Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківНа думку чилійських виноробів, проблеми з двотижневими затримками на чилійсько-аргентійському кордоні, які стали результатом нового «антиковідного законодавства», з великою ймовірністю не будуть подолані швидко. Очікується, що така ситуація розтягнеться на весь 2022 рік.
Влада Чилі ввела новий протокол для перетину кордону, згідно з яким усі водії, що в’їжджають і виїжджають з країни, повинні мати негативний тест на коронавірус. Процес тестування відбувається довго, внаслідок чого понад 3000 аргентинських вантажівок застрягли на кордоні. Слід додати, що водії не мали достатньої кількості пального для забезпечення безперебійної роботи автомобільних холодильників.
Аргентинська Федерація Бізнесу Вантажного Транспорту (FADEEAC) звернулася до Міністерства закордонних справ Аргентини з проханням втрутитися та спробувати запобігти подальшим затримкам та мінімізувати економічні втрати, що, згідно з FADEEAC, оцінюваються у 700 доларів на день.
На думку представника чилійського виробника Santa Rita Estates Антоніо Гаучі (Antonio Gauci), перше, що необхідно зробити, – це перенести 20% замовлень на наступний місяць. «Однак я передбачаю, що ця скрута триватиме до кінця 2022 року, – прогнозує експерт. – І найбільше нас непокоїть виключення нашої продукції з товарного переліку на ринках, де затримки призводять до дефіциту запасів. Адже це дуже конкурентна галузь з великою кількістю альтернатив брендів та країн походження».
Компанія Bodega Argento, що знаходиться в сусідній Аргентині та належить Grupo Avinea, більш оптимістична в перспективах повернення до нормального перебігу речей.
«Затримки дійсно були проблемою і завдали багато незручностей, але вони короткочасні і тому ми не матимемо суттєвих проблем з поставками для наших клієнтів, – каже Сантьяго Рібісіч (Santiago Ribisich), генеральний директор Grupo Avinea. – Ми не знаємо, чому тестування на Covid займає так багато часу, це питання перебуває у віданні відповідних державних структур. Але Bodegas de Argentina, організація, що об’єднує більшість виноробень країни, працювала разом із місцевою, національною та зарубіжною владою в пошуку рішення і в результаті ми знайшли його. Ми сподіваємось, що рух вантажівок через кордон швидко повернеться до нормального стану і такі незручності більше не повторяться».
Клаудіа Солер (Claudia Soler) з Wines of Chile вважає, що поточні труднощі є не стільки глобальними, порівняно з більш широкими збоями логістичного ланцюжка: брак контейнерів, збільшення морських тарифів, завантаженість та затримки в портах, недостатня кількість перевізників та ін.
Підготувала О.Бантишева по матеріалам thedrinksbusiness.com
Фото: thedrinksbusiness.com, tg-journal.com
22.07.2025
18.07.2025