Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківСтає все менш логічним купляти пляшку вина за 100 євро. Якщо, звичайно, ви не колекціонер раритетних вин і не завсідник Sotheby’s. Адже буквально за годину вдвох ви її вип’єте, – і враження випарилося, і посмак не допоміг. Інша річ, якщо то пляшка – з місця, де ви вдвох колись були. Або плануєте навідатися. Саме для тих, хто шукає вин і вражень, видається каталог Wine Travel Awards Guide. То як же ця маркетингова кампанія діє?
Мабуть найближча аналогія буде – з пляшкою (наша аудиторія це має оцінити). Премія Wine Travel Awards – то привабливої форми сосуд, а вміст – маркетингова кампанія для членів-номінатів протягом 1.5 року. Проєкт WTA – то міцний і сучасний мікс: стенди на світових виставках, статті та новини на сайтах міжнародної медіа-групи Drinks+, тейстинги, активність в смм тощо. І увага: кожен учасник може той купаж створити за власним рецептом – ми разом розробимо індивідуальну програму просування, виходячи із завдань кожного окремо взятого партнера. І одна з найсильніших рекламних стратегій – стати учасником The WTA Guide.
Протягом року редакція Wine Travel Awards (а за нею стоять досвідчені винні журналісти, дегустатори міжнародних винних конкурсів та колектив суддів з найавторитетніших персон винного світу) прискіпливо відбирає кілька сотень харизматичних учасників з усіх куточків планети (на сьогодні то винна мапа 42 країн). Далеко не кожний потрапляє на ці сторінки. Тут збираються найцікавіші та найпрогресивніші: і маленькі виноробні, і всесвітньо відомі шато. Виробництва Франції, Румунії, Нової Зеландії, Грузії або Молдови – з дивовижними винами, енотеками, витримкою в горних печерах, підземеллях або й на дні моря, з чарівним природним ландшафтом, історичними замками, будівлями – шедеврами архітектури чи з мистецькими або ампелографічними колекціями. Тут – музеї вина з аттракційною експозицією та видатними тейстингами. І спа-готелі серед виноградників. І ресторани, до меню яких, крім спеціалітетів, входять вина з автохтонних сортів.
А, крім того, – найкваліфікованіші персоналії винного світу: гіди Португалії чи Італії, амбасадори винних брендів, автори блогів та путівників з 5 континентів, турагенції, та засновники винних шкіл. Тобто, знавці, до яких можна звернутися за консультацією, сакральним знанням чи просто замовити тур. На сторінці у кожного є контактна інформація, а у декого – медалі Переможця голосування чи Переможця премії. Це такі собі мішленівські зірки винного туризму, які сигналізують про відмінні характеристики героїв WTA Guide.
Усі вони представлені в Wine Travel Awards Guide, що виходить у світ кожної осені, – кольоровому презентабельному виданні обсягом на 250 сторінок і накладом від п’яти тисяч екземплярів, плюс електронна версія. Переглянути попередній номер – the WTA Guide 2022-2023 here.
Відповідь проста: ніде. Весь наклад розповсюджується виключно безкоштовно на міжнародних івентах – самітах, конференціях, а також на провідних винних виставках світу: Wine Paris-Vinexpo Paris, ProWein, London Wine Fair, Vinitaly та інші.
Попередня цифрова версія WTA Guide доступна (як й майбутня) на веб-сайтах Wine Paris-Vinexpo Paris, ProWein, WTA, Drinks+ протягом року.
Така продумана дистрибуція дозволяє кожному випуску the WTA Guide набрати потужну, а головне, добре таргетовану аудиторію. Як свідчить загальна статистика, за останні 1.5 року читачами гіду стали 650 000 винних профі з усього світу і понад 2 млн вайнловерів.
В редакції the WTA Guide часто згадують кумедну історію: до нас звернувся спонсор, який прийняв рішення про колаборацію у досить романтичній обстановці – вони з дружиною подорожували Мадейрою і в одному з винних бутиків з панорамним видом на море його увагу привернув не розкішний пейзаж, а екземпляр гіда на столику для гостей ). Він розпитав персонал – чи не свою рекламу ті виклали. Виявилося – ні, просто власник магазину їздив на ProWein, захопив звідти це привабливе, на його думку, видання і виклав у себе, щоб порадувати відвідувачів. І саме тоді, під час сімейних канікул, наш спонсор прийняв рішення розмістити рекламу (до речі, одного з найвідоміших шато Франції) в черговому випуску the WTA Guide. І знаєте, що в цій історії найбільш дотепне? Його резюме: «Я вирішив – якщо власник такого просунутого винного бутіка не полінувався везти на Мадейру з Німеччини видання вагою майже в 2 кг, то це точно комусь потрібно! То чому ж не мені?».
Пам’ятаєте прислів’я – мовляв, не місце прикрашає людину. Так ось це – не той випадок. Саме від місця вашої реклами залежить успіх. Але the WTA Guide, на відміну від звичайних журналів про вино чи винний туризм, завдяки своій концепції, має значну кількість пріоритетних рекламних модулів: від обкладинок (4), титулів номінацій (6), і до перших сторінок категорій (16).
Зрозуміло, найпрестижніша позиція – Перша обкладина гіду, яка має в комплекті ще й постери, які розміщено в кількох локаціях виставки ProWein Düsseldorf.
Але до кожного такого модуля додається широка бонусна програма. Базово ж кожен спонсор одержує такий пакет:
І ще!!!! Як бонус до пакету можна висунути в новому релізі премії на 2024-2025 рр. 5-8 кандидатів, включаючи амбасадорів, які представляють ваші інтереси у світі.
Запропоновані варіанти є рамковими, і ми відкриті до ваших ідей та пропозицій. Адже, як ми і казали, Wine Travel Awards – це не той проєкт, що їздить по рельсах за жорстким розкладом.
Цей проєкт дозволяє вам розробити індивідуальну маркетингову програму на 1.5 років – як авторське вино, створене з різних сортів та за різними технологіями витримки. Або авторський туристичний маршрут, що пасує тільки вам – і приведе саме на ту вершину, якої ви прагнете.
Для участі у каталозі звертайтеся за адресою
Стати учасником WTA 2024-2025 на умовах раннього бронювання Registration form – Wine Travel Awards.
07.10.2024
18.09.2024
12.09.2024