Від my Wine – to You
Маленьким проєктом довжиною у життя називає Едуард Городецький створення свого авторського вина. На наш погляд, надто скромна сентенція. Адже і проєкт за пару-трійку років став знаним і шириться (чи навіть – несеться). І сам Едуард Городецький за життя зробив немало, адже відомий далеко за межами України як людина, причетна, м’яко кажучи, до ренесансу славетної одеської марки коньяка «Шустов». В будь-якому разі, ТМ my Winе, створена Едуардом Городецьким, – то не лише про вино, але про життя, сім’ю, про унікальний концепт. D+ розпитав автора молодого українського бренду, що саме відрізняє його від інших.
По винному шляху
Мій концепт доволі простий – це реалізація мрії, якою я захворів підчас мандрівок винними дорогами світу та відвідування багатьох локальних, камерних – але таких душевних виноробень. Амб’янс, як-то кажуть французи, що панує в цьому світі невеличких, здебільшого сімейних шато, так мене зачарував, що я остаточно вирішив зробити цей подарунок і для себе, і для багатьох вайнловерів. Адже тоді в Україні нічого подібного ще не було. (У листопаді 2021 року виноробпридбав землю, де мріяв побудувати виноробню, але війна тоді завадила планам. – прим. ред.)
Коли я почав створювати вино, то, попри більш ніж 20-річний досвід у виробництві вина та коньяку, був не дуже досвідченим у багатьох деталях саме первинного виноробства. Тож вирішив рухатися від простих речей до більш складних. Спочатку були молоді вина, потім ми додали два брюти (до речі, один з них – рожевий – вже втретє поспіль виборов право представляти Україну у всесвітньому музеї вина La Cité du Vin в Бордо). А нещодавно ми перейшли до вищої ліги – і нарешті випустили витримані вина лінійки «Резерв», одне з яких – «Шардоне» – одразу здобуло 90 балів на конкурсі Decanter у Лондоні. Ще ми, так би мовити, граємося – експериментуємо з такими демократичними категоріями, як петнат, мажарі* тощо.
Вже можна сміливо сказати, що у нас виходять дуже вдалі рожеві вина, білі, ігристі, а також петнат. Що стосується червоних, то вони, судячи з оцінки експертів, виходять доволі смачними, питкими, але їм ще є куди зростати.
Та цей проєкт – моя мрія – отже вимагає перфекціонізму. Тому, зізнаюся, ми над ними хочемо ще попрацювати, щоб вивести на вищий рівень. Я навіть здогадуюсь, чому вийшла така «категорійна нерівність»: особисто я п’ю набагато більше білих, рожевих та ігристих вин, ніж червоних. Тож виходить що те, що більше п’ю, те краще і роблю! Ну, а на момент виходу журналу, сподіваюсь (схрестимо пальці!) вже вийде в світ серія коньяків високої гами під моїм новим брендом EGO.
Є контакт!
Я вважаю, що мій споживач – це людина, яка не просто любить якісне вино, але звертає увагу на те, хто саме його виробляє. Можна провести паралель з базаром, де в кожного з нас є своя улюблена жіночка, в якої ми купуємо бринзу, сир чи м’ясо… my Wine – це авторське вино, яке не тільки носить моє ім’я, а ще й відображає мій власний погляд на те, яким це вино має бути.
Кожного року на найважливіші винні події, там де є прямий контакт зі споживачами, я намагаюся привозити щось нове, смачне та цікаве. Намагаюся постійно підтримувати інтерес людей до своїх вин – розігрую рідкісні пляшки, сам розважаю гостей на стендах чи в барі – тобто створюю атмосферу спілкування, таке собі реаліті-шоу «Знайомство з виноробом через його вина». Цьому дуже допомагає наш my Winebar в Одесі, де я нерідко особисто наливаю вино гостям.
Бар з душею
Наш бар народився, як спроба вийти з глухого кута (зізнаюся, може й просто не з’їхати з глузду) та перенаправити туди енергію, яку я до цього витрачав на будівництво своєї виноробні, але через війну був змушений його пригальмувати. Це також, – як все, за що беруся, – дуже особистий проєкт, в якому багато любові, радості, іноді суму. Але найголовніше, що він живе, попри війну, і в такі важкі часи приносить радість шанувальникам класного вина та гарної музики.
Вважаю, нам вдалося закохати гостей у наших бар: адже тут вони потрапляють у розслаблену атмосферу, майже як вдома, але з суттєвим бонусом – безкінечним частуванням гарним вином. Він і навіть називається my Winebar – тобто ми наголошуємо, що Гість (підкреслюю, що це слово свідомо вживаю з великої літери) перебуває в своєму барі, що це і його територія. І кожен, сподіваюся, відчуває, як ми ділимося власною енергією.
Ми керуємо баром разом із другом, який спочатку просто любив гарно проводити там час, а потім долучився і разом у нас стало виходити краще. Також у нас працює неймовірний сомельє Діто, який до нестями закоханий у світ вина і вміє дуже цікаво про нього розповідати.
У нас, напевно, найкращий асортимент українських вин в Одесі, більшість з яких не знайти на полицях супермаркетів. Звісно, є певні хіти продажів, але точно, що в нашому барі не буває вин, за які було б соромно. Словом, тут все так, як я люблю. Адже my Wine – і винні лінійки, і бар, це не звичайний бренд, створений для себе та інших, а справжнє втілення давньої мрії та властивої для мене пристрасті до вина і життя.
Завітайте – поділюся!
_________________________
Досьє D+
*Мажарі – виноградний напій з молодого виноматеріала, відомий під різними назвами: мадчари, маджари, маджарка – в Грузии, мачар – у Вірменії, тулбурел – в Молдові, «гроздениця» або «резняк» чи «благо вино» – в Болгарії, бурчак – так називають в Західній Україні та Словакії, гейригер – в південній Австрії.
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
⇒ Кожен лайк сприймаємо як тост!
- Facebook: https://www.facebook.com/uadrinks
- Instagram: https://www.instagram.com/drinks.ua/
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/drinks-media-group
Маленьким проєктом довжиною у життя називає Едуард Городецький створення свого авторського вина. На наш погляд, надто скромна сентенція. Адже і проєкт за пару-трійку років став знаним і шириться (чи навіть – несеться). І сам Едуард Городецький за життя зробив немало, адже відомий далеко за межами України як людина, причетна, м’яко кажучи, до ренесансу славетної одеської […]