Текіла і бурбон – коктейльні зірки 2023 року
Джоел Гаррісон (Joel Harrison) — відомий автор, що пише про алкогольні напої, і консультант з алкогольних напоїв для Club Oenologique розподає про тенденції у світі коктейлів у 2023 році та передбачає сплеск винного туризму.
У 2022 році суттєво зросла кількість людей, які вирішили готувати коктейлі на своїй кухні, поряд із звичайним вибором вина та пива, і ця тенденція збережеться в 2023 році. Зазвичай тенденції у коктейлях і змішаних напоях обумовлюються пропозиціями барів та ресторанів, де професійні бармени та міксологи готують смачні напої, щоб здивувати своїх клієнтів. Але копчені коктейлі та домашня комбуча вимагають спеціального обладнання та набору професійних навичок і досвіду — це досить складно, щоб їх зміг відтворити непрофесіонал. Тепер все більше людей відкривають для себе радість класичних напоїв і основну увагу зосереджують на простих міксах.
Лідером тут є текіла. Колись цей напій мав жахливу репутацію. Вживання текіли тягнуло за собою шлейф похмілля та жалю… Наразі споживачі виявили, що якість цього складного, ароматного міцного алкоголю настільки зросла, що його майже не впізнати, порівнюючи з тим напоєм, який пили в студентські роки.
Зараз на основі текіли виготовляють безліч коктейлів. З високоякісною текілою коктейль Маргарита раптом стає напоєм, яким завжди мав бути: складним, фруктовим, але водночас землистим поєднанням, де солодке зустрічається з кислим. Однак зіркою в коктейльному кабінеті Tequila є Paloma. Це проста суміш грейпфрутової газованої води та текіли.
Окрім текіли, Джоел Гаррісон радить любителям коктейлів старий добрий американський бурбон. Класичні коктейлі з віскі, такі як Old Fashioned і Whisky Sour, є позачасовими іконами стилю. Оскільки людям подобається насолоджуватися цими класичними коктейлями вдома, інтерес до цього базового алкоголю знову починає зростати.
Охайний і акуратний бурбон — це напій, який демонструє справжню глибину характеру, граючи мелодії з базовими інгредієнтами кукурудзи, ячменю, пшениці та жита. Отже, якщо домашні бари 2021 року були наповнені джином, у 2023 році цю честь отримають пляшки бурбону.
І насамкінець Джоел Гаррісон оголошує 2023 рік роком винного туризму. Коли через коктейлі люди знову закохуються в міцні напої, виникне бажання подивитися, де виготовляють ці неймовірні продукти. Радість напоїв, будь то вино, пиво чи міцні напої, полягає в тому, що вони є листівками від людей, що їх виготовляють, з місцевих культур і ландшафтів. Автор закликає відвідати своїх улюблених пивоварів, виноробів чи дистиляторів, щоб відкрити історію, що стоїть за пляшкою, а також познайомитися з людьми, які роблять напій, що припав до душі. Подорожі до місць, де виготовляється улюблений напій, стануть трендом нового 2023 року, впевнений Джоел Гаррісон.
Якщо ви зацікавлені в тому, щоб ваша компанія, бренди та послуги були більш інтегрованими та помітними в конкурентному світі вина та винного туризму, а також щоб висвітлити свій бізнес та привабити туристів, будь ласка, приєднуйтеся до Wine Travel Awards 2022-2023.
За матеріалами cluboenologique.com
Джоел Гаррісон (Joel Harrison) — відомий автор, що пише про алкогольні напої, і консультант з алкогольних напоїв для Club Oenologique розподає про тенденції у світі коктейлів у 2023 році та передбачає сплеск винного туризму. У 2022 році суттєво зросла кількість людей, які вирішили готувати коктейлі на своїй кухні, поряд із звичайним вибором вина та пива, […]