Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківУ 2022 році сомельє та менеджери ресторанів мають намір проявляти творчий підхід у веденні бізнесу.
Поступово сфера гостинності приходить у норму після локдаунів, люди знову їдять поза домом, але багато ресторанів все ще відчувають нестачу відвідувачів та готові креативити. Отже!
• Послуга Wine-to-Go стає дедалі популярнішою. Згідно з аналітичними даними за час пандемії 30-40% доходів ресторанів надходило від продажу вина, це стало важливим джерелом прибутку. Вина у бляшанках стали зручним варіантом для ресторанів, таку тару можна використовувати разом із меню на винос.
У США сегмент вин у бляшанках різко виріс: за даними міжнародної маркетингової компанії Nielsen, яка представлена у понад 100 країнах світу, зараз у Сполучених Штатах доступно 386 варіантів такого продукту. Він залишається ідеальним вибором для замовлень to go, а завдяки міленіалам обсяг продажів буде тільки збільшуватися.
• Оптимальна вартість вина. Збиратися за столом у ресторані з друзями та сім’єю в минулі роки було нормальною практикою і навіть традицією, але відтепер відвідувачі та ресторани по-новому дивляться один на одного. Відвідувачі стають більш свідомими щодо витрат і будуть шукати вигідні пропозиції, доступні та якісні вина.
Під час пандемії став помітним різкий контраст між роздрібними та ресторанними цінами на вино, і це змусило відвідувачів засумніватися в доцільності ціни, яку вони платять за вино в ресторані. Оптимізація винної карти та ретельне поєднання з меню означатиме переосмислення того, які вина пропонувати відвідувачу.
• Невеликі винні карти. Деякі ресторани світу з великими винними льохами під час пандемії розпродали значну кількість обладнання задля того, щоб сплатити оренду та зарплатню співробітникам. Створення величезних винних карт забирає час та гроші. В 2022 році спостерігатиметься тенденція на невеликі винні карти. Такі карти дозволяють персоналу надавати відвідувачам більш широку інформацію про вина та виноробні.
• Кращі для здоров’я. Категорія вин Better for You, як, наприклад, вина з низьким вмістом калорій, точно не зникнуть з винних карт. Пандемія змусила ретельно ставитися до власного здоров’я та самопочуття, і, зокрема, покоління Z і Millenials цьому явний приклад – їм важливо, що вони споживають і що п’ють. Прогнозується, що продажі слабоалкогольного вина продовжать зростати. Очікується, що тенденція до виробництва органічних, біодинамічних та екологічно чистих вин також посилиться.
• Акцент на локальних винах. COVID вплинув на виробництво та канали дистрибуції вина: ресторани, які працюють у виноробних регіонах або поблизу них, будуть активно продавати місцеві напої. Через збільшення податків та витрат на імпорт, з якими стикаються багато виробників вина, у ресторанів з’являється можливість представити місцеві вина відвідувачам. Розвиток внутрішнього винного туризму, бажання споживачів підтримати місцеві виноробні – це тенденції, які й надалі будуть домінувати.
За матеріалами sommelierschoiceawards.com підготувала О. Піневич-Тодорюк
Фото: sommelierschoiceawards.com
13.12.2024
05.07.2024
26.04.2024