Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківDOC Sicily Wine Consortium на останньому Vinitaly презентував «феномен Grillo». Доповідь «Grillo DOC Sicily, історія успіху» була в центрі уваги конференції.
Антоніо Ралло (Antonio Rallo), президент DOC Sicily Wine Consortium (Consorzio di Tutela Vini Doc Sicilia), розповів про значне зростання продажів Grillo, як за обсягом, так і за вартістю: «Серед понад 70 місцевих сортів регіону власне Grillo виділяється як символ зростаючого престижу вин Sicilia DOC, це спостерігаємо як в Італії, так і за кордоном. Це, можна сказати, знак сицилійської енологічної якості на глобальному рівні».
Згідно з даними Nielsen, споживання Grillo повернулося до рівня 2019 року, що спочатку було ознакою сильної стійкості ринку, а потім пішли реальні піки зростання: Grillo зріс на +20% за обсягом, +19% за вартістю та +15 % продажів в упаковці у 2023 році порівняно з попереднім роком, зауважимо – таких значень вино з сицилійського автохтону ніколи не досягало в минулому. Важливі та надзвичайно значні цифри також отримані в результаті аналізу даних, зібраних на німецькому ринку: враховуючи лише продажі GDO (велика роздрібна торгівля), Sicilia DOC вдалося продати майже 3 мільйони пляшок Grillo у цьому сегменті ринку у 2023 році.
Те, що видно з цих даних, є справді показовими цифрами, які говорять про зростання популярності сорту винограду, що заслужив звання беззаперечного головного героя серед автохтонів Сицилії.
Успіх Grillo на внутрішньому та міжнародному ринках є результатом низки цілеспрямованих та багаторівневих стратегій, реалізованих Консорціумом DOC Sicily протягом останніх років. Ці стратегії були спрямовані не лише на популяризацію сорту винограду, а й на сицилійську територію, посилюючи її унікальну ідентичність за допомогою інноваційних та ефективних рекламних заходів. Варто також зазначити, що, з точки зору території, Сицилія сьогодні є одним із ключових регіонів у ландшафті італійських білих вин DOC, демонструючи невикористаний потенціал для Grillo.
Grillo і надалі має потенціал для подальшого розширення своєї присутності як на національному, так і на міжнародному рівнях. Перспективи зростання значні, зокрема за рахунок розширення дистрибуції та збагачення асортименту в торгових точках. Ця розробка не тільки зміцнить роль Grillo як лідера серед білих вин DOC, але й позицію на зовнішніх ринках, де вже демонструються багатообіцяючі ознаки.
Висока якість, сильна ідентичність, цілеспрямовані маркетингові стратегії та ефективна рекламна кампанія: ось елементи, які формують шлях та історію Grillo DOC Sicilia. Історію, якій судилося зберегти свій статус енологічного явища, що відображає здатність передавати традиції водночас втілюючи сучасність, притаманну сицилійському вину.
Досьє D+
Консорціум DOC Sicily був створений у 2012 році з метою представлення вина Сицилії та просування найменування Sicilia DOC, підвищення впізнаваності символічного бренду. Майже 8000 виноробів і близько 500 ботлерів є промоутерами контрольованого найменування походження, що є вагомим внеском для представлення кращих сицілійських вин, а також для поліпшення та захисту виробництва вина на острові. Система Sicilia DOC забезпечує стійку досконалість: багато з понад 24 тисяч гектарів виноградників тут вирощуються відповідно до правил сталого виноградарства Фонду SOStain Sicilia.
Фото: @ConsorzioDocSicilia