Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Pernod Ricard: результати 2022 фінансового року

28.10.2022, Аналітика Автор: Ольга Піневич-Тодорюк

Алкогігант з виробництва напоїв Pernod Ricard повідомив про рекордний зріст продажів у 2022 фінансовому році. 


Органічне зростання, що розраховується після виключення впливу коливань обмінних курсів, а також враховуючи особливості бухгалтерського обліку становило 17% і вперше за цей період перевищило позначку в 10 мільярдів євро завдяки «потужному, збалансованому та диверсифікованому зростанню».

Таке зростання було найшвидшим за останні 30 років, завдяки чому чистий обсяг продажів компанії склав 10,7 млрд євро, а прибуток також встановив рекорд у 3 млрд євро, йдеться в останньому фінансовому звіті.

Продажі в усіх регіонах зросли у двократному розмірі:

  • Америка: +12%, дуже потужне зростання в Північній Америці та дуже динамічне зростання в Латинській Америці;
  • відмічається значне зростання у Travel Retail;
  • Азія та території крім Америки/Європи: +19%, відмінне зростання разом з Індією, Туреччиною, Китаєм і країнами Африки на південь від Сахари. Дуже високі результати в Кореї та Японії;
  • Європа: +19%, відмінне зростання в Європі, разом з Іспанією, Німеччиною, Польщею, Великою Британією та з дуже сильним зростанням у Travel Retail.

Усі категорії міцних алкогольних напоїв показали потужне двозначне зростання:

  • Стратегічні міжнародні бренди: +18%, зростання в усіх регіонах на чолі з Jameson, Chivas Regal, Ballantine’s, Absolut і Martell.
  • Стратегічні місцеві бренди: +18%, дуже значне зростання, головним чином завдяки індійським віскі Seagram, Kahlua, Olmeca та Seagram’s Gin.
  • Спеціальні бренди: +24%, продовження дуже швидкого розвитку під керівництвом американських брендів віскі, джину та агави. Спеціальні бренди подвоюють свою вагу в продажах порівняно з 2019 фінансовим роком.
  • Стратегічні вина: -4%, зокрема через нижчий урожай у Новій Зеландії.

«Цей фінансовий рік був рекордним у багатьох відношеннях. Наші продажі подолали символічний рубіж у 10 мільярдів євро з нашим найшвидшим темпом зростання за понад 30 років, забезпечивши рекордний прибуток у 3 мільярди євро від повторюваних операцій при рекордній операційній маржі 28,3%», ­– коментує Александр Рікар (Alexandre Ricard), голова правління та CEO Pernod Ricard.

Фото: https://luxus-plus.com/

X
Украина