Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківІндійська алкогольна компанія Radico Khaitan вийшла на ринок алкоголю люкс з запуском The Spirit of Kashmyr – своєї першої преміальної горілки.
Цей новий бренд орієнтований на вимогливих споживачів, які цінують якість, стиль і автентичність. Бренд орієнтований як на внутрішній ринок Індії, так і на експорт.
«Ця горілка є втіленням естетики та багатої спадщини Кашміру, регіону, що символізує витонченість, красу та розкіш», – кажуть виробники.
Продукт орієнтований на преміальний сегмент і є ключовим елементом стратегії компанії з розширення на глобальні ринки та зміцнення позицій у категорії елітного алкоголю.
Radico Khaitan вже відома завдяки своїм популярним брендам у сегменті масового ринку, але The Spirit of Kashmyr є новою віхою, яка має закріпити компанію в елітному сегменті світового алкогольного ринку.
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
⇒ Кожен лайк сприймаємо як тост!
Джерело: economictimes.indiatimes.com
Фото: businesstoday.in
05.09.2025
04.09.2025