Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківПопулярність мексиканського алкогольного напою продовжує зростати.
Це був вирішальний рік для текіли, у 2022 році експорт мексиканського алкогольного напою підскочив до рекордного рівня. У період із січня по жовтень минулого року експорт становив 3,6 мільярда доларів. Згідно з економічними даними Міністерства економіки Мексики та Консультаційної групи із сільськогосподарських ринків (GCMA), це на 34,1% більше, ніж за той же період 2021. У 2012 році експорт становив лише 849 мільйонів доларів.
Пиво залишається основним експортним товаром Мексики – його продажі склали 5 мільярдів доларів у період із січня по жовтень 2022 року, але експорт пінного збільшився лише на 8,9% у річному обчисленні.
Згідно зі статтею в Mexico News Daily, яка була опублікована у грудні 2022 року, провідний міжнародний бренд алкогольних напоїв Diageo підтвердив, що текіла є однією з категорій алкогольних напоїв, експорт якої швидко зростає.
Найважливішим фактором зростання є преміальний сегмент, споживачі все частіше вибирають якісніші бренди. Останніми роками на ринку з’явилося кілька преміальних варіантів, декілька видів текіл стали лідерами серед знаменитостей і володарями золотих медалей. Diageo прогнозує, що індустрія спиртних напоїв преміум-класу отримає «600 мільйонів нових клієнтів до 2023 року» завдяки збільшенню доходів середнього і вищого классу.
Текілу обирають і любителі вечірок. Згідно з грудневим звітом CGA від NielsonIQ, нічні клуби та бари Лос-Анджелеса зафіксували збільшення обсягу споживання цього напою у 2022 році на 127% порівняно з попереднім роком.
Джерело: thedrinksbusiness.com
Фото: americanexpress.com