Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківЗавдяки фіолетовому коктейлю, продаж бургерного гіганта у другому кварталі поточного року зріс більш ніж на 11%.
У McDonald’s повідомляють, що у другому кварталі 2023 року продажі компанії зросли більш ніж на 11% і все це завдяки маркетинговій стратегії до дня народження Grimace.
Grimace – фіолетовий велетень сферичної форми, персонаж рекламних роликів McDonald’s, він найкращий друг Рональда Макдональда. Це кругла істота – одне з найвідоміших осіб McDonald’s, «він трохи тупуватий, але дуже оптимістичний». Рекламні ролики зображують Grimace як доброго, завжди готового до обіймів, простака, чиї незграбні витівки створюють комічні ситуації.
6 червня 2023 року Grimace заволодів обліковими записами McDonald’s у всіх соціальних мережах, щоб оголосити про початок святкування свого дня народження, яке стартувало 12 червня. Святкування включало обмежений випуск фіолетового коктейлю – під колір самого Grimace та сувенірну продукцію.
Схоже, свято вдалося. Виторг тільки чиказької мережі зріс за квартал на 14% (до 6,5 млрд доларів). Загалом продажі зросли на 11,7%. Зокрема, компанія виділила результати у Великій Британії та Німеччині.
«День народження Grimace став однією з наших найпривабливіших кампаній за весь час», – сказав фінансовий директор McDonald’s Ян Борден (Ian Borden).
Джерело: restaurantbusinessonline.com, fortune.com, cbsnews.com
Фото: people.com, fortune.com
12.11.2024
18.09.2024
03.08.2024
26.03.2024
09.02.2024