Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківВ українському рітейлі набирає популярності тренд на створення власних торгових марок вина. Першою цей напрямок освоїла Rozetka, яка у 2023 році, на базі виробництва легендарного «Шабо» (про що свого часу повідомляв Drinks+), запустила бренд Vdoma. За перші чотири місяці новинка забезпечила 35% продажів серед українських тихих вин на маркетплейсі. Приклад Rozetka виявився надихаючим.
Тепер аналогічним шляхом вирушила мережа супермаркетів «Сільпо», що належить підприємцю, музиканту, поету і одночасно долларовому мільярдеру Володимиру Костельману. Під брендом Winetruck у продажу вже представлені три позиції з Італії та чотири – з Франції. До кінця 2025 року планують додати вина з Іспанії, Німеччини, Чилі та ПАР – вивести на полиці ще 10 нових позицій. Загалом у лінійці Winetruck передбачено 25 вин – як тихих, так і ігристих – із різних країн.
«Вина створюються на наше замовлення у країнах, відомих своїми виноробними традиціями і на авторитетних виноробнях, а продаж здійснюється виключно в нашій мережі», – пояснює концепцію керівниця винних проєктів Fozzy Group Євгенія Ніколайчук. Насправді сама поява певний час тому на цій посаді у «Сільпо» фахівця з таким досвідом, як пані Ніколайчук, свідчила про старт неординарного винного проєкту. І він був логічним кроком для мережі: серед 35 тисяч товарів «Сільпо» вже близько 2 тисяч – це власні торгові марки.
Таким чином, найбільша українська мережа супермаркетів прагне запропонувати покупцям продукцію, що поєднує оптимальну ціну та високу якість. Тепер і у винному сегменті.
Приєднуйтесь до наших соцмереж
⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
⇒ Кожен лайк сприймаємо як тост!
26.09.2025
25.09.2025
25.09.2025
22.09.2025
22.09.2025