Згідно з офіційними даними New Zealand Winegrowers, новозеландські виробники вина збільшили експортний продаж на рекордні 23% за останній рік.
Експорт зріс до 2,4 млрд новозеландських доларів (1,14 млрд фунтів стерлінгів) за 12 місяців до 30 червня 2023 року, що є найбільшим річним зростанням в історії галузі країни.
Клайв Джонс (Clive Jones), голова New Zealand Winegrowers, сказав: «Винна промисловість Нової Зеландії в даний час є найбільш експортно-орієнтованою з усіх виноробних галузей світу, близько 90% продажів відбувається за межами нашого внутрішнього ринку. Зростання вартості експорту минулого року свідчить про високий споживчий попит на новозеландське вино на ключових ринках, особливо популярним є Sauvignon Blanc».
Експорт зріс на 19% за обсягом та на 23% за вартістю, і це свідчення того, що вайнловери готові платити більше за якісні новозеландські вина. Сполучені Штати залишилися найбільшим експортним ринком країни: минулого року продаж зріс на 25% до 870 млн новозеландських доларів. Подальше зростання очікується протягом наступних 12 місяців, і за прогнозами Штати можуть стати ринком із оборотом у мільярд доларів.
Виноробів також порадувала нова угода про вільну торгівлю між Великобританією та Новою Зеландією, яка усуває кілька технічних торгових бар’єрів під час постачання вина. Вони сподіваються, що аналогічна угода з ЄС набуде чинності вже на початку 2024 року.
Проте виробникам буде складно підтримувати поточний рівень зростання наступного року. Загальний урожай 2023 року знизився на 6% порівняно з попереднім роком, багато в чому через вплив циклону. Так, наприклад, через погодні явища виробництво у Гісборні впало на 43% порівняно з минулим роком.
«Зміна клімату є однією із ключових проблем, що стоять перед нашим сектором, – коментує Клайв Джонс. – Тепер дозрівання та збирання врожаю відбуваються щороку раніше. І це загрожує вплинути на відмінні характеристики та смак новозеландських вин, які є основою успіху на експортних ринках».
Щоб вирішити глобальну проблему клімату і підвищити продуктивність винороби досліджують новий посадковий матеріал і новаторські технології вирощування виноградників. .
Але крім зміни клімату перед галуззю постає ще низка проблем: інфляція, підвищення акцизних зборів, зростання вартості води…
Водночас винороби повідомляють, що збільшилася кількість туристів і, зрозуміло, це позитивно впливає на розвиток невеликих виноробних підприємств, які залежать від відвідувачів. Відкриті кордони після пандемії також допомогли вирішити проблему браку робочої сили.
У New Zealand Winegrowers наголошують, що протягом наступного десятиліття продажі продовжуватимуть зростати, це дозволить створювати більше робочих місць та робити галузь стійкішою.
Згідно з офіційними даними New Zealand Winegrowers, новозеландські виробники вина збільшили експортний продаж на рекордні 23% за останній рік. Експорт зріс до 2,4 млрд новозеландських доларів (1,14 млрд фунтів стерлінгів) за 12 місяців до 30 червня 2023 року, що є найбільшим річним зростанням в історії галузі країни. Клайв Джонс (Clive Jones), голова New Zealand Winegrowers, […]
Рубрика
|Комментарии к записи Експорт вина Нової Зеландії зріс на 23% отключены
Все почалося майже 10 років тому, коли Віктор Бабій – інженер-механік в минулому – почав проводити експерименти з домашнім самогонним апаратом…
Початком виробництва ТМ «Файна Гуральня» вважається 2019 рік, саме тоді, після кількох років випробувань та вдосконалення формули своїх дистилятів, Віктор Бабій відчув, що нарешті готовий відкрити невеличку родинну дистилярню.
Наразі виробництво оснащене професійним обладнанням і гості можуть продегустувати спектр якісних зразків, обравши для себе найкращі. ТМ «Файна Гуральня» пропонує унікальну колекцію джинів виготовлених на основі кришталево чистої води з моршинських джерел. Дотримуючись класичної технології, основу джинів складає пшеничний спирт класу люкс, македонський ялівець з Альп та власноруч зібрані та засушені трави з Карпатських гір.
Загалом у ТМ «Файна Гуральня» налічується шість фруктових дистилятів, п’ять видів джину та готується до випуску два вида бренді (пшеничне та кукурудзяне).
У 2020 році на всеукраїнському конкурсі Independent Craft, Carpathian Gin отримав своє перше «Золото». Потім, у 2021 році, цей джин нагородили «Золотом» на конкурсі Ukrainian Craft Spirits, у тому ж 2021 році на конкурсі Gin Tasting Competition Crown Перегону «Золотом» було відзначено всю лінійку джинів «Гуральні».
Гурмани високо оцінюють London Lottos Blue Gin. Напій виготовлено за ексклюзивною рецептурою пана Віктора. Для створення букету аромату використано одинадцять трав. Родзинкою джину є використання китайського чаю Анчан, який виготовляють з висушених бутонів квітів трав’янистої ліани Clitoria ternatea. У настою з пелюстків Анчан багато лікувальних властивостей, він корисний для зору, допомагає при діабеті, ефективний для зниження холестерину, має омолоджувальний ефект. Настій цієї рослини – яскраво синій, саме тому London Lottos Blue Gin має унікальний ніжно волошковий відтінок.
Наступним, не менш визнаним споживачами фаворитом, вважається яблуневе бренді з дотриманням всіх стадій класичної технології кальвадосу. Дистилят виготовлено з чистого яблуневого соку прямого віджиму, для витримки використовуються 350-літрові дубові діжки з під бренді. Мінімальний термін настоювання у діжках 2 роки.
На сьогодні «Файна Гуральня» налічує мабуть найбільшу колекцію дубових діжок різного призначення. Кілька сотень було куплено в одному з історичних Grand Cru Бордо – Château Beychevelle, решта придбано у компанії «Шустов», це діжки з під бренді.
Вже можна сміливо казати, що зовсім скоро колекцію Віктора Бабія та його «Файної Гуральні» будуть смакувати не тільки вітчизняні поціновувачі крафтових напоїв але й європейські шанувальники чогось унікального. Напоями «Гуральні» вже цікавляться європейські імпортери, а саме з Польщі та Франції, з французами навіть вкладено угоду про співпрацю.
Можливо дехто скаже, що для виробництва гарного напою потрібні якісні продукти та сучасні технології – так воно і є, але складно не погодиться, що для досягнення бездоганного результату важливі захоплення, пристрасть, відданість улюбленої справі та невтомна праця. Все це разом поступово перетворює мрію на файну реальність, а перші пробні кроки – на справу життя.
Але попереду ще багато етапів для росту та вдосконалення, саме так вважає пан Віктор.
Все почалося майже 10 років тому, коли Віктор Бабій – інженер-механік в минулому – почав проводити експерименти з домашнім самогонним апаратом… Початком виробництва ТМ «Файна Гуральня» вважається 2019 рік, саме тоді, після кількох років випробувань та вдосконалення формули своїх дистилятів, Віктор Бабій відчув, що нарешті готовий відкрити невеличку родинну дистилярню. Наразі виробництво оснащене професійним обладнанням […]
Рубрика
|Комментарии к записи ТМ «Файна Гуральня» – історія пристрасті отключены
За попередніми оцінками, прогнозується що обсяг складе близько 2,3 млн гектолітрів. Для австрійського виноробства планується ще один успішний рік. Окрім високої якості вина, успіх галузі можна пояснити позитивними експортними тенденціями та прихильністю австрійців до вин своєї країни.
«Після складного кліматично сезону, ми прогнозуємо, що врожай вина складе близько 2,3 мільйона гектолітрів, це трохи менше, ніж обсяг попереднього року. Ми очікуємо вино дуже хорошої якості і пояснюємо це чергуванням дощів та спекотної погоди, а отже ідеальний баланс було встановлено, – каже Йоганнес Шмукеншлагер (Johannes Schmuckenschlager), президент Австрійської асоціації виноградарів. – Однак високі витрати на виробництво все ще викликають занепокоєння у виноградарів».
Кріс Йорк (Chris Yorke), генеральний директор Австрійської ради з маркетингу вин (Austrian Wine), також позитивно висловився про прогноз на 2023 рік. «Ще з одним відмінним урожаєм ми тримаємо курс на продовження успішного зростання австрійського вина, включаючи міжнародні ринки. Незважаючи на складну ситуацію за останні кілька років, нашим виноробам у 2022 році вдалося збільшити обсяги експорту. На внутрішньому ринку випуск Sturm знаменує початок ключового періоду продажів. Також для підвищення доходів Austrian Wine зосереджується на таких сферах як винний туризм, просування високоякісного Riedenwein, Reserve для святкового сезону, а також ігристих винах Австрії».
Джерело: austrianwine.com
За попередніми оцінками, прогнозується що обсяг складе близько 2,3 млн гектолітрів. Для австрійського виноробства планується ще один успішний рік. Окрім високої якості вина, успіх галузі можна пояснити позитивними експортними тенденціями та прихильністю австрійців до вин своєї країни. «Після складного кліматично сезону, ми прогнозуємо, що врожай вина складе близько 2,3 мільйона гектолітрів, це трохи менше, ніж […]
Рубрика
|Комментарии к записи Врожай 2023 року. Гарний прогноз для Австрії незважаючи на примхливу погоду отключены
9 жовтня у Лондоні відбудеться дегустація вин 11 виноробень із шести виноробних регіонів України. Загалом участь візьмуть близько 60 вин різних стилів, включаючи ігристі, orange wines, солодкі вина, а також тихі червоні, білі та рожеві вина.
Повномасштабна війна, розв’язана росією, вплинула на стан виноробної галузі України, деякі виноробні окуповані, інші пошкоджені та пограбовані. Проте у 2022 році українські вина почали виходити на світові ринки, сьогодні вони представлені у Великій Британії, США, Японії, Польщі, Фінляндії, Даніі, Північної Європи та ін.
Захід відбудеться за адресою Pall Mall, 67 Лондон.
Нагадаємо, минулого року на London Wine Fair – однієї з головних подій у винному світі – вперше в історії усього українського виноробства виробники об’єдналися на єдиному стенді – «Вина України». Протягом трьох днів виставки, вперше в історії України були представлені українські вина з різних регіонів. Деякі українські вина – номінанти Wine Travel Awards були одночасно представлені й на дегустації в рамках церемонії нагородження, що також відбулася на LWF.
Джерело: harpers.co.uk Фото: torange.biz
9 жовтня у Лондоні відбудеться дегустація вин 11 виноробень із шести виноробних регіонів України. Загалом участь візьмуть близько 60 вин різних стилів, включаючи ігристі, orange wines, солодкі вина, а також тихі червоні, білі та рожеві вина. Повномасштабна війна, розв’язана росією, вплинула на стан виноробної галузі України, деякі виноробні окуповані, інші пошкоджені та пограбовані. Проте у […]
Рубрика
|Комментарии к записи Wines of Ukraine проведе дегустацію у Лондоні отключены
Сьогодні – про подію, яка схожа на виграш в лотерею: редакція Wine Travel Awards в рамках поїздки до Грузії відвідала на запрошення власника виноробню, що одержала перемогу одразу в трьох номінаціях нашої премії, – Shumi Winery. А подарунком виявилася влаштована господарем відомої в усьому світі енотуристичної локації дегустація унікальних вин.
Взагалі, то був всебічно неординарний візит на виноробню. По-перше, нас пригощав та диригував тейстингом сам власник (що само по собі фантастична подія, бо він – особа не публічна і на біс до туристів не виходить). Ну, і остаточно улюбленцями долі наші журналісти себе відчули, коли стало зрозуміло, що тестуватимемо вина в компанії славетного автора та винного критика Роберта Джозефа(Robert Joseph), (до речі, згідно нашої інсайдерської інформації, містер Джозеф запустив випуск власного вина в Грузії, тож сподіваємося найближчим часом повідомити про цю подію детальніше).
Крім того, до компанії редакторів Drinks+ приєдналися такі досвідчені дегустатори, як популярна грузинська блогерка і знавець вина Софія Нікабадзе та знана українська сомельє і бізнес-леді Євгенія Ніколайчук.
Тейстингу передував не такий вже й легкий аперитив з кількох зразків та подальше знайомство з численними атракціями Shumi – ефектним марані і його величезними квеврі, з винницею, де витримується диво-дивне – Zigu (напій, назва якого з давньогрузинської перекладається як «серце сонця», і який, крім вина з 320 сортів винограда, включає чачу та бренді, настояні на високогірних квітах; втім його міцність лише 19%). Далі був музей артефактів «Вазіоні», огляд ампелографічної колекції (понад 900 сортів винограду) тощо.
Під час розкішного традиційного грузинського застілля з многоголоссям відбулася дегустація десятьох зразків вина. В тому числі таких унікальних, як перші в світі ігристе та айсвайн в квеврі (102 сорти). Учасники, на прохання нашої редакції, поділилися враженнями, а містер Роберт Джозеф навіть надав робочі дегустаційні замітки з виставленими балами (звернемо увагу, що це має рідкісну цінність, адже записи експерти робили для себе і аж ніяк не з маркетингових міркувань). Сподіваємося, ці дописи надихнуть наших читачів якщо не сісти просто завтра в літак до Тбілісі, щоб все це побачити та відчути особисто, то принаймні – зваблять завітати до найближчої крамниці з грузинським вином та придбати одну чи кільканадцять (не обмежуйте себе!) пляшок Shumi.
Роберт Джозеф:
Tsinandali 2021 (Rkatsiteli /15% Kakheti Mtsvane)
Насправді найкращий приклад подібної стилістики. Свіже і яскраве, в ароматі нотки груші, кремова текстура. Дуже добре зроблено, хоч мені дещо забракло комплексності.
89 балів.
Kisi Qvevri 2019 Akhmeta
100% контакт зі шкірою винограду протягом 6 місяців, в квеврі – 6-8 місяців, 2й-3й рік в бочці.
Насичене, в ароматі трохи квітів та імбир. Гарне, з нотками фруктів, відчувається груша. Злегка важкуватий фініш. Але має гарний баланс – дуже добре збалансоване.
Цікавий тип вина, в ароматі характерні нотки перцю та притаманні тони червоних фруктів. Посмак має середню тривалість із злегка гіркуватою нотою, та мене це не бентежить. Фініш дещо сухуватий, це дуже хороше вино, що справляє враження.
94 бали.
!!! Примітка редакції:«Шобілі» – білесухеігристевино, створенезвикористаннямквеврізаунікальноютехнологієюShumi Winery. За даними D+, це перше в світі ігристе в квеврі.
Shumi Iberiuli Aladasturi Qvevri Red Dry 2019, 12.5%
Не можу надати опис через відчутний корок. В ароматі вчуваю сиру сливу та пелюстки троянди, але я не впевнений, що це типовий приклад цього вина.
Simonaseuli 2019 – 100%, Qvevri 4 місяці
Цікавий сорт, в ароматі характерні нотки перцю та притаманні тони червоних фруктів. Посмак має середню тривалість з відтінком гіркоти, але це не псує враження. Фініш трохи сухуватий, чудове, цікаве вино.
89 балів.
Mukhuzani 2020 – витримане в дубі
Насичене червоне вино з хорошими соковитими нотами, ароматом темних плодів, сливи та чорної вишні та досить гарним відтінком витримки у дубі. Трохи брутальне, але посмак та його довжина зразкові. Гарне, хоч і не надто комплексне.
89 балів.
Salome 2020
100% Сапераві, ферментація в дубі, батонаж, витримка на осаді, перший вінтаж 2005 рік.
Це хороше насичене вино, в ароматі темні фрукти, дуже гарна текстура від батонажу. Довгий, приємний посмак.
93 бали.
!!! Примітка редакції: На конкурсі LondonWineCompetition вино SALOME 2020 одержало золоту медаль та було визнано «Кращим вином Грузії».
Khvanchkara 2020, напівсолодке
Традиційне напівсолодке, з характерними нотами сливового варення. Гарне.
88 балів.
Lazare 2017 – вино з 450 сортів винограду (білих та червоних)
Це насичене, інтенсивне вино з цікавим пряним, перцевим характером, до того ж в складному ароматі поєднані оливки та полуниця. На етикетці вказано 14%. Враження, що рівень більше. Злегка гіркуватий посмак.
92 бали.
!!! Примітка редакції: деякі грузинські сомельє стверджують, що в букеті цього вина 10 тисяч ароматів.
Barbale, перше qvevri icewine, 102 ароматичних сорти
Вино насичене, інтенсивне та солодке, з пелюстками троянд в ароматі, трохи гіркувате. Я не зовсім впевнений, що саме ці 102 сорти дали цьому вину привабливість. Як на мене, ігристе в квеврі лідує в уподобаннях.
89 балів.
Софія Нікабадзе:
Ігристе вино «Шобілі» – врожай 2017 року
Ферментується у квеврі частково з мезгою, вторинне бродіння проводиться у пляшці класичним методом. Відмінний та насичений смак, аромат тропічних фруктів та цитрусових, що характеризується тривалою грою.
Tsinandali 2021 – біле сухе – мікрозона Цинандалі
Зеленувато-жовтого кольору – класичне – характеризується чудовим букетом та фруктовими тонами.Насичений та елегантний смак – з приємним свіжим посмаком та збалансованою кислотністю.
Kisi Qvevri 2019 Akhmeta
Бурштинове, традиційне сухе, вино з квеврі, 6 місяців контакт з мезгою та 4 місяці у французькому дубі.
Вино вишукане та округле, добре виражені тони сухофруктів та меду. Після аерації – шафран, рослинні тони, ваніль, легкі сліди дуба. Гармонійний, м’який та стійкий смак.
Аладастурі, червоне сухе вино – урожай 2019 – квеврі, виготовлено з винограду сорту Аладастурі – Гурія, муніципалітет Озургеті.
Виноградник розташований на висоті 120 метрів над рівнем моря. Вино ферментоване, відчутна смородина, з ароматами малини та полуниці. Має середні, м’які танини і живу кислотність з довгим післясмаком.
Евгенія Ніколайчук:
«Шобілі». Вино ігристе, 3 місяці в квеврі. Надзвичайно свіже приємне ігристе. У цьому вині не відчувається старіння квеврі. І це вино однозначно варто спробувати! Стиглі яблука та бріоші в ароматі.
Tsinandali 2021. Свіжий, але не кислий. Чудовий прояв Цинандалі. Приємне для щодня біле літнє вино. Чудове співвідношення ціна/якість. Хороший вибір для великих гучних вечірок, коли плануєш не зупинятися після одного-двох келихів.
Квеврі айсвайн. Легкий, насичений смаком цитрусових. Люблю баланс солодкості та кислотності! Аромат багатий, повний стиглих тропічних фруктів. Чудовий вибір як дижестив!
Сьогодні – про подію, яка схожа на виграш в лотерею: редакція Wine Travel Awards в рамках поїздки до Грузії відвідала на запрошення власника виноробню, що одержала перемогу одразу в трьох номінаціях нашої премії, – Shumi Winery. А подарунком виявилася влаштована господарем відомої в усьому світі енотуристичної локації дегустація унікальних вин. Взагалі, то був всебічно неординарний […]
Рубрика
|Комментарии к записи 10 вин від Shumi Winery в компанії знавців на чолі з Робертом Джозефом отключены
Останні два роки експорт впав на 33%. Виробники вина в Австралії жартують, що надлишок дозволить заповнити вином 859 олімпійських басейнів.
Довгий час найбільшим ринком для Австралії був Китай, на який припадало 40% експорту. Але після того, як Пекін запровадив на австралійське вино тариф до 218% внаслідок дипломатичного скандалу з приводу походження пандемії Covid-19, експорт було призупинено.
Потім загальна вартість експорту впала ще на 10% (за 12 місяців до 30 червня 2023 року), оскільки інфляційний тиск спричинив зниження попиту ще на двох найбільших ринках Австралії – США та Великобританії. Усього за 12-місячний період загальна вартість відвантаженого вина впала до 1,87 млрд. австралійських доларів, внаслідок чого австралійські винороби зіткнулися з проблемами надвиробництва.
Новий звіт регіонального кредитора Rabobank передбачає, що наразі в Австралії зберігається понад 2 млрд. літрів вина, що еквівалентно 2,8 млрд. пляшок. Надлишок пропозиції спричинив зниження цін, що стало серйозною проблемою для австралійських виноробів в епоху інфляції та високих цін на енергоносії.
Аналітик Rabobank Піа Пігготт (Pia Piggott) прогнозує, що Австралії знадобляться роки, «щоб впоратися з нинішнім надлишком вина». «Незважаючи на те, що деякі бренди збільшили оптові поставки і змогли значно знизити запаси, для того щоб збалансувати ринок – це має продовжуватися протягом певного часу», – говорить Пігготт.
Експерти наголошують, що нижчі ціни стануть чудовою новиною для вайнловерів, але це не обіцяє нічого хорошого для майбутнього австралійської виноробної промисловості.
На початку серпня поточного року Міністерство торгівлі Китаю оголосило про зниження антидемпінгових тарифів на 80,5% та зниження компенсаційного мита на австралійський ячмінь. Це викликало оптимізм серед австралійських експортерів щодо кінця дипломатичного скандалу, що в свою чергу, може привести до скасування мита на вино, м’ясо та морепродукти.
Прем’єр-міністр Австралії Ентоні Альбанезе (Anthony Albanese) пообіцяв підтримати експортерів вина на зустрічі з головою КНР Сі Цзіньпіном (Xi Jinping), яка відбудеться наступного місяця.
Однак, на думку Піа Пігготт, навіть «найкращий сценарій», що включає скасування тарифів та швидке відновлення споживання австралійського вина Китаєм, «не стане панацеєю» від поточних проблем із надлишком. «У нашому базовому сценарії галузі, ймовірно, потрібно чотири роки, щоб скоротити надлишок пропозиції, але навіть в оптимістичному сценарії, коли мито буде знято і споживання в Китаї швидко відновиться, галузі все одно знадобиться два роки, щоб позбутися надлишків вина», – попереджає аналітик.
Варто зазначити, що днями австралійські виробники вина повідомили про найнижчий урожай з 2000 року, що може сприяти зменшенню надмірної пропозиції. Постійні дощі, низькі температури та повені призвели до зниження врожаю 2023 року на 26% за останні 10 років.
Останні два роки експорт впав на 33%. Виробники вина в Австралії жартують, що надлишок дозволить заповнити вином 859 олімпійських басейнів. Довгий час найбільшим ринком для Австралії був Китай, на який припадало 40% експорту. Але після того, як Пекін запровадив на австралійське вино тариф до 218% внаслідок дипломатичного скандалу з приводу походження пандемії Covid-19, експорт було […]
Рубрика
|Комментарии к записи Зниження експорту призвело до надлишку вина в Австралії отключены
Відомий англійський ресторатор, автор кулінарних книг та телепрограм відкриває новий заклад.
Після чотирьох років відсутності на ринку Британії Джеймі Олівер (Jamie Oliver) готується до «тріумфального повернення», у листопаді він відкриє новий заклад у Ковент-Гарден – будівлі, внесеній до списку пам’яток архітектури I ступеня.
Шеф-кухарем Jamie Oliver Catherine Street стане Кріс Шейл (Chris Shail), з яким Джеймі Олівер співпрацює вісім років. Емма Джексон (Emma Jackson), яка раніше працювала у Soho Farmhouse та у Petersham Nurseries, очолить виробництво кондитерських виробів.
«Я надзвичайно схвильований, що відкриваю Jamie Oliver Catherine Street у самому серці Ковент-Гарден і повертаюся до британської ресторанної індустрії, яку так люблю. Ми створюємо меню, яке відображає мою любов до багатої та різноманітної кулінарної культури Великобританії, та будемо підтримувати незалежних виробників та постачальників. Сподіваюся, що Catherine Street стане чудовим місцем, з чудовим обслуговуванням та смачною їжею. Сказати, що я в захваті – не сказати нічого!», – написав Джеймі Олівер на своїй сторінці в одній із соцмереж.
Вже відомо, що серед постачальників Jamie Oliver Catherine Street є Flourish Produce, Westcombe Dairy, Cobble Lane Cured та Hill Street Chocolate, а також відзначена численними нагородами пивоварня Wild Card.
У 2019 році мережа італійських ресторанів Джеймі Олівера перестала існувати через фінансові труднощі. Загалом кулінарна зірка володіла майже 50 закладами. В інтерв’ю The News Agents Олівер повідомив, що втрата ресторанів була для нього «вкрай хворобливою».
«Ймовірно, я мав найкращий на планеті середньоринковий, соціально орієнтований бізнес протягом восьми років і я втратив його за чотири роки. Це було вкрай болісно і це те, що я ніколи, ніколи, ніколи не хотів би робити знову».
Відомий англійський ресторатор, автор кулінарних книг та телепрограм відкриває новий заклад. Після чотирьох років відсутності на ринку Британії Джеймі Олівер (Jamie Oliver) готується до «тріумфального повернення», у листопаді він відкриє новий заклад у Ковент-Гарден – будівлі, внесеній до списку пам’яток архітектури I ступеня. Шеф-кухарем Jamie Oliver Catherine Street стане Кріс Шейл (Chris Shail), з яким […]
Рубрика
|Комментарии к записи Jamie Oliver Catherine Street. Джеймі Олівер відкриває новий ресторан отключены
Завдяки фіолетовому коктейлю, продаж бургерного гіганта у другому кварталі поточного року зріс більш ніж на 11%.
У McDonald’s повідомляють, що у другому кварталі 2023 року продажі компанії зросли більш ніж на 11% і все це завдяки маркетинговій стратегії до дня народження Grimace.
Grimace – фіолетовий велетень сферичної форми, персонаж рекламних роликів McDonald’s, він найкращий друг Рональда Макдональда. Це кругла істота – одне з найвідоміших осіб McDonald’s, «він трохи тупуватий, але дуже оптимістичний». Рекламні ролики зображують Grimace як доброго, завжди готового до обіймів, простака, чиї незграбні витівки створюють комічні ситуації.
6 червня 2023 року Grimace заволодів обліковими записами McDonald’s у всіх соціальних мережах, щоб оголосити про початок святкування свого дня народження, яке стартувало 12 червня. Святкування включало обмежений випуск фіолетового коктейлю – під колір самого Grimace та сувенірну продукцію.
Схоже, свято вдалося. Виторг тільки чиказької мережі зріс за квартал на 14% (до 6,5 млрд доларів). Загалом продажі зросли на 11,7%. Зокрема, компанія виділила результати у Великій Британії та Німеччині.
«День народження Grimace став однією з наших найпривабливіших кампаній за весь час», – сказав фінансовий директор McDonald’s Ян Борден (Ian Borden).
Завдяки фіолетовому коктейлю, продаж бургерного гіганта у другому кварталі поточного року зріс більш ніж на 11%. У McDonald’s повідомляють, що у другому кварталі 2023 року продажі компанії зросли більш ніж на 11% і все це завдяки маркетинговій стратегії до дня народження Grimace. Grimace – фіолетовий велетень сферичної форми, персонаж рекламних роликів McDonald’s, він найкращий друг […]
Рубрика
|Комментарии к записи Grimace збільшує продажі McDonald’s отключены
Pazo Señorans Selección de Añada 2013 стало першим білим вином, яке отримало 100 балів від іспанського винного путівника – Peñín Guide.
Путівник по іспанським винам Peñín є найповнішим іспанським винним гидом у світі. З виданнями іспанською, англійською, німецькою та китайською мовами, це найпоширеніший інструмент аматорів і професіоналів для прийняття рішень щодо купівлі іспанського вина. Перше видання під редакцією Хосе Пеніна (José Peñín), нинішнього почесного президента компанії, було опубліковано у 1990 році і мало назву Vinos y Bodegas de España. Експерти Peñín Guide проводять 11 500 дегустацій іспанських вин на рік. Але, крім іспанських вин, щороку команда дегустаторів Peñín оцінює вина з інших країн, таких як Мексика, Аргентина та Чилі, а також такі продукти, як спиртні напої чи вермути.
Отже, цього року перші у своїй історії 100 балів для білого вина, Peñín Guide дав Pazo Señorans Selección de Añada. Це односортний Альбаріньо з ділянки під назвою Los Bancales. Винограднику понад 45 років, ґрунт – граніт, що розклався. Вино витримується на осаді понад 30 місяців у резервуарах із нержавіючої сталі та ще рік у пляшках. Рекомендована роздрібна ціна 40 євро.
«Ми вирішили зосередитися на Альбаріньо майже 30 років тому, випустивши перший вінтаж Pazo Señorans Selección de Añada у 1995 році, – каже керуюча сімейною виноробнею Pazo Señorans Марісоль Буено (Marisol Bueno). – Це був перший Альбаріньо, який витримувався на осаді в ємності із нержавіючій сталі протягом тривалого періоду, і це змінило уявлення про цей сорт. Це іспанське вино є виразом землі, клімату і місцевого розмаїття та зберігає свою якість протягом багатьох років».
Згідно з Peñín Guide, вино 2013 року «демонструє фірмовий стиль виноробні і наповнено чудовими нотками вуглеводню, що нагадують нам про терруар Галісії та здатність до витримки благородного сорту Альбаріньо».
Хав’єр Луенго (Javier Luengo), редактор Peñín Guide, наголошує, що це була перша «справжня спроба витримки білих галісійських вин, що на той час було ризикованим рішенням, оскільки тривалий період витримки здійснювався виключно на власному осаді в резервуарах із нержавіючої сталі, без дубових бочок. Іншими словами, відбулося збереження сутності та концентрації Альбаріньо».
У випуску 2020 Peñín Guide присудив Pazo Señorans Selección de Añada 2011 99 балів. Почесні 100 балів, набраних у випуску 2023 року, «є віхою в історії іспанського білого вина».
Pazo Señorans Selección de Añada 2013 стало першим білим вином, яке отримало 100 балів від іспанського винного путівника – Peñín Guide. Путівник по іспанським винам Peñín є найповнішим іспанським винним гидом у світі. З виданнями іспанською, англійською, німецькою та китайською мовами, це найпоширеніший інструмент аматорів і професіоналів для прийняття рішень щодо купівлі іспанського вина. Перше […]
Рубрика
|Комментарии к записи Peñín Guide перший раз дав 100 балів білому вину отключены
Уряд Австралії виділив грант у розмірі майже 3 мільйонів австралійських доларів (1,6 мільйона £), призначений для підвищення якості та впровадження інноваційних технологій на зростаючому ринку слабоалкогольних та безалкогольних вин. Проєкт має назву «Просування австралійських вин у стилі життя».
Австралійський уряд виділив кошти для підвищення якості та розвитку інновацій в секторі слабоалкогольних та безалкогольних вин. Australian Vintage, лідер галузі у виробництві якісних сортових вин із низьким вмістом алкоголю та 0%, виступатиме керівником проекту. Головний винороб Australian Vintage Джеймі Сейнт (Jamie Saint) сказав: «Грант дозволяє нам проводити дослідження з ключовою метою оптимізації смаку та смакових відчуттів продуктів з нульовим та низьким вмістом алкоголю, а також детально вивчати споживчу та ринкову інформацію про цю категорію».
Для «Просування австралійських вин у стилі життя» Australian Vintage об’єднається з 10 галузевими партнерами зокрема з Університетом Аделаїди, Австралійським дослідницьким інститутом вина та провідними виробниками вина, технологій та дистриб’юторами.
«Ми раді працювати з групою провідних галузевих партнерів, щоб підняти зростаючу категорію «нульовий/низький вміст алкоголю», покращуючи конкурентоспроможність, продуктивність та стійкість австралійської виноробної промисловості, – сказав Джеймі Сейнт. – І ми дуже хочемо позиціонувати австралійський винний сектор як найбільшого світового виробника вин з нульовим/низьким вмістом алкоголю».
Головний винороб Australian Vintage Джеймі Сейнт (Jamie Saint)
Згідно з даними аналітиків IWSR, у 2022 році ринкова вартість безалкогольних напоїв та напоїв із низьким вмістом алкоголю перевищила 11 мільярдів доларів серед 10 основних ринків у всьому світі. IWSR очікує, що до 2026 року споживання зросте на 33% до 14,67 мільярдів, здебільшого мова йде про доросле населення Німеччини, Іспанії, США, Японії та Великобританії, яке піклуються про своє здоров’я.
Дані IWSR показують, що наразі на пиво припадає близько 75% світового безалкогольного/слабоалкогольного ринку. «Безалкогольні сорти пива, такі як Heineken 0.0, Free Damm, Lucky Saint, Peroni 0.0, Beck’s Blue, BrewDog Punk AF та San Miguel 0.0, чудово повторили смак і відчуття звичайного пива». У той же час, є багато високоякісного пива з вмістом близько 2%. Очікується, що до 2026 року на пиво припаде 70% загального приросту категорії «нульовий/низький вміст алкоголю».
Виробники вина стикнулися з певними труднощами після вилучення алкоголю, а саме, що це значно змінює «відчуття в роті», глибину смаку, післясмак та ін. «Дехто додає цукор, щоб компенсувати це, але ті, хто піклується про своє здоров’я, не вважають це особливо привабливим». Щоб подолати ці виклики, Australian Vintage, перш ніж кілька років тому випустити свою популярну серію McGuigan Zero, інвестувала в інноваційну технологію – Spinning Cone Column (SCC). Ця технологія м’яко видаляє алкоголь за низьких температур, щоб захистити та зберегти делікатні та відмінні сортові характеристики вина. Зараз McGuigan Zero є бестселером безалкогольних тихих вин у Великобританії та Австралії.
Нещодавно компанія інвестувала в другу установку Spinning Cone Column, за для збільшення виробничих потужностей. Додаткові випуски включають Tempus Two Zero, серію Lighten Up 6,8% та McGuigan Black Label Mid 9,8%. Також Australian Vintage представила новий бренд під назвою Not Guilty.
Грант на «Просування австралійських вин у стилі життя» буде використано для стимулювання подальших інновацій та покращення стандартів у категорії «нульовий/низький вміст алкоголю».
Уряд Австралії виділив грант у розмірі майже 3 мільйонів австралійських доларів (1,6 мільйона £), призначений для підвищення якості та впровадження інноваційних технологій на зростаючому ринку слабоалкогольних та безалкогольних вин. Проєкт має назву «Просування австралійських вин у стилі життя». Австралійський уряд виділив кошти для підвищення якості та розвитку інновацій в секторі слабоалкогольних та безалкогольних вин. Australian […]
Рубрика
|Комментарии к записи Три мільйони на покращення якості вин з нульовим/низьким вмістом алкоголю отключены
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Digital magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020:
100 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
Print magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020: • 230 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
ПОДПИСКА на электронную версию журнала DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – это специализированное издание со стильным дизайном и уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год (5 в премиальном формате и 5 в деловом – на русском и английском языках).
Стоимость годовой подписки журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн,
EUR – 70 евро
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, 8-067-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net
DIGITAL ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки диджитал-версии журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03
E-mail: gabrelka@ukr.net
ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки на один экземпляр журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
1500 грн – при отправке по Украине
230 евро – при отправке за рубеж
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net