Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
Донедавна маркетологи не мали достовірних даних про те, що міленіали та покоління Z в Австрії насправді думають про вино. Це спонукало Austrian Wine восени 2024 року провести опитування понад 700 молодих людей віком від 20 до 35 років, яке дало сенсаційні результати – з огляду на усталену у світі думку, ніби генерації, що побачили світ за питущими бебі-бумерами, здебільшого відмовляються від вина та й алкоголю в цілому.
Отже, цифри переконливі: 84% вживають алкоголь, а дві третини (67%) віддають шану келиху вина хоча б зрідка, причому вино є більш популярним, ніж пиво (56%) та коктейлі (53%). Навіть якщо вони тягнуться до келиха рідше, ніж попередні покоління, вино є явним лідером у спільноті міленіалів та покоління Z.
Що робить вино привабливим для них? Смак, дружня атмосфера та релаксуюча атмосфера є головними факторами.
Чого, на їхню думку, бракує? Легких можливостей насолодитися вином та більших знань про нього.
Саме тут і з’являється новий бренд Austrian Wine rot weiss rosé (RWR). Назва – це гра слів, що поєднує кольори австрійського прапора – червоний, білий, червоний – та три основні кольори вина. Орієнтуючись на споживачів австрійського вина віком від 20 до 35 років, RWR використовує формати, які передають інформацію у легкодоступній формі, сприяють зустрічам та дозволяють сприймати вино як натхненний момент, а не як елітарний делікатес.
І це більше, ніж просто вино. Це ставлення, культура та спільнота. Тут вино розглядається не як символ статусу, а як елемент, що поєднує спосіб життя, задоволення та відчуття місця в одному келиху. Зі слоганом «Alles außer fad» («що завгодно, тільки не нудно») rot weiss rosé виводить вино із зони комфорту: прощавайте, експертні терміни, – привіт, повсякденне життя! Все залежить від доступу, а не від перешкод, від захоплення, а не від ніші. Адже можна насолоджуватись напоєм на даху, на пікніку в парку чи під час атмосферної дружньої вечірки.
«Ми не хочемо винаходити вино заново, а хочемо дати людям можливість сприймати його по-іншому», – каже Кріс Йорк, генеральний директор Austrian Wine. Отже, як продати традиційний продукт молодшій цільовій аудиторії? – «Без фахового жаргону, без остраху переступити поріг, але зі справжньою радістю відкриття».
Традиції зустрічаються з цікавістю – і все ще залишаються крутими. Rot Weiss Rosé – це доказ того, що винна Австрія може бути у двох іпостасях одночасно: вкоріненою в минулому та далекоглядною.
Проєкт динамічний, сміливий та інноваційний, що робить його яскравим прикладом того, як традиції та дух часу можуть йти рука об руку. Результатом є нова культура відкриттів, що розглядає вино як платформу для обміну ідеями, креативності та радості життя. Щось інклюзивне, а не ексклюзивне, актуальне, а не старомодне. І ця стратегія, на думку оглядачів Drinks+, може стати досконалим прикладом для наслідування маркетологами інших країн.

RWR запрошує нас заново відкрити австрійське вино. Чи то через події, співпрацю, креативні дегустації вин чи цифровий контент, Rot Weiss Rosé створює простори, в яких вино можна відчути по-новому.
Вебсайт RWR також повідомляє про всі події, де австрійське вино буде представлене у новому, свіжому форматі. Тут увага буде на смаку та почуттях, на людях і ідеальних моментах. Йдеться про вино, яке об’єднує нас і надихає.
«Австрія відома вином із корінням, а також відкритістю та цікавістю», – додає Кріс Йорк. – «З брендом RWR ми прагнемо зробити цей баланс відчутним. Ми показуємо, що вивчення вина не обов’язково має бути складним, і що першого досвіду спроби вина часто достатньо, щоб викликати подальше захоплення».
Днями RWR відсвяткувала початок нового способу насолоджуватися вином стартовим заходом RWR: THE LAUNCH EXPERIENCE у Відні. Кожен гість мав номер місця, що відповідав одній із восьми різних тематичних зон – від #Festival до # Winter magic. Гостям подавали reverse dinner з п’яти страв у супроводі вин. Рухалася подача від десерту і до закуски – кейтерингова компанія Tschak порадувала гостей своїми традиційними австрійськими стравами у супроводі червоних, білих та рожевих вин. Меню, що йшло навпаки, починалося з десерту (смачний Topfen Schmarrn), сиру (овечий лабнез гарбузовим насінням та гранолою) і «їжі у вуличному стилы» (сир із лівером на бріоші), до супу фо з гуски і нарешті закуска (каринтійська сирна локшина зі свининою у сичуаньскому стилі).

Страви супроводжувалися двома австрійськими винами, які були представлені та подані винними королевами: Лаурою Гуммель із Вайнфіртеля, Софі Вінінгер з Відня, Магдаленою Нідерль з Вайнгофа, Бушеншанк Урбі з Вулканланду та Марією Лігенфельд з Доннерскірхена.
Торт від Stolzes – також у червоному, білому та рожевому кольорах – з виноградом, декорований шприцем і блискітками, став грандіозним фіналом для такого ж яскравого старту.
Захопливі інтерлюдії між стравами забезпечили ідеальне позиціонування вина як яскравого та живого культурного надбання, що об’єднує. Не було спеціалізованого жаргону, не було «правильно» чи «неправильно», лише відчуття, що вино – це досвід, який ми всі можемо розділити.
Більше інформації про RWR доступно онлайн на сайті www.rotweissrose.wine та в Instagram за адресою @rotweissrose.wine.
Досьє D+
rot weiss rosé (RWR) – новий бренд від Австрійської ради з маркетингу вин (Austrian Wine). Його метою є представлення вина споживачам віком від 20 до 35 років через прості можливості для знайомства з вином, заходи та невимушене спілкування у сучасний спосіб. RWR – це вино, що об’єднує нас: регіональне, приємне – і аж ніяк не нудне.
Фото: © Austrian Wine / Jacob Grill, © Austrian Wine / Iris Amalia Photography
Приєднуйтесь до наших соцмереж
⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
⇒ Кожен лайк сприймаємо як тост!
14.11.2025
05.11.2025