Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Пляшки без етикеток: новий крок до екологічності

15.05.2023, Новини

Австралійська компанія Fourth Wave Wine для свого бренду Crate розробила новий екологічний дизайн пляшок.


Компанії по всьому світу працюють над тим, щоб зменшити вплив винної промисловості на навколишнє середовище, починаючи від плоских, а також паперових пляшок і закінчуючи безпластиковою упаковкою та легкими контейнерами. Підтримуючи цей тренд австралійська виноробна компанія випустила пляшки без етикеток, тобто без паперу та чорнила.

Цього року Fourth Wave Wine запустила свій новий, орієнтований на стійкість, бренд Crate, створений спільно з брендинговою компанією Denomination. Вина не мають етикетки. Натомість назва бренду Crate разом із QR-кодом, що веде до інформації про походження вина, винограду, урожай і відсоток алкоголю, а також відомості про бренд та інші юридично необхідні дані, присутні виключно на алюмінієвій капсулі, що загвинчується.

«Як відправну точку, ми були зацікавлені у вирішенні двох ключових проблем для споживачів вина, одна – це навколишнє середовище, а друга – необхідність забезпечувати вищу якість, – сказав Wine Spectator електронною поштою керуючий директор Fourth Wave Wine Росс Маршалл – Без витрат на етикетки, непотрібну упаковку тощо заощаджені кошти можна повернути на покращення якості вина».

Підхід без етикеток також означає потенційно менший вплив на навколишнє середовище, оскільки пляшки не використовують папір, чорнило, клей або фольгу. Крім того, гвинтова кришка зводить до мінімуму ймовірність утворення відходів через пробку, забруднену TCA . Щоб зменшити викиди вуглекислого газу від транспортування, самі пляшки виготовляються з місцевого скла, і кожна важить значно легше, ніж звичайна пляшка вина. Пляшки також «некольорові», не зелені і не прозорі, вимагаючи менше обробки; і жоден споживач не скаржиться на те, що пляшки естетично недосконалий або нестандартний.

Вина продаються виключно в коробках із шести пляшок приблизно за 60 австралійських доларів. (не можна придбати окрему пляшку). Коробки також виготовлено з перероблених і придатних для переробки матеріалів. Наразі вина доступні лише в Австралії, але команда Crate очікує інтересу з боку ринків за кордоном.

Зараз доступні три вина Crate: McLaren Vale Shiraz 2021, Barossa Shiraz 2021, Coonawarra Cabernet 2021. 

Наскільки нам відомо, Crate є першим винним брендом, який містить всю необхідну інформацію на кришці, а не на етикетці. Час покаже, чи інші бренди слідуватимуть прикладу Crate і використовуватимуть таку саму технологію, чи регулятори алкоголю в інших країнах дозволять таке маркування. 

За матеріалами winespectator.com

X
Украина