Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківЛегендарний бренд Absolut, що належить транснаціональній корпорації Pernod Ricard, та, за даними Nielsen, є лідером продажів спиртних напоїв по вартості у роздрібному секторі, розширив палітру смаків та представив свої пляшки у новому дизайні. Зустрічаємо найбільший ребрендинг горілки цієї марки з моменту запуску у 1979 році!
Пляшки горілки Absolut, чий дизайн нагадує флакони з ліками XVIII століття, тепер набули витонченої естетики та вироблені з прозорого скла вторинної переробки. Крім того, на титульній стороні кожної пляшки розташована докладна інформація про продукт, включаючи список інгредієнтів, рівень міцності та місце, де він був виготовлений та розлитий (Охус, Швеція), а щоб було легше читати, модернізовано шрифт напису. Також кожна пляшка має яскравий колірний блок – свій для кожного фруктового смаку напою.
Оновлення отримав і асортимент Absolut. Тепер ця горілка буде дивувати поціновувачів смаками малини, ванілі, маракуйї, кавуна, манго та груші, що мають трохи меншу міцність у 38%, хоча напої з цитрусовими смаками (цитрон, лайм та мандарин) залишаться 40%.
Марні Корріган (Marnie Corrigan), бренд-директор Pernod Ricard UK, прокоментувала це оновлення так: «Як бренд, відомий своїми коктейлями та соціальною направленістю, сміливий новий образ Absolut, безсумнівно, підніме планку та надихне на творчість всіх любителів коктейлів, міксологів та любителів смачних напоїв. Змішування було в ДНК Absolut протягом чотирьох десятиліть. Чи це об’єднання різних ідей, людей чи напоїв, ми вважаємо, що життя стає кращим, коли ви міксуєте його».
За матеріалами harpers.co.uk