Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

IWSR

Алкогольні напої у 2022 – тренди, тенденції

03.01.2022, Новини

IWSR аналізує ключові чинники, які будуть формувати світовий ринок у 2022 році.


Поведінка споживачів продовжує змінюватися та керувати ринковими стратегіями та інноваційними продуктами. Серед ключових тенденцій, які керують ландшафтом ринку алкогольних напоїв, виділяють наступні.

Поява нетрадиційних категорій люкс. Незважаючи на те, що об’єм продажу статусних алкогольних напоїв (вартість яких складає від 100 доларів США і вище, за винятком Baijiu) зазнав зниження в 2020 році, IWSR очікує зростання відповідно до рівня 2014-2019 років.

Майбутнє зростання категорії буде підтримуватися збільшенням рівня доходів та новими учасниками ринку, особливо в Азії та США. Дослідження споживачів IWSR показують, що 39% заможних китайців у першій половині 2021 року витратили понад 500 юанів (приблизно 79 доларів США) на пляшку алкоголю цієї категорії.

Крім того, відбувається диверсифікація сегментів і поява нішевих статусних категорій, таких як міцні спиртні напої на основі агави, ірландський, американський та японський віскі, які показали абсолютне зростання в 2020 році.

Споживання безалкогольних та слабоалкогольних продуктів. Безалкогольні та слабоалкогольні продукти набувають популярності, оскільки вони стають частиною правильного способу життя та соціальною нормою. Кількість каналів продажу, які присвячені виключно безалкогольним напоям, збільшується. На ринок виходять спеціальні сайти електронної комерції, роздрібні продавці та бари.

IWSR

Електронна комерція враховує все більше нюансів. Вартість електронної комерції зросла майже на 43% у 2020 році на 16 ключових ринках, у порівнянні з 12% у 2019 році. Дані IWSR показують, що до 2025 року на цих ринках електронна комерція становитиме близько 6% усіх алкогольних напоїв в сегменті офф-трейд, порівняно з менш ніж 2% у 2018 році. З розвитком продажів алкогольних напоїв онлайн збільшується кількість роздрібних продавців, а діапазон бізнес-моделей, які вони використовують, стає все більш різноманітнішим.

RTD преміум-класу. Кількість нових продуктів RTD, які виходять на ринок і споживалися в 2020 році, свідчать про тенденцію збільшення уваги до преміум-продуктів. Однак наразі переважна більшість категорій RTD знаходиться в межах стандартних і нижчих цінових діапазонів. Причому RTD на основі міцних напоїв вже домінують на більшості ключових ринків за винятком Мексики та США.

Практика стійкого розвитку. Екологічні рішення для пакування вже багато років посідають перше місце в програмі корпоративної та соціальної відповідальності в індустрії напоїв. Але занепокоєння щодо зміни клімату наростають: споживачі все частіше шукають певні компанії з виробництва напоїв, щоб продемонструвати прихильність до стійких практик.

За матеріалами theiwsr.com підготувала О. Піневич-Тодорюк
Фото: lovefood.com, gallex.com.ua

X
Украина