Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

ProWein

RTD як мейнстрім нашого часу

12.04.2024, Новини Автор: Олександра Бантишева

У 2024 році на виставці ProWein готові до вживання напої були представлені в широкому асортименті та посіли почесне місце на майданчику ProSpirits. Аналітики IWSR прогнозують стрімке зростання сегменту RTD на світовому ринку до 2027 року.


RTD – категорія готових до вживання напоїв, переважно слабоалкогольних, які останнім часом стають все більш популярними. 2002 року галузеві журналісти писали: «Нове покоління алкогольних напоїв руйнує кордони між перебуванням у приміщенні та прогулянками на свіжому повітрі, між пішими прогулянками та відпочинком. Вони звільняють споживача від старих умовностей, ви можете вільно пересуватися, тому що напій можна брати із собою будь-куди. Ті, хто гуляє з RTD у руці, не ризикують бути не стильним, напій у руці став невід’ємною частиною прогулянкового образу міської молоді».

RTD

Сьогодні багато відомих компаній вкладають гроші в тренд, що набирає обертів. Наприклад, Diageo розвиває сегмент готових коктейлів через бренди Ketel One, Tanqueray та Crown Royal, випускаючи напої у жерстяних банках, а виробник віскі Jack Daniel’s випустив готові коктейлі з колою і лимонадом.

Навіть традиційні регіони виноробства, такі як Португалія, усвідомлюють необхідність змінюватись і йти в ногу з часом. Institut Dovino do Douro e Porto (IVDP) дозволив виробникам портвейну створювати портвейн/тонік, щоб ставати актуальнішим для нового споживача. Taylor’s Chip Dry&Tonic став кульмінацією двох років роботи Taylor’s Port разом з Інститутом портвейну. Адріан Брідж (Adrian Bridge), керуючий директор Taylor’s розповідає: «Люди часто запитують мене, яким є ідеальне співвідношення портвейну і тоніка. Саме це ми й зробили: приготувавши свій власний спеціальний напій, додавши трохи секретних інгредієнтів. Ми створили чудовий зразок портвейну та тоніка».

RTD

Юрген Дейбель (Jürgen Deibel), номінант і переможець публічного голосування Wine Travel Award 2023-2024 у категорії Author of the Year, у своєму останньому огляді про ProWein-2024 пише, що RTD стали мейнстримом на цьогорічній виставці «готові до вживання напої посіли почесне місце на майданчику ProSpirits. Різноманітність смаків та їх нескінченні поєднання дозволяють розробникам RTD вигадувати нові поєднання, що відповідають сучасним тенденціям і потребам споживачів».

RTD

На ProWein був представлений різноманітний огляд RTD: німецький Pitú Caipirinha, Rhum Damoiseau із Гваделупи, Sundowner на основі рому з Маврикія. Слабоалкогольні RTD на винній основі, зокрема, пропонувалися іспанською компанією Cherubino Valsangiacomo, та багато інших.

Юрген Дейбель пише, що у співпраці з агентством з дизайну упаковки та тенденціями – WIN Making Images, німецька виноробня Katlenburger Kellerei GmbH & Co. KG використовувала штучний інтелект для запуску першого в Європі готового до вживання коктейлю на 100% створеного штучним інтелектом. «Від рецепту та назви до дизайну упаковки та комунікаційних матеріалів кожен елемент цього незвичайного коктейлю RTD був створений штучним інтелектом і вперше представлений на ProWein-2024».

RTD

За дослідженням ринку, проведеного IWSR, очікується, що категорія готових до вживання напоїв зросте на 12% у період з 2022 по 2027 рік, досягнувши до 2027 року обсягу продажів у 40 мільярдів доларів США на 10 ключових ринках. Рушійною силою зростання стануть підкатегорії коктейлів та лонг-дринків, а також продукція преміум-цінового сегмента та вище.

Джерело: barout.media/magazine, londonspiritscompetition.com, thewinereserve.co.uk, barbizmag.com
Фото: facebook.com/ProWein.tradefair/photos, bevindustry.com, londonspiritscompetition.com

X
Украина