Sustainable Wine Tourism

Дані показують, що виноробні Чілі, а також органічні виноробні загалом (в основному Італії та Іспанії) сприймають стійкість дуже важливою. Але факт того, що виноробні не бачать прямого зв’язку між стійким виробництвом та винним туризмом, слугує перепоную на шляху їх подальшого розвитку у цій сфері.

Модель стійкості включає екологічні, економічні та соціальні компоненти. Культурний аспект інтегрований у соціальний. Виноробні різного масштабу та з різних країн більш-менш однаково оцінювали важливість цих критеріїв.

Sustainable Wine Tourism

Дослідження, що проводилось у Німеччині, торкалося питання: «чи ви могли б визначити, що таке стійкий винний туризм та які його чинники?» Менеджери виноробень не були готові відповісти відразу. Отже, дослідники отримали список критеріїв та обрали способи для виміру кожного з них.

Переходячи до стимулів та бар’єрів стійкого винного туризму, Гергелій Сольноки зазначив: «На щастя, економія грошей не є метою. Тому що стійкість – це не економія грошей. Хоча це може бути побічним ефектом стійкості». Більшість провідних гравців ринку, на думку фахівця, орієнтовані на споживача.

Sustainable Wine Tourism

Коли ви починаєте практикувати стійкість, це потребує інвестицій, інфраструктури, яку потрібно побудувати в першу чергу, людських ресурсів (мати достатньо ноу-хау та бути достатньо мотивованим). Це активний безперервний процес, для якого виноробням потрібна інформація, державні субсидії та рекомендації.

Наскільки важлива стійкість у винній комунікації? Чи це буде важливо для відвідувачів віноробень? Відповіді на ці та інші питання ви можете знайти у підсумковому звіті тут.

Результати опитування «Стійкий винний туризм – результати глобального дослідження», проведеного Університетом Гейзенхайма та WineTourism.com, були представлені онлайн 25 січня 2022 року.

Franz Wilhelm Langguth Erben на прем’єрі Bocuse d’Or в Україні

Класика та нові зірки асортименту – Drinks+ представляє.


Наприкінці 2021 року Комунікативна медіагрупа Drinks+ представила на тейстингу Editor’s Сhoice добірку зразків з асортименту міжнародної компанії Franz Wilhelm Langguth Erben – найбільшого виробника.

Heaven’s Droplet Rosé Reserve – арія на три голоси

Примою цього гарного виступу на Bocuse d’Or стало неймовірно вишукане Heaven´s Droplet Rosé Reserve з винограду сорту Піно Нуар, який було зібрано вручну на ділянках Гран Крю та Прем’єр Крю вздовж річки Рейн.

Heaven's Droplet Rosé Reserve

Вино створене у тандемі Джіджі та Патріком Ланггут (Gigi & Pat Langguth) – власниками німецької компанії у 7-му поколінні. Патрік Ланггут зі своїм давнім другом – німецьким виноробом, новою зіркою Рейнгау та володарем безлічі нагород Ахімом фон Отінгером (Achim von Oetinger) працювали над характеристиками вина, а Джіджі створювала дизайн та упаковку. Шеф-кухарі з усієї України та інших країн, сомельє, ресторатори та інші представники HoReCа, експерти кулінарного спрямування продегустували ексклюзивний екземпляр – вино для особливих моментів.

Heaven's Droplet Rosé Reserve

Heaven’s Droplet Rosé Reserve, незважаючи на гастрономічний аспект заходу та суворі обмежувальні заходи, зібрало, образно висловлюючись, овації у професійної аудиторії заходу – стильна кольорова гама, ефектне оформлення пляшки миттєво привертали увагу публіки, що часто викликала винну приму на біс.

Franz Wilhelm Langguth Erben

Елегантне, делікатне Heaven’s Droplet Rosé Reserve виявило найкращі риси рейнського Піно Нуара – із спокусливими, але тактовними полуничними тонами, ароматами малини, фіалки, відтінками цитрусових. Розе провокувало як маститих кухарів, так і шефів-початківців, що взяли участь у дегустації, жваво обговорювати можливий пейринг і видатні характеристики вина. Тільне та гармонійне, з приємною освіжаючою кислотністю, тонами червоних ягід у смаку, створене з винограду з найкращих виноградників Рейнгау, Heaven’s Droplet Rosé Reserve стало очевидним фаворитом дегустації Editor’s Сhoice. І оглядачі Drinks+ цього разу із гостями тейстингу повністю солідарні.

El Cortez XO

Ще одна новинка портфоліо Franz Wilhelm Langguth Erben виявилася для самих винних журналістів D+ справжнім відкриттям. Нове преміальне червоне вино від партнера німецької компанії, іспанської Bodegas Torre Oria – El Cortez XO – іспанська відповідь Прімітиво.

El Cortez XO

Майстер-винороб створив це вино з найкращих вінтажів сорту Монастрель, витримка яких проходила понад 12 місяців у бочці. Вино м’яке, повнотіле, з насиченим характером, а також унікальною глибиною смаку. Оригінальна, приваблива етикетка – високоякісний бархатистий папір з благородним мідним тисненням та амбітною оригінальною назвою – став гідним обрамленням благородному вмісту. Вино користувалося популярністю у любителів потужних червоних вин та, за результатами опитування, має найвищий потенціал в Україні.

Erben

На дегустації були представлені вина провідного бренду компанії – Erben. Вони чудово показали себе на тейстингу, отримали позитивні відгуки від учасників івента, вкотре підтвердили високий рівень німецьких вин та зацікавленість у них українського ринку.

Franz Wilhelm Langguth Erben

 

Erben Grauburgunder – сухе вино із сорту Піно Грі з приємною тонкою кислотністю. Має легкий аромат зелених волоських горіхів, мигдалю та екзотичних фруктів. У смаку живі фруктові ноти дині, домінують папайя, персик, абрикос, груша та айва.

Erben Riesling Halbtrocken – це нова інтерпретація популярної класики. В ароматі переважає зелене яблуко, у смаку персик, абрикоси і стиглі яблука в ідеальній гармонії зі свіжою, елегантною, добре інтегрованою кислотністю.

Erben Spätburgunder Rosé – майстер-винар створив це вино на честь 55-річчя бренду Erben. В ароматі стигла полуниця, яку доповнюють яскраві фруктові нотки.

Erben Spätlese – зірка лінійки вин Erben. Аромат демонструє тропічні фрукти, що доповнюються делікатною нотою мускатного горіха. Це вино чудово збалансоване, поєднуючи елегантну фруктовість, солодощі та делікатну кислотність.

Erben Dornfelder Halbtrocken – напівсухе червоне вино, виготовлене з високоякісного сорту винограду Дорнфельдер. В ароматі чорна смородина, у смаку ожина, вишня, ніжні тони ванілі. Це фруктове червоне вино, м’яке, бархатисте і ніжне, з чудовим післясмаком.

FW. Langguth Erben також відома на світовому ринку як авторитетний виробник органічних і біологічних вин, при створенні яких застосовуються найсуворіші стандарти. Протягом майже 70 років компанією управляв один з патріархів німецького виноробства – Вольфганг Ланггут.

FRANZ WILHELM LANGGUTH ERBEN

 

З 2015 компанією керує Patrick F. W. Langguth. Чудова якість вин є і залишається основним принципом та челенджем для всієї команди компанії F.W. Langguth Erben. І це принцип явно грає вирішальну роль тріумфального розвитку брендів F.W. Langguth Erben на міжнародній сцені.


Досьє D+

На сьогоднішній день компанія F.W. Langguth Erben є найстарішою в Німеччині та однією з найвпливовіших серед міжнародних операторів виноробної галузі за межами Європи. Про популярність бренду свідчать цифри: за останні 50 років було продано понад 330 млн. пляшок Erben.

Класика та нові зірки асортименту – Drinks+ представляє. Наприкінці 2021 року Комунікативна медіагрупа Drinks+ представила на тейстингу Editor’s Сhoice добірку зразків з асортименту міжнародної компанії Franz Wilhelm Langguth Erben – найбільшого виробника. Heaven’s Droplet Rosé Reserve – арія на три голоси Примою цього гарного виступу на Bocuse d’Or стало неймовірно вишукане Heaven´s Droplet Rosé Reserve […]

Назва мого сайту говорить сама за себе

Наталія Бурлаченко, бренд-амбасадор Vinos de La Luz, сомельє, колумніст Drinks+, представила на наших сторінках свій новий онлайн-проект.


Карантин, ізоляція – це погано чи добре? Напевно, якщо ти хворієш, то це дуже погано, а якщо це вимушений карантин, згідно з вказівками державних органів, а ти здоровий, але обмежений у пересуванні, то, мабуть, це сигнал, що саме час діяти. Я маю на увазі творчість :).

Так вийшло у моїй ситуації. Коли в березні 2020 року, перед тотальним локдауном, я буквально встигла в останній літак з Іспанії додому в Україну, то не мала уявлення, що цей карантин започаткує кілька несподіваних проектів. Не маючи можливості вільно пересуватися, я почала аналізувати свої попередні подорожі, і в мене виникло величезне бажання структурувати спогади та поділитися всім, що я побачила, дізналася та спробувала/продегустувала.

Спочатку я не думала, що мій блог буде повноцінним сайтом про вино та подорожі. Я планувала робити невеликі нотатки на своїй сторінці у Facebook, але потім зрозуміла, що там мені мало місця і я не шукаю лайків, дискусій та коментарів, а хочу бути корисною людям, які хочуть дізнатися більше про певну сферу діяльності.

Маючи диплом сомельє та місію бренд-посольства Vinos de La Luz, мені довелося поїздити країною з дегустаціями та послухати різні думки та питання про винну сферу. Я зробила невтішний висновок, що культуру споживання вина потрібно піднімати різними засобами і що я повинна приєднатися до компанії ентузіастів, які навчають, пояснюють, пишуть, проводять, організовують, знімають – і все це про вино!

Особливо звертала увагу на те, які уважні в цьому питанні, які вишукані манери демонструють мої сучасниці. І я остаточно вирішила, що мій сайт буде значною мірою адресований прекрасній половині людства. Я знайшла натхнення у розмовах з нашим енологом в Іспанії Ноелією Меною, далі я познайомилася з іншими легендарними особистостями у сфері вина та поділилася цими інтерв’ю у себе на сайті. Після багатьох позитивних відгуків я зрозуміла, що йду правильним шляхом, тим більше що назва мого сайту nataliiawines.com.ua говорить сама за себе 🙂 .

Коли робота команди зі створення сайту була завершена і я розпочала справу, то зрозуміла, що вести свій блог це важка праця. Насамперед, потрібні ідеї, далі їх виконання, далі підготовка матеріалу та фото супроводу. Цим усім я зайнялася під час моєї подорожі до Англії. Матеріалу виявилося дуже багато, і видавати його я почала поступово. Але на мій подив через кілька місяців після виходу моєї статті про Лондон – Google проіндексував мій сайт, позначив його як незалежний ресурс і почав рекомендувати у своїй стрічці!

Для мене це було перше вагоме досягнення, після якого посипалися різні пропозиції. Наступною важливою подією стала номінація у Wine Travel Awards, за яку мені ще доведеться боротися зі світовими блогерами. Але найголовніше для мене це оцінка моїх читачів. Щодня я отримую вдячні відгуки, ідеї та пропозиції писати ще більше. Багато моїх друзів залишають запити на дегустації і запитують про майбутні поїздки винними маршрутами. Декілька тижнів тому я скористалася можливістю поїхати на виноробню Cricova, Молдова, і запросила кількох друзів, після цієї поїздки у мене утворився новий список бажаючих приєднатися до турів.

Але скажу чесно, турагентом себе не відчуваю. Я знаю багатьох професіоналів своєї справи, з якими їздила сама та яких дуже рекомендую. Найголовніше для мене – те, що мій проект зайняв свою нішу, він затребуваний і хочеться розвивати його далі.

У своєму блозі nataliiawines.com.ua я ділюся з поціновувачами вина не тільки дегустаційними нотатками та найкращими маршрутами для подорожей, хочу розповісти про виняткові екземпляри вин, які мені вдалося відшукати. Про виноробні, які створюють унікальний продукт і про всі тонкощі виробництва, споживання та колекціонування вин. Тут ви знайдете лише обрані бренди та об’єктивні оцінки.

До речі, про оцінки. У моєму блозі є рубрика «Вино дня», «Вино місяця» – і там лише ті вина, які я обрала, продегустувала і які впевнено особисто можу рекомендувати. Надалі я планую створити шкалу оцінки, завдяки якій читачі зможуть визначити для себе серед багатьох «вин дня» те одне, яке вони захочуть спробувати.

У рубриці про подорожі я ділюся враженнями про ті місця, виноробні, регіони, де вже побувала, а також публікую wish-list місць, куди я вирушу перш за все. Список цей нескінченний, але, на моє задоволення, поступово перекладаю його з wish-list в done-list, а це означає, що nataliiawines.com.ua буде наповнюватися новими цікавими історіями, перевіреними фактами та чудовими винами!

Заходьте на мій сайт, підписуйтесь в Instagram, і ми разом йтимемо цікавим, пізнавальним та яскравим шляхом!

Фото: Mykola Voloshyn

Наталія Бурлаченко, бренд-амбасадор Vinos de La Luz, сомельє, колумніст Drinks+, представила на наших сторінках свій новий онлайн-проект. Карантин, ізоляція – це погано чи добре? Напевно, якщо ти хворієш, то це дуже погано, а якщо це вимушений карантин, згідно з вказівками державних органів, а ти здоровий, але обмежений у пересуванні, то, мабуть, це сигнал, що саме […]

X
Украина