Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Moët Hennessy

Moët Hennessy відкриває «рожевий» простір у Selfridges

10.02.2022, Вино

Для просування рожевого шампанського та рожевих вин Moët відкриває в мережі елітних універмагів Лондона тематичний простір, стилізований під французький кінотеатр, під назвою Rosé Lumière, що включає магазин і бар, де продаються та подаються рожеві Veuve Clicquot, Moët & Chandon, Ruinart та Château d’Escla.


Дизайн Rosé Lumière виконаний у стилі ар-деко, з неоновими вивісками та рекламними постерами в класичному кінематографічному стилі, «що представляють головні ролі кожного рожевого вина у вигляді назв фільмів». В Moët Hennessy відзначають, що така інсталяція створювалася з метою «надихнути та направити гостей на вибір напою». До того ж, тільки тут подадуть… рожевий попкорн.

Rosé Lumière.

Окрім продажів, у Rosé Lumière будуть проводити «освітні заходи» – дегустації, тематичні лекції про різні стилі rose, майстер-класи з приготування коктейлів.

Офіційне відкриття Rosé Lumière відбулось на початку лютого, планується, що заклад у Selfridges працюватиме до червня цього року. А поки що «французький кінотеатр» запрошує у свої креативні стіни всіх бажаючих відсвяткувати День закоханих.

Rosé Lumière

Мережа магазинів Selfridges завжди прагнула робити щось цікаве і давно зарекомендувала себе чимось набагато більшим, ніж просто магазин: Selfridges – це завжди творчість та покупки, які обіцяють здивувати, вразити та розважити гостей. Доказом цього стало відкриття Rosé Lumière.

Пілготувала О.Бантишева за матеріалами thedrinksbusiness.com, theluxuryeditor.com
Фото: theluxuryeditor.com

X
Украина