Все почалося майже 10 років тому, коли Віктор Бабій – інженер-механік в минулому – почав проводити експерименти з домашнім самогонним апаратом…
Початком виробництва ТМ «Файна Гуральня» вважається 2019 рік, саме тоді, після кількох років випробувань та вдосконалення формули своїх дистилятів, Віктор Бабій відчув, що нарешті готовий відкрити невеличку родинну дистилярню.
Наразі виробництво оснащене професійним обладнанням і гості можуть продегустувати спектр якісних зразків, обравши для себе найкращі. ТМ «Файна Гуральня» пропонує унікальну колекцію джинів виготовлених на основі кришталево чистої води з моршинських джерел. Дотримуючись класичної технології, основу джинів складає пшеничний спирт класу люкс, македонський ялівець з Альп та власноруч зібрані та засушені трави з Карпатських гір.
Загалом у ТМ «Файна Гуральня» налічується шість фруктових дистилятів, п’ять видів джину та готується до випуску два вида бренді (пшеничне та кукурудзяне).
У 2020 році на всеукраїнському конкурсі Independent Craft, Carpathian Gin отримав своє перше «Золото». Потім, у 2021 році, цей джин нагородили «Золотом» на конкурсі Ukrainian Craft Spirits, у тому ж 2021 році на конкурсі Gin Tasting Competition Crown Перегону «Золотом» було відзначено всю лінійку джинів «Гуральні».
Гурмани високо оцінюють London Lottos Blue Gin. Напій виготовлено за ексклюзивною рецептурою пана Віктора. Для створення букету аромату використано одинадцять трав. Родзинкою джину є використання китайського чаю Анчан, який виготовляють з висушених бутонів квітів трав’янистої ліани Clitoria ternatea. У настою з пелюстків Анчан багато лікувальних властивостей, він корисний для зору, допомагає при діабеті, ефективний для зниження холестерину, має омолоджувальний ефект. Настій цієї рослини – яскраво синій, саме тому London Lottos Blue Gin має унікальний ніжно волошковий відтінок.
Наступним, не менш визнаним споживачами фаворитом, вважається яблуневе бренді з дотриманням всіх стадій класичної технології кальвадосу. Дистилят виготовлено з чистого яблуневого соку прямого віджиму, для витримки використовуються 350-літрові дубові діжки з під бренді. Мінімальний термін настоювання у діжках 2 роки.
На сьогодні «Файна Гуральня» налічує мабуть найбільшу колекцію дубових діжок різного призначення. Кілька сотень було куплено в одному з історичних Grand Cru Бордо – Château Beychevelle, решта придбано у компанії «Шустов», це діжки з під бренді.
Вже можна сміливо казати, що зовсім скоро колекцію Віктора Бабія та його «Файної Гуральні» будуть смакувати не тільки вітчизняні поціновувачі крафтових напоїв але й європейські шанувальники чогось унікального. Напоями «Гуральні» вже цікавляться європейські імпортери, а саме з Польщі та Франції, з французами навіть вкладено угоду про співпрацю.
Можливо дехто скаже, що для виробництва гарного напою потрібні якісні продукти та сучасні технології – так воно і є, але складно не погодиться, що для досягнення бездоганного результату важливі захоплення, пристрасть, відданість улюбленої справі та невтомна праця. Все це разом поступово перетворює мрію на файну реальність, а перші пробні кроки – на справу життя.
Але попереду ще багато етапів для росту та вдосконалення, саме так вважає пан Віктор.
Все почалося майже 10 років тому, коли Віктор Бабій – інженер-механік в минулому – почав проводити експерименти з домашнім самогонним апаратом… Початком виробництва ТМ «Файна Гуральня» вважається 2019 рік, саме тоді, після кількох років випробувань та вдосконалення формули своїх дистилятів, Віктор Бабій відчув, що нарешті готовий відкрити невеличку родинну дистилярню. Наразі виробництво оснащене професійним обладнанням […]
Рубрика
|Комментарии к записи ТМ «Файна Гуральня» – історія пристрасті отключены
Компанія Tamworth Distilling створила джин, яким можна бризнути на коктейль, а також… на себе. Перший у світі джин-парфуми насичений ароматами меду, лісу та свіжоскошеної трави.
Sylvan Mist – перший у світі парфумерний джин, який можна «пити та носити». Ароматна інновація – творіння Стівена Грасса (Steven Grasse), засновника крафтової дистелерії Tamworth Distilling. 14 березня 2023 року за версією Food & Wine Грасса було визнано одним із «Новаторів напоїв року».
Tamworth Distilling була заснована Грассом у 2015 році, разом із Джеймі Оуксом (Jamie Oakes) та Меттом Пауерсом (Matt Powers) він розробив концепцію винокурні – «від ферми до столу, від зерна до скла».
«Багато років тому я читав книгу про парфумерію та алхімію, тоді мені здалося цікавим, що джерелом створення міцних спиртних напоїв став пошук створення парфумерії, – каже Стівен Грасс. – Говорячи про зв’язок між джином та парфумами – ми розуміємо, що й те й інше створюють із рослин, це здається дуже симбіотичним. Саме так і народилася ідея ароматного джину, який можна бризнути на ваш келих і ваше зап’ястя».
Разом із Меттом Пауерсом вони витратили два роки на розробку «їстівного аромату», долаючи безліч проблем на цьому шляху. Традиційні парфуми складаються з ефірних олій, багато з яких не призначені для вживання у їжу. Необхідно було розробити «формулу з насиченим смаком, привабливим ароматом, але зроблену з безпечних інгредієнтів».
Остаточна формула несе в собі деревний аромат унісекс, поєднуючи ноти фіалки, квіток ромашки, ялівцю, бальзамічної ялиці, цитрусових та квітів боронії, а також суміш бореального лісу, свіжоскошеної трави, шкірки ківі та дині.
Sylvan Mist розлитий у скляні флакони об’ємом 100 мл із розпилювачем з пензликом, упакований в елегантну зелену коробку кольору морської хвилі. На етикетці золотий логотип із бджолою, оточеною вінком із квітів, натхненний печаткою французького імператора Наполеона. Грасс, прізвище якого збігається з парфумерним регіоном Франції, хотів, щоб упаковка викликала асоціації з парфумами, а не з алкоголем. «Вона мала виглядати так само красиво, як і вміст флакона», – говорить він, додаючи, що більше натхнення вони черпали у Hermès і Tiffany, ніж алкогольних брендів.
Джин-парфуми випущено обмеженим тиражем і доступний з 9 травня на сайтах seelbachs.com та tamworthdistilling.com.
Компанія Tamworth Distilling створила джин, яким можна бризнути на коктейль, а також… на себе. Перший у світі джин-парфуми насичений ароматами меду, лісу та свіжоскошеної трави. Sylvan Mist – перший у світі парфумерний джин, який можна «пити та носити». Ароматна інновація – творіння Стівена Грасса (Steven Grasse), засновника крафтової дистелерії Tamworth Distilling. 14 березня 2023 року […]
Рубрика
|Комментарии к записи Парфуми чи джин? отключены
ChatGPT розробив для лондонського бару рецепт «найкращого коктейлю у світі».
Чат-бот із штучним інтелектом ChatGPT створив рецепт «найкращого коктейлю у світі», який назвав Heavenly Sipper. Напій з’явився після того, як додаток безкоштовних напоїв DUSK об’єднався з лондонським баром OTHERWORLD, який пропонує відвідувачам занурення у віртуальну реальність, щоб піддати ChatGPT «тесту на міксологію». Наразі Heavenly Sipper можна спробувати виключно у OTHERWORLD (східний Лондон).
Рецепт від ChatGPT – це лікер з квіток бузини, медовий сироп, анісовий бітер, сік лайма та ігристе вино, коктейль прикрашений апельсиновою цедрою. Чат-бот також створив безалкогольну версію, замінивши ігристе на газовану воду.
На питання, чому коктейль має такий приємний смак, ChatGPT відповів: «Heavenly Sipper містить менше 50 мл спирту, що робить його легким, але все ж таки вишуканим напоєм, який ідеально підходить для тих, хто віддає перевагу збалансованому смаку. Це ароматний напій, що поєднує в собі терпкість лайма, солодощі меду та тонкі квіткові нотки бузини з відтінком анісу».
І коктейль, і моктейль можна безкоштовно скуштувати через DUSK в OTHERWORLD. Пропозиція діє до 20 квітня.
Джерело: pubandbar.com Фото: vergemagazine.co.uk
ChatGPT розробив для лондонського бару рецепт «найкращого коктейлю у світі». Чат-бот із штучним інтелектом ChatGPT створив рецепт «найкращого коктейлю у світі», який назвав Heavenly Sipper. Напій з’явився після того, як додаток безкоштовних напоїв DUSK об’єднався з лондонським баром OTHERWORLD, який пропонує відвідувачам занурення у віртуальну реальність, щоб піддати ChatGPT «тесту на міксологію». Наразі Heavenly Sipper […]
Рубрика
|Комментарии к записи «Найкращий коктейль» від штучного інтелекту отключены
Нове законодавство, яке забороняє одноразовий пластик в англійських закладах, набуде чинності у жовтні 2023 року після консультацій з Департаментом довкілля, продовольства та сільського господарства.
У прес-релізі, опублікованому Департаментом згадуються «одноразові пластикові тарілки, таці, миски, столові прилади, палички для повітряних куль, а також деякі види полістиролових стаканчиків та харчових контейнерів» як предмети, що підпадають під майбутню заборону, що набуде чинності у жовтні 2023 року.
Англія використовує 2,7 мільярда одиниць одноразових столових приладів, більшість із яких пластикові, і 721 мільйон одноразових тарілок на рік, за оцінками уряду переробляються лише 10%.
З жовтня 2023 року роздрібним торговцям, підприємствам, які працюють на винос, постачальникам продуктів харчування та індустрії гостинності, буде заборонено використовувати одноразовий пластик. Це може стати проблемою, особливо для тих, хто пропонує їжу та напої на винос. Проте реакція галузі була позитивною. Згідно з офіційними даними, понад 95% тих, хто брав участь в опитуванні, висловилися за.
«Пластик занадто довго був найдешевшим рішенням, а це означає, що більшість підприємств не мали стимулу піклуватися про навколишнє середовище і щось змінювати, – каже Габріель Уотерхаус (Gabriel Waterhouse), шеф-кухар та власник The Water House Project у Лондоні. – Однак поки не ясно, як заборона вплине на ресторани, оскільки пластик, що обговорюється, це в основному тара з місць, де їжу купують на виніс. Пошук не пластикової альтернативи – додаткові витрати для закладів. Ще одна проблема – це ланцюжок доставок. Я думаю про незліченні пластикові ящики, які ресторани отримують щодня і які часто не використовуються повторно або не переробляються, а також про непотрібне пакування фруктів та овочів».
Загалом Уотерхаус вважає заборону «позитивною і запізнілою», проте критикує надмірну увагу уряду до місць гостинності замість великих супермаркетів, для яких одноразовий пластик є «набагато більшою проблемою». Він додав, що супермаркети «уникнуть більшості наслідків цієї політики, оскільки фінансово вони міцніше стоять на ногах та готові до здійснення прогресивних та великомасштабних змін».
Виконавчий директор UKHospitality Кейт Ніколлс (Kate Nicholls) сказала про нову політику наступне: «Стійкий розвиток є пріоритетом для сектору гостинності, UKHospitality взяла на себе загальногалузеву мету досягнення нульового рівня викидів до 2040 року, що включає повну відмову від одноразового пластику. Місця гостинності вже досягли величезних успіхів у відмові від одноразового пластику та використання більш екологічних альтернатив, але існують побоювання щодо практичності запропонованої заборони для закладів громадського харчування, які пропонують їжу не тільки на місці, а й на виніс. Уряд прислухався до побоювань UKHospitality з цього приводу та розширив список тих, хто звільнений від заборони, включивши до нього цих гібридних операторів. Таке звільнення дає додатковий час для розвтку альтернативних ринків стійкої упаковки».
З минулого року заборона на одноразовий пластик у місцях громадського харчування діє у Шотландії.
Уряд Великобританії також розглядає можливість розповсюдження заборони на одноразові пластикові пакети, вологі серветки та тютюнові фільтри.
Нове законодавство, яке забороняє одноразовий пластик в англійських закладах, набуде чинності у жовтні 2023 року після консультацій з Департаментом довкілля, продовольства та сільського господарства. У прес-релізі, опублікованому Департаментом згадуються «одноразові пластикові тарілки, таці, миски, столові прилади, палички для повітряних куль, а також деякі види полістиролових стаканчиків та харчових контейнерів» як предмети, що підпадають під майбутню […]
Рубрика
|Комментарии к записи Уряд Великобританії оголосив про заборону використання одноразового пластику у підприємствах громадського харчування та гостинності Англії отключены
Після свого виходу в Іспанії, бренд Puerto de Indias запустив джин зі смаком ожини у Великій Британії та представив новинку на London Cocktail Week – грандіозному святі коктейлів та сотні найкращих барів міста.
Учасники фестивалю прокоментували, що новий джин Puerto de Indias Blackberry Gin «переніс іспанський дух у Ковент-Гарден». В Little Cocktail Village пропонувалися смачні коктейлі та Blackberry Gin у чистому вигляді. Учасники «тижня коктейлів» першими у Великій Британії скуштували цей напій.
Puertos de Indias, названий піонером у категорії рожевого джину, згідно з даними IWSR – провідного аналітика світових тенденцій у галузі алкогольних напоїв, був другим брендом ароматизованого джину у світі.
«Новий джин вже мав великий успіх на домашньому ринку в Іспанії і з’явився в ідеальний час у Великій Британії, коли можна задовольнити зростаючий попит на осінні та зимові аромати», – каже виробник.
Напій має фруктові нотки ожини з відтінками фіалкової карамелі, а також аромати диких чорних фруктів і кориці. Виробники акцентують, що згідно з даними Nielsen – провідної міжнародної маркетингової компанією, порівняно з 2021 роком цього року категорія ароматизованого джину зросла на 30%.
Після свого виходу в Іспанії, бренд Puerto de Indias запустив джин зі смаком ожини у Великій Британії та представив новинку на London Cocktail Week – грандіозному святі коктейлів та сотні найкращих барів міста. Учасники фестивалю прокоментували, що новий джин Puerto de Indias Blackberry Gin «переніс іспанський дух у Ковент-Гарден». В Little Cocktail Village пропонувалися смачні […]
Рубрика
|Комментарии к записи На London Cocktail Week дебютував Blackberry Gin отключены
Улюблений багатьма бурбон, насичений складними нотами солодкої ванілі, кісточкових фруктів, пряної кориці та дуба, приємно пити як у чистому вигляді, так і змішувати у коктейлях. З найбільш популярними коктейлями 2022 пропонують ознайомитися бармени США.
Mint Julep
Цей коктейль завжди був офіційним напоєм Kentucky Derby і продуктом південної коктейльної культури. Мікс бурбона, цукру, льоду та м’яти вперше було представлено наприкінці 1700-х років, коктейль подавався у срібних горнятках, які залишаються традицією й донині.
Old Fashioned
Один із найстаріших коктейлів в історії бурбона – Old Fashioned – є міксом власне бурбона і бітера Angostura, прикрашається напій цитрусовим твістом.
Whiskey Smash
Коктейль готується з бурбону, кількох крапель цукрового сиропу, соку лимона та кількох листків м’яти для прикраси. Напій розкриває солодкі ноти бурбона, які добре поєднуються з терпким цитрусовим соком і прохолодою м’яти. На деякий час Whiskey Smash виходив із моди, але нещодавно повернувся і став вельми популярним у культовому нью-йоркському барі Rainbow Room.
Boulevardier
Напій був створений у 1920-х роках Ерскіном Гвінном (Erskine Gwynne), американцем, який на той час жив у Парижі. Тонкий баланс бурбона, кампарі та солодкого вермуту припаде до смаку любителям Negroni.
Ray of Sunshine
Цей напій, винайдений на початку нульових у знаменитому нью-йоркському барі Milk&Honey, є алюзією на відомий коктейль Penicillin. Однак, на відміну від свого попередника, в цьому коктейлі замість віскі використовується бурбон і рівна йому частина витриманого рому в поєднанні з цитрусовими, медом, імбиром та газованою водою. Бармени вважають за краще використовувати ром Барбадосу або Ямайки, оскільки вони забезпечують приємні аромати тропічних фруктів, які добре поєднуються з бурбоном.
Southern Jam
Класичний літній коктейль. Рецепт поєднує бурбон, лимонний сік та малиновий джем для отримання текстурного напою з солодким фруктовим смаком.
Blackberry Bourbon Sour
Суміш бурбону, лимонного соку, цукрового сиропу та ожини – дає ідеальний баланс солодкого та кислого.
Strawberry and Maple Brown Derby
Для приготування необхідно змішати в шейкері з льодом бурбон, грейпфрутовий сік, кленовий сироп і трохи полуниці, потім двічі процідити та подавати у келихи-купе. Незважаючи на солодку основу, гіркота грейпфрутового соку надає напою певного балансу, його ще називають «весна у склянці».
Paper Plane
Походження коктейлю пов’язане з поп-культурою, його винайшов міксолог з Нью-Йорка Сем Росс (Sam Ross) та назвав на честь треку британської співачки і автора пісень M.I.A – «Паперові літачки». Коктейль, що складається з італійського аперитиву Aperol, бурбону, Amaro Nonino і лимонного соку – є тонким балансом гіркоти, солодких нот цукатів та ароматних трав’яних есенцій. Наразі його можна побачити в коктейльних картах по всьому світу.
Улюблений багатьма бурбон, насичений складними нотами солодкої ванілі, кісточкових фруктів, пряної кориці та дуба, приємно пити як у чистому вигляді, так і змішувати у коктейлях. З найбільш популярними коктейлями 2022 пропонують ознайомитися бармени США. Mint Julep Цей коктейль завжди був офіційним напоєм Kentucky Derby і продуктом південної коктейльної культури. Мікс бурбона, цукру, льоду та м’яти […]
Рубрика
|Комментарии к записи Популярні коктейлі з бурбону у 2022 році отключены
Без перебільшення можна сказати, що професія сомельє покликана робити світ кращим. Є фраза, що будь-який поганий день можна виправити однією гарною людиною, напевно йдеться саме про сомельє 🙂 Без сумнівів, хороший сомельє може виправити і поганий день, і поганий настрій, і взагалі – зробити життя трошечки кращим. Але у наше життя увірвалась війна, і це багато що змінило в ньому. Змінилось і життя сомельє. Хтось, як Іван Перчеклій, знаходится в ТрО під командуванням ЗСУ (пішов добровольцем), хтось, як Іван Бачурін, довгих 28 днів перебував під окупацією, хтось, як Марина Ревкова, вимушено залишив рідну домівку, але обов’язково повернеться, як тільки ми переможемо…
Так, війна дійсно змінила життя всіх нас. І, як би це фаталістично, не звучало – наше життя ніколи вже не буде колишнім. Що ж роблять сомельє під час війни? Де вони зараз працюють, як складається їхня кар’єра у таких непростих умовах? Саме ці питання ми поставили українським сомельє.
Іван Перчеклій, «Кращий сомельє України-2017» та віце-президент Асоціації сомельє України, знаходится зараз в ТрО під командуванням ЗСУ, куди пішов добровольцем. Коли деякий час тому Іван давав інтерв’ю головному редактору Drinks+, він розповідав, що, коли він тільки починав свій шлях у професії, в нього була (як він вважав), недосяжна мрія – стати кращим, перемогти в конкурсі. «Є така приказка: «Бійтеся своїх бажань, вони можуть збуватися». Скажу відверто, коли я переміг, зрозумів, що треба йти далі», – ділився в інтерв’ю Іван Перчеклій. Наразі сомельє відклав штопор і взяв в руки зброю, щоб боронити всіх нас. І, без сумніву, він переможе. Ми переможемо, коли в нас є такі захисники.
Богдан Павлюх, голова львівського осередку Асоціації Сомельє України, має багато регалій та брав участь у багатьох проєктах. Він переможець конкурсу «Український Сомельє-2019», автор та засновник курсів про вино Wine is Easy School, сомельє ресторану Park. Art of Rest, автор винної карти, яка тричі поспіль отримала нагороду у номінації Restaurant Awards від Wine Spectator, і ще багато, багато чого. І, якби не війна, Богдан продовжував би впроваджувати в життя свої невичерпні ідеї.
«З нового року я змінив роботу, пішов працювати в ресторанний комплекс Emily Resort, який був у процесі відкриття, заклад знаходиться в передмісті Львова в місті Винники, – розповідає Богдан Павлюх. – Я складав карту вин та займався іншими речами. Звісно, війна застала мене, як і усіх, зненацька, я насправді не міг повірити, що на нас нападуть… але вони… не будемо казати це слово… Тому наш комплекс був довгий час заморожений, хоча ми й знаходились там, щось помаленьку робили. Я працював у їдальні, годував штат. Потім ми екстрено відкрили готель для переселенців, а ще в нас на території є спортивна база «Рух», там ще й досі живуть дітки-футболісти, всі вони з різних міст – Донецьк, Кременчук та ін.».
Богдан Павлюх з дружиною багато займалися волонтерством: допомагали переселенцям знайти дах над головою, та й зараз, якщо хтось потребує допомоги, сім’я Павлюхів робить все, що може. Дружина Богдана теж працює в готелі, вона спілкувалась з готельєрами, просила допомагати переселенцям постільною білизною та засобами гігієни. «Як тільки було озвучено рішення про відновлення економіки – мій об’єкт почав виходити з розморожування, він ще досі доробляється, але ми помаленьку відкриваємось. Я пішов на роботу, працюю сомельє, відновив свій робочий процес, хоча це дуже віддалено від того, що було. Зараз я ще не можу сказати, що ми працюємо активно, всі мої проєкти на паузі, але я хочу зробити доброчинну дегустацію з українськими винами, а зароблені кошти віддати на ЗСУ або на допомогу якоїсь організації, яка буде потребувати цих коштів. Це щодо планів. Всі інші мої дегустаційні проєкти на паузі до нашої перемоги!
Президент Асоціації сомельє України і бренд-амбасадор Moët Hennessy у країнах CIS, а також «Кращий сомельє України-2009», переможець Wine Trophy 2014 та член дегустаційної комісії конкурсу «Одеська затока» Іван Бачурін перебував довгих 28 днів під окупацією. Але найголовніше, що він та його сім’я живі. Війна та звуки бомбардування застали Івана у Луцьку…
«Потім було повернення додому у Chateau Bachurin & Son’s, допомога в евакуації сім’ї Олега Козловського, ТрО та окупація… 28 днів без світла, водопроводу, інтернету та всіх благ цивілізації… Коли укус собаки загрожує гангреною, а запас води менше 400 літрів не врятує від банального загоряння… Коли кожного дня маєш спілкування з озброєними людьми і бомбардування. Коли кожен день здавався останнім, але ми вижили! – розповідає Іван Бачурін. – Я навчився готувати багато страв на вогні. У нас досі немає електрики, і зв’язок зі мною можливий лише по мобільному (коли є зв’язок)… Але, не зважаючи ні на що, я намагаюсь жити за принципом одного з найстаріших та найвідоміших французьких коньячних домів Hennessy – «Роби, що треба, і будь, що буде».
Марина Ревкова, сомельє київського ресторану Vino e Cucina. Ristorante/Enoteca та «Кращий сомельє України-2020», знаходилась в Києві, доки ракета не влучила в сусідній дім, від чого її домівку рознесло ударною хвилею. Марина зізнається, що пропозицій і варіантів, куди поїхати було багато: США, країни Європи, навіть Австралія та Аргентина. Вибір упав на Португалію. «Я домовилась про місце роботи, і мене взяли без співбесід. Чому Португалія? Тут є знайомі, не треба брати багато речей, бо тепло, і я жодного разу не була в цій країні. Але головне – це новий проєкт, нова команда, шеф з зірками Michelin. Вважаю, що все це надасть мені крутого досвіду».
Марина згадує, як їй відразу надіслали квитки з Варшави до Порту, зустріли в аеропорту, поселили та нагодували: «В Португалії прекрасні люди!»
Марина Ревкова мешкає за півтори години їзди від Порту, у невеликому містечку в самому серці Дору, працює в компанії Symington, шо володіє багатьма брендами (Graham’s, Dow’s, Cockburn’s, Quinta do Vesuvio та ін.), входить до Primum Familiae Vini (PFV), відкриває власні ресторани. «Важливо, що вони одні з перших вийшли з російського ринку, коли почалась війна, та мають власний фонд допомоги українцям. Раз у тиждень відвозять потрібне до Польщі на кордон з Україною. Більш того, самі Симінгтони поселили у себе українок з дітьми з Полтави, влаштували на роботу до свого ресторану ще одну дівчину з України. Я безмежно вдячна їм, це дуже щирі, добрі та чутливі до чужої біди люди. Поки мій ресторан готувався до відкриття, я встигла познайомиться з багатьма місцевими, вранці бігаю виноградниками, відвідую місцеві виноробні».
Умови своєї роботи Марина вважає райськими, команду – крутою, а її шеф – справжня зірка, але дівчина дуже сумує за домом. «Я повернусь як тільки ми переможемо. От прямо бачу той літак, який всю дорогу до Борисполя співатиме «Калину». Вперше в житті буду аплодувати пілоту, бо то буде найочікуваніший політ. Тут всі розуміють мій сум за Україною. Проте кажуть, якщо вирішу залишитись – буде гуд. Але всі ми ранком прокидаємось і відкриваємо новини у Telegram з надією, що все скінчилось і можна додому. І таки той ранок колись настане. Наш переможний ранок».
До речи, наша колега Вікторія Палінкаш – сомельє, WSET Level 2, маркетинг-менеджер WTA та Drinks.ua, після військового вторгнення росії, рятуючись від бомбардувань, теж виїхала до Португалії. Наразі Вікторія працює сомельє у Vinha Boutique Hotel 5* (Порту). Вона поділилась з нами своїми враженнями про країну, а також розповіла, як місцеві пишаються своєю винною індустрією.
«Я зараз мешкаю в винному регіоні Порту і однойменному місті Порту. За весь цей час спостережень та спілкування з місцевими я помітила, що португальці завжди обирають португальські вина, їх неможливо переконати спробувати вина іншої країни. Вони патріоти, і це стосується усього. Португальці пишаються своєю винною індустрією, це майже єдина ланка економіки країни, яка повністю функціонує на португальській сировині і не залежить від імпорту. Виноробень в країні багато, кожен регіон спеціалізується на своїх сортах винограду або на популярних для кожного регіону блендах. Проводячи наразі дегустації для португальців, я дивуюся, наскільки звичайні вайнловери обізнані у сортах та регіонах, часто вони знають не тільки сорт та бленд, а й конкретного виробника та вино. Їх важко здивувати, вино в цій країні – це окрема релігія. Португальці люблять та цінують свій продукт: якщо вино – тільки португальське, якщо закуски – теж місцеві, і вони не тільки споживають, а й розповідають про якість своєї продукції кожному туристу, постійно займаються маркетингом своєї країни. Це дуже круто. В Україні теж є чим пишатись, ми маємо багато виноробень, які виготовляють якісне вино, що не раз брало участь у міжнародних конкурсах та дегустаціях й отримувало високі винагороди. Я вірю, що наша країна переможе, і винороби з новими силами почнуть робити чудовий продукт. Світ має знати Україну як процвітаючу, успішну та виноробну державу! Наразі, не завжди голосно це афішуючи, моя улюблена медіагрупа Drinks+, створює на волонтерських засадах івенти з просування вин України в Лондоні та Афінах, Бордо та Дюссельдорфі»
Сомельє Wine Hunters Євген Колчанов під час війни перебував в Одесі.
«Півдня я працював у магазині OKwine, півдня – допомагав наповнювати мішки піском для захисту міста. Коли запровадили заборону на продаж алкоголю – ми продовжили працювати, продавали продукти. У вільний час обдзвонював друзів, дізнавався як у них справи. Ситуація була напружена, наша робота зупинилась, алкоголь було продавати не можна – ресторани зачинилися, гостей не було… Хтось пішов у ТрО, хтось тимчасово змінив вид діяльності. Думаю, кожен знайшов чим зайнятися», – розповів Євген.
Анна Потоцька, ще один український сомельє, WSET Level 2, з початку бойових дій виїхала до Франції.
«Я працюю сомельє Visiting Centre of Moët & Chandon на вулиці Twenty Avenue du Champagne». Деякий час тому Drinks+ брав у Анни інтерв’ю, де вона розповідала про свої численні плани: отримати диплом WSET Level 3 та Court of Master Sommeliers. Сподіваємось, все так і буде. Головніше, щоб був мир.
Засновник Клубу виномандрівників, «Кращий сомельє України-2018» та переможець Wine Trophy 2018 Олександр Меєр розповідає, що перший місяць війни прохворів, нікуди не від’їжджав.
«Особливо розповісти нема чого. Все відносно непогано. Наразі, як і всі, перераховував та перераховую гроші, як щось вдається заробити з продажів приватним клієнтам. Ось і все. Роботи практично зараз немає. На резерві».
А ось подружжю Денисових присвоїли звання «Волонтери зі штопором». Завдяки Віріта Сергію у ЗСУ регулярно з’являється не тільки купа смаколиків, а й черговий бусік.
«Ми нікуди не від’їжджали з Дніпра, з початку березня допомагаємо притулкам, ТрО, ЗСУ. Свій бар Vino Piano Wine Store & Bar для відвідувачів ми відкрили в середині березня. Зараз працюємо шість днів на тиждень як винний бар і без вихідних як волонтери. Багато спілкуємось з переселенцями з Харкова, Маріуполя, Краматорська, Покровського… з міст, де дуже гаряче, зараз вони – наші основні відвідувачі».
І щоб якось підняти настрій в цей сумний для кожного з нас час, наприкінці кожного тижня «Волонтери зі штопором» запрошують у своє сімейне винне кафе на музичні вечори. «Запрошуємо, це незабутньо. Смачно буде у будь-якому сенсі».
Активно волонтерством займається і Максим Побиванець – сомельє, винний педагог, журналіст, WSET Level 2, WSET Level 3 та Certified Diploma (Court of Master Sommeliers). Треба сказати, що Максим один з небагатьох, хто зміг скласти іспит Court of Master Sommeliers. Сотні найкращих сомельє світу щороку штурмують цю професійну вершину, але мало кому вдається її підкорити.
«Займаюсь волонтерством в Черкасах. Допомагаю фінансово, житлом для переселенців, а також інформаційно для знайомих, яки хочуть дістатися Польщі, Німеччини, Фінляндії… Зараз працюю на дистриб’юторську компанію ТД Поляков».
Свою «військову історію» нам розповіла і Ольга Гірман – «Украинский сомельє-2021».
«Ввечері 23 лютого я поверталась додому з роботи з приємною втомою і новими ідеями. Хто б міг подумати, що 24-го моє життя розділиться на «до» і «після»… Зараз ми на заході нашої країни, намагаємось допомогти всім тим, хто цього потребує. Спочатку я взагалі не думала про роботу, оскільки завданням №1 було вижити і допомогти вижити іншим. Наразі я в пошуку додаткового заробітку, наша професія зараз не актуальна, а сидіти склавши руки – це не про мене. Я не збираюсь залишати країну, тому що маю можливість допомогти тут і зараз. Тому про перспективи і кар’єру я буду думати після нашої перемоги».
Чоловік Ольги, Сергій Гірман, «Українській сомельє-2020», до війни, як і багато інших сомельє, працював у ресторані.
«Ми всі сподівались, що всього цього нікого не буде. Досі багато хто не вірить, що таке можливе у наш час. Наразі люди не думають про професію. Зараз, в першу чергу, сомельє хочуть, щоб це все закінчилось. Хтось почав вивчати нову професію, почали вдосконалювати та вивчати нові мови, бо зараз не дуже віриться у те, що ресторанний бізнес працюватиме як раніше. На це має піти дуже багато часу. Ресторани будуть працювати на колишньому рівні там, де руйнування не торкнулось міста».
«На жаль, коли ми думали, що часи Covid-19 були найскладнішими для нашої сфери діяльності та для нашої професії – ми помилялись і ніколи не могли собі уявити, що може бути щось гірше, – каже Єгор Бєлов – «Український сомельє-2018», bartender у Intercontinental Kiev. – Під час пандемії ми могли спокійно і ґрунтовно поринути у вивчення будь-якого матеріалу, пов’язаного з винним світом! Могли спілкуватися он-лайн з виноробами та власниками винних господарств, дегустувати їхні вина, перебуваючи вдома, читати різноманітну професійну літературу, творити, надихатися, а також бути у повній безпеці у колі своїх близьких та рідних людей у себе вдома у своєму рідному місті Києві та коханій країні Україні! Але в ніч на 24 лютого 2022 року наше життя повністю перевернулося і змінилося назавжди через напад військ рф на нашу країну!»
Слова Єгора до сліз пронизливі, він каже про те, про що ми й самі розуміємо: найцінніше, що в нас є, міститься в маленькому рюкзаку, і головне завдання, яке стояло перед кожним з нас – залишитись в живих і опинитися в безпеці.
«Найскладнішими були перші 10 днів, коли навколо було чутно вибухи, польоти ракет, літаків, коли люди не знали, що робити, куди бігти, а в душі та серці були страх-паніка. Далі я почав розуміти, що це надовго, насправді треба щось робити і не сидіти осторонь. І в цій ситуації було вже не важливо, хто ти за фахом і скільки в тебе грошей, треба було об’єднатися і боротись всіма силами за свободу нашої країни!»
Наразі Єгор Бєлов допомагає збирати речі та гроші волонтерам, знайти та організувати безпечні маршрути для виїзду на захід України та за кордон всім, хто цього потребує. Він зв’язується з людьми з винної сфери, які живуть у Європі, для надання допомоги та подальшого облаштування наших громадян у їхніх країнах та містах. «Ніхто не відмовляв, усі дуже допомагали, хто чим міг. За це їм велика подяка та низький уклін! Коли напружені бої та військові дії переключились з Києва та Київської області на інші міста нашої країни (весь цей час і досі ми з сім’єю знаходимося за 30 км від Києва), тільки тоді почав з’являтися час, який можна присвятити самоосвіті. Спати рано лягати не виходило, внутрішнє хвилювання, переживання, страхи і звуки ракет не залишали голову, вечорами доводилося відволікатись і вчитися, звичайно це було все, що пов’язано з нашою професією. Що б не відбувалось в нашій країні, зараз життя продовжується, і треба думати про завтрашній день, тим більше у нинішніх реаліях далеко не зрозуміло, в якій країні чи місці ми можемо опинитися вже завтра. Я читаю багато винної літератури, дивлюся винні освітні канали. Продовжую вивчати виноробство таких непопулярних для нас країн, як Бельгія, Данія, Швеція, Норвегія, Фінляндія, Естонія, Мексика, Болівія, Японія, Китай, Туніс, Індонезія, Індія, В’єтнам, М’янма, Камбоджа ін. Ви не повірите: там теж роблять вино, а в умовах глобальної зміни клімату та стійкого виноробства, яке, до речі, лежить у технологіях, ще доводиться пристрасно вивчати давно забуті місцеві сорти винограду, нові кроси та гібриди! Багато вин стануть недоступними, тому професіонали та любителі вина шукатимуть їм заміну: спекуляції неминучі. Вина від компаній, які задаються соціальними питаннями, будуть все більше потрібні по всьому світу. Люди хочуть пити хороші вина за розумну ціну від чесних виробників, які дбають про екологію, умови праці, права жінок і расову рівноправність. Ось так і доводиться знаходити сили, бажання та натхнення, щоб далі продовжувати жити та творити! Ми живемо в такий складний час, де все нестабільно та швидко змінюється, світ вже ніколи не буде колишнім, тому необхідно максимально швидко адаптуватись, бути в курсі того, що відбувається, ловити свою можливість та постаратися бути щасливим! P.S. А ще я намагався віддавати шану сортам винограду, які святкували свої дні народження: 13 березня – Рислінг, 14 квітня – Таннат, 17 квітня – Мальбек».
_________________
Так, життя триває, і треба ставити перед собою цілі і рухатися далі. Як це роблять наші українські сомельє. Хтось з них посилено вчиться, готуючись до змін, хтось – поступово повертається до роботи, хтось знайшов притулок в іншій країні, але щодня у снах бачить літак, що прямує додому… Але як би не було – ми обов’язково переможемо, життя налагодиться, і у наших келихах знову заграє сонце. «Що це за вино?», – спитаємо ми у сомельє в ресторані. «Українське», – почуємо відповідь.
Фото: facebook.com, britishbook.ua
Без перебільшення можна сказати, що професія сомельє покликана робити світ кращим. Є фраза, що будь-який поганий день можна виправити однією гарною людиною, напевно йдеться саме про сомельє 🙂 Без сумнівів, хороший сомельє може виправити і поганий день, і поганий настрій, і взагалі – зробити життя трошечки кращим. Але у наше життя увірвалась війна, і це […]
Рубрика
|Комментарии к записи Сомельє і війна. Як страшна подія змінила життя людей однієї з найелегантніших професій? отключены
Після двох років проведення у віртуальному форматі фестиваль односолодового віскі на острові Айла, який є центром віскі-туризму, анонсує «живе свято віскі».
Кожного року в останній тиждень травня острів Айла приймає гостей з усього світу, щоб уславити культурну спадщину острова – всесвітньо відомий односолодовий віскі Айла, який виготовляється на острові.
Два останніх роки Fèis Ìle проводили в режимі онлайн, цього ж року організатори вирішили, що «живому святу віскі» бути! Протягом десяти днів гості Fèis Ìle братимуть участь у дегустаціях, риболовлі, уроках гальської мови. На фестивалі односолодового віскі Айла буде багато музики, танців та смачної місцевої їжі.
Віскі острова Айла є одним з п’яти видів віскі регіонів Шотландії. Місцевий віскі має свій характерний смак, іноді його описують як «лікарський» аромат. Крім того, він має нотки йоду, водоростей і солі. Але здебільшого це властиво винокурням Laphroaig, Lagavulin і Ardbeg, що розташовані уздовж південно-східного узбережжя острова. Решта винокурень Айла виготовляють віскі найрізноманітніших стилів, наприклад, Bowmore виробляє віскі з дозріванням в діжках з-під хересу.
Взяти участь у відомому на весь світ фестивалі односолодового віскі бажає Олексій Островський, керівник напряму віскі в Whisky Corner. Олексій вже розповів про свою участь на The Whisky Fair – одному з найбільших фестивалів віскі у світі, що проходив 23-24 квітня у німецькому Лімбурзі, на якому український віскі був представлений двома спеціальними релізами – GunpowderUA та ResistanceUA. Що саме Олексій Островський презентує на Fèis Ìle – поки що інтрига, але не маємо сумніву, що український продукт зможе підкорити серця шотландців та гостей фестивалю.
Фото: lovefromscotland.co.uk, dlmag.com
Після двох років проведення у віртуальному форматі фестиваль односолодового віскі на острові Айла, який є центром віскі-туризму, анонсує «живе свято віскі». Кожного року в останній тиждень травня острів Айла приймає гостей з усього світу, щоб уславити культурну спадщину острова – всесвітньо відомий односолодовий віскі Айла, який виготовляється на острові. Два останніх роки Fèis Ìle проводили […]
Рубрика
|Комментарии к записи Fèis Ìle повертається! Захід пройде з 27 травня по 4 червня отключены
28 квітня сучасний абонементний клуб віскі проведе віртуальну дегустацію ірландського купажу JJ Corry’s The Hanson та Coachbuilt, шотландського купажу від чемпіона Формули-1 Дженсона Баттона та експерта з віскі Джорджа Куцакіса.
«У повітрі пахне весною, а це означає, що настав час нових вражень, час для дегустації віскі, – кажуть творці віскі-клубу OurWhisky. – Незалежно від того, чи є ви новачком у віскі або продовжуєте свій шлях відкриттів, приготуйтеся відкрити новий світ смаку».
28 квітняOurWhisky проведе віртуальну дегустацію двох сортів віскі: ірландського купажу JJ Corry’s The Hanson та Coachbuilt, шотландського купажу від чемпіона Формули-1 Дженсона Баттона (Jenson Button) та експерта з віскі Джорджа Коута (George Kout).
Дженсон Баттон і Джордж Коут
Всі, хто зареєструвалися раніше, вже отримали зразки OurWhisky і готові відкрити для себе два перші сорти віскі. «Ну а хто не встиг стати членом Клубу – ласкаво просимо! Це можна зробити прямо зараз». Щомісяця передплатники OurWhisky отримують до себе додому два зразки віскі преміум-класу по 50 мл + та мають змогу відвідати інтерактивну дегустацію у прямому ефірі, яку проводять самі виробники віскі, що дегустується. Крім того, учасники можуть отримати пільговий доступ до ексклюзивних заходів: як віртуальних, так і особистих, а також турів від партнерів OurWhisky по всьому світу.
Луїза МакГуейн
У дегустації 28 квітня участь візьмуть: засновник OurWhisky Беккі Паскін (Becky Paskin), Луїза МакГуейн (Louise McGuane), засновник JJ Corry, а також обидва засновники Coachbuilt – Дженсон Баттон та Джордж Коут.
Під час дегустації учасники зможуть ставити запитання експертам та обмінюватися враженнями щодо зразків.
28 квітня сучасний абонементний клуб віскі проведе віртуальну дегустацію ірландського купажу JJ Corry’s The Hanson та Coachbuilt, шотландського купажу від чемпіона Формули-1 Дженсона Баттона та експерта з віскі Джорджа Куцакіса. «У повітрі пахне весною, а це означає, що настав час нових вражень, час для дегустації віскі, – кажуть творці віскі-клубу OurWhisky. – Незалежно від того, […]
Рубрика
|Комментарии к записи Віртуальна дегустація віскі від OurWhisky отключены
Gin Secco – це абсолютно нова категорія, інновація на ринку – мікс джину та просеко. Джіджі Ланггут (Gigi Langguth), дипломований дизайнер, креативний розробник продуктів й космополіт, створила елегантну версію знаменитого longdrink.
Бармени в Шанхаї, Лос-Анджелесі та Нью-Йорку вже в захваті від творіння Джіджі та з великим успіхом подають його своїм клієнтам.
Елегантний дизайн срібної пляшки Gin Secco створив Патрік Ланггут (Patrik Langguth) – чоловік Джіджі. «Це зовсім нова категорія продукту», – кажуть виробники.
Gin Secco від компанії Langguth – це чудова ідея подарунку тому, хто поважає джин і цінує красу. Напій смакує із соком лайма та лимона, а також з тоніком.
Новинка від компанії F.W. Langguth Erben. Gin Secco – це абсолютно нова категорія, інновація на ринку – мікс джину та просеко. Джіджі Ланггут (Gigi Langguth), дипломований дизайнер, креативний розробник продуктів й космополіт, створила елегантну версію знаменитого longdrink. Бармени в Шанхаї, Лос-Анджелесі та Нью-Йорку вже в захваті від творіння Джіджі та з великим успіхом подають його […]
Рубрика
|Комментарии к записи Gin Secco – елегантна альтернатива джину з тоніком від компанії Langguth отключены
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Digital magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020:
100 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
Print magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020: • 230 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
ПОДПИСКА на электронную версию журнала DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – это специализированное издание со стильным дизайном и уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год (5 в премиальном формате и 5 в деловом – на русском и английском языках).
Стоимость годовой подписки журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн,
EUR – 70 евро
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, 8-067-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net
DIGITAL ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки диджитал-версии журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03
E-mail: gabrelka@ukr.net
ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки на один экземпляр журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
1500 грн – при отправке по Украине
230 евро – при отправке за рубеж
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net