Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківПісля свого успішного виходу на ринок у 2020 році компанія Kiss of Wine вирішила відкрити власний консервний завод неподалік Берліна, щоб розширити асортимент та збільшити обсяги виробництва.
На початку тижня директор Kiss of Wine Гай Палмер-Браун (Guy Palmer-Brown) провів віртуальну дегустацію для винних трейдерів та преси, на якій були представлені червоні вина від незалежного винороба Родольфо Валіенте (Rodolfo Valiente). Валіенте – винороб у третьому поколінні з Валенсії, він представив два свої моносортові вина – Tempranillo та Garnacha Tintorera.
Компанія Kiss of Wine, яка продає вина як поштучно, так і в упаковках по три штуки, своїм головним ринком називає туристичний сектор та онлайн-продаж. У планах – розширення асортименту, закупівля моносортових вин з різних виноробних регіонів Європи.
Також компанія має намір розширити лінійку тари: наразі Kiss of Wine пропонує ємності по 250 мл, але до літа очікується випуск бляшанок по 187 мл, які популярні в літаках та подорожах, та 200 мл – формат для ігристих вин. Гай Палмер-Браун зазначив, що є запит на бляшанки великих розмірів, але поки що завод готовий запропонувати об`єм не більше 500 мл.
За даними Wine Intelligence, у найближчі 12 місяців популярність наберуть продукти в бляшанках, і саме вина та RTD.
Підготувала О.Бантишева за матеріалами thedrinksbusiness.com
Фото: thedrinksbusiness.com, thetimes.co.uk