Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківЗ кожним роком ком’юніті Wine Travel Awards поповнюється дедалі цікавішими номінантами; наша спільнота розширюється географічно та професійно, а деякі номінанти дивують цілковіто унікальним виробництвом. Цього року номінантом з таким унікальним виробництвом стала компанія Azienda Agricola Arrighi, власника якої – сеньйора Антоніо Аррігі, називають Multitalented Wine Entrepreneur (багатоталановитий винний підприємець).
У 2019 році світ почув про Nesos – «підводне вино», рецепт якого йде в давнину і налічує майже 2,5 тисячі років: перед тим як витримувати вино в амфори, виноград занурюють на певний час у морську воду, а потім викладають в’ялитися на сонці. Перший реліз Nesos вийшов кількістю всього 40 пляшок, а ажіотаж навколо презентації був настільки великий, що з двох сотень журналістів на прес-конференцію змогла потрапити лише половина.
Сьогодні Nesos можна скуштувати на виноробні сеньйор Антоніо Аррігі (Antonio Arrighi), заздалегідь забронювавши відвідування, або на спеціальних заходах, у яких Azienda Agricola Arrighi бере участь.
2 та 3 березня таким заходом стала 22-а виставка Eccellenza di Toscana, присвячена дегустації найкращих вин Тоскани та організована AIS Toscana. Івент відбувся на Stazione Leopolda у Флоренції. Дегустація Nesos Azienda Agricola Arrighi пройшла 3 березня. Біля стійки сеньйора Аррігі, як і завжди, була черга бажаючих скуштувати єдине у своєму роді вино.
Перебування винограду в солоній воді призводить до появи морської нотки в «носі» та смаку зрілих фруктів у «тілі», а велика кількість мінеральних залишків після мацерації в глиняних судинах робить це вино менш кислотним.