Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років8 жовтня переможці отримали нагороди та представили свої продукти, доробки та рішення провідним гравцям українського food ринку під час закритої Зустрічі лідерів food-ритейлу, що відбулася у Києві. Міжнародний інформаційний партнер Drinks+ & Wine Travel Awards.
VI міжнародний професійний дегустаційний конкурс Favorite Food & Drinks став визначальним. Одночасно з дегустаційним конкурсом вперше було проведено Food Industry Solutions – Премію дизайну та технічних рішень для харчової індустрії, ГоРеКа, ритейлу.
Учасниками суддівського комітету Food Industry Solutions стали одинадцять високопрофесійних та незалежних експертів. Серед них: Ольга Сєрова, керівниця відділу контролю якості Філія «МХП-Логістика» ПрАТ «МХП», Анна Цільніцька, тітестер, фахівчиня з продуктових інновацій, Carlsberg Ukraine, Вероніка Халайджі, к.т.н. директорка ІАЦ «Упаковка», Юлія Корань, керівниця відділу маркетингу, ТОВ Галіція Трейд та ін. Головою суддівського комітету виступила Лариса Сафонова, провідна інженерка НТВ ДП Укрметртестстандарт.
Номінантами галузевої Премії Food Industry Solutions стали 12 компаній, які представили 18 найменувань рішень, в тому числі дві інновації – прозорий паперовий пакет від компанії Paperbag і інноваційний екологічний підсилювач смаку Екофлейвор від виробника харчових інгредієнтів «Алма-Веко, Фуд».
Велику увагу було приділено сталості. Компанія «Юнівест Маркетинг» представила екологічний стакан з конгревним тисненням для холодних та гарячих напоїв. «Фуд Воркс» ТОВ презентували паковання для кави, з матеріалу, що переробляється та концепт «Кава і музика можуть розбудити тебе, навіть якщо ти не спиш».
Склад незалежної та неупередженої дегустаційної комісії Favorite Food&Drinks став рекордним: 25 представників провідних національних і регіональних торговельних мереж, формату «біля дому», ритейлу АЗК, маркетплейсів, асоціацій, виробничих компаній, наукових інститутів, взяли участь у «сліпих» дегустаціях продуктів. Серед них: NOVUS, Епіцентр К, НАССР Еко-Маркет, Auchan Україна, ROZETKA, KLO, Метро Кеш енд Кері Україна, КОЛО, GRADUS, Доярочка, Alma-Veko Food, VARUS, БРСМ- Нафта, Good-Market, UPG, Файно-Маркет, Carlsberg Ukraine та інші. Вперше дегустаторами Favorite Food&Drinks стали Костянтин Жук, QA Manager, «Метро Кеш енд Кері Україна», Ігор Брагін, Президент Асоціації шеф-кухарів України, Вікторія Рубан, керівниця відділу «Фреш», А-Ритейл, мережа «КОЛО», Юлія Бобошко, асистентка кафедри технології вина та сенсорного аналізу Одеського Національного Технологічному Університету, і міжнародна експертка, Катерина Затворніцкая, CEO ICS «Vistarcom» SRL мережі Velmart, Green Hills Market, Молдова та ін.
Номінантами дегустаційного конкурсу Favorite Food&Drinks стали 31 компанія, у тому числі 4 торговельні мережі, які подали ВТМ та продукцію власного виробництва, а також виробники, імпортери, фермери та крафтові виробники. На дегустації було надано 192 взірці. Компанії учасниці надали продукцію національного та власного виробництва, імпортовану, власні торговельні марки, крафтову та продукцію фермерських господарств. 95% поданих зразків – українського виробництва. 28 зразків – ВТМ, власного виробництва. 48 зразків – нові розробки. 6 зразків – інноваційні.
За результатами дегустаційного конкурсу 15 найменувань отримали Гран-При, золоті нагороди отримали 156 найменувань продуктів та напоїв, срібні – 20, бронзові – 1.
Засновниця та організаторка проєктів Олена Сініціна зазначає: «Слідуючи місії Favorite Food&Drinks сприяє покращенню культури свідомого споживання харчових продуктів задля підвищення якості життя та здорового способу життя, а також просуванню брендів України на світових food-ринках як країни-постачальниці смачних, інноваційних, нових, традиційних та якісних харчових продуктів. Дегустаційний конкурс проводиться вже в шосте. Впродовж проведенння попередніх конкурсів час від часу, поставали питання, які виходили за межі дегустацій, щодо маркування, паковання, технологій, тощо. Як досягнуто певного рівня якості? Як виглядає паковання? Як зберігається продукт? І ще багато таких «як». Все разом стало джерелом та поштовхом для народження Food Industry Solutions – Премії дизайну та технічних рішень для харчової індустрії, ГоРеКа, ритейлу».
Юлія Домбровська, керівник відділу якості «Ашан Україна», зазначила: «Рекомендую даний конкурс, Favorite Food & Drinks, для малих виробників, які хочуть і можуть масштабуватися, а також пропонувати клієнтам найкращу продукцію найкращої якості. Завдяки цій відзнаці вони отримають змогу бути визнаними і пишатися своїми досягненнями».
«Конкурс Favorite Food&Drinks дуже важливий сьогодні. По-перше, ми, як дегустаційна комісія, маємо нагоду прокачати свої навички, а виробники, мають нагоду представити свій продукт і скоротити свій шлях до полиць магазинів або до ресторанів. Мені подобається конкурс, тому що проводиться правильно, без домовленостей. Ми, як дегустатори, не знаємо, хто є виробники, чия продукція подається на дегустацію, тому маємо змогу об’єктивно оцінити зразок», – говорить Надія Підлісна, начальниця департаменту з якості мережі ЕКО МАРКЕТ.
Після церемонії нагородження відбулася неформальна зустріч дегустаторів та компаній учасників, під час якої учасники мали змогу відкрито презентувати дегустаторам, запрошеним гостям, ЗМІ переваги своєї продукції, познайомитись з ними, обговорити перспективи співпраці, тощо.
Мета Favorite Food&Drinks – виявлення професіоналами високоякісних продуктів харчування та безалкогольних напоїв за органолептичними характеристиками «наосліп».
Шукайте відзнаки Favorite Food&Drinks на етикетках та пакованнях продуктів.
Favorite Food & Drinks запрошує виробників з усіх регіонів України взяти участь і поставити поряд зі своїм брендом заслужений знак якості.
Favorite Food & Drinks 2024 завдячує нашим захисникам – Збройним силам України за те, що ми з вами маємо можливість вести свій бізнес. Кожен з українців робить свій внесок у підтримку захисників і цього року Favorite Food & Drinks зробив свій: 100 гривень за кожен з наданих учасниками дегустаційних зразків. 20 000 гривень перераховано у «Благодійний фонд «ГЕРМЕС», який опікується 12 штурмовою бригадою.
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
⇒ Кожен лайк сприймаємо як тост!