Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Виноробня як бренд

Виноробня як бренд: третій освітній захід від Асоціації Крафтових Виноробів України, Wines of Ukraine та EU4Business

16.10.2023, Новини

Співпраця Асоціації крафтових виноробів України, Wines of Ukraine та EU4Business у галузі освітніх проєктів триває! Захід відбудеться 21-22 жовтня 2023 у Торгово-промисловій  палаті України.


В межах програми міжнародної співпраці EU4Business за фінансування Європейського Союзу та Німеччини Громадська Спілка «Асоціація Крафтових Виноробів України» та Wines of Ukraine анонсують третій семінар для українських виноробів та підприємців, що працюють у виноробній галузі. Тема заходу: «Виноробня як бренд. Маркетинг, PR, енотуризм». Семінар відбудеться у Києві 21 та 22 жовтня. 

До участі у семінарі запрошуються українські підприємці, що працюють у виноробній галузі. Участь у семінарі є безкоштовною.

Виноробня як бренд

«Цього разу наші досвідчені спікери розповідатимуть про надзвичайно важливі речі. Йтиметься про розробку маркетингової та PR-стратегії виноробні та специфіку її впровадження на ринку України. Як створити ідеальну етикетку? Як впливає особистість винороба на продажі вин, і як сформувати й успішно використовувати так званий «персональний бренд»? Як комунікувати у соцмережах та співпрацювати з лідерами думок? Також говоритимемо про побудову продуктів енотуризму на прикладі успішного міжнародного досвіду», — коментує основні аспекти семінару керівниця освітнього проєкту Євгенія Ніколайчук.

Виноробня як бренд

«Ми всі вкладаємо багато зусиль у створення якісних вин. Але зробити гарний продукт — це лише половина справи. Інша половина — зробити так, щоб про нього дізнались, оцінили й полюбили його експерти й споживачі. На жаль, українські винороби приділяють недостатньо уваги маркетинговим аспектам розвитку свого бізнесу. Цьому треба навчатись та втілювати науку в життя», — вважає голова Асоціації крафтових виноробів України Світлана Цибак.

Виноробня як бренд

Програма семінару* обіцяє бути дуже насиченою. Нижче — розклад лекцій, спікери й теми.

21 жовтня (субота)

  • 10:00-11:00 «Маркетингова стратегія —  в ногу з сучасними винними трендами світу». Спікерка: Євгенія Ніколайчук, міжнародна винна експертка, представниця Асоціації крафтових виноробів України.
  • 11:00-11:15 питання-відповіді
  • 11:15-11:30 кава-брейк
  • 11:30-13:30 «Як закохати Україну в своє вино. Вплив персони власника і його бренду на винний бізнес». Спікерка: Оксана Аккерман, засновниця PR buro Ackermann.
  • 13:30-13:45 питання-відповіді.
  • 13:45-14:30 кава-брейк.
  • 14:30-15:15 «Своя історія, або як утворюється цінність». Спікер: Арсен Федосенко, фахівець  з айдентики, реклами та фотографії.
  • 15:15-15:30 питання-відповіді.
  • 15:30-17:00 «Сторітелінг через етикетку: що розказати про вино покупцю, якщо ваша винарня не в Бордо, а в Броварах». Спікер: Олексій Провороцький, CEO креативної агенції R-Agency.

22 жовтня (неділя) 

  • 10:00-11:30 «Маркетинг через гостинність: Тенденції у світовому винному туризмі і розробка енотуристичних продуктів». Спікерка: Дарія Холодиліна, міжнародна експертка з винного туризму, екс-представниця відділу розвитку бренду Національної адміністрації туризму Грузії.
  • 11:30-11:45 питання-відповіді.
  • 11:45-12:00 кава-брейк.
  • 12:00-13:30 «Просування крафтових українських вин в рітейлі: варто чи ні? Як потрапити на полиці Сільпо». Спікерка: Анна Пекер, екс-керівниця напрямку «вино та міцний алкоголь» торговельної мережі Сільпо.
  • 13:30-13:45 питання-відповіді.
  • 13:45-14:30 кава-брейк.
  • 14:30-16:00 «Як просувати себе в e-commerce. Як саме, та чи варто виходити на маркет-плейси крафтовику?» Спікер: Євген Сєган, категорійний менеджер напряму вина та пива Mau Dau. 
  • 16:00-16:30 Заключне слово представників Асоціації Крафтових Виноробів України.

*в програмі можуть відбутися незначні зміни.

Виноробня як бренд

Дати й час проведення: 21.10.23 та 22.10.23 з 10:00 до 16:30.

Місце проведення: м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33 (Торгово-промислова палата України).

Формат: офлайн (можливість доєднатись в режимі онлайн уточнюється). 

Участь у семінарі є безкоштовною як для членів ГС «Асоціація Крафтових Виноробів України», так і для інших підприємців, але долучитися до події можна лише за умови попередньої реєстрації. 

Кількість місць обмежена, тож організатори просять всіх бажаючих не гаяти час і заповнити форму за посиланням.

Більш детально про програму семінару, спікерів та теми їхніх виступів розповідатимуть на своїх сторінках у соціальних мережах Асоціація крафтових виноробів України та Wines of Ukraine.

Інформаційна довідка

Заходи відбудуться в межах грантового конкурсу з системної підтримки малого і середнього підприємництва на замовлення програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку спільно фінансують Європейський Союз і уряд Німеччини. Грантовий конкурс виконує Фонд розвитку підприємництва, стратегічним виконавцем програми є німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту. Детальніше: www.eu4business.org.ua.

Організатор заходу – ГС «Асоціація Крафтових Виноробів України».

Зміст публікації є виключною відповідальністю ГС «Асоціація Крафтових Виноробів України» і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ, ФРП.

Фото: Chateau Chizay (фотограф Сергій Гудак), Wines of Ukraine (фотограф Арсен Федосенко).

 

X
Украина