Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

вживання червоного та білого вина

Попит на розе і білі вина більший, ніж на червоні

09.11.2022, Аналітика

Згідно з даними Wine-Searcher кількість пошукових запитів щодо білих вин зростає, тоді як пошуки червоних вин падають, хоча загалом вони більші.


Можливо, хоча скоро зима, люди, які шукають вино все ще думають про літо. Цього року ще не відбувся сезонний перехід від більш літніх білих і розе до більш важких червоних, що зігрівають взимку.

Аналіз глобальних пошукових запитів за жовтень показує, що біле вино збільшило свою частку пошуків на 11 відсотків порівняно з тим же періодом минулого року, пошуки ігристого також зросли на 11 відсотків, а пошуки рожевого вина зросли на 4 відсотки. Для порівняння, частка червоного вина впала на 3 відсотки. Наразі червоне вино становить 71 відсоток усіх пошукових запитів – порівняно з 73,4 відсотка минулого року – а біле – 15,9 відсотка, порівняно з 14,3 відсотка у жовтні 2021 року.

Найбільше програв у всьому цьому мерло – частка пошукових запитів у всьому світі впала на 43 відсотки, хоча останні кілька років вона зростала. Частка каберне совіньйон впала на 2 відсотки, тоді як піно нуар продовжує зростати в популярності зі збільшенням частки пошуку на 4 відсотки. Сіра і зінфандель  також спостерігали помірне зростання приблизно на 1 відсоток.

Серед білих лідером пошуку було шардоне, зі стрибком у глобальних показниках на 18 відсотків порівняно з жовтнем минулого року. Частка совиньон блан зросла на 5%, тоді як рислінгу впала на 2%.

Однак дані про середню ціну кліків показують дещо іншу картину. Це вимірює ціну вин, за якими користувачі Wine-Searcher переходять до торговця, вказуючи на намір купити. Це корисний інструмент для вимірювання рівня цін, який цікавить потенційних споживачів.

Це знову погана новина для мерло – середня глобальна ціна кліку впала на 77 відсотків порівняно з минулим роком. Навіть піно нуар, улюблений сорт критиків, спостерігав падіння ціни за кліки на 6 відсотків порівняно з минулим роком, хоча це може бути невеликим небажанням споживачів клацати на шалено дорогі вина Бургундії.

Інші червоні виявилися у кращій ситуації: середня ціна за клік каберне зросла на 5 відсотків порівняно з минулим роком, тоді як сіра та зінфандель подорожчали на 9 відсотків кожен.

Для білих це майже зворотна історія пошуку. Ціни на шардоне впали на 7 відсотків, тоді як на совіньйон блан подорожчали на 15 відсотків, а на рислінг – на 8 відсотків. Проте розе спіткав успіх – середня ціна кліку зросла на 23 відсотки; це багато людей, які торгують.

Перенесення уваги на США, найбільший у світі винний ринок, демонструє схожу картину. Загалом частка пошуку червоного вина впала на 2 відсотки, тоді як білого виросла на 8 відсотків, ігристого на 5 відсотків і рожевого на здорових 15 відсотків. Мерло знову став найбільшим програшем, частка пошуку впала на 24 відсотки, а каберне – на 5 відсотків. Єдиним великим червоним сортом, який зафіксував збільшення частки пошуку за місяць, був Зінфандель, який зріс на 2 відсотки.

Слідкуємо, як буде змінюватися попит з настанням зимових холодів.

За матеріалами www.wine-searcher.com

X
Украина