8-10 листопада у Кракові відбудеться найважливіша подія Польщі, що поєднує всю виноробну промисловість – ювілейний 20-тий реліз ENOEXPO. Цього року ENOEXPO стає The fair-partner of Wine Travel Awards і номінантом третього сезону WTA, як Enogastronomic Events/Magnet of the Region. ENOEXPO-2023 проводиться одночасно з HORECA – 30-ю Міжнародною виставкою обладнання для готелів та підприємств громадського харчування.
Drinks+ & Wine Travel Awards починає плідну та активну співпрацю з найбільшою винною виставкою Польщі та презентує на її майданчику у Кракові проєкт WTA – абсолютно новий формат у галузі винної, кулінарної та туристичної індустрії, що об’єднує міжнародних професіоналів з усього світу, створений Комунікаційною медіа групою Drinks+, однією з найстаріших винних медіа груп Східної Європи.
Також під дахом HORECA/ENOEXPO-2023 відбудеться національні відбіркові тури найважливішого кулінарного конкурсу Bocuse d’Or, змагання молодих кухарів у першому випуску конкурсу Trophee Mille Polska та конкурс польських вин та сидру, основна ідея якого – просування вина, сидру та медовухи, вироблених у Польщі. Більш детальна інформація тут.
Про усі івенти, що відбудуться у рамках HORECA/ENOEXPO-2023 можна дізнатися на офіційному сайті.
8-10 листопада у Кракові відбудеться найважливіша подія Польщі, що поєднує всю виноробну промисловість – ювілейний 20-тий реліз ENOEXPO. Цього року ENOEXPO стає The fair-partner of Wine Travel Awards і номінантом третього сезону WTA, як Enogastronomic Events/Magnet of the Region. ENOEXPO-2023 проводиться одночасно з HORECA – 30-ю Міжнародною виставкою обладнання для готелів та підприємств громадського харчування. […]
Рубрика
|Комментарии к записи Презентація Wine Travel Awards на ENOEXPO-2023 отключены
Ви винороб, власник виноробні, професіонал винного туризму, винний письменник, винний педагог чи винний блогер? Ви керуєте винним готелем або енотекою, організовуєте дегустації вин і тури для любителів вина з вашого регіону та з усього світу? Запрошуємо вас стати номінантом Wine Travel Awards і приєднатися до нашої активної спільноти WTA, щоб отримати річну міжнародну рекламну кампанію для вас і вашого бізнесу!
Якщо ви зацікавлені в тому, щоб ваша компанія, бренди та послуги були більш інтегрованими та помітними в конкурентному світі вина та винного туризму, ми будемо раді вітати вас на борту!
✔статтю про номінанта на www.drinks.ua (сайт має глобальне охоплення);
✔профіль номінанта у Wine Travel Awards Guide 2023-2024 – каталозі, який розповсюджуватиметься на провідних світових винних виставках і подіях WTA (для довідки див. WTA Guide 2021-2022);
✔інформаційна підтримка на Drinks+ та у соціальних мережах WTA, а також в електронних розсилках WTA (22 650 міжнародних підписників, які займаються винним бізнесом);
✔ номінація у двох категоріях — плюс 285 євро (знижка 25% на 2 категорію);
✔ номінація в трьох категоріях — плюс 190 євро (знижка 50% на 3 категорію).
Скориставшись перевагою ранньої реєстрації на WTA 2023-2024 (старт 1 листопада), ви, як член спільноти WTA, тепер можете брати участь у подіях WTA за програмою фінансової лояльності. Приєднавшись зараз, ви отримаєте можливість взяти участь у найближчому заході WTA у Польщі на Enoexpo Krakow 2023 (8-10 листопада 2023). Спеціальні пільгові умови інтеграції пропонуються лише членам спільноти WTA.
Важлива інформація про проєкт і переваги, які ми пропонуємо членам спільноти WTA.
WTA – щорічна премія в галузі винного туризму, яка має особливий формат. Це не традиційна система рейтингу, це індивідуальна маркетингова та рекламна кампанія для кожного учасника в різних країнах.
Нагороди Wine Travel Awards вже були оцінені багатьма міжнародними винними та туристичними асоціаціями, такими як Valpolicella Consortium, Asti DOCG Consortium, Austrian Wine (AustrianWine Marketing Board), Wines of Hungary, Wines of Moldova, Vine & Wine Foundation Of Armenia, National Inbound & Domestic Tourism Association of Moldova (ANTRIM), Комітет з туризму Вірменії (Міністерство економіки Республіки Вірменія) тощо, а також багато чудових виноробень і винних груп.
Ми пишаємося нашим партнерством із Gérard Basset Foundation: переможець WTA 2023-2024 у категорії Ambassador of the Year буде нагороджений премією Жерара Бассе Ambassador of the Year.
Протягом двох попередніх років діяльності проекту (2021-2022, 2022-2023) ми успішно представили наших учасників на великих міжнародних винних виставках, таких як London Wine Fair, ProWein, Vinitaly, BordeauxWine Week, IWINETC, WinExpo Georgia , Italian Taste Summit, Balkans International Wine Competition and Festival тощо.
Ми впевнені, що туризм – це можливість для вина, а вино – це можливість для туризму! Зробимо це разом!
Раді повідомити по початок ранньої реєстрації! Ви винороб, власник виноробні, професіонал винного туризму, винний письменник, винний педагог чи винний блогер? Ви керуєте винним готелем або енотекою, організовуєте дегустації вин і тури для любителів вина з вашого регіону та з усього світу? Запрошуємо вас стати номінантом Wine Travel Awards і приєднатися до нашої активної спільноти WTA, […]
Рубрика
|Комментарии к записи Новий сезон 2023-2024 Wine Travel Awards офіційно стартував! отключены
Сьогодні – про подію, яка схожа на виграш в лотерею: редакція Wine Travel Awards в рамках поїздки до Грузії відвідала на запрошення власника виноробню, що одержала перемогу одразу в трьох номінаціях нашої премії, – Shumi Winery. А подарунком виявилася влаштована господарем відомої в усьому світі енотуристичної локації дегустація унікальних вин.
Взагалі, то був всебічно неординарний візит на виноробню. По-перше, нас пригощав та диригував тейстингом сам власник (що само по собі фантастична подія, бо він – особа не публічна і на біс до туристів не виходить). Ну, і остаточно улюбленцями долі наші журналісти себе відчули, коли стало зрозуміло, що тестуватимемо вина в компанії славетного автора та винного критика Роберта Джозефа(Robert Joseph), (до речі, згідно нашої інсайдерської інформації, містер Джозеф запустив випуск власного вина в Грузії, тож сподіваємося найближчим часом повідомити про цю подію детальніше).
Крім того, до компанії редакторів Drinks+ приєдналися такі досвідчені дегустатори, як популярна грузинська блогерка і знавець вина Софія Нікабадзе та знана українська сомельє і бізнес-леді Євгенія Ніколайчук.
Тейстингу передував не такий вже й легкий аперитив з кількох зразків та подальше знайомство з численними атракціями Shumi – ефектним марані і його величезними квеврі, з винницею, де витримується диво-дивне – Zigu (напій, назва якого з давньогрузинської перекладається як «серце сонця», і який, крім вина з 320 сортів винограда, включає чачу та бренді, настояні на високогірних квітах; втім його міцність лише 19%). Далі був музей артефактів «Вазіоні», огляд ампелографічної колекції (понад 900 сортів винограду) тощо.
Під час розкішного традиційного грузинського застілля з многоголоссям відбулася дегустація десятьох зразків вина. В тому числі таких унікальних, як перші в світі ігристе та айсвайн в квеврі (102 сорти). Учасники, на прохання нашої редакції, поділилися враженнями, а містер Роберт Джозеф навіть надав робочі дегустаційні замітки з виставленими балами (звернемо увагу, що це має рідкісну цінність, адже записи експерти робили для себе і аж ніяк не з маркетингових міркувань). Сподіваємося, ці дописи надихнуть наших читачів якщо не сісти просто завтра в літак до Тбілісі, щоб все це побачити та відчути особисто, то принаймні – зваблять завітати до найближчої крамниці з грузинським вином та придбати одну чи кільканадцять (не обмежуйте себе!) пляшок Shumi.
Роберт Джозеф:
Tsinandali 2021 (Rkatsiteli /15% Kakheti Mtsvane)
Насправді найкращий приклад подібної стилістики. Свіже і яскраве, в ароматі нотки груші, кремова текстура. Дуже добре зроблено, хоч мені дещо забракло комплексності.
89 балів.
Kisi Qvevri 2019 Akhmeta
100% контакт зі шкірою винограду протягом 6 місяців, в квеврі – 6-8 місяців, 2й-3й рік в бочці.
Насичене, в ароматі трохи квітів та імбир. Гарне, з нотками фруктів, відчувається груша. Злегка важкуватий фініш. Але має гарний баланс – дуже добре збалансоване.
Цікавий тип вина, в ароматі характерні нотки перцю та притаманні тони червоних фруктів. Посмак має середню тривалість із злегка гіркуватою нотою, та мене це не бентежить. Фініш дещо сухуватий, це дуже хороше вино, що справляє враження.
94 бали.
!!! Примітка редакції:«Шобілі» – білесухеігристевино, створенезвикористаннямквеврізаунікальноютехнологієюShumi Winery. За даними D+, це перше в світі ігристе в квеврі.
Shumi Iberiuli Aladasturi Qvevri Red Dry 2019, 12.5%
Не можу надати опис через відчутний корок. В ароматі вчуваю сиру сливу та пелюстки троянди, але я не впевнений, що це типовий приклад цього вина.
Simonaseuli 2019 – 100%, Qvevri 4 місяці
Цікавий сорт, в ароматі характерні нотки перцю та притаманні тони червоних фруктів. Посмак має середню тривалість з відтінком гіркоти, але це не псує враження. Фініш трохи сухуватий, чудове, цікаве вино.
89 балів.
Mukhuzani 2020 – витримане в дубі
Насичене червоне вино з хорошими соковитими нотами, ароматом темних плодів, сливи та чорної вишні та досить гарним відтінком витримки у дубі. Трохи брутальне, але посмак та його довжина зразкові. Гарне, хоч і не надто комплексне.
89 балів.
Salome 2020
100% Сапераві, ферментація в дубі, батонаж, витримка на осаді, перший вінтаж 2005 рік.
Це хороше насичене вино, в ароматі темні фрукти, дуже гарна текстура від батонажу. Довгий, приємний посмак.
93 бали.
!!! Примітка редакції: На конкурсі LondonWineCompetition вино SALOME 2020 одержало золоту медаль та було визнано «Кращим вином Грузії».
Khvanchkara 2020, напівсолодке
Традиційне напівсолодке, з характерними нотами сливового варення. Гарне.
88 балів.
Lazare 2017 – вино з 450 сортів винограду (білих та червоних)
Це насичене, інтенсивне вино з цікавим пряним, перцевим характером, до того ж в складному ароматі поєднані оливки та полуниця. На етикетці вказано 14%. Враження, що рівень більше. Злегка гіркуватий посмак.
92 бали.
!!! Примітка редакції: деякі грузинські сомельє стверджують, що в букеті цього вина 10 тисяч ароматів.
Barbale, перше qvevri icewine, 102 ароматичних сорти
Вино насичене, інтенсивне та солодке, з пелюстками троянд в ароматі, трохи гіркувате. Я не зовсім впевнений, що саме ці 102 сорти дали цьому вину привабливість. Як на мене, ігристе в квеврі лідує в уподобаннях.
89 балів.
Софія Нікабадзе:
Ігристе вино «Шобілі» – врожай 2017 року
Ферментується у квеврі частково з мезгою, вторинне бродіння проводиться у пляшці класичним методом. Відмінний та насичений смак, аромат тропічних фруктів та цитрусових, що характеризується тривалою грою.
Tsinandali 2021 – біле сухе – мікрозона Цинандалі
Зеленувато-жовтого кольору – класичне – характеризується чудовим букетом та фруктовими тонами.Насичений та елегантний смак – з приємним свіжим посмаком та збалансованою кислотністю.
Kisi Qvevri 2019 Akhmeta
Бурштинове, традиційне сухе, вино з квеврі, 6 місяців контакт з мезгою та 4 місяці у французькому дубі.
Вино вишукане та округле, добре виражені тони сухофруктів та меду. Після аерації – шафран, рослинні тони, ваніль, легкі сліди дуба. Гармонійний, м’який та стійкий смак.
Аладастурі, червоне сухе вино – урожай 2019 – квеврі, виготовлено з винограду сорту Аладастурі – Гурія, муніципалітет Озургеті.
Виноградник розташований на висоті 120 метрів над рівнем моря. Вино ферментоване, відчутна смородина, з ароматами малини та полуниці. Має середні, м’які танини і живу кислотність з довгим післясмаком.
Евгенія Ніколайчук:
«Шобілі». Вино ігристе, 3 місяці в квеврі. Надзвичайно свіже приємне ігристе. У цьому вині не відчувається старіння квеврі. І це вино однозначно варто спробувати! Стиглі яблука та бріоші в ароматі.
Tsinandali 2021. Свіжий, але не кислий. Чудовий прояв Цинандалі. Приємне для щодня біле літнє вино. Чудове співвідношення ціна/якість. Хороший вибір для великих гучних вечірок, коли плануєш не зупинятися після одного-двох келихів.
Квеврі айсвайн. Легкий, насичений смаком цитрусових. Люблю баланс солодкості та кислотності! Аромат багатий, повний стиглих тропічних фруктів. Чудовий вибір як дижестив!
Сьогодні – про подію, яка схожа на виграш в лотерею: редакція Wine Travel Awards в рамках поїздки до Грузії відвідала на запрошення власника виноробню, що одержала перемогу одразу в трьох номінаціях нашої премії, – Shumi Winery. А подарунком виявилася влаштована господарем відомої в усьому світі енотуристичної локації дегустація унікальних вин. Взагалі, то був всебічно неординарний […]
Рубрика
|Комментарии к записи 10 вин від Shumi Winery в компанії знавців на чолі з Робертом Джозефом отключены
В червні цього року на церемоніях нагородження в Лондоні та Тбілісі відбулось урочисте проголошення переможців Wine Travel Awards 2022-2023. Протягом наступних літніх місяців організаційний комітет WTA надсилав призи та перераховував фінансові винагороди лауреатам.
Один з переможців WTA 2022-2023 – суддя Wine Travel Awards, професор маркетингових досліджень Університету Гайзенхайма, почесний професор Винного Маркетингу та Управління в Університеті Західної Аттики Гергелі Сольнокі (Gergely Szolnoki) виявив бажання перерахувати його цінний приз (500 евро) в благочинний фонд на підтримку України.
Нагадуємо, що професор Сольнокі одержав перемогу в номінації Wine & Food Influencer, спонсором якої вже другий рік поспіль виступає доктор Рікардо Ф. Нуньєс (Dr. Ricardo F. Nunez), відомий меценат та палкий захисник інтересів України, засновник та власник міжнародної групи компаній Vinos de La Luz, яка об’єднує виноробні Іспанії, Італії, Аргентини, України та США. Тож ініціатива професора Сольнокі виявилася для Рікардо Нуньєса близькою за духом. Адже доктор Нуньєс не лише на постійній основі підтримує талановиті медіа, а і тих в Україні, хто сьогодні цього потребує щонайбільше: військових та постраждалих від агресії виноробів. Втім, як ми неодноразово спостерігали, свій кожен благочинний крок власник Vinos de La Luz здійснює в певній прогресії.
Отже і цей раз не став винятком: винагорода Гергелі Сольнокі, яку він побажав віддати на допомогу України, було примножено до 3200 євро та направлено до неурядової організації Unimos Corazones у Мадриді, яка займається допомогою Україні та її постраждалим від війни громадянам. На ці гроші захисники отримали їжу та напої в інноваційній тарі – банках, що саморозігріваються, тобто дають можливість за будь-яких умов і в лічені хвилини мати гарячий обід. Це гарна ідея і дуже зручний формат для тих умов, в яких знаходяться сьогодні воїни або біженці.
Приємно усвідомлювати, що Україна не самотня у боротьбі з агресором. І приклад Гергелі Сольнокі та Рікардо Ф. Нуньєса – ще одна маленька ілюстрація великих вчинків, що ведуть Україну до Перемоги.
Лауреат премії WTA 2022-2023/ Wine & Food Influencer/Expert Opinion/ Гергелі Сольнокі віддав свій приз в благочинний фонд на підтримку України. В червні цього року на церемоніях нагородження в Лондоні та Тбілісі відбулось урочисте проголошення переможців Wine Travel Awards 2022-2023. Протягом наступних літніх місяців організаційний комітет WTA надсилав призи та перераховував фінансові винагороди лауреатам. Один з […]
Рубрика
|Комментарии к записи Гергелі Сольнокі та Рікардо Ф. Нуньєс: гаряча підтримка України отключены
Як сповіщалося в призових сертифікатах, виданих цьогорічним переможцям публічного голосування та премії Wine Travel Awards, команда WTA надала можливість вузькому колу обраних осіб особисто поспілкуватися на вебінарі із Романе Бассе, співзасновником Фонду Жерара Бассе, створеного для вшанування спадщини та пам’яті цієї видатної Людини.
Нагадаємо, що Жерар Бассе (Gérard Basset) був одним із найдосвідченіших і найтитулованішим з винних експертів світу, зібравши такі статуси як Master Sommelier, Master of Wine, Master Sommelier, а також Wine MBA та ASI World Champion. Жерар Бассе був партнером-засновником надзвичайно успішної групи Hotel du Vin. Він також наставляв і навчав покоління молодих сомельє, які шукали його досвіду та керівництва, щоб розпочати власну кар’єру. Фонд Жерара Бассе (Gérard Basset Foundation) був створений для допомоги в одержанні освіти та вирішення найактуальніших проблем індустрії вина, алкогольних напоїв і гостинності. Фонд Жерара Бассе є одним із найактивніших і найцінніших партнерів WTA. Завдяки особистій згоді сім’ї месьє Бассе – пані Ніни Бассе (Nina Basset), судді WTA, та її сина, пана Романе Бассе (Romané Basset), з цього року спеціальний приз від Фонду Жерара Бассе вручається переможцю в категорії «Амбасадор року» за результатами публічного голосування та під час подальшої оцінки суддівської колегії (цього року переможцем став Артем Мкртчян, молодий талановитий сомельє з Вірменії).
Вебінар під егідою Романе Басе мав на меті допомогти членам спільноти WTA отримати конкретну інформацію щодо діяльності Фонду Жерара Бассе, а також обговорити перспективи, які він може запропонувати конкретним проєктам. Таке вікно можливостей було відчинене для переможців WTA, що, сподіваємося, надасть їм нові ідеї щодо співпраці з потужною грантовою організацією на міжнародній винній арені. У своїй вступній промові пан Бассе розповів учасникам про основні принципи діяльності Фонду, приділяючи особливу увагу різноманітності, інклюзивності та рівним можливостям для тих, хто прагне підвищити свій професіоналізм, та чиї фізичні, фінансові та інші обставини не дозволяють самостійно досягти освіти та кар’єрних цілей у виноробній галузі. Фонд Gérard Basset має спеціальні освітні та професійні програми для таких талановитих людей, які допомагають їм здійснити свої мрії про кар’єру у винному бізнесі. Зустріч Романе із членами спільноти WTA пройшла у дружній атмосфері. Месье Бассе після свого виступу відповів на запитання. Щоб детальніше передати одержану інформацію, подаємо розмову у форматі, близькому до стенограми.
(Дозволимо собі примітку від редакції: ShumiWinery стала в 2022-2023 році переможцем WTAта публічного голосування одночасно по дев’яти категоріях, що є, на наш погляд, феноменальним).
«Я представляю керівництво грузинської компанії Shumi Winery і хочу спитати: що ви могли б порадити нашій виноробні, щоб підняти поінформованість про грузинські вина у світі?
Розповім трохи більше про те, що ми робимо, крім вина, звичайно. Скажімо, у нас є ампелографічна колекція з понад 2000 сортів винограду з усього світу, включаючи понад 400 автохтонних грузинських. Ідея такої збірки зародилася в 90-х роках, вона належала моєму батьку, який дійсно прагнув вивести Грузію, нашу спадщину та культуру на новий рівень після періоду виходу країн з СРСР. На той час багато з локальних сортів винограду вимерли, їх практично не можна було розшукати в Грузії, – адже вони не давали достатнього обсягу радяньскій економіці. В результаті багаторічних зусиль моєї родини United Nation Food and Agriculture Organisation присвоїла нам номер – G036. Вважаю, це одне із свідчень, що маємо на сьогодні унікальний об’єкт, про який потрібно дбати і розповідати. І, очевидно, що, порівнюючи з Грузією 90-х років, коли людям не вистачало навіть продуктів, не кажучи вже про гідне вино, ми змушені констатувати, що все ще стикаємося з багатьма проблемами. Нехай не матеріального плану, але лишаються білі плями, включаючи освіту. І ось що маємо: у нас є ампелографічні колекції, також є цікавий туристичний комплекс – з діючим погребом-марані з квеврі, у нас є Музей вина зі справжніми унікальними артефактами, ми популяризуємо історію грузинської культури, якій вже 8000 років. Але… Сьогодні багато хто у світі засвоїв, що виноробство прийшло з Грузії, але не кожен знає навіть, де ця країна розташована. Інколи трапляється, коли я кажу, що з Грузії, мене запитують, а де це?»
Романе Бассе: «Дякую за ваше запитання, і за пояснення контексту. З моєї точки зору, Грузія варта більшої уваги і я теж намагаюся допомогти підняти прапор грузинських вин. Зізнаюся, я – їх великий шанувальник, навіть в своєму університеті організував дегустацію, яка, маю констатувати, мала успіх. Ми представили вісім вин – три червоних і п’ять оранжів, то, справді, була вдала добірка… І я вважаю, що зараз саме той момент, коли ви можете зробити значні кроки задля просування грузинського вина та Грузії в цілому. До того ж, ви вже на правильному шляху. І я задоволений, що можу висловитися з цього приводу. Адже ключовий момент тут – просвітити світ щодо вашої країни. Коли кажу про освіту, маю на увазі два аспекти. По-перше, процесс потребує вивчення спеціальної літератури, навчання людей технічним аспектам грузинського вина – пояснити, що робить його унікальним, розповісти історію, академічні дані, які включені, наприклад, до підручника WSET. І друге – те, що ви згадали, – туристичний аспект. Я впевнений, це один з найважливіших інструментів. Наведу приклад – у лютому мені довелося спостерігати за одним експериментом. Кілька персон зі світу вина говорили про продажі. Серед них був іспанський сомельє Ферран Сентеллес – він продавав пляшку Dom Perignon гостям. Учасників дослідження підключили до сканера мозку. А Ферран продавав вино двома способами. Перший, дуже класичний розпродаж — типу «привіт, я Ферран Сентеллес, я буду вашим сомельє сьогодні…». Потім він зробив ще одну презентацію, яка була набагато більш особистою, з деталями. Він розповів про відвідини Дому Періньйон та екскурсію на виноградник. І дивовижно: у переважної більшості учасників другої презентації, коли сомельє супроводжував розповідь особистими враженнями, це викликало задоволення, яке позначилося на мозку набагато більше, ніж у першої групи. Таким чином, якщо ви запрошуєте людей до Грузії та показуєте їм, як робите вино, розповідаєте про традиції та культуру, ви досягнете більших результатів. Я ніколи не був в Грузії, але мій батько багато працював з вашими виноробами. І я точно знаю про одного з наших стипендіатів з Грузії, який щойно закінчив навчання і тепер став чудовим захисником грузинської мови вина. Тож думаю, що це ще один важливий для вас шлях – навчання людей та перетворення їх на власних амбасадорів. Також вважаю, що потрібно запрошувати професіоналів зі світу вина: пропонуйте сомельє відвідати виноробню, спробувати вина, побачити, що ви робите. Потім вони повертаються до своїх ресторанів, включають грузинські вина до карти і розповідають гостям особисті враження від візиту. І вся ця інформація накопичується, концентрується. Гадаю, тоді це зробить грузинське вино більш відомим на світовій арені… Не знаю, чи це саме те, що ви шукаєте, але я так це бачу».
Бегонья Фернандес Бенітес (Begoña Fernández Benítez), координатор з освіти Каталонської школи винного туризму (Vilafranca del Penedès, Іспанія):
«Напевно, дехто з вас мене знає, тому що ми другий рік працюємо разом з Wine Travel Awards. До речі, зараз в нашій школі три учні саме з Грузії, а на новий рік подали документи ще вісім грузинських абітурієнтів. У нас є офіційний курс навчання, який триває два роки: перший рік – теорія, що базується на винному туризмі, а другий – навчання на виноробні за контрактом і з окладом. Вважаємо, це ідеальний освітній баланс. Також, крім базового, розробляємо окремі курси з меншим терміном навчання. Чи можемо ми створити певну синергію з Фондом?»
Романе Бассе: «Мій хрещений батько – відомий винороб Франк Массард (Franck Massard) живе і працює в Каталонії. Тож мені пощастило відвідати Каталонію кілька разів і відчути особливості місцевого винного туризму. Отже, ви робите дуже хорошу роботу! З точки зору співпраці, найкращий шлях – і насправді це може стосуватися будь-яких груп, які були б зацікавлені – грантоотримувачі, які живуть у певному регіоні, а ми надаємо їм знання для їхніх проєктів. Тож у липні, тобто наприкінці цього місяця, ми будемо відкривати заявки на фінансування цього року. Але в основному, коли ми відкриваємо заявки, просимо подавачів трохи пояснити, чим вони займаються, чи працювали раніше з ідеями різноманітності тощо. Які проєкти вони реалізували, якщо ні – на що саме вони сподіваються. Тож краще буде, якщо ви запропонуєте ідею для співпраці. Знаєте, наведу для наочності приклад. Ми робимо проєкт у Франції у школі вина, завдяки чому ми винайшли два курси. Один із них – тижневе знайомство з діяльністю сомельє для людей, які не можуть дозволити собі виноробну освіту, але хочуть працювати з вином. А потім ми проводимо інший курс, який був за тим же принципом, для людей зі складними економічними обставинами, щоб дати можливість пройти шеститижневе навчання і одержати знання трохи більше середнього рівня. Отже, я повідомлю вам, коли можна буде подати заявку. І те саме стосується усіх, хто зацікавлений в реалізації проєктів з нами. Подавати заявки можна буде з кінця цього місяця до вересня, тому у вас буде достатньо часу для обгрунтування».
«Ми – молодий проєкт з України. Я очолюю компанію, яка зробила вино вперше лише цього року. Але воно вже здобуло кілька нагород на авторитетних міжнародних конкурсах. І я хочу запитати, як ми можемо взяти участь у ваших проєктах, чи можемо запропонувати наше вино як лот для майбутніх подій? Для нас буде честю підтримати ваш проєкт. Нам було б приємно підтримати всі яскраві та дійсно видатні ідеї, які генерує та втілює ваш фонд».
Романе Бассе: «Дуже дякую за таку пропозицію, Наталія. А також велике спасибі за те, що вирішили допомогти нам, коли у вашій країні зараз таке відбувається. Я знаю, що іде війна… Очевидно, це жахливо, тому той факт, що ви готові думати про допомогу нам, дуже багато для мене значить! Якщо надасте мені свої контактні дані, я зможу зв’язатися з вами та пояснити, як можна попрацювати з аукціоном, і ми зможемо розглянути шляхи, як реалізувати вашу пропозицію, оскільки це було б дуже особливим кроком, дякую. Скажу ще одну річ, можливо, вам буде приємно почути… Останнім часом я наочно бачу, як українське вино стає все більш популярним у Великобританії. Бачу більше місць, які готові працювати з цими винами. Наприклад, у мене є хороша подруга, власне, вона українська сомельє. Здається, вона прожила у Великобританії вже три роки. І тепер фактично отримала розділ винної карти в ресторані, де працює, і там представляє українські вина. І я знаю, що на London Wine Fair український винний стенд отримував багато відвідувачів, тож ми стаємо більш обізнаними про українське вино, і я вважаю, що це дуже добре… Знаєте, у мене є пляшка виноробні Kolonist, яку я сподіваюся відкоркувати одного дня, і дуже скоро. Але в будь-якому випадку, як я вже сказав, велике спасибі за таку пропозицію, давайте поспілкуємося про це окремо».
Вікторія Макарова, редактор WTADiscovery:
«У мене теж є питання щодо українських вин. Як ви зазначали, останнім часом вони займають все більше позицій на міжнародній арені. Ми брали участь у виставках ProWine, London Wine Fair та інших міжнародних заходах. А представники України провели багато дегустацій для експертів, професіоналів і любителів вина… Але я розумію, що у нас є справді велика потреба залучати більше амбасадорів на міжнародній арені. І наш проєкт Wine Travel Awards саме над цими колабораціями і працює. Як ви вважаєте, чи є можливість у Фонда якось допомогти нам залучати цих людей?»
Романе Бассе:«Справа в тому, що ми зареєстровані як благодійна організація згідно із законодавством Сполученого Королівства, і регулювання діяльності благодійних організацій у Великій Британії є дуже суворим. Тому маємо дуже чіткий мандат, який полягає у сприянні різноманітності та включеності у вину сферу та гостинність через освіту та професійну підготовку. Тож маємо бути дуже конкретними щодо того, які проєкти можемо фінансувати. Я розумію, що у вашій пропозиції є освітній аспект, щоб вивести українські вина у світ. І бачу спосіб зробити це якнайкраще: можливо, він полягав би у фінансуванні можливостей для українських амбасадорів отримати досвід, знання, щоб потім одержати можливість використовувати ці навички та просувати українське вино. Наприклад, ми могли б розглянути можливість зробити внесок у фінансування навчання амбасадорів українського вина. Якщо це має сенс.
Тим не менш, я впевнений, що у Великій Британії люди стали набагато більш обізнаними про українські вина, і я не думаю, що це зникне. Вважаю, Україна має дуже хорошу можливість просування, адже ваші винороби володіють як західними техніками виноробства, у французькому розумінні тим, що ми називаємо класикою, і у вас є той східний стиль, який нагадує, скажімо, грузинське вино. У вашій країні є обидва напрямки, і думаю, це справді унікальна перевага продажу. Це те, чим люди можуть зацікавитися».
На завершення пан Бассе висловив подяку організаторам зустрічі зі спільнотою Wine Travel Awards. «Це був просвітницький і надихаючий досвід», – сказав він.
Натомість команда WTA безмежно вдячна Романе Бассе за те, що поділився власним часом і надихнув досліджувати можливості, які надає Gérard Basset Foundation. Далі буде!
Як сповіщалося в призових сертифікатах, виданих цьогорічним переможцям публічного голосування та премії Wine Travel Awards, команда WTA надала можливість вузькому колу обраних осіб особисто поспілкуватися на вебінарі із Романе Бассе, співзасновником Фонду Жерара Бассе, створеного для вшанування спадщини та пам’яті цієї видатної Людини. Нагадаємо, що Жерар Бассе (Gérard Basset) був одним із найдосвідченіших і найтитулованішим […]
Рубрика
|Комментарии к записи Фонд Жерара Бассе та спільнота WTA: потенційна співпраця обговорюється в інтернеті отключены
Грузинська компанія Askaneli Winery & Distillery зуміла завоювати серця на міжнародній арені і яскраво виділяється серед моря претендентів.
Протягом свого 20-річного шляху Askaneli зазнала вражаючої трансформації, перетворившись з невеличкого сімейного підприємства на процвітаючу виноторгівельну компанію Грузії. Зараз AWD має три потужні заводи, стратегічно розташовані в різних регіонах країни.
Цей червень виявився особливо насиченим для грузинської виноробні, Askaneli Winery & Distillery, номінант WTA та переможця публічного голосування в номінації The Visiting Card of the Country/Progressive Approach, був наповнений досягненнями, які посилили її присутність на світовому ринку вина.
Починаючи насичений подіями місяць, компанія Askaneli взяла участь як гість у 15-й International Wine and Spirits Exhibition, що проходила з 2 по 4 червня. А вже за тиждень,11 червня, Askaneli була представлена на Merano Wine Festival Georgia 2023, демонструючи свої преміальні вина визнаним експертам галузі та ентузіастам вина.
Ввершиною тріумфів Askaneli стала Seoul International Wines and Spirits Expo 2023, 22-24 червня – виставка, яка проходить у Південній Кореї з 1992 року та приваблює понад 35 000 відвідувачів щорічно. Там Askaneli мала можливість познайомити світ із яскравими та захоплюючими виноробними традиціями і культурною спадщиною Грузії. Серед відвідувачів були винні експерти та журналісти з різних куточків земної кулі, що дозволило винам Askanel завоювати їхню прихильність та закріпити свою присутність у міжнародному масштабі.
Ніби цих досягнень було недостатньо, щоб зробити цей червень для Askaneli справді видатним, виноробня отримала виняткові оцінки від одного з найвпливовіших у світі винних критиків – Джеймса Саклінга. Отримання вражаючого рейтингу 90 і вище для багатьох їхніх вин, у тому числі для виняткови вин Gocha’s Collection (переможець WTA в номінації The Visiting Card of the Country/Brand – the visiting card of the country) є свідченням непохитної відданості Askaneli створенню вин найвищого рівня, і це ще більше зміцнює їхню позицію як вибору справжнього знавця.
Червень Askaneli Winery & Distillery був сповнений визнанням і успіхом. Грузиньські винороби продовжують ділитися своєю пристрастю до грузинського вина зі світом, їхня присутність на світовій арені постійно зростає. Завдяки своїй відданості збереженню та просуванню багатих традицій і культури грузинського виноробства, Askaneli, безсумнівно, заслужив своє місце справжнього амбасадора виноградарської спадщини країни!
Грузинська компанія Askaneli Winery & Distillery зуміла завоювати серця на міжнародній арені і яскраво виділяється серед моря претендентів. Протягом свого 20-річного шляху Askaneli зазнала вражаючої трансформації, перетворившись з невеличкого сімейного підприємства на процвітаючу виноторгівельну компанію Грузії. Зараз AWD має три потужні заводи, стратегічно розташовані в різних регіонах країни. Цей червень виявився особливо насиченим для грузинської […]
Рубрика
|Комментарии к записи Тріумфи Askaneli Winery & Distillery у світі вина отключены
Цього року London Wine Fair, официальний виставковий партнер Drinks+ та Wine Travel Awards, зібрала понад 400 експонентів та понад 10 000 відвідувачів. London Wine Fair’s Net Promoter Score склав виняткові 23,7, що, безумовно, говорить про успіх заходу. Провідні агенти Великобританії вже підтвердили своє повернення наступного року. Організатори оголосили про наступні дати проведення, London Wine Fair відбудеться з 20 по 22 травня 2024 року.
Будучи найбільшою у Великобританії виставкою з продажу напоїв, London Wine Fair вже понад 40 років приваблює десятки тисяч покупців з барів, ресторанів, супермаркетів, незалежних трейдерів та ін. Цього року London Wine Fair зібрала понад 10 000 осіб та понад 400 експонентів. На London Wine Fair 2023 вже вдруге відбулася церемонія нагородження переможців WTA.
London Wine Fair’s Net Promoter Score – показник, який організації використовують для вимірювання лояльності клієнтів до їхнього продукту, бренду чи послуги, склав виняткові 23,7 порівняно із середнім показником по галузі, який дорівнює чотирьом. Ця оцінка, яка на 22 бали вища, ніж у 2022 році, сама за себе говорить про успіх заходу 2023 року. У відповідь на такий тріумф ключові гравці галузі вже повідомили про своє повернення на захід 2024 року.
Провідні агенти Великобританії, серед яких Hatch Mansfield, Enotria&Coe, ABS Wine Agencies, Felix Solis, Richmond Wine Agencies, Ellis Wines, Friarwood Fine Wine та EWGA – вже підтвердили, що повернуться наступного року. Про свою участь заявив й Mentzendorff, інші великі постачальники готуються до реєстрації протягом найближчих тижнів.
Що стосується «далекого зарубіжжя», після того ефекту, який справив на присутніх pop-up tasting від New Zealand Wines – вони підтвердили свій намір бути присутніми на заході 2024 року. Також у заході 2024 візьме участь великий китайський винний стенд.
Ронан Сейберн MS (Ronan Sayburn), генеральний директор The Court of Master Sommeliers Europe, організує та проведе на London Wine Fair 2024 The Judgement of London. «Це буде реконструкція The Judgement of Paris 1976 року», коли між собою змагалися виробники Бордо та Каліфорнії, як відомо, тоді, за результатом сліпих дегустації, перемогли вина Каліфорнії. Організатором The Judgement of Paris був Стівен Спур’є (Steven Spurrier), британський винний експерт, письменник, педагог, винороб та трейдер. У 2019 році головному редактору Drinks+ Ользі Піневич-Тодорюк пощастило взяти ексклюзивне інтерв’ю у цієї людини-легенди.
На The Judgement of London у сліпих дегустаціях змагатимуться найкращі маєтки Бордо та Нового Світу.
Цього року London Wine Fair, официальний виставковий партнер Drinks+ та Wine Travel Awards, зібрала понад 400 експонентів та понад 10 000 відвідувачів. London Wine Fair’s Net Promoter Score склав виняткові 23,7, що, безумовно, говорить про успіх заходу. Провідні агенти Великобританії вже підтвердили своє повернення наступного року. Організатори оголосили про наступні дати проведення, London Wine Fair […]
Рубрика
|Комментарии к записи London Wine Fair 2024. Названо нові дати отключены
Брітт і Пер Карлcсони, номінанти та переможці в різних категоріях Wine Travel Awards і відома пара у світі винного туризму, нещодавно взялися за проект, присвячений винному туризму в Україні.
Вражені відданістю українських виноробів своїй справі та зростаючим інтересом до винного туризму, Брітт і Пер з радістю прийняли запрошення провести серію презентацій про розвиток винного туризму та налагодження ефективної співпраці в галузі.
Присвятивши понад два десятиліття професійній організації винних турів, Карлссони накопичили багатий досвід. Їхня власна подорож почалася в 1986 році з винного туру до Бордо, спочатку здійсненого з друзями. Згадуючи свої перші зустрічі з такими відомими маєтками, як Chateau Pétrus і Chateau d’Yquem, вони визнали, що часи змінилися. Сьогодні ключовим елементом винного туризму, на їхню думку, є спілкування з людьми, що працюють на виноробнях. Цей персоналізований підхід став однією з основних причин, чому люди вибирають подорожувати з Карлссонами.
Повертаючись до своєї нещодавньої роботи в Україні, Брітт і Пер Карлссони провели серію семінарів, що складалися із чотирьох сесій, які охоплювали широкий спектр тем – «Все про винний туризм». Обговорення включало вивчення економічного впливу винного туризму, мотивації для виноробень займатися цим, різні види винного туризму та різні профілі винних туристів. Вони також заглибилися в стратегії для виноробень для покращення досвіду відвідувачів і поділилися думками про маркетинг, співпрацю та загальний розвиток як винного туризму, так і винного бізнесу.
Їхня участь у проекті була частиною ширшої ініціативи, підтриманої ООН і організованої Міжнародним торговим центром, який має зв’язки зі Світовою організацією торгівлі. Крім того, часткову фінансову підтримку цим семінарам надав уряд Швеції.
В очікуванні того дня, коли вони разом із ентузіастами вина з усього світу зможуть відкрити для себе вина та виноробні регіони України, Брітт та Пер Карлссон запрошують всіх приєднатися до них у потенційному майбутньому винному турі Україною. До того часу вони заохочували людей підтримувати Україну, насолоджуючись українськими винами – простий, але значущий жест, який може змінити ситуацію.
Брітт і Пер Карлcсони, номінанти та переможці в різних категоріях Wine Travel Awards і відома пара у світі винного туризму, нещодавно взялися за проект, присвячений винному туризму в Україні. Вражені відданістю українських виноробів своїй справі та зростаючим інтересом до винного туризму, Брітт і Пер з радістю прийняли запрошення провести серію презентацій про розвиток винного туризму […]
Рубрика
|Комментарии к записи Брітт і Пер Карлссони розкривають потенціал винного туризму в Україні отключены
Ron Colón Salvadoreño, цьогорічні номінанти, партнери та горді члени спільноти WTA, представили свій останній витвір, ром Red Banana Oleo. Натхненний тінню бананових дерев на кавових фермах Сальвадору, цей інноваційний ром демонструє гармонійне поєднання натуральних інгредієнтів і екологічних методів вирощування.
Команда Ron Colón відкрила ідеальне поєднання свого темного витриманого рому, бананового олео сахаруму, шоколаду та біттерів тікі, що призвело до створення коктейлю, який відобразив суть червоних бананів Сальвадору, відомих своєю сумішшю смаків платанів (овочевих бананів) та жовтих бананів з ноткою ягідної солодкості.
Співзасновник Пепійн Янсенс під час візиту до Сальвадору побачив цікаве сусідство бананових дерев і кавових ферм. Зацікавившись концепцією, команда дослідила можливість використання цих інгредієнтів у процесі виробництва рому. Бармени продемонстрували процес переробки олії з бананової шкірки, надихнувши їх на створення цілком натурального, органічного продукту, який автентично втілює смак банана. Вони хотіли уникнути штучних ароматичних екстрактів і натомість покладалися лише на органічні банани, щоб надати своєму рому незрівнянний смак.
Підніміть келих рому Red Banana Oleo і відчуйте гармонійне поєднання природи та інновацій, що визначає винятковий алкоголь Ron Colón Salvadoreño.
Ron Colón Salvadoreño, цьогорічні номінанти, партнери та горді члени спільноти WTA, представили свій останній витвір, ром Red Banana Oleo. Натхненний тінню бананових дерев на кавових фермах Сальвадору, цей інноваційний ром демонструє гармонійне поєднання натуральних інгредієнтів і екологічних методів вирощування. Команда Ron Colón відкрила ідеальне поєднання свого темного витриманого рому, бананового олео сахаруму, шоколаду та біттерів […]
Рубрика
|Комментарии к записи Ron Colón Salvadoreño: Red Banana Oleo Rum – поєднання природи та інновацій отключены
VieVinum, винний бієнале, що відбувається у Відні, є найбільшою та найважливішою винною подією в Австрії, а також одним із номінантів WTA та переможцем голосування в категорії Enogastronomic event/Magnet of the region category.
Серед експонентів виставки – як вітчизняні, так і міжнародні виробники та трейдери вина. VieVinum зосереджений на розвитку нових торговельних контактів і розвитку існуючих партнерств, що робить його однією з найважливіших і впливових подій винної індустрії в Австрії та в усій Європі, а також головною платформою для власників ресторанів, торговців, представників спеціалізованих ЗМІ, вайнловерів та експертів, щоб зустрітися з відомими виноробами та зробити нові відкриття.
VieVinum пропонує своїм відвідувачам ідеальний огляд австрійської винної сцени, а також цікаву презентацію вибраного асортименту міжнародних вин. На ярмарку також проводяться численні заходи у співпраці з індустрією гостинності та гастрономічним сектором. Vie Vinum 2024 не виняток. Одну з таких колаборацій організатори шоу вже анонсували на своєму сайті.
22-24 травня IMC Університет прикладних наук Кремс, Німецьке товариство досліджень туризму (DGT) і Віденський університет прикладних наук (FH Wien) приймають 6-ту конференцію з кулінарного та винного туризму (CWTC24) у Вахау, всього за 1 годину їзди від Відня. Цілком логічно зауважити, що аудиторія цієї конференції особливо зацікавлена в тому, що пропонує виноробна промисловість регіону. Отже, CWTC24 завершиться екскурсією на VieVinum 2024 25 травня! Ідеальний план щодо поєднання гастрономії, туризму та вина!
Варто також зазначити, що VieVinum традиційно проходитиме в атмосфері чарівного Гофбурга, унікального історичного конференц-центру у самому серці Відня. Понад 700 років у його стінах писалася австрійська історія. Архітектура Гофбурга – це еклектичне поєднання традиційних і сучасних тенденцій, а найсучасніші технології проведення заходів із різними залами, обладнаними для багатофункціональних цілей, роблять Гофбург ідеальним місцем для проведення таких висококласних івентів, як VieVinum.
Ми з нетерпінням чекаємо новин про майбутній VieVinum 2024 від організаторів, програму, яка демонструватиме ідеальний вибір експонентів, безліч майстер-класів і лекцій від винних експертів і Школи вина, а також інші цікаві заходи для професіоналів галузі та вайнловерів. Слідкуйте за оновленнями та занотуйте дату і місце:
VieVinum 2024
25-27 травня
Гофбург, Відень, Австрія.
VieVinum, винний бієнале, що відбувається у Відні, є найбільшою та найважливішою винною подією в Австрії, а також одним із номінантів WTA та переможцем голосування в категорії Enogastronomic event/Magnet of the region category. Серед експонентів виставки – як вітчизняні, так і міжнародні виробники та трейдери вина. VieVinum зосереджений на розвитку нових торговельних контактів і розвитку існуючих […]
Рубрика
|Комментарии к записи Винний бієнале у Відні: VieVinum 2024 оголошує про нову колаборацію отключены
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Digital magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020:
100 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
Print magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020: • 230 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
ПОДПИСКА на электронную версию журнала DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – это специализированное издание со стильным дизайном и уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год (5 в премиальном формате и 5 в деловом – на русском и английском языках).
Стоимость годовой подписки журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн,
EUR – 70 евро
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, 8-067-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net
DIGITAL ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки диджитал-версии журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03
E-mail: gabrelka@ukr.net
ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки на один экземпляр журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
1500 грн – при отправке по Украине
230 евро – при отправке за рубеж
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net