Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківЗ 31 жовтня по 1 листопада 2025 у Всесвітньому конференц-центрі Jio на виставку ProWine Mumbai зберуться виробники, дистриб’ютори, імпортери, представники сфери гостинності та винні ентузіасти.
Попри складні умови на світових ринках, після пандемії витрати на алкоголь в Індії помітно зросли: у 2024 фінансовому році вони були майже на 16% вищими, ніж роком раніше.
«Індія готова стати одним із найдинамічніших винних ринків світу. Зростання доходів, розширення міжнародних контактів та поява нового покоління споживачів сприятимуть сталому попиту на якісні вина», – впевнений Раджив Нареш (Rajeev Naresh), директор проєктів ProWine India.
Нареш, який стоїть біля керма виставки в Індії, каже, що цьогорічна виставка піде на крок далі, ніж попередні: «Окрім вина та міцних напоїв, ми також представимо бренди безалкогольних напоїв, аксесуари та суміжні категорії, адже побудова зрілої культури алкогольних напоїв також означає вдосконалення всього способу життя навколо неї», – каже він.
За його словами, команда ретельно працювала над формуванням відвідувачів, щоб подія зібрала саме тих, хто має вагу в індустрії: серйозних B2B-покупців, осіб, що ухвалюють рішення, та поінформованих B2C-споживачів. Завдяки цьому ProWine Mumbai 2025 забезпечить більш змістовну взаємодію, ефективніший нетворкінг і вищу віддачу від інвестицій.
«Кожна така подія наближає Індію до світової культури вина та спиртних напоїв, надаючи новим брендам можливість проявити себе, розширюючи можливості споживачів через дегустації та майстер-класи, а також просуваючи галузь уперед», – наголошує директор проєктів ProWine Mumbai.
Окрім виставки, майстер-класів та конкурсів, ProWine Mumbai планує запустити платформу для пошуку партнерів. Вона дозволить відвідувачам заздалегідь планувати зустрічі та зробить участь у заході ще продуктивнішою для експонентів.
Географія учасників виставки продовжує розширюватися: цього року вперше будуть представлені національні павільйони Швейцарії, Молдови та Німеччини, а також нові експоненти з Ізраїлю та Австрії. Водночас ProWine Mumbai зберігає потужну присутність традиційних винних ринків – США, Великої Британії, Австралії, Японії, Франції, Італії, Чилі, Іспанії, Ірландії, Нової Зеландії та Португалії.
Цього року панельні дискусії обіцяють бути потужнішими, ніж будь-коли раніше, адже вони будуть спрямовані на обговорення реальних викликів та можливостей у галузі. «З однаковою увагою до вина та міцних напоїв, зосередженням на безалкогольному сегменті, освіті споживачів та інноваційних брендах, цьогорічне видання формується не просто як виставка, а як центр знань та культурний фестиваль для індустрії алкогольних напоїв», – зазначає Раджив Нареш.
Отже, які ж тенденції враховує цьогорічна ProWine Mumbai? «Головною тенденцією індійського ринку сьогодні є преміалізація. Споживачі дедалі частіше обирають продукцію високої якості, що поєднує автентичність, вишуканість та міжнародні стандарти. У сегменті преміуму лідирують віскі, джин та агавові напої, тоді як імпортні вина впевнено набирають популярності у великих містах, – зазначає Раджив Нареш. – Водночас зростає інтерес і до крафтових та інноваційних продуктів: фруктових вин, медових напоїв, джинів, саке».
Індійські виробники цього року привертають увагу, демонструючи не лише високу якість продукції, а й здатність конкурувати з міжнародними брендами, що свідчить про зростаючу зрілість ринку.
«Відвідувачі неодмінно відчують нове почуття гордості за нашу місцеву галузь», – впевнений Нареш. – Індія вже не просто наздоганяє світові тенденції, вона створює свої власні, поєднуючи традиції зі сміливими інноваціями». Це саме те, що обов’язково виділить цьогорічну ProWine Mumbai.
Приєднуйтесь до наших соцмереж
⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
⇒ Кожен лайк сприймаємо як тост!
Джерело: thedrinksbusiness.com
Фото: guns2gewurztraminer.com
26.09.2025
25.09.2025
25.09.2025
22.09.2025
22.09.2025