Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківWine Australia, яка є частиною Australian Food & Wine Collaboration Group, запустила в Південній Кореї – «Спробуй чудеса Австралії» – кампанію з виходу на азіатські експортні ринки.
У 2022 році Wine Australia об’єдналася з Meat & Livestock Australia, Hort Innovation, Seafood Industry Australia та Dairy Australia з метою створення Australian Food & Wine Collaboration Group для просування якісних австралійських продуктів харчування та напоїв на ключових міжнародних ринках. Від Асоціації з торгівлі сільськогосподарською продукцією та доступу до ринків (ATMAC) Australian Food & Wine Collaboration Group отримала грант у розмірі 500 000 австралійських доларів.
Насамперед, Australian Food & Wine Collaboration Group націлена на чотири азіатські ринки – Таїланд, Південну Корею, В’єтнам та Індонезію.
Південна Корея є важливим ринком для австралійського виноробного сектора, у 2022 році країна займала десяте місце серед експортних ринків австралійського вина. За даними Австралійського бюро економіки та науки, сільського господарства та ресурсів (ABARES), Південна Корея є п’ятим за величиною експортним ринком Австралії після Китаю, Японії, США та В’єтнаму та пропонує величезний потенціал для австралійських виробників продуктів харчування та вина.
Компанія «Спробуй чудеса Австралії» розпочалася в Південній Кореї з кулінарного онлайн-конкурсу, орієнтованого на молодь, щоб показати як саме якісні австралійські продукти харчування можуть покращити домашню кухню.
Смаки південнокорейських споживачів змінюються, і Wine Australia прагне брати це до уваги. У Wine Australia повідомляють, що раніше в Кореї переважала тенденція споживання червоних вин, але останнім часом відбувається зміщення у бік білих, ігристих та легших стилів. «Корейська кухня особливо підходить для цих типів вин; корейці їдять багато морепродуктів, тому легші вина добре доповнюють таку кухню, а отже, мають позитивне майбутнє на ринку», – пишуть у своїй програмі Wine Australia.
У Wine Australia наголошують, що австралійське Chardonnay, схоже, має велике майбутнє на південнокорейському ринку з огляду на його вишуканий та мінеральний смак. Популярність серед сомельє та трейдерів набирають альтернативні білі сорти – Albarino, Chenin Blanc та Viognier, а також білі вина, при виробництві яких відбувається тривалий контакт зі шкірою.
В’єтнам є наступним важливим пунктом призначення для Групи, найближчим часом заходи «Спробуй чудеса Австралії» відбудуться в Ханої та Хошиміні. На початок 2024 року заплановано заходи в Індонезії.
Джерело: thedrinksbusiness.com
Фото: grape-to-glass.com, kpmg.com, theguardian.com, losvinos.com.ar
14.10.2024
07.10.2024
23.09.2024
16.09.2024