Учасники London Spirits Competition тепер можуть надавати для оцінок професійним суддям свої коктейлі.
З 2023 року учасники London Spirits Competition можуть зареєструвати на конкурс коктейлі на базі кожного продукту, який вони представляють. Таким чином конкурсанти знаходяться на крок попереду, враховуючи широкий спектр споживачів, адаптують свої конкурсні пропозиції до запитів дистрибьюторів та імпортерів, маючи змогу зробити наголос на додаткових перевагах власних брендів міцних напоїв.
Найкращі бармени та баєри алкогольних напоїв світу оцінюватимуть надані зразки 2022 року. Ця нова опція допоможе не лише споживачам розширити обрії, але й міксологам визначити найперспективніші коктейлі для представлення в картах.
На додаток коктейлі-переможці будуть обрані Beverage Trade Network та розміщені у London Drinks Guide, в британському журналі The On-Trade та на порталі bartendersbusiness.com.
Ці коктейлі також будуть показані в інших путівниках з напоїв – Los Angeles Drinks Guide, Chicago Drinks Guide, New York Drinks Guide та the San Francisco Drinks Guide.
«Ми пропонуємо платформу для демонстрації своїх коктейлів споживачам та трейдерам», – говорить Сід Пател, генеральний директор Beverage Trade Network, організатор London Spirits Competition.
Заявки на конкурс 2023 року вже відкриті. Бренди, які хочуть отримати відгук суддів світового класу, можуть скористатися перевагами участі зараз за спеціальними цінами. Нагадуємо умову: під час реєстрації необхідно обов’язково ввести рецепт коктейлю.
Учасники London Spirits Competition тепер можуть надавати для оцінок професійним суддям свої коктейлі. З 2023 року учасники London Spirits Competition можуть зареєструвати на конкурс коктейлі на базі кожного продукту, який вони представляють. Таким чином конкурсанти знаходяться на крок попереду, враховуючи широкий спектр споживачів, адаптують свої конкурсні пропозиції до запитів дистрибьюторів та імпортерів, маючи змогу зробити […]
Рубрика
|Комментарии к записи London Spirits Competition – нові можливості отключены
Найбільший англійський виробник вина Chapel Down оголосив про високі фінансові показники першого півріччя 2022 року.
За словами генерального директора Ендрю Картера (Andrew Carter)зростання прибутку було зумовлено переважно збільшенням на 35% продажів традиційного ігристого вина. На ігристі вина тепер припадає 72% продажів вина компанії за вартістю, порівняно з 61% за 2021 рік.
«З літа 2021 року ми готувалися до наслідків складного врожаю того року та, як наслідок, меншої доступності тихих вин у 2022 році, – пояснює Ендрю Картер. – Ми здійснили суттєві зміни в асортименті продажів відповідно до нашої стратегії преміумізації.
Англійське вино зараз перебуває на вершині завдяки нашому терруару, клімату та постійним інвестиціям у галузь, які призвели до того, що наші вина завоювали як міжнародне визнання, так і зростання лояльності споживачів у Великобританії. Chapel Down є провідним і найбільшим брендом. Завдяки потужному першому півріччу 2022 року ми з упевненістю дивимось на решту року. Незважаючи на зміну споживчого фону, ми очікуємо зростання чистого доходу від продажів і стійку маржу протягом усього року. Це разом із нашим вдалим цьогорічним урожаєм гарантує, що ми впевнено йдемо до досягнення нашої мети – подвоїти розмір бізнесу до 2026 року».
Chapel Down також планує збільшити площу виноградників. Цього року на ділянці Boarley було посаджено 15 гектарів винограду, планується висадити ще 48. Це збільшення становитиме понад 364 га, що є найбільшим в англійській виноробній промисловості.
За матеріалами: https://www.chapeldown.com/
Найбільший англійський виробник вина Chapel Down оголосив про високі фінансові показники першого півріччя 2022 року. За словами генерального директора Ендрю Картера (Andrew Carter) зростання прибутку було зумовлено переважно збільшенням на 35% продажів традиційного ігристого вина. На ігристі вина тепер припадає 72% продажів вина компанії за вартістю, порівняно з 61% за 2021 рік. «З літа 2021 […]
Рубрика
|Комментарии к записи Chapel Down – англійське ігристе набирає обертів отключены
Війна внесла свої корективи, але не завадила виноробу (а в минулому військовому) Сергію Володимировичу Коваленко продовжити роботу на винограднику і виноробні. Ми вирішили дізнатися, який урожай зібрав номінант премії Wine Travel Awards, над якими винами працює та які має плани на майбутнє.
Перші вина на своїй невеличкий винарні в Умані Сергій Володимирович почав виробляти у 2015 році. Винороб-аматор досяг у цій справі неабияких результатів. Вина під брендом «Дім вина KSV» (KSV – Коваленко Сергій Володимирович) неодноразово були відмічені нагородами на всеукраїнських конкурсах. На V Всеукраїнському дегустаційному конкурсі «Сорт і теруар. Мікровиноробство», «Мерло» було визнане «Найкращим рожевим сухим вином України 2019», на VІ – найкращим в Україні червоним десертним стало вино Love story, 2020, а у 2021 році на Всеукраїнському дегустаційному конкурсі Odessa Wine & Spirit Awards червоне сухе вино Grand Vale, 2019 отримало срібну медаль. Гарні відгуки були і від закордонних фахівців, відзначав якість вин і д-р Рікардо Ф. Нуньєс.
Тож такий успіх спонукав Сергія Володимировича планувати розширення свого виробництва. Щоб збільшити можливості професійної роботи і розвитку, у 2021 році він почав співпрацювати з готельно-ресторанним комплексом Forest club Sherwood, що знаходиться неподалік його винарні. Тоді ж змінилася назва бренду на Sherwood Winery, розпочалося будівництво нової виноробні, були подані документи на отримання ліцензії. Але плани зруйнувала війна…
«Це велика трагедія нашого народу – скільки загинуло людей… Просто жах, що зробили з нашою землею, я не знаю скільки років треба буде її відновлювати, – з болем каже Сергій Володимирович. Але попри все він продовжує працювати. – В перші дні війни було незрозуміло що робити, але я вирішив – життя не зупиняється. Військові повинні захищати країну, лікарі – лікувати, винороби – робити вино. Всі мають виконувати свою роботу, тоді буде якийсь порядок і результат. І я продовжив працювати».
Результатом цієї праці став гарний врожай цього року. «З восьми сортів, що я вирощую, наразі зібрав Юпітер. З нього вже готується розе. А решта чекає кондиції – я прагну виробляти якісні вина і тому не поспішаю, – розповідає про своє сьогодення винороб. – Хочу трохи змінити види вин з деяких сортів. Планую зробити розе з Цвайгельту, розе в стилі кларет із Лівадійського Чорного і розе з Гурзуфського Рожевого, з якого виробляв десертне вино Love story. Зараз ще працюю над привезеним з півдня Юпітером. Також замовив з Одеського регіону Мерло, який у нас неможливо виростити. А решта – всі мої сорти. Тільки з Каберне цього року не працюватиму. Адже винарня малесенька і не може вмістити все. Традиційно не виробляю білі вина – немає необхідного обладнання, а абищо я робити не хочу. Та якщо буде збудована нова винарня обов’язково буду працювати і над білими.
Плани великі, але я працюю сам – і вирощую виноград, і виробляю вина. Тож продавати і рекламувати не маю часу. Це ще одна з причин, чому я почав співпрацю з Forest club Sherwood, де зараз в ресторані пропонують всі мої вина».
Сподіваємося, що коли ми переможемо і настане мир, на виноробню та у готельно-ресторанний комплекс зможуть завітати всі бажаючі добре відпочити та скуштувати чудові вина Sherwood Winery!
Війна внесла свої корективи, але не завадила виноробу (а в минулому військовому) Сергію Володимировичу Коваленко продовжити роботу на винограднику і виноробні. Ми вирішили дізнатися, який урожай зібрав номінант премії Wine Travel Awards, над якими винами працює та які має плани на майбутнє. Перші вина на своїй невеличкий винарні в Умані Сергій Володимирович почав виробляти у […]
Рубрика
|Комментарии к записи Урожай особливого літа у Sherwood Winery отключены
Blue Nun – культове вино святкує свій 100-й вінтаж вражаючим перезапуском і новим портфоліо.
Запуск німецького винного бренду Blue Nun у 1921 році став початком золотого десятиліття, яке призвело до статусу найбільш продаваного бренду на сьогоднішній день. У 20-х роках німецький дизайн зробив революцію у винному світі – на міжнародних винних картах німецьке вино вважалось найкращим і найдорожчим з усіх. Саме в цей час Ф. Скотт Фіцджеральд (F. Scott Fitzgerald) опублікував свій роман «Великий Гетсбі». Уолт Дісней (Walter Disney) намалював свій перший анімаційний фільм з Міккі Маусом. Альберт Ейнштейн (Albert Einstein) отримав Нобелівську премію за теорію відносності. Лише 8% домогосподарств мали телефон! Але радість від життя була величезною. І Берлін, столиця Німеччини, був ідеальним місцем.
Перше вино, яке стало поп-іконою
Через півстоліття торгова марка Blue Nun стала частиною поп-культури. У 1960-70-х роках зірки, серед яких Beatles, Девід Боуї (David Bowie), Елвіс Преслі (Elvis Presley) та Fleetwood Mac – пили для задоволення і святкували урочистості з Blue Nun. У своєму альбомі Check your head американський гурт Beastie Boys присвятив бренду Blue Nun пісню. Світовому бренду Blue Nun навіть створили пам’ятник.
На сьогоднішній день продано 1,1 мільярд пляшок Blue Nun. З 2010 року випускають також ігристе Blue Nun, особливо успішне – 24K, кожна пляшка якого містить листочки сусального золота. З 2016 року доступний кошерний варіант, що значно збільшило продажі Blue Nun, особливо в Ізраїлі.
Новий образ від зіркового нью-йоркського дизайнера Паули Шер (Paula Scher)
З нагоди 100-річчя Blue Nun Паула Шер, відома нью-йоркська дизайнерка, яка розробила логотипи таких компаній як Tiffany & Co, Rolls Royce і Citi Bank – створила нову, знакову і характерну упаковку Blue Nun. З відтінком Art Deco та витонченою модернізацією Blue Nun поєднавши в собі елементи дизайну 1920-х і 2020-х років.
Нове портфоліо з акцентом на автентичність
Blue Nun розпочала свій тріумфальний хід 100 років тому як Liebfraumilch. За цей час бренд став культовим та радує вайнловерів по всьому світу фруктовими, сухими та ігристими винами.
Нові автентичні бленди – це Authentic White і Authentic Rosé поєднують сильні сторони різних сортів винограду та його походження для створення унікального смакового профілю, що є характерним для Blue Nun. Наприклад, для Authentic White винороби Blue Nun купажують Рислінг з Німеччини, Шардоне з Італії, Мускат з Угорщини і автохтонний сорт винограду Айрен з Іспанії. На додаток до ігристих вин 24K, що мають величезний попит і сяють у гламурному блиску від Paula Scher, нове портфоліо доповнено трьома білими та трьома рожевими винами.
Нова колекція Blue Nun доступна у 90 країнах і представляє культовий винний бренд у своєму новому обрамленні через 100 років заснування!
В рамках Першої Церемонії Wine Travel Awards в Лондоні на міжнародній виставці London Wine Fair було проведено дегустацію вин Blue Nun, компанії F.W. Langguth Erben: Blue Nun Authentic White, Blue Nun Authentic Pink, Blue Nun Sparkling 24K Gold Edition. Вина Bluе Nun були також представлені на стенді Drinks+/Wine Travel Awards протягом трьох днів виставки. Компанія F.W. Langguth Erben має статус Національного спонсора Премії.
Blue Nun – культове вино святкує свій 100-й вінтаж вражаючим перезапуском і новим портфоліо. Запуск німецького винного бренду Blue Nun у 1921 році став початком золотого десятиліття, яке призвело до статусу найбільш продаваного бренду на сьогоднішній день. У 20-х роках німецький дизайн зробив революцію у винному світі – на міжнародних винних картах німецьке вино вважалось […]
Рубрика
|Комментарии к записи Blue Nun: подвійне свято культового бренду! отключены
Одним з гасел найбільшої у світі виставки вина та алкогольних напоїв цьогоріч було Same But Different, і ProWein повністю підтвердив цей вислів: незмінними залишилися масштаб та грандіозність події, зазвичай притаманні цій галузевій зустрічі професіоналів виноградарства, виробництва, торгівлі та гастрономії, але були й новації та сюрпризи, починаючи з дат проведення і закінчуючи прем’єрами та шоу під час виставки. Але про все по порядку: Drinks+, як завжди, був у центрі подій і готовий поділитися враженнями з нашими читачами.
Почнемо з того, що довгоочікувана зустріч професіоналів винного світу у Дюсельдорфі сталася через 2 роки вимушеного «простою», пов’язаного з пандемією, тому експоненти та відвідувачі з’їзжалися до Німеччини з особливими почуттями та сподіваннями. Цьогоріч у виставці взяли участь більш ніж 5700 експонентів з 62 країн, а гостинна Messe Düsseldorf відчинила свої двері для 38 тисяч відвідувачів із 145 країн світу.
13 виставкових павільйонів протягом всіх трьох днів були наповнені позитивною енергетикою, яку ми, журналісти Drinks+, відчули на собі. Великі виноробні країни – Франція, Італія, Іспанія, Португалія, Німеччина та Австрія – традиційно мали окремі зали, де збиралися поціновувачі вин з конкретних країн і регіонів: наприклад, свої великі зони мали французькі виноробні регіони Бургундія, Бордо, Шампань, Долина Луари, Корсика та інші.
Великий фурор справив павільйон, де свою продукцію виставляли країни Нового Світу: загальний інтерес до вин, що вироблені за межами традиційних регіонів Європи, останнім часом став загальним трендом у винному світі. Тому не дивно, що біля стендів виноробів з США, Чилі, Аргентини, Нової Зеландії, Південної Африки та Австралії завжди було людно.
Ще одним популярним «місцем тяжіння» цьогорічного ProWein був павільйон органічних та біологічних вин. Глобальний екологічний порядок денний започаткував цей тренд деякий час тому, і з року в рік, незважаючи на те, що частка таких вин у загальних обсягах поки ще досить маленька (приміром, органічний виноград сьогодні культивують лише трохи більше 2 тисяч господарств у світі), зацікавленість вайнловерів та винних професіоналів у таких винах невпинно зростає. Відзначимо двох гігантів цього руху, які мали свої стенди на ProWein: це німецька Федеральна асоціація органічного виноградарства ECOVIN з десятьма виноробнями, що входять до її складу, та французька організація Vignerons de Nature, яка об’єднує 30 виноробів, що запроваджують в своїх господарствах органічні та біодинамічні практики. До речі, Франція є лідером у цьому русі: на її теруарах працює близько половини усіх світових органічних господарств.
Цікавим був павільйон, що представляв крафтовий алкоголь, пиво та сидри: це була, мабуть, найжвавіша зона всієї виставки, місце зустрічі молодих креативних представників крафтового виноробства та барної культури. Гучна музика, світлове шоу, далека від офіційної форма одягу та невимушені манери спілкування експонентів та відвідувачів, а також їхній доволі молодий вік – все це наводило на думку, що ти знаходишся не у виставковому павільйоні, а у нічному клубі .
Але природньо, що представники нашої команди найбільше часу провели у павільйоні №11, де експонувалася продукція країн Центральної та Східної Європи, адже саме тут були розташовані стенди багатьох наших друзів та партнерів, що брали участь у першій міжнародній премії з винного туризму Wine Travel Awards, започаткованій редакцією Drinks+. Наші журналісти привезли до Дюсельдорфу ексклюзивний PR-каталог номінантів та переможців премії Wine Travel Awards Guide 2021-2022. Ми пишаємося, що наш каталог перебував в гарній компанії інших світових видань, присвячених вину, на прес-стенді International Trade Press, де відвідувачі виставки мали змогу безкоштовно з ним ознайомитися.
Крім друкованої версії, була можливість відсканувати каталог в електронному вигляді, використовуючи QR-code на постерах, які були розміщені в різних зонах виставки.
До речі, усі бажаючі можуть ознайомитися з електронною версією Гіду WTA й зараз: вона розміщена на спеціальній онлайн-платформі Digital: online trade press stand сайту prowein.com, що є новою цифровою пропозицією від Messe Düsseldorf.
Отже, серед експонентів ProWein були учасники та спонсори WTA, багато з яких вже давно стали друзями нашої редакції – перш за все, це доктор Рікардо Нуньєс, власник групи компаній Vinos de La Luz, якого ми зустріли в павільйонах виставки. Щиро дякуємо доктору за теплі слова на адресу нашого проєкту, в якому він взяв участь в якості члена журі та спонсора номінації Wine & Food Influencer. Додамо, що бренд-амбасадор міжнародної компанії Vinos de La Luz Наталія Бурлаченко отримала спеціальний приз Judge’s Choice Award, тож ми чекаємо її та доктора Нуньєса на церемонії вручення нагород Wine Travel Awards на London Wine Fair, яка відбудеться 8 червня 2022 року о 12.30-14.30 в «Industry Briefing Room».
Скажемо наперед, таких приємних зустрічей в павільйонах ProWein було чимало: наприклад, ми мали нагоду зустріти легенду винного світу Роберта Джозефа, який входить до суддівської колегії Wine Travel Awards. Ми пишаємося, що пан Джозеф, отримавши екземпляр WTA Guide, високо оцінив результати нашої роботи.
До речі, наша зустріч з Робертом Джозефом відбулася на стенді молдавських виноробів, де він проводив майстер-клас. Участь «винної збірної» Молдови на ProWein була організована Національним бюро винограду і вина Молдови: керівник відділу маркетингу Парасковія Ігнат розповіла нам, що цьогоріч 37 компаній презентували свою продукцію під брендом Wine of Moldova. І, хоча молдавський стенд мав рекордні розміри – 224 кв.м (!) – не всі бажаючі цього разу отримали можливість бути представленими на найбільшій винній виставці світу. Тож можна чекати, що наступного року стенд молдавських виноробів буде ще більшим за площею. Що ж, ця тенденція цілком природня, судячи зі стрімкого зростання якості молдавських вин та їхньої впізнаваності у світі.
До речі, винороби цього підприємства дуже підтримують Україну: приміщення підприємства перетворились на прихисток для наших співгромадян, які тікають від війни до Молдови, а їхній виставковий стенд прикрашав постер з вином під назвою Freedom Blend («Купаж свободи») – напоєм, створеним шляхом поєднання місцевих сортів винограду трьох країн, що останні десятиліття зазнали агресії з боку росії: Рара Нягре (Moлдова), Бастардо (Україна) и Сапераві (Грузія).
Грузини, до речі, також були широко представлені на цій виставці: спільний стенд грузинських виноробів було організовано Асоціацією «Грузинське вино» за підтримки Національного агентства вина Грузії. Тут також було людно, і ми насилу змогли дістатися одного з тріумфаторів WTA – виноробні The Shumi Winery, яка стала переможцем публічного голосування у рекордній кількості номінацій, а також стала найкращою у категорії Magnet of the region. Ми з нетерпінням чекаємо представників The Shumi Winery на офіційній церемонії вручення нагород Wine Travel Awards у Лондоні, де на них чекає «оскар» в галузі винного туризму.
Ще одна країна, що виступила «єдиним фронтом» на виставці в Дюсельдорфі, – це Вірменія. 20 вірменських виноробів мали спільний стенд, організований за підтримки Вірменського фонду виноградарства та виноробства.
До речі, ця тенденція – брати участь у великих профільних заходах під єдиним національним брендом – дуже чітко прослідковувалася на ProWein: ми бачили стенди, що об’єднували виноробів Хорватії, Ірландії, Угорщини, Словенії, Тунісу, Румунії, Болгарії, Сербії, Македонії, Боснії та Герцеговини та інших.
На жаль, цього року відвідувачі найбільшої винної виставки світу не побачили спільного стенду українських виноробів: війна та пов’язані з нею труднощі – від проблем з фінансуванням до неможливості чоловікам у час воєнного стану перетинати український кордон – не дозволили Україні бути належно представленою на такому поважному та престижному заході. Ми віримо і сподіваємось, що наступного разу обставини будуть більш сприятливими для наших виноробів, на долю яких, разом з іншими нашими співгромадянами, випали нелегкі випробування.
Але український прапор все ж був присутній на виставці в Дюсельдорфі: по-перше, попри всі складності, групі наших виноробів вдалося провести невелику презентацію та тейстінг своїх вин.
По-друге, свою продукцію на ProWein самостійно представляла компанія Shabo – ще один переможець публічного голосування премії Wine Travel Awards у категорії Must Visit (номінація The Visiting Card of the Country).
А приємною несподіванкою був той факт, що іноземні компанії, не маючи ніякого стосунку до України, вивішували наш прапор на своїх стендах просто для того, що показати, що вони на світлому боці – боці добра, правди, цивілізації, на боці України. Як, наприклад, італійська компанія Savio Trading, що займається виробництвом та імпортом алкоголю.
Весь світ підтримує нас, тому сподіваємося, що поточний рік стане переможним для України, а 2023, коли відбудеться наступний ProWein, що запланований на 19-21 березня, стане переможним для українських вин.
Drinks+, як завжди, був у центрі подій і готовий поділитися враженнями про найбільшу у світі винну виставку з нашими читачами.
Рубрика
|Комментарии к записи ProWein 2022: той самий, але інший отключены
Власний виноградник Chateau Edem – справжня гордість комплексу Edem Resort Medical & SPA.
Ціль Chateau Edem – популяризувати український продукт і гідно представляти нашу країну на міжнародному ринку. Розпочати новий етап в історії галицького виноробства і показати, що наша земля – це неймовірне джерело енергії, сили та здоров’я.
Окрім семи видів вин, у Країні Едем можна спробувати три види дистилятів. Усі ці продукти виготовляють з урожаю власного виноградника та плодів власного органічного саду. В Chateau Edem роблять високу ставку на екологічність, тому використовують лише безпечні, натуральні, чисті препарати, які проходять сертифікацію «Органік Стандарт».
Calvad, apple distillate – яблучний дистилят, виготовлений із духмяних яблук, витриманий у французькій дубовій бочці 24 місяці. Смак Calvad, apple distillate приємний фруктовий, з відтінком яблука та груші. Рекомендований до вживання у чистому вигляді як дижестив.
Grape di Moskato distillate виготовляється з винограду власного врожаю Chateau Edem. Процес створення полягає в тривалій витримці та подвійній перегонці в мідному аламбіку. Грапа має мускатні нотки і рекомендована до вживання у чистому вигляді.
Grape Sovignier Grіs distillate – грапа, витримана протягом 15 місяців у французькій дубовій бочці. Смак округлий, збалансований, глибокий. Рекомендовано вживати при кімнатній температурі як дижестив.
Нагороди дистилятів Chateau Edem:
«Золото» на Всеукраїнському професійному дегустаційному конкурсі INDEPENDENT СRAFT. Премію Ukrainian Craft Spirits Awards 2021 отримав Grape Sovignier Grіs distillate 2018.
Grand Gold на Всеукраїнському професійному дегустаційному конкурсі INDEPENDENT СRAFT. Премію Ukrainian Craft Spirits Awards 2021 отримав Calvad, apple distillate 2018. В Edem Resort Medical & SPA переконані, що навіть найвибагливіші гурмани та поціновувачі дистилятів не зможуть залишитись байдужими та отримають справжню еногастрономічну насолоду від власного виробництва Chateau Edem.
Власний виноградник Chateau Edem – справжня гордість комплексу Edem Resort Medical & SPA. Ціль Chateau Edem – популяризувати український продукт і гідно представляти нашу країну на міжнародному ринку. Розпочати новий етап в історії галицького виноробства і показати, що наша земля – це неймовірне джерело енергії, сили та здоров’я. Окрім семи видів вин, у Країні Едем […]
Рубрика
|Комментарии к записи Chateau Edem – оаза натхнення та унікальних напоїв отключены
Вперше за свою 150-річну історію провідний світовий бренд кави Freixenet перевищив показник у 100 мільйонів пляшок, проданих за рік в усьому світі. Безпрограшна стратегія Henkell Freixenet вкотре довела, що бажання покупців «святкувати життя» попри прикрості мінливого світу нікуди не зникло.
Стратегія успіху Henkell Freixenet
Запорукою того, що група компаній Henkell Freixenet у 2021 році досягла рекордної кількості продажів, є перед усім мистецтво виноробів, які виготовляють неперевершені вина, та ніколи не зупиняються у пошуках нових ідей. Яскравий приклад такого підходу – компанія Freixenet, що народилася на прекрасних землях Пенедесу, а зараз входить до найбільшої корпорації з виробництва ігристих вин та має виноградники в усьому – в Європі, Америці та Океанії.
Окрім Cavas Freixenet їй належать такі відомі бренди, як Can Sala, Segura Viudas, Henri Abele, Gloria Ferrer тощо. А нещодавно фахівці Freixenet поширили своє всесвітньо відоме ім’я на Prosecco. Вироблене з кращого винограду Глера в італійському регіоні Венето вино Freixenet Prosecco має чудовий і самобутній смак та гордо доповнює решту асортименту.
«Останні два роки були дуже складними для всіх нас, і багато людей ігнорували задоволення. Тим приємніше бачити, як задоволення повільно повертається у повсякденне життя. Це також проявляється в тому, що в різних країнах велика увага приділяється хорошій їжі та напоям. Ми знову вчимося радіти життю!»
Висококваліфікована команда виноробів Freixenet використала свої ноу-хау для створення витонченого та стильного ігристого напою. Цілі грона винограду м’яко пресуються, а сік піддається процесу повільної ферментації з охолодженням, щоб зберегти тонкий аромат та свіжість винограду. Друга ферментація відбувається при контрольованій температурі в резервуарах з нержавіючої сталі під тиском, де за кілька тижнів народжується свіже фруктове ігристе вино.
Freixenet Prosecco – це ще один сміливий крок для бренду, який завжди наважувався бути іншим, а також частина стратегії компанії, спрямованої на те, щоб стати вибором номер один у світі ігристих вин.
Не менш важливим напрямком цієї стратегії було об’єднання у 2018 році двох велетнів серед виробників ігристих вин. Адже рекордні продажі у 2021 році віце-президент та генеральний директор Freixenet Педро Феррер (Pedro Ferrer) прокоментував так: «Стратегічне партнерство між Henkell і Freixenet надало обом компаніям доступ до нових ринків та каналів збуту, і бренд Freixenet вже отримує прибуток від цієї синергії».
Навіть у важкому 2020 році у Freixenet спостерігалося зростання на 5%. Наразі експорт складає 80% продажів компанії на світовому рівні, а вже в наступному році виробники розраховують перевищити 85%. І це цілком ймовірно, адже вже зараз у секторі вина на ринку спостерігається відновлення і з’являються дані, аналогічні тим, що були до пандемії.
Легендарна cava
Вірні своєму корінню, у Freixenet прагнуть робити найкращі вина. Кава Freixenet отримала величезну кількість вищих нагород міжнародних конкурсів Європи, Азії та Америки.
Freixenet Cordón Negro – легендарна кава в чорній пляшці – продовжує накопичувати нагороди, що знову і знову доводять її якість та гастрономічну універсальність.
У 2021 році вона отримала золоті медалі на International Wine Challenge та Mundus Vini. Журі найпрестижнішого конкурсу ігристих вин The Champagne & Sparkling Wine World Championships 2021 визнало Freixenet Cordón Negro Brut найкращою кавою в світі та найкращим ігристим вином в Іспанії. Це стало новим успіхом одного з найвизначніших продуктів Freixenet на національному та міжнародному рівнях.
Freixenet Cordón Negro Brut – кава, створена шляхом купажу трьох традиційних сортів Пенедес (Xarello, Parellada, Macabeo), цінується за виняткову свіжість і легкість, з тонкими, делікатними ароматами зелених яблук з легкими нюансами стиглих тропічних фруктів, цитрусових тонів та свіжих трав.
У 2021 році у Freixenet відбулося ще одне свято – відзначення ювілею Carta Nevada. Ця кава, яку сміливо можна назвати символом бренду, була створена в далекому 1941 році. Протягом восьми десятиліть вона користується популярністю серед споживачів та має глобальний комерційний успіх. Кава Carta Nevada і зараз зберігає свої лідируючі позиції в Іспанії: згідно з даними IRI за 2020 рік, саме ця марка тут найбільше продається.
Задоволення повертаються
Можна сказати, що до успіху Freixenet компанія булла готова. Адже Henkell Freixenet наприкінці минулого року замовили дослідження, проведене YouGov Deutschland, яке показало, що задоволення повертаються в життя європейців: майже половина (46%) заявили, що вони насолоджувалися життям у 2021 році, порівняно з 31% – у 2020-му. Серед задоволених життям торік лідирують іспанці (53%), за ними – французи (50%) та британці (47%), німці замикають цей рейтинг з 39%.
«Останні два роки були дуже складними для всіх нас, і багато людей ігнорували задоволення. Тим приємніше бачити, як задоволення повільно повертається у повсякденне життя. Це також проявляється в тому, що в різних країнах велика увага приділяється хорошій їжі та напоям. Ми знову вчимося радіти життю!» – впевнений генеральний директор Henkell Freixenet д-р Андреас Брокемпер (Andreas Brokemper).
Global Icons, що рухають бізнес
Портфоліо Henkell Freixenet та її стратегію у сфері роздрібної торгівлі очолюють бренди, які компанія називає своїми «Глобальними Іконами» – це виробники ігристих вин Henkell разом з Mionetto та Freixenet, які є лідерами ринку просеко і кави. Генеральний директор Henkell Freixenet д-р Андреас Брокемпер в інтерв’ю The Moodie Davitt Report розповів про своє бачення успішної стратегії компанії: «Наша ідея полягає в тому, що ми хочемо показати споживачам різноманітність ігристих вин, що крім шампанського існує ще багато цікавих категорій».
Завдяки інтеграції Freixenet та створенню консолідованого портфеля до 2019 року компанія Henkell Freixenet була готовою до нової фази зростання, але плани зруйнував коронавірус. Прогноз на початку пандемії був не дуже оптимістичним і полягав у тому, що компанія втратить 15% у 2020 році, а потім кожен рік буде нарощувати товарообіг по 5%. Це означало, що ринки повернуться на рівень 2019 року не раніше 2024 або 2025 років. Та навіть на тлі пандемії у Henkell Freixenet було відносно невелике падіння загального обороту – лише на 7,4% у 2020 році порівняно з 2019-м.
«Ми продовжували інвестувати в наші бренди і завжди вірили, що подорожі та шопінг повернуться. Ми інвестували в ті ринки, де можна було купувати під час локдаунів – від онлайн до торгових монополій. І те, що ми бачимо зараз, ознака того, що бізнес повертається», – наголошує д-р Брокемпер.
Тож незважаючи на вплив пандемії, що ще триває, 2021-й став роком стійкого відновлення. Компанія повернула більшу частину продажів, які були втрачені під час COVID-19. Крім того, встановлено рекорд з продажів кави Freixenet, які перевищили 100 млн пляшок!
Наразі найбільший виробник ігристих вин Henkell Freixenet націлився на збільшення частки ринку та розширення своєї присутності на нових територіях. Багато уваги приділяється туристичному ринку і подорожам. Важливим каналом є роздрібна торгівля у duty free та продаж напоїв на борту літака. Саме для цього напрямку Henkell Freixenet успішно виробляє продукцію в пляшках обсягом 200 мл. Компанія випустила у форматі рiccolo та minis Henkell Trocken, Freixenet Cordon Negro Brut, Mionetto Prosecco Orange та інші ігристі вина.
Розширюючи свою присутність, Henkell Freixenet продовжує шукати нові можливості і канали – це вірна стратегія, яка зробила компанію виробником №1 у світі за обсягом виробництва ігристих вин (IWSR).
Коментар
Олег Касьяненко, директор Henkell Freixenet Ukraine
«Глобальні торгові марки Henkell Freixenet завойовують все більшу популярність у цивілізованому світі та на будь-якому цивілізованому ринку, частиною якого є Україна. Загальні тенденції зростання реалізації світових торгових марок в Україні свідчать про правильність нашого напрямку. Henkell Freixenet Ukraine надає можливість українському споживачеві вибирати самостійно улюблені бренди. І те, що ми сьогодні робимо, – це просто місток між лідером у виробництві ігристих вин та споживачем. Але той місток цілком стабільний. Ми контролюємо попит і гарантуємо у відповідь якість та зручність поставок. Нещодавно в Києві відкрився фірмовий магазин Henkell Freixenet Ukraine, де офіційний імпортер представляє весь асортимент визнаних брендів. Також ці напої пропонує онлайн-магазин champarty.com.ua, і такий підхід – стандарт Henkell Freixenet. Адже це всесвітньо визнана компанія із зірковим портфоліо та 100% довірою споживачів в різних країнах».
Вперше за свою 150-річну історію провідний світовий бренд кави Freixenet перевищив показник у 100 мільйонів пляшок, проданих за рік в усьому світі. Безпрограшна стратегія Henkell Freixenet вкотре довела, що бажання покупців «святкувати життя» попри прикрості мінливого світу нікуди не зникло. Стратегія успіху Henkell Freixenet Запорукою того, що група компаній Henkell Freixenet у 2021 році досягла […]
Рубрика
|Комментарии к записи Історичний рубіж Freixenet: продано більше 100 мільйонів пляшок за 2021 рік отключены
Вже тридцять поколінь сім’ї італійських аристократів Фрескобальді прославляють Тоскану своїми винами. Їхніми п’янкими напоями насолоджувались Мікеланджело та Донателло, Папа Римський та європейські монархи. Тепер Frescobaldi – новий бренд у сім’ї «Винфорт», компанії, завдяки якій ці славетні вина можуть оцінити українські споживачі.
Флорентійці, які фінансували англійських королів
Сім’я Фрескобальді – одна з найстаріших та найзнаменитіших винних династій Італії. Близько 1000 років тому вони оселилися у Флоренції, на лівому березі річки Арно, де був збудований палац, в якому і нині мешкають члени цієї родини.
Від початку своєї історії Фрескобальді відігравали значну роль у політичному та економічному житті Флоренції. Займаючись банківською справою, вони навіть фінансували англійських королів Едуарда I та Едуарда II, за що отримали титул «скарбників англійської корони» та відповідали за збирання митних податків з усіх англійських портів. В 1252 році Ламберто Фрескобальді, щоб з‘єднати власні володіння з центром міста, замовив перший міст через річку Арно – міст Санта-Трініта, що, безумовно, було вагомою подією в ті часи. На кошти цієї родини також будували церкви та створювали картинні галереї. Сім’ я меценатів Фрескобальді подарувала світові видатних літераторів, дослідників, музикантів, єпископів та політиків. Одним із найвідоміших серед митців був Діно Фрескобальді, поет, який прославився тим, що відновив і повернув перші пісні «Божественної комедії» своєму другові у вигнанні Данте Аліг’єрі щоб він міг закінчити свій знаменитий твір.
Вина, що підкорили Європу
Перші документи, що свідчать про сімейне виноробство, датуються приблизно 1300 роком, коли Берто де Фрескобальді заповів своїм потомкам землю з виноградниками. Першим виноробним господарством Фрескобальді було Tenuta di Castiglioni у Валь-ді-Пеза, на південному заході від Флоренції. До виноробної справи Фрескобальді підійшли з притаманною родині банкірів серйозністю і розрахунком на успіх – вина мали бути найвищої якості. І їм це блискуче вдалося. У архіві Фрескобальді зібрані документи, серед яких можна знайти велику кількість контрактів з продажу вин поважним особам Європи. Ця флорентійська родина постачала свої вина багатьом монархам та до Папського столу. Серед відомих клієнтів Фрескобальді також були художники епохи Відродження Донателло та Мікелоццо ді Бартоломео Мікелоцці. Є навіть свідчення, що картини великого Мікеланджело, які знаходяться в галереї Фрескобальді, були придбані ними в обмін на вино.
Неповторні смаки Тоскани
Протягом століть представники сім’ї Фрескобальді створювали історію Тоскани, спрямовуючи свої зусилля на розкриття та розвиток потенціалу її унікальних теруарів, збагачуючи та розвиваючи виноробну культуру цього регіону.
Ще в 1716 році великий герцог Козімо III Медічі визначив найбільш цінні для виробництва високоякісних вин ділянки в Тоскані, серед яких згадується і територія Pomino, що належала родині Фрескобальді. Цей указ вважається провісником категорії DOC (Denominazione di Origine Controllata), тобто найменування, контрольованого за походженням. У 1873 році вина з Поміно були відзначені нагородами на Міжнародній виставці у Відні, а в 1878 році були удостоєні золотої медалі на Міжнародній виставці у Парижі, що для того часу було найвищим ступенем визнання на міжнародному рівні. Дбаючи про майбутнє, в 1855 році Фрескобальді першими посадили на тосканських землях нові сорти винограду, такі як Каберне Совіньйон, Мерло, Піно Нуар і Шардоне. У ХХ столітті визначними фігурами у виноробстві були Вітторіо, Фердинандо та Леонардо Фрескобальді, які також приклали багато зусиль, щоб зробити Тоскану унікальним для виноробства регіоном.
Наразі естафету управління сімейним бізнесом тримає представник тридцятого покоління цієї славетної династії Ламберто Фрескобальді, який, маючи великий досвід у галузі виноробства, намагається ще більше підкреслити неповторність вин кожного сімейного маєтку. Зараз виноградники сім’ї Фрескобальді у Тоскані займають площу близько 1200 га. І кожен з них унікальний та відрізняється своїми винами. Castel Giocondo, розташований на південний захід від Монтальчино, є ідеальним теруаром для винограду Санджовезе. Castello di Pomino, чиї вина отримали визнання ще у ХVIIІ ст., славиться цінними виноградниками, що ростуть на висоті 750 метрів над рівнем моря. У знаменитому Castello di Nipozzano виробляються видатні червоні вина. У самому серці Chianti Classico, районі Гайоле, знаходиться виноробня Tenuta Perano, що чудово підходить для червоного винограду, зокрема, Санджовезе. Вздовж стародавньої Віа ді Кастільйоні (дороги, побудованої римлянами для зв’язку Тоскани із Вічним містом Римом) розкинувся маєток Castiglioni – місце зародження сімейного виноробства. Виноробне господарство Ammiraglia з сучасною архітектурою в регіоні Маремма, з повагою до природи вписане в навколишній ландшафт, культивує Верментино, який дивує своїм квітковим ароматом. Маєток Rèmole – старовинна вілла родини Фрескобальді – відрізняється своїми витонченими винами з яскравими нотами фруктів.
Сьогодні сім’я Фрескобальді володіє 11 маєтками в Італії, десять з яких знаходяться у Тоскані, та виноградником Аttems у регіоні Колліо, який придбала у 2000 році. Вина Frescobaldi продаються більш ніж у 65 країнах світу.
Місія компанії Frescobaldi максимально точно прописана на корпоративному сайті: «Мрія нашої сім’ї – розділити з вами нашу відданість справі та наші почуття за допомогою наших вин. Ціле життя присвячене тому, щоб зрозуміти і оцінити цей теруар як частину духу Тоскани, як мистецтво створювати добре і прекрасне. Тисячолітня історія цієї сім‘ї – це унікальна скарбниця знань та традицій. І наш обов’язок полягає в тому, щоб передавати майбутнім поколінням весь наш ентузіазм, усю нашу любов до цих місць та вічних пагорбів».
Дегустацiйнi нотатки
Chianti Rufina Riserva Nipozzano
Кондиція: червоне сухе Регіон: Тоскана, Італія Класифікація: DOCG Сорт винограду: Санджовезе Вміст алкоголю: 13,5% Особливості технології: витримка в бочках із французького дуба протягом кількох місяців Аромат: лісові ягоди, тютюн, кава, смородина Смак: збалансований, з тривалим фруктовим посмаком Гастрономічна сполучність: м’ясні страви, м’ясо на грилі Температура сервірування: 15-17 °С
Chianti Castiglioni Frescobaldi
Кондиція: червоне сухе Регіон: Тоскана, Італія Класифікація: DOCG Сорт винограду: Санджовезе, Мерло Вміст алкоголю: 13,0 % Особливості технології: витримка у сталевих ємностях протягом 6 місяців Аромат: полуниця, вишня, малина, інжир, квіти Смак: збалансований, з тривалим ягідним посмаком Гастрономічна сполучність: м’ясне рагу, телятина на грилі Температура сервірування: 15-17 °С
Tenuta Frescobaldi Castiglioni
Кондиція: червоне сухе Регіон: Тоскана, Італія Класифікація: IGT Сорт винограду: Каберне Совіньйон, Мерло, Каберне Фран Вміст алкоголю: 13,5%
Особливості технології: витримка в барріках протягом 12 місяців Аромат: смородиновий джем, лісові ягоди, стигла вишня, шоколад, кава Смак: збалансований, насичений, з тривалим ягідним посмаком Гастрономічна сполучність: телятина на грилі, баранина, овочеве рагу Температура сервірування: 15-17 ° С
Alie Ammiraglia
Кондиція: рожеве сухе Регіон: Тоскана, Італія Класифікація: IGT Сорт винограду: Шираз, Верментино Вміст алкоголю: 12,0 % Особливості технології: витримка у сталевих ємностях протягом 3 місяців Аромат: грейпфрут, крейда, лайм, ягоди, полуниця, персик Смак: мінеральний, з фруктово-квітковим посмаком Гастрономічна сполучність: морепродукти, сири, фруктові салати Температура сервірування: 10-12 °С
Вже тридцять поколінь сім’ї італійських аристократів Фрескобальді прославляють Тоскану своїми винами. Їхніми п’янкими напоями насолоджувались Мікеланджело та Донателло, Папа Римський та європейські монархи. Тепер Frescobaldi – новий бренд у сім’ї «Винфорт», компанії, завдяки якій ці славетні вина можуть оцінити українські споживачі. Флорентійці, які фінансували англійських королів Сім’я Фрескобальді – одна з найстаріших та найзнаменитіших винних […]
Рубрика
|Комментарии к записи Frescobaldi: сімейні цінності Тоскани отключены
Бренд J.P. CHENET, який компанія Les Grands Chais de France заявила світові у 1984 році, має історію, яка сягає в глиб віків аж до Короля-Сонця, і сучасне реноме, яке очолює вищі п’єдестали попиту. Зараз J.P. CHENET є найпродаванішим французьким вином. Його вподобали більш ніж у 160 країнах на п’яти континентах, де кожну секунду продають дві пляшки J.P. CHENET. Дистрибуція легендарного бренду в Україні – в портфелі однієї з найавторитетніших компаній ТД «Укрімпорт».
Історія Жозефіни
Легенда щодо пляшки J.P. CHENET відома багатьом. І все ж вона така яскрава, що пригадати її – окреме задоволення. Якось до столу Людовика XIV поставили пляшки з вином, шийки яких трохи похилилися під час видуву скла. Король-Сонце, який знався на тонкощах мистецтва, обурився такою недбалістю. Коли до розгніваного монарха притягли винороба, той не визнав своєї провини і винахідливо пояснив, що пляшки схилилися в поклоні, як квіти перед сонцем.
І хоча скептики стверджують, що насправді за основу дизайну було взято пляшку арманьяку, а ідея розлити вино в такі пляшки належала власнику бренду Жозефу Хелфришу, ця мила сторіз про короля та оригінальний дизайн закарбувалися в століттях. Так чи інакше, але пляшку назвали «Жозефіна» (Joséphine), адже вона схожа на даму в пишній спідниці, що схилилася в реверансі. Вигнутa шийка пляшки не лише впізнавана, а й зручна деталь дизайну – так легше наливати вино в келих. Тож сьогодні перед чарівною силою бренду J.P. CHENET схиляють голови (та ще й знімають шляпи!) найскептичніші маркетологи сучасного світу.
Крокуючи в ногу з часом, у 1994 році J.P. CHENET запустив лінійку вин об’ємом 250 мл – і той самий уклін у реверансі лишився непохитним! Згодом формати змінилися, у 2000-му з’явилися у продажу 3-х та 5-літрові пакети Bag-in-Box. А пластикова пляшка з ПЕТ, що не б‘ється, стала дуже популярною серед авіакомпаній.
Карнавал смаків
Розлиті в оригінальні пляшки вина J.P. CHENET спочатку були доступні лише у двох версіях: Blanc de Blancs Vin de Pays des Côtes de Gascogne та Cabernet Sauvignon Vin de Pays d‘Oc. Наразі компанія має декілька лінійок продуктів з найрізноманітніших французьких сортів винограду та їхніх блендів. Ціла команда высококласних энологів займається відбором винограду, виніфікацією та купажуванням цих вин.
Original – це найперша колекція у пляшках із вигнутою шийкою. Вина мають виражену фруктовість у смаку та шовковисту структуру.
Delicious – назва лінійки, що говорить сама за себе. Після дозрівання у сталевих ємностях виходять чудові cuvée із округлим, гармонійним смаком.
Reserve – це особливі напої із яскраво вираженим букетом. Молоді вина протягом півроку проходять витримку в дубі, після чого найкращі зразки поєднуються у вишукані асамбляжі. Щоб підкреслити особливість цих вин, для лінійки навіть була розроблена дерев’яна етикетка.
Sparkling – свіжі ігристі вина, що виробляють за методом Шарма. Лінійка складається з чотирьох витончених напоїв: трьох білих (солодкого, брют та напівсухого) та сухого рожевого.
Ice edition – пропонує новий досвід пиття: бульбашки та лід! Ці ігристі вина відрізняються тим, що максимально розкривають свій букет після додавання льоду.
Fashion – у цій яскравій колекції будь-яка модниця чи чутливий до трендів бартендер може знайти фаворита на свій смак! Лінійка складається з напівсолодких версій напоїв із білих та червоних сортів винограду. Ігристі вина виготовлені за італійською технологією frizzante з натуральними екстрактами ягід та фруктів. Strawberry-Raspberry наповнений інтенсивним звучанням полуниці та малини. Насичений персиковий смак і аромат Peach дарує пряну літню насолоду. У букеті Cassis переважає аромат чорної смородини, а посмак відрізняється приємною фруктовою свіжістю. Litchi має екзотичний букет з ароматом та смаком лічі, що пожвавлюється тонкими нотками лимона.
Brandy в колекції J.P. CHENET представлений двома видами: XO 5-річної витримки та Reserve Imperiale 10-річної витримки. Міцність – 38%.
Найсвіжіші новинки: FIZZY – винні напої з фруктовими смаками в алюмінієвих бляшанках, а також So Free – безалкогольні тихі та игристі вина.
Європейська якість
Продукція J.P. CHENET не раз завойовувала найвищу відзнаку на провідних міжнародних конкурсах. Аналітик ринку Wine Intelligence у звіті за 2020 рік назвав J.P. CHENET у десятці найвпливовіших винних брендів у світі.
2021 рік приніс бренду J.P. CHENET безліч перемог. Міжнародний конкурс Gaillard International Challenge 2021 відзначив 24 вина J.P. CHENET золотими медалями та сім – срібними.
На конкурсі Vin de France Best Value Selection 2021 золоті медалі отримали вина з лінійки Original Sauvignon Blanc, Colombard-Chardonnay, Chardonnay та Pinot Noir Reserve.
J.P. CHENET – бренд, що пропонує вина з французьких сортів винограду з кращих теруарів півдня Франції, ексклюзивний дизайн пляшок та випуск обмежених серій. J.P. CHENET постійно адаптується до специфічних вимог ринку і в той же час уособлює незмінність стилю та гарантує європейську якість.
Бренд J.P. CHENET, який компанія Les Grands Chais de France заявила світові у 1984 році, має історію, яка сягає в глиб віків аж до Короля-Сонця, і сучасне реноме, яке очолює вищі п’єдестали попиту. Зараз J.P. CHENET є найпродаванішим французьким вином. Його вподобали більш ніж у 160 країнах на п’яти континентах, де кожну секунду продають дві […]
Рубрика
|Комментарии к записи J.P. CHENET. Популярно про найпопулярніший бренд світу з Франції отключены
Результати опитування «Стійкий винний туризм – результати глобального дослідження», проведеного Університетом Гейзенхайма та WineTourism.com, були представлені онлайн 25 січня 2022 року. Трансляція відбулася на Facebook, LinkedIn та YouTube о 16:00 (CET).
Разом зі своїм колегою зі Швеції Нікласом Рідоффом (Niklas Ridoff), генеральним директором WineTourism.com, Гергелій Сольноки (Gergely Szolnoki), професор маркетингових досліджень Університету Гайзенхайма (Німеччина) та суддя премії Wine Travel Awards, представив дослідження під назвою «Стійкий винний туризм – результати глобального дослідження». Мета дослідження полягала в тому, щоб краще зрозуміти важливість стійкого розвитку у глобальному винному туризмі.
«Співпраця з WineTourism.com – найкраще, що могло статися. Це був момент, коли туристична сфера зустрілася з науковцями у рамках співпраці», – зазначив Гергелій Сільноки на початку онлайн-конференції.
Стійкий розвиток набув важливого значення за останні 15 років. Зараз усі говорять про стійкий туризм та стійкість у винному туризмі. Але що означає стійкість? Які заходи ми можемо вжити для стійкого розвитку? Саме ці питання дослідники піднімали під час свого опитування, аби поділитися результатами та деякими рекомендаціями з представниками галузі.
Дані почали збирати у листопаді 2021 року. В опитуванні взяли участь 1579 виноробень із 42 країн світу. Найбільше відгукнулися Італія та Іспанія. Повний порівняльний міжкраїнний аналіз ви можете знайти у підсумковому звіті.
У ході дослідження було вивчено різні аспекти, які складаються з п’яти основних напрямів:
• Актуальність стійкого розвитку у винному туризмі;
• Трикомпонентна модель стійкого винного туризму;
• Заходи, що сприяють стійкому винному туризму;
• Стимули та бар’єри стійкого винного туризму;
• Комунікація з відвідувачами та їх ставлення.
Дані показують, що виноробні Чілі, а також органічні виноробні загалом (в основному Італії та Іспанії) сприймають стійкість дуже важливою. Але факт того, що виноробні не бачать прямого зв’язку між стійким виробництвом та винним туризмом, слугує перепоную на шляху їх подальшого розвитку у цій сфері.
Модель стійкості включає екологічні, економічні та соціальні компоненти. Культурний аспект інтегрований у соціальний. Виноробні різного масштабу та з різних країн більш-менш однаково оцінювали важливість цих критеріїв.
Дослідження, що проводилось у Німеччині, торкалося питання: «чи ви могли б визначити, що таке стійкий винний туризм та які його чинники?» Менеджери виноробень не були готові відповісти відразу. Отже, дослідники отримали список критеріїв та обрали способи для виміру кожного з них.
Переходячи до стимулів та бар’єрів стійкого винного туризму, Гергелій Сольноки зазначив: «На щастя, економія грошей не є метою. Тому що стійкість – це не економія грошей. Хоча це може бути побічним ефектом стійкості». Більшість провідних гравців ринку, на думку фахівця, орієнтовані на споживача.
Коли ви починаєте практикувати стійкість, це потребує інвестицій, інфраструктури, яку потрібно побудувати в першу чергу, людських ресурсів (мати достатньо ноу-хау та бути достатньо мотивованим). Це активний безперервний процес, для якого виноробням потрібна інформація, державні субсидії та рекомендації.
Наскільки важлива стійкість у винній комунікації? Чи це буде важливо для відвідувачів віноробень? Відповіді на ці та інші питання ви можете знайти у підсумковому звіті тут.
Результати опитування «Стійкий винний туризм – результати глобального дослідження», проведеного Університетом Гейзенхайма та WineTourism.com, були представлені онлайн 25 січня 2022 року.
Рубрика
|Комментарии к записи Стійкий винний туризм: актуальність, заходи, стимули, бар’єри отключены
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Digital magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020:
100 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
Print magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020: • 230 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
ПОДПИСКА на электронную версию журнала DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – это специализированное издание со стильным дизайном и уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год (5 в премиальном формате и 5 в деловом – на русском и английском языках).
Стоимость годовой подписки журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн,
EUR – 70 евро
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, 8-067-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net
DIGITAL ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки диджитал-версии журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03
E-mail: gabrelka@ukr.net
ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки на один экземпляр журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
1500 грн – при отправке по Украине
230 евро – при отправке за рубеж
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net