Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
Вже на початку вересня вина з п’яти провідних виноробень регіону Нінся вперше з’являться в найбільшій роздрібній мережі алкогольних напоїв Австралії – Dan Murphy’s. Це стане історичним моментом, адже вперше китайські вина представлені в такому масштабі на австралійському ринку.
Поставка включає 803 ящики вин 18 марок від Silver Heights, Li’s Winery, Heyu, Chateau Lansai та The Starting Point Winery. Їх просуванням займається компанія Australia Northwest Wine (ANW), яка уклала стратегічну угоду з Dan Murphy’s. Уже в середині вересня вина з’являться на платформі електронної торгівлі ритейлера.
Просування вин Нінся в Австралії почалося кілька років тому. У 2023 році компанія Yinchuan Wines вперше відправила 202 ящики продукції з 14 виноробень у рамках рекламної кампанії. За підтримки Генконсульства Китаю в Перті ANW організувала освітні програми, дегустації та бренд-івенти, що поступово формують впізнаваність китайського вина серед австралійських споживачів.
Представник Центру розвитку виноробної промисловості Іньчуаня наголосив, що наступним етапом стане перехід від просування та дослідження ринку до масштабних продажів і збільшення частки вин Нінся на австралійському ринку.
Нінся – регіон із міжнародним визнанням
Розташоване на північному заході Китаю, Східне передгір’я гори Хелан отримало статус географічного зазначення у 2003 році та увійшло до Всесвітнього атласу вина у 2013 році. Сьогодні тут працюють як китайські винні гіганти Changyu та Great Wall, так і міжнародні гравці – LVMH, Penfolds (TWE) та Pernod Ricard.
Виноградники регіону, розташовані на висоті з різкими добовими перепадами температур і сухим кліматом, часто порівнюють із Бордо та аргентинською Мендосою. Саме ці умови створюють виразний стиль вин Нінся, який поступово завойовує світові ринки.
За даними Департаменту торгівлі Нінся, у 2024 році експорт вин регіону сягнув 13,75 млн юанів (1,92 млн доларів США) – найвищого показника за останні роки. Понад 30 виноробень вже мають ліцензії на імпорт-експорт, формуючи основу експортної екосистеми.
Рекордні показники та нові ринки
Лідери ринку, Silver Heights та Xige Estate, разом забезпечили понад 60% усього експорту минулого року. Silver Heights постачає продукцію вже до 18 країн, а Xige Estate експортує вина у Великобританію, Канаду, Австралію, Японію та інші ринки. Менші виробники, як-от Legacy Peak і DEVO, теж нарощують обсяги та освоюють нові сегменти, зокрема ігристі вина.
Попри зростання, китайські вина стикаються з низкою викликів. Відсутність цінової переваги, складності з дистрибуцією та невизначеність щодо обсягів продажів обмежують темпи зростання. Як зазначають винороби, для успіху на світовому рівні Нінся необхідно формувати чітку стилістичну ідентичність, підвищувати якість та зміцнювати репутацію.
Водночас новизна і майстерність регіону приваблюють імпортерів та сомельє у розвинених країнах. Для них Нінся – це шанс відкрити світу нове походження та додати екзотики до винних карт ресторанів і барів.
І хоча шлях Нінся до глобального визнання лише починається, регіон уже довів, що має потенціал стати одним із найцікавіших нових гравців на міжнародній винній карті.
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
⇒ Кожен лайк сприймаємо як тост!![]()
Джерело: vino-joy.com
12.11.2025