Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Міксологія та магія сенсів: BAROMETER calling!

Тема BAROMETER International Bar Show 2024 – HUMANS. У відповідь на незворотні зміни, у 2024 році BAROMETER створить простір для об’єднання ком’юніті навколо нових ідей та цінностей. Drinks+ є міжнародним інформаційним партнером BAROMETER International Bar Show 2024.


Два роки викликів та трансформацій, рефлексій та переосмислення BAROMETER в індустрії та індустрії в BAROMETER, щоб нарешті дійти до точки, в якій буде органічно сказати: «Культовий BAROMETER чекає на вас!»

Нова відповідальність, нові сенси, нові грані – традиційно останні вихідні вересня (28-29.09) у КВЦ «Парковий» будуть присвячені дослідженню коктейльної культури та мистецтва міксології професіоналами та ентузіастами барної індустрії.

«Ми зберемося разом не лише для того, щоб обговорити останні тенденції барної індустрії та відкрити для себе нові смаки та технології, а й щоб розповісти історію нашого зросту та еволюції – еволюції у людей більш свідомих, відповідальних та ціннісних. Людей, які своїм розвитком та діями прагнуть створити краще суспільство. Людей, які будують бізнес нової, свідомої генерації», – кажуть організатори заходу.

BAROMETER

З чого складатиметься всесвіт BRMTR 2024:

  • BARS ZONE (тематична bar-show зона, де будуть представлені топові бари);
  • 3 PROFESSIONAL TASTING ROOMS (дегустаційні зали, де відвідувачі можуть продегустувати нові та класичні лінійки вишуканого алкоголю. Тривалість – 50 хв. Цього року збільшується кількість залів для професійних дегустацій, щоб ще більше гостей мали можливість продегустувати бажані продукти);
  • MAIN STAGE & LECTURE HALLS (main stage & лекційні зали з виступами та панельними дискусіями від експертів індустрії, бренд-амбасадорів та іноземних спікерів);
  • WORKSHOPS (воркшопи та майстер-класи від партнерів BRMTR для професіоналів індустрії та аматорів, спрямовані на вдосконалення практичних навичок);
  • FOOD & LOUNGE ZONE (традиційне місце відпочинку з широким вибором страв різних кухонь світу від найкращих ресторанів столиці, яке доповнюватиме дивовижний вид на Київ та Дніпро з відкритої тераси КВЦ «Парковий»);
  • EXHIBITION ZONE (зона партнерів, де зібрано усе необхідне для професійного та домашнього бару: обладнання, посуд, аксесуари, література на барну тематику і не тільки)

BAROMETER

Важливо зазначити, що організатори BAROMETER, а саме експерти подій гостинності – компанія Hoteliero, зробили невід’ємною частиною своїх подій благодійну допомогу та підтримку тих, завдяки кому є змога проводити наші заходи. Hoteliero підтримує Superhumans Center – частину прибутку від продажу квитків на BRMTR, а також 100%  прибутку від всіх інтерактивів BRMTR передаються на підтримку Superhumans Center. Тож, відвідуючи BRMTR та інші події Hoteliero, ви допомагаєте пацієнтам Центру. Саме у цій синергії розвивається індустрія гостинності та робляться маленькі добрі справи для підтримки великих людей нашої країни.

“75 500 відвідувачів, 54 200 коктейлів, 400 лекцій та дегустацій – це BAROMETER від початку його існування. З 2016 року ми творимо історію барної індустрії разом з вами. Разом з кожним із вас ми розширюємо межі всесвіту барної культури, вчимося, надихаємося і будуємо бізнеси нової генерації. Через пандемію та виклики повномасштабного вторгнення ми тримали дистанцію, але завжди були поруч і спостерігали за здобутками та розвитком нашого ком’юніті. Настав час зустрітися та особисто сказати, як ми пишаємося кожним з вас. Кожним із нас! Тож побачимося на BAROMETER, найкращі люди!”, – зазначає команда BAROMETER.

Cайт: https://barometer.show/
Facebook: https://www.facebook.com/barometerbarshow
Instagram: https://www.instagram.com/barometer_show/
Youtube: https://www.youtube.com/@barometerinternationalbars3393


⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

Тема BAROMETER International Bar Show 2024 – HUMANS. У відповідь на незворотні зміни, у 2024 році BAROMETER створить простір для об’єднання ком’юніті навколо нових ідей та цінностей. Drinks+ є міжнародним інформаційним партнером BAROMETER International Bar Show 2024. Два роки викликів та трансформацій, рефлексій та переосмислення BAROMETER в індустрії та індустрії в BAROMETER, щоб нарешті дійти […]

Dmytro Shovkoplias рекомендує: «Живи! Пий! Донать!»

Відомий український бартендер – Дмитро Шовкопляс, який став номінантом міжнародної премії Wine Travel Awards 2023–2024 на звання «Амбасадор року», сьогодні живе з родиною в США і піднімає новий проєкт – ну дуже потенційний бар Medium Cool в Майямі. Отже, якщо вас занесе через океан, не пропустіть зустріч із Дмитром, який продовжує нести знання про улюблену Україну в світі і підтримує нашу країну усіма доступними засобами.


А якщо при цьому з’ясується, що ви цінуєте атмосферні бари з живим джазом, вечірніми ді-джеями та шикарною атмосферою 1970-х років, маєте пристрасть до ремесла бармена або просто шукаєте нових і захоплюючих вражень у культурі напоїв, то Medium Cool коктейль-бар на Саут-Біч, Майямі стане для вас реальною оазою на чужині.

Дмитро Шовкопляс

Зауважимо, Дмитро Шовкопляс – не просто бармен, він, незважаючи на досить незначний вік, – легенда у світі коктейлів.

Відомий своїми неймовірними талантами та скілами, він є одним із найпопулярніших барменів України. Досвід та інновації Дмитра в українській міксології справді вражають. Його коктейль Kyiv Sour, створений у 2019 році, отримав міжнародне визнання та нещодавно був представлений у  виданні  «Signature Cocktails» видавництва Phaidon, де представлено усього 200 виняткових коктейлів – уявіть, з усього космосу світових міксів за останні кілька століть.

Дмитро Шовкопляс

Перед тим, як приєднатися до Medium Cool, Дмитро працював керуючим партнером Parovoz SpeakEasy, всесвітньо відомого бару у Києві, який регулярно фігурував у престижному рейтингу Top 500 Bars і був першим українським баром, який потрапив до путівника 50 Best Discovery. Внесок Дмитра у світ коктейлів, і зокрема українського барменського руху, не можна переоцінити.

У 2022 році він був названий одним із 100 найвпливовіших діячів у світі барів за версією Drinks International.

Ну, а його новий проєкт Medium Cool, де Дмитро зараз демонструє свої таланти, нещодавно потрапив до 4 фіналістів 2024 року на конкурсі Tales of the Cocktail’s Best New U.S. Cocktail Bar. Щоб отримати справді винятковий досвід коктейлю та побачити провідний талант у дії, відвідайте Medium Cool і насолодіться роботами Дмитра.

Це чудовий спосіб поринути у світ виняткових коктейлів і відзначити майстерність, що стоїть за ними. Бажаємо вам відкриття чогось нового та незвичайного! Ну, і не забувайте підтримувати збори на ЗСУ, які регулярно відкриває в своїх соцмережах Дмитро Шовкопляс – справжній амбасадор України!


⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

Відомий український бартендер – Дмитро Шовкопляс, який став номінантом міжнародної премії Wine Travel Awards 2023–2024 на звання «Амбасадор року», сьогодні живе з родиною в США і піднімає новий проєкт – ну дуже потенційний бар Medium Cool в Майямі. Отже, якщо вас занесе через океан, не пропустіть зустріч із Дмитром, який продовжує нести знання про улюблену […]

RUTA balm – локальні напої це смачно!

Прохолода у спеку – номінант Wine Travel Awards 2023-2024 представив новий літній коктейль – RUTA TONIC.


Деякий час тому ТМ RUTA спільно з OTB Studio організували всеукраїнський конкурс коктейлів з використанням бальзаму RUTA – Ruta Cocktail Challenge 2024. З неймовірною креативністю учасники демонстрували, що локальні напої – це смачно, круто та модно.

RUTA

І ось наразі RUTA balm пропонує літо у келиху, коктейль, який обіцяє стати фаворитом усіх, хто віддає перевагу натуральному продукту та простоті виконання. Літні коктейлі повинні бути легкими та соковитими, саме таким є RUTA TONIC.

Для його приготування знадобиться крафтовий бальзам RUTA 45 мл, сухій тонік 120 мл і часточка лимона. Все дуже просто! Це найкращій літній коктейль.

Прохолода у спеку – номінант Wine Travel Awards 2023-2024 представив новий літній коктейль – RUTA TONIC. Деякий час тому ТМ RUTA спільно з OTB Studio організували всеукраїнський конкурс коктейлів з використанням бальзаму RUTA – Ruta Cocktail Challenge 2024. З неймовірною креативністю учасники демонстрували, що локальні напої – це смачно, круто та модно. І ось наразі […]

Cent Aura. Оновлення культового львівського закладу

Відомий український ресторатор – Вардкес Арзуманян, власник та генеральний директор мережі ресторанів Restaron (Львів), розповів про оновлення культового львівського закладу. «Кентавр» стає Cent Aura.


Про зміни у закладі, ресторатор повідомив на своїй сторінці в соцмережі. Все почалось півтора роки тому. Саме тоді дизайнер, якого залучили до реконструкції, отримав завдання: максимально зберегти заклад, якому 200 років. «Він настільки самодостатній, що ми дуже обережні в своїх фантазіях», – каже пан Арзуманян.

Що саме там буде – ми дізнаємось зовсім скоро, відкриття планується на початок липня. Але відомо, що у закладі було знайдено меню 1939 року і наразі власник ресторану має намір повернути страви тих часів: «Якщо про цю їжу так багато говорили і говорять, ми маємо її повернути. Але повернути у кращому вигляді. Містом ходять багато різних чуток. Хтось розказав мені, що я збираюсь там відкривати греко-японський ресторан. Дурниці це все, не вірте. Якщо тільки ви не хочете суші з соусом дзадзикі», – посміхається пан Арзуманян.

Cent Aura

В закладі було знайдено фреску Володимира Патика, на якої зображені працівники колишнього «Кентавра», серед них є відомий бармен, який «винайшов кольоровий коктейль». Тож, можемо припустити, що і за барною стійкою на нас чекають сюрпризи.

До роботи над оновленням закладу ресторатор залучив найкращих шефів України. Хто вони? Про це ми теж дізнаємось згодом. «Тут їли з 1848 року і судячи з відгуків, які до нас дійшли, було завжди смачно. Готуємось здивувати вас тим, як можна зберегти і примножити», – інтригує Вардкес Зіноверович.

Отже – зберегти і примножити, саме це є головною концепцією реконструкції ресторану. Єдине, що змінили кардинально… стать давньогрецької міфологічної істоти. Наразі Кентавр (Centaur) стає Кентаврою 🙂 Точніше – Cent Aura, трохи гри слів від креативного ресторатора. Щось на кшталт як у випадку з іншим рестораном мережі Restaron – «Пара Джанов і Портвейн».

З міфології нам відомо, що Кентаври супроводжували бога вина Діоніса, сподіваємось, що «Кентавра» теж стане доброю супутницею бога вина і ми продегустуємо в оновленому закладі багато гарних вин у пейрингу ну з дууууже смачними стравами.

Фото: instagram.com/arz.vado

Відомий український ресторатор – Вардкес Арзуманян, власник та генеральний директор мережі ресторанів Restaron (Львів), розповів про оновлення культового львівського закладу. «Кентавр» стає Cent Aura. Про зміни у закладі, ресторатор повідомив на своїй сторінці в соцмережі. Все почалось півтора роки тому. Саме тоді дизайнер, якого залучили до реконструкції, отримав завдання: максимально зберегти заклад, якому 200 років. […]

Віддай телефон Al Condominio, отримаєш вино

Ресторан, що нещодавно відкрився у Вероні, пропонує безкоштовну пляшку вина відвідувачам, які погодилися віддати свої телефони на час трапези.


Ресторан Al Condominio, що недавно відкрився у Вероні, пропонує «пляшку гарного вина» відвідувачам, які тимчасово розлучаються зі своїми мобільними телефонами, щоб «присвятити себе задоволенню від смачних страв та компанії». Такий обмін власники ресторану назвали «цифровий детокс».

«Звільнитись від технологій – це розкіш… розкіш, тому що сьогодні справжня цінність – це час, особливо якщо він проведений у компанії друзів чи коханих з келихом гарного вина, – сказав співзасновник Al Condominio, Анджело Лелла (Angelo Lella). – Наша концепція виявилася популярною серед відвідувачів, до нас стали приїжджати з інших міст Італії».

Телефон замикається у ящику на вході до ресторану, в обмін на ключ відвідувач отримує пляшку вина. Гості також можуть написати відгук про страву та залишити її в ящику, забираючи телефон. Тим, хто залишить найкращий відгук –  під час наступного візиту буде запропоновано обід.

Джерело: decanter.com, theguardian.com
Фото: commongrape.com

Ресторан, що нещодавно відкрився у Вероні, пропонує безкоштовну пляшку вина відвідувачам, які погодилися віддати свої телефони на час трапези. Ресторан Al Condominio, що недавно відкрився у Вероні, пропонує «пляшку гарного вина» відвідувачам, які тимчасово розлучаються зі своїми мобільними телефонами, щоб «присвятити себе задоволенню від смачних страв та компанії». Такий обмін власники ресторану назвали «цифровий детокс». […]

Ціна на Guinness зросте

Міжнародний гігант Diageo вкотре підняв ціни на свою пивну продукцію.


Вже цього місяця ціни на деякі з найпопулярніших сортів пива у Великій Британії зростуть. Компанія Diageo оголосила про підвищення вартості своєї продукції на 6 центів. Підвищення набуде чинності з 15 квітня та поширюватиметься на розливне пиво Guinness, Carlsberg, Rockshore та Hop House 13.

Diageo, яка є найбільшим у світі виробником спиртних напоїв, вже втретє піднімає вартість своєї пивної продукції у Великій Британії за останні 14 місяців. У лютому 2023 року ціни були підвищені на 12 центів, а у липні – ще на чотири. Федерація виноторгівців Ірландії (VFI) назвала цей крок «критичним ударом по галузі, що знаходиться на грані».

В свою чергу представники Diageo пояснюють свої дії зростанням виробничих витрат. «Ми продовжуємо стикатися зі зростанням витрат на сировину у всіх наших бізнес-операціях в Ірландії. Щоб компенсувати це, ми пояснюємо нашим клієнтам, що ціни на весь асортимент нашої продукції буде підвищено».

Власники пабів, які раніше не підвищували ціни, кажуть, що на жаль, у цій ситуації вони будуть вимушені збільшити ціни на пиво у своїх закладах.

Джерело: gr.euronews.com, iradio.ie, sundayworld.com, thejournal.ie
Фото: extra.ie

Міжнародний гігант Diageo вкотре підняв ціни на свою пивну продукцію. Вже цього місяця ціни на деякі з найпопулярніших сортів пива у Великій Британії зростуть. Компанія Diageo оголосила про підвищення вартості своєї продукції на 6 центів. Підвищення набуде чинності з 15 квітня та поширюватиметься на розливне пиво Guinness, Carlsberg, Rockshore та Hop House 13. Diageo, яка […]

Ром від рокерів

Музиканти The Rolling Stones випустили Crossfire Hurricane – ром із нотками тропічних фруктів.


The Rolling Stones не вперше співпрацює із відомими алкогольними брендами. У 2012 році, на честь 50-річчя англійського рок-гурту, Suntory випустила рідкісний купаж японського віскі – 50-річний Yamazaki, який зараз коштує десятки тисяч доларів.

Через деякий час з’явилась 250 Aniversario The Rolling Stones Special Edition – текіла у футлярі у формі футляра для гітари, яку компанія Jose Cuervo випустила обмеженим тиражем.  Реліз увійшов до колекції Rolling Stones Tour Pick. За легендою, у 1972 році у ресторані Trident (Сан-Франциско) відбулася вечірка на честь початку Північноамериканського туру The Rolling Stones. Саме тоді лідер гурту – Мік Джаггер вперше спробував коктейль Tequila Sunrise, напій настільки сподобався музиканту, що і він, і інші учасники гурту замовляли під час турне лише Tequila Sunrise. На згадку про це й було створено цю пляшку у незвичайному футлярі.

The Rolling Stones

Також була співпраця з Crystal Head та винокурнею Thames Distillery. І ось наразі учасники гурту випустили Crossfire Hurricane. Купаж золотого рому складається з виноматеріалів, виготовлених на Ямайці, Барбадосі та Домініканській Республіці. В ароматі тропічні фрукти та карамелізований банан. Ром витримувався п’ять років у бочках із французького дуба.

The Rolling Stones

Crossfire Hurricane був створений у співпраці з Джоном Фінчером (John Fincher), колишнім учасником шоу Survivor: Samoa, який зайнявся алкогольним бізнесом після роботи в військово-промислової компанії Northrop Grumman та броварні Anheuser-Busch.

Зараз Джон Фінчер є партнером Socio Ventures, яка спеціалізується на створенні спиртних напоїв преміум-класу із залученням знаменитостей.

«Це абсолютний привілей створювати продукт разом із видатними людьми нашого часу», – каже Фінчер.

До 31 грудня Crossfire Hurricane можна придбати на сайті crossfirehurricane.com, з початку наступного року ром буде продаватися у алкогольних бутиках та відділах спиртних напоїв супермаркетів.

З початку російської агресії Мік Джаггер підтримав Україну, про що написав нас своїй сторінці в соціальній мережі. У своєму допису музикант розмістив посилання на Global Citizen – сайт гуманітарної та правозахисної організації, наголосивши, що за допомогою цього електронного ресурсу можна надати допомогу Україні. Також музиканти виступали на кількох концертах на підтримку України. Під час концертів Мік Джаггер був із синьо-жовтою стрічкою на руці.

Джерело foodandwine.com
Фото: foodandwine.com, chilledmagazine.com, stonesnews.com

Музиканти The Rolling Stones випустили Crossfire Hurricane – ром із нотками тропічних фруктів. The Rolling Stones не вперше співпрацює із відомими алкогольними брендами. У 2012 році, на честь 50-річчя англійського рок-гурту, Suntory випустила рідкісний купаж японського віскі – 50-річний Yamazaki, який зараз коштує десятки тисяч доларів. Через деякий час з’явилась 250 Aniversario The Rolling Stones […]

Red Bull Curuba Elderflower – свято літа

Новий напій наповнений нотами маракуї та персика, в ароматі свіжі квіти бузини. «Все це створює пікантний вибух літніх ароматів», – коментують виробники.


Австрійська компанія Red Bull GmbH, яка відома виробництвом енергетичних напоїв, представила шанувальникам новинку – Red Bull Curuba Elderflower.

«Яскрава банка салатового кольору, що побачила світ 11 березня 2024 року, стане ідеальним літнім аксесуаром; подарунком шукачам гострих відчуттів та любителям пригод, які хочуть урізноманітнити своє насичене літо та забезпечити енергією усі свої літні заходи», – так говорять про свій новий продукт виробники «червоного бика».

Red Bull Curuba Elderflower рекомендують міксувати з полуничним лікером і улюбленим бітером та подавати із льодом.

Джерело: vergemagazine.co.uk
Фото: vergemagazine.co.uk

Новий напій наповнений нотами маракуї та персика, в ароматі свіжі квіти бузини. «Все це створює пікантний вибух літніх ароматів», – коментують виробники. Австрійська компанія Red Bull GmbH, яка відома виробництвом енергетичних напоїв, представила шанувальникам новинку – Red Bull Curuba Elderflower. «Яскрава банка салатового кольору, що побачила світ 11 березня 2024 року, стане ідеальним літнім аксесуаром; […]

Кафе на честь загиблого героя

У Харкові відкрито кафе «Паломник». Саме таким був позивний 26-річного Андрія Авілова, професійного бармена, який з першого дня війни став на захист нашої країни.


Адвокат Олена Авілова, мати Андрія Авілова, професійного бармена, який загинув 7 вересня 2022 року під час звільнення міста Балаклія – здійснила давню мрію сина і відкрила кав’ярню, назвою якої став його позивний – «Паломник».

На захист держави Андрій став 26 лютого 2022 року, був водієм, потім – штурмовиком-кулеметником. Однак свій перший військовий досвід хлопець отримав ще у 2014 році…

Юриста за освітою, Андрія більш приваблювала кар’єра бармена, він працював у кав’ярнях та ресторанах Харкова і мріяв про власний заклад.

Стіни кав’ярні «Паломник» увішані світлинами наших захисників, на одній стіні – кольорові, це військовослужбовці, які продовжують боронити Україну, на іншій – чорно-білі портрети… Сюди приходять випити кави або чаю, подивитися в очі парням на світлинах, помовчати та подумки подякувати за те, що ми можемо пити цю каву або чай, бачити небо і мріяти про щось заповітне, що обов’язково здійснимо після нашої Перемоги.

Вічна пам’ять загиблим, честь і слава живим героям!

Кафе «Паломник» знаходиться за адресою: м. Харків, пр. Науки, 19

Фото: https://www.facebook.com/profile.php?id=100091978050246

У Харкові відкрито кафе «Паломник». Саме таким був позивний 26-річного Андрія Авілова, професійного бармена, який з першого дня війни став на захист нашої країни. Адвокат Олена Авілова, мати Андрія Авілова, професійного бармена, який загинув 7 вересня 2022 року під час звільнення міста Балаклія – здійснила давню мрію сина і відкрила кав’ярню, назвою якої став його […]

ТМ «Файна Гуральня» – історія пристрасті

Все почалося майже 10 років тому, коли Віктор Бабій – інженер-механік в минулому – почав проводити експерименти з домашнім самогонним апаратом…


Початком виробництва ТМ «Файна Гуральня» вважається 2019 рік, саме тоді, після кількох років випробувань та вдосконалення формули своїх дистилятів, Віктор Бабій відчув, що нарешті готовий відкрити невеличку родинну дистилярню.

ТМ «Файна Гуральня»

Наразі виробництво оснащене професійним обладнанням і гості можуть продегустувати спектр якісних зразків, обравши для себе найкращі. ТМ «Файна Гуральня» пропонує унікальну колекцію джинів виготовлених на основі кришталево чистої води з моршинських джерел. Дотримуючись класичної технології, основу джинів складає пшеничний спирт класу люкс, македонський ялівець з Альп та власноруч зібрані та засушені трави з Карпатських гір.

Загалом у ТМ «Файна Гуральня» налічується шість фруктових дистилятів, п’ять видів джину та готується до випуску два види віскі (солодовий та бурбон).

ТМ «Файна Гуральня»

У 2020 році на всеукраїнському конкурсі Independent Craft, Carpathian Gin отримав своє перше «Золото». Потім, у 2021 році, цей джин нагородили «Золотом» на конкурсі Ukrainian Craft Spirits, у тому ж 2021 році на конкурсі Gin Tasting Competition Crown Перегону «Золотом» було відзначено всю лінійку джинів «Гуральні».

Гурмани високо оцінюють London Lottos Blue Gin. Напій виготовлено за ексклюзивною рецептурою пана Віктора. Для створення букету аромату використано одинадцять трав. Родзинкою джину є використання китайського чаю Анчан, який виготовляють з висушених бутонів квітів трав’янистої ліани Clitoria ternatea. У настою з пелюстків Анчан багато лікувальних властивостей, він корисний для зору, допомагає при діабеті, ефективний для зниження холестерину, має омолоджувальний ефект. Настій цієї рослини – яскраво синій, саме тому London Lottos Blue Gin має унікальний ніжно волошковий відтінок.

ТМ «Файна Гуральня»

Наступним, не менш визнаним споживачами фаворитом, вважається яблуневе бренді з дотриманням всіх стадій класичної технології кальвадосу. Дистилят виготовлено з чистого яблуневого соку прямого віджиму, для витримки використовуються 350-літрові дубові діжки з під бренді. Мінімальний термін настоювання у діжках 2 роки.

На сьогодні «Файна Гуральня» налічує мабуть найбільшу колекцію дубових діжок різного призначення. Кілька сотень було куплено в одному з історичних Grand Cru Бордо – Château Beychevelle, решта придбано у компанії «Шустов», це діжки з під бренді.

ТМ «Файна Гуральня»

Вже можна сміливо казати, що зовсім скоро колекцію Віктора Бабія та його «Файної Гуральні» будуть смакувати не тільки вітчизняні поціновувачі крафтових напоїв але й європейські шанувальники чогось унікального. Напоями «Гуральні» вже цікавляться європейські імпортери, а саме з Польщі та Франції, з французами навіть вкладено угоду про співпрацю.

Можливо дехто скаже, що для виробництва гарного напою потрібні якісні продукти та сучасні технології – так воно і є, але складно не погодиться, що для досягнення бездоганного результату важливі захоплення, пристрасть, відданість улюбленої справі та невтомна праця. Все це разом поступово перетворює мрію на файну реальність, а перші пробні кроки – на справу життя.

Але попереду ще багато етапів для росту та вдосконалення, саме так вважає пан Віктор.

Все почалося майже 10 років тому, коли Віктор Бабій – інженер-механік в минулому – почав проводити експерименти з домашнім самогонним апаратом… Початком виробництва ТМ «Файна Гуральня» вважається 2019 рік, саме тоді, після кількох років випробувань та вдосконалення формули своїх дистилятів, Віктор Бабій відчув, що нарешті готовий відкрити невеличку родинну дистилярню. Наразі виробництво оснащене професійним обладнанням […]

X
Украина