Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківWTA та ProWein 2025 досліджують споживчі тенденції та стійкість винного туризму.
Можемо стверджувати, що розуміння мінливого ландшафту споживчих уподобань і екологічних практик для винного туризму ніколи не було таким критичним як сьогодні. Свій внесок у розв’язання цих гострих питань спробує зробити Wine Travel Awards (WTA) у партнерстві з Drinks+ Media Group, під час переконливої сесії на ProWein 2025 під назвою «Представляємо споживача вина майбутнього».
Ця сесія з амбітною назвою запланована на 16 березня, у престижний день відкриття найбільшого у світі ярмарку вин і алкогольних напоїв у Дюссельдорфі, Німеччина. За участю двох провідних трендсеттерів світу винного туризму WTA обіцяє обнародувати передові знання про майбутню динаміку винного туризму та поведінку споживачів.
ProWein, відомий тим, що залучає світових лідерів галузі, пропонує ідеальне тло для цього дослідження. Сесія розгорнеться в бізнес-форумі в залі 16, місці, яке було ядром лідерства думок на ярмарку. Тут експерти галузі та поціновувачі вина зберуться, щоб обговорити актуальні теми, що формують глобальний винний ринок завтрашнього дня.
Молодий, але вже добре відомий комунікаційний проєкт WTA організував виняткову дискусію експертів – Теоретика і Практика. Теоретичну частину представлятиме професор, доктор Гергей Сольнокі (Gergely Szolnoki) з Університету Гайзенхайма. Практичні кейси, спостереження та аналітичні висновки ми чекаємо від пана Адріана Бріджа (Adrian Bridge), генерального директора компанії The Fladgate Partnership*, футуристичного Центру вина World of Wine (Porto) та керуючого директора The Porto Protocol. Вероніка Бусел, досвідчений експерт з винного маркетингу та керівник відділу Wine Travel Awards і Drinks Media, модеруватиме сесію, забезпечуючи цілеспрямований та насичений діалог.
Проф. д-р проф. Гергей Сольнокі (Prof. Dr. Prof. h.c. Gergely Szolnoki)
Професор д-р Сольнокі відкриє сесію, поділившись ідеями з серії комплексних досліджень, які він провів з командами провідних експертів. Ці дослідження зосереджені на мінливих демографічних показниках відвідувачів виноробні та глобальних споживачів вина, створюючи майбутній ландшафт винних переваг і стратегій залучення. Його доповідь підкреслить інноваційні методи, що впливають на ці мінливі демографічні показники, надаючи цінну інформацію, яка може бути застосована у всьому спектрі винного бізнесу, від великих підприємств до середніх і малих виноробень.
Адріан Брідж (Adrian Bridge), генеральний директор компанії The Fladgate Partnership, футуристичного Центру вина World of Wine (Porto) та керуючий директор The Porto Protocol
Після академічних висновків Адріан Брідж поділиться своїм особистим досвідом від керівництва The World of Wine, одного з найяскравіших глобальних проєктів винного туризму. Він досліджуватиме роль винного туризму як важливого економічного двигуна. Пан Брідж поділиться досвідом нових стратегій ціноутворення та фінансової стійкості. Підкреслюючи стратегічну перевагу близькості до міста, Адріан Брідж пояснить, як інтеграція міських центрів із виноградниками робить винний туризм більш доступним і привабливим для ширшої аудиторії. Далі він заглибиться в те, як винний туризм може доповнити традиційні моделі винного бізнесу.
Ми радимо усім зацікавленим відвідати цей захід, адже досвід Адріана Бріджа, власника глобальних виробництв вина і одночасно туристичних об’єктів, – унікальний: його ідеї підкріплені власними спостереженнями за тим, як винний туризм розвивається та взаємодіє з більш широкими бізнес-стратегіями на світовому ринку.
Особливістю цієї сесії буде інтерактивна дискусія між професором доктором Сольнокі та Адріаном Бріджем, модератором якої буде Вероніка Бусел. Ця частина програми поєднає представлені теоретичні та практичні аспекти, пропонуючи учасникам багатовимірний погляд на виклики та можливості сучасного винного туризму. Теми включатимуть інтеграцію винного туризму з місцевим і природним туризмом, використання сучасних технологій і впливову роль освітнього контенту в сприянні сталим практикам.
Завершиться сесія сегментом запитань і відповідей, який запропонує аудиторії поспілкуватися безпосередньо з учасниками дискусії, сприяючи глибшому розумінню та, можливо, ініціюючи колаборації.
Ця сесія на ProWein 2025, яку ведуть відомі експерти галузі, має вирішальне значення для тих, хто хоче зрозуміти майбутнє виноробної промисловості та вплинути на неї. Ознайомлюючи учасників з передовими дослідженнями споживачів і перевіреними бізнес-стратегіями, сесія має на меті надати професіоналам винного туризму знання та інструменти, необхідні для адаптації до глобального ринку, що швидко змінюється. І не завжди ці зміни позитивні. А значить, щоб вистояти, треба готуватися.
Учасники отримають корисну інформацію про залучення нових демографічних груп та інтеграцію стійких практик, забезпечуючи продовження процвітання виноробної промисловості відповідно до сучасних споживчих цінностей та економічних реалій.
_____________________
* Досьє D+
Fladgate Partnership – це холдингова компанія, що має бізнес у виробництві портвейнів, туризмі і дистрибуції. Флагманською компанією групи є Taylor’s Port, яка була заснована в 1692 році. У 2001 році до холдінгу увійшов Croft Port, заснований в 1588-му і який в 2018 році відсвяткував своє 430-річчя. А разом з брендом Fonseca Port холдинг Fladgate перетворився на провідного гравця у виробництві порвейнів різних категорій, які продаються в більш ніж 105 країнах.
Fladgate Partnership був піонером у сегменті портвейнів, а з певного часу став лідером і в туризмі. Створення The Yeatman Hotel, що відкрився в 2010 році, можливо, став каталізатором, який запустив туристичний бум у місті Порто. Fladgate також володіє Vintage House Hotel в Піньяо (Pinhão), в самому серці кращих виноградників Португалії. А сам готель розташований в двох кроках від виноградника в 500 га, якими володіє група.
У Португалії холдинг також має дистриб’юторські компанії, що постачають власну та партнерську продукцію готелям, ресторанам, роздрібним торговцям та споживачам.
А п’ять років тому в історичному районі Віла-Нова-де-Гайя (Vila Nova de Gaia) народився на сьогодні вже всесвітньовідомий туристичний Центр WOW. Цей масштабний комплекс було створено в результаті реконструкції старих винних складів портвейну і так було закладено початок культурному кварталу з 7 музеями, 12 ресторанами і барами, магазинами, винною школою і виставковою галереєю.
Останнім надбанням Fladgate стало приєднання IdealDrinks у вересні 2023 року, в результаті чого була утворена Fladgate Still & Sparkling Wines.
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
⇒ Кожен лайк сприймаємо як тост!
25.03.2025
24.03.2025
22.03.2025