Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківБританський винний бренд When in Rome, який підтримує альтернативні формати упаковки, включаючи пакети в коробці та бляшанки, звернув свою увагу на паперові пляшки для вина, які виробляють в Японії.
Окрім екологічної, існує ще одна причина великого інтересу до паперових пляшок, які надходять з Японії.
«Японія є сейсмічної зоною, тому там багато землетрусів, – пояснює Роб Малін, засновник і генеральний директор винного бренду альтернативного формату. – Скляні пляшки на полиці є ризиком для їхніх запасів, тому вони дуже зацікавлені в паперовій пляшці. Ризик землетрусу – це логістична проблема, про яку бренди у Великобританії навряд чи подумають, але вона може бути ключовою для ринків, які лежать на лініях геологічних розломів».
Роб Малін розповів про своє бачення просування вин у паперових пляшках на азійському ринку: «У материковому Китаї консервативніші споживачі. Тоді як Тайвань і Гонконг сприйняли паперові пляшки з ентузіазмом. Я припускаю, що це відображає більш авантюрний характер тамтешніх покупців.
Ми вважаємо, що для споживача, який пив вино лише зі скляної пляшки, паперова не спричинить будь-якого дискомфорту, оскільки вона має таку саму форму, розмір і ціну, що й скляна пляшка, на відміну від коробки з пакетом всередині».
Компанія When in Rome пропонує цілий ряд італійських вин, у тому числі Montepulciano d’Abruzzo та Nero d’Avola.
За матеріалами thedrinksbusiness.com