Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківАвстралійські вчені розробили прототип електронного носа, який чітко виявляє різницю між дешевшим і дорожчим віскі.
Вчені з Технологічного університету Сіднея розробили роботизований «ніс», здатний виявляти специфічні якості шести різних сортів віскі, включаючи їх бренди, регіони та стилі.
Під час випробувань цифровий сніфер під назвою NOS.E без помилок ідентифікував три купажовані та три односолодові віскі, включаючи зразки Johnnie Walker red and black label, Ardbeg, Chivas Regal та 12-річний Macallan.
Дослідження, очолюване доцентом Стівеном Су, показало, що e-ніс з точністю 92,31% визначає регіон, з якого походить віскі. А показник правильного вибору конкретного бренду склав понад 96%!
«Таким чином, швидка, проста у використанні оцінка віскі в режимі реального часу для визначення якості та виявлення будь-яких підробок або шахрайства може бути дуже корисною як для оптових торговців високого класу, так і для покупців», – впевнений Стівен Су.
Прилад NOS.E розроблений, щоб імітувати нюхову систему людини, використовує вісім газових датчиків для визначення запахів у зразку віскі. Датчики генерують унікальну сигнальну матрицю відповідно до різних молекул запаху, з якими вони контактують. Потім е-ніс надсилає дані на комп’ютер, навчений розпізнавати характеристики віскі за допомогою алгоритму.
Є надія, що цей винахід надалі допомагатиме виявляти підробки вина та алкогольних напоїв, а також боротися з чорним ринком підроблених дизайнерських парфумів.
Сніфер NOS.E був протестований і показаний на виставці CEBIT в Австралії. Дослідження опубліковане в науковому журналі IEEE Sensors.
За матеріалами: https://www.thedrinksbusiness.com/