Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Власні винні бренди рітейла стають трендом: «Сільпо» запускає Winetruck

20.09.2025, Новини

В українському рітейлі набирає популярності тренд на створення власних торгових марок вина. Першою цей напрямок освоїла Rozetka, яка у 2023 році, на базі виробництва легендарного «Шабо» (про що свого часу повідомляв Drinks+), запустила бренд Vdoma. За перші чотири місяці новинка забезпечила 35% продажів серед українських тихих вин на маркетплейсі. Приклад Rozetka виявився надихаючим.

Тепер аналогічним шляхом вирушила мережа супермаркетів «Сільпо», що належить підприємцю, музиканту, поету і одночасно долларовому мільярдеру Володимиру Костельману. Під брендом Winetruck у продажу вже представлені три позиції з Італії та чотири – з Франції. До кінця 2025 року планують додати вина з Іспанії, Німеччини, Чилі та ПАР – вивести на полиці ще 10 нових позицій. Загалом у лінійці Winetruck передбачено 25 вин – як тихих, так і ігристих – із різних країн.

«Вина створюються на наше замовлення у країнах, відомих своїми виноробними традиціями і на авторитетних виноробнях, а продаж здійснюється виключно в нашій мережі», – пояснює концепцію керівниця винних проєктів Fozzy Group Євгенія Ніколайчук. Насправді сама поява певний час тому на цій посаді у «Сільпо» фахівця з таким досвідом, як пані Ніколайчук, свідчила про старт неординарного винного проєкту. І він був логічним кроком для мережі: серед 35 тисяч товарів «Сільпо» вже близько 2 тисяч – це власні торгові марки.

Таким чином, найбільша українська мережа супермаркетів прагне запропонувати покупцям продукцію, що поєднує оптимальну ціну та високу якість. Тепер і у винному сегменті.



Приєднуйтесь до наших соцмереж

⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

Украина