Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківІгристі вина відомої української компанії Artwinery з жовтня цього року будуть імпортуватися до Японії.
Це неймовірна подія, адже ми знаємо, що сам Бахмут зруйнований вщент російськими загарбниками. Але ще минулого року Artwinery вдалося перевезти мільйони пляшок у передмістя Києва і врятувати їх від знищення. Ідея щодо імпорту вина до Японії для підтримки виноробної компанії належить українській бізнесвумен Євгенії Гріппі. До вторгнення росії вона мала бізнес з імпорту та продажу японської косметики в Україні, компанію Umi Group LLC. Але коли почалася війна, косметика перестала бути пріоритетом для багатьох українських жінок… Бізнес зупинився. Початок війни застав Євгенію в Японії. Вона вирішила змінити свою бізнес-модель і почала досліджувати можливість продажу українських товарів у Японії, зрештою вирішивши зосередитись на вині – напої, популярному в усьому світі.
Гріппа звернулася до Artwinery, найстарішої української компанії, заснованої в 1950 році і відомій як один з найбільших виробників у Східній Європі. Продажі планували розпочати ще минулого року, але більшість українських портів зруйновані або знаходяться під постійними обстрілами ворога, а це означає, що вино потрібно перевезти до Європи, перш ніж відправляти до Японії морем.
«Без імпорту ця виноробня з її довгою історією могла б не вижити, і це було б трагічною втратою», – зауважує Євгенія. – Я хочу допомогти їм продовжувати робити те, що вони вміють найкраще».
Компанія Umi Group LLC у червні взяла участь у міжнародній виставці продуктів харчування та напоїв у Токійському міжнародному виставковому центрі, де представила продукцію Artwinery – сім ігристих вин, виготовлених традиційним методом бродіння.
Біля стенду Umi Group LLC зупинялися ресторатори, сомельє та інші фахівці винної галузі. Хірокі Сакамото, власник піцерії Da Granza в Токіо, сказав, що йому сподобався ароматний смак вина. «Хоча ми подаємо тільки італійське вино в моєму ресторані, ми дуже хочемо представити українське», – сказав він, додавши, що також сподівається підтримати країну, яка переживає такий складний період.
Майко Зама, офіс-менеджер винної компанії Baron Philippe De Rothschild Orient, зауважив: «Оскільки я працюю у виноробній промисловості, мене природно тягне до речей, пов’язаних з вином. Але ця виноробня виділяється для мене, особливо тому, що вона розташована в Бахмуті, регіоні, який сильно постраждав від війни».
Євгенія мріє не тільки забезпечити українськими напоями японські ресторани та споживачів. Компанія Umi Group LLC також хоче представити японські спиртні напої в Україні та інших країнах.
«Останнім часом імідж України – це лише війна. Я хочу, щоб люди знали, що в Україні також є якісні товари, і я хочу познайомити з ними японців. Хоча ми наполегливо працюємо за кордоном, я вважаю, що відтепер нам потрібно більше працювати і в Україні. Ми маємо відновити все для наших дітей», – впевнена Євгенія.
Фото: mainichi.jp