Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Кожен гастровечір веде до Перемоги!

Номінант Wine Travel Awards – Charitable Gastro Dinners (Благодійні гастровечері), проєкт, у якому об’єдналися Асоціація кулінарів та спільнота Шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану і Грузії, провели ще один благодійний захід в підтримку ЗСУ.


Майже від самого початку повномасштабного вторгнення об’єднання шеф-кухарів з двадцяти міст України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії почали проводити благодійні гастровечері, метою яких є зібрання коштів на потреби наших захисників.

Благодійні гастровечері

Благодійні вечері проводилися не тільки на теренах нашої країни, але й у Німеччині, Австрії, Польщі. На зароблені гроші було придбано все те, що так необхідно нашім захисникам: різноманітні дрони, автівки підвищеної прохідності, мотоцикли, реанімобіль, рації, генератори, набори інструментів, зарядні станції EcoFlow, продукти харчування тощо.

(Примітка редакції: проголосувати за номінанта Wine Travel Awards у категорії «Подія року» – Charitable Gastro можна тут до 31 березня включно).

І ось нещодавно відбувся черговий івент –  одинадцята гастровечеря, що пройшла у місті Одеса. Було зібрано 308 497 гривень. Всі зароблені кошти відправили на ППО. Цей захід був організований спільно з Ribas Hotel Group та Благодійним Фондом «Повернись живим».

Благодійні гастровечері

Як завжди на вечері подавалися українські страви в авторському виконанні шефів і панувала гостинна, по-домашньому затишна атмосфера.

Благодійні гастровечері

«Велика кількість партнерів, спонсорів і просто небайдужих людей долучаються до справи, яка допомагає нашим захисникам здолати ворога. Продовжуємо допомагати нашим хлопцям здобути Перемогу! Разом ми сила!» – кажуть учасники благодійного проєкту.

Для надання більш детальної інформації про заходи звертайтесь за телефонами:

  • Андрій Магалецький – Президент Асоціації кулінарів України (+38 068 805 08 05)
  • Анастасія Хоменко – адміністративний директор заходів (+38 099 362 52 42)

Номінант Wine Travel Awards – Charitable Gastro Dinners (Благодійні гастровечері), проєкт, у якому об’єдналися Асоціація кулінарів та спільнота Шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану і Грузії, провели ще один благодійний захід в підтримку ЗСУ. Майже від самого початку повномасштабного вторгнення об’єднання шеф-кухарів з двадцяти міст України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії почали проводити […]

Перемога – наша головна мета!

Асоціація кулінарів та спільнота Шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії об’єдналися, щоб проводити благодійні благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ.


Майже від самого початку повномасштабного вторгнення росії на терени нашої волелюбної та квітучої України, об’єднання шеф-кухарів з двадцяти міст України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії почали проводити благодійні гастровечері, метою яких є зібрання коштів на потреби наших захисників.

благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ

На сьогодні вже проведено 10 таких вечерь в 4 країнах Європи, а саме: Німеччина (Нюрнберг), Австрія (Відень), Польща (Ополе), Німеччина (Фульда) та у 6 містах України – Житомир, Київ, Одеса, Рівне, Суми. На зароблені гроші, а це понад 16 000 000 гривень, було придбано різноманітні дрони, автівки підвищеної прохідності, мотоцикли, реанімобіль, рації, генератори, набори інструментів, зарядні станції EcoFlow, продукти харчування тощо.

благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ

Серед лотів, що виставлялися на гастро-заходах:  фотопортрет з підписом Валерія Залужного, футболка, підписана бійцями бригади АЗОВ, використана гільза, що перетворена в світильник із лазерною гравіровкою 14 СБ, розписаний петриківським розписом Джевелін, боксерські рукавиці чемпіона світу у надважкій вазі Віталія Кличка та ще багато унікальних речей.

благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ

Наразі заплановано проведення мінімум шести гастровечерів. Найближчі відбудуться у Вінниці, Чернівцях, Львові, Одесі. Команда шефів-ентузіастів планує розширити діяльність та почати організовувати нові гастрономічні івенти, які так само сприятимуть допомозі ЗСУ.

Кожного разу, у кожному місці, справа шефів знаходить відгук – вони отримують велику підтримку від локальних та міжнародних брендів.

благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ

«Велика кількість партнерів, спонсорів і просто небайдужих людей долучаються до справи, яка допомагає нашим захисникам здолати ворога. В єдності наша сила і майбутня ПЕРЕМОГА!», – кажуть учасники благодійного проєкту.

Об’єднання шефів запрошує залучатися до розповсюдження інформації про благодійні гастровечері якомога більше людей і таким чином вносити свій вклад у довгоочікувану ПЕРЕМОГУ.

благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ

Для надання більш детальної інформації про заходи звертайтесь за телефонами:

  • Андрій Магалецький – Президент Асоціації кулінарів України (+38 068 805 08 05)
  • Анастасія Хоменко – адміністративний директор заходів (+38 099 362 52 42)

Асоціація кулінарів та спільнота Шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії об’єдналися, щоб проводити благодійні благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ. Майже від самого початку повномасштабного вторгнення росії на терени нашої волелюбної та квітучої України, об’єднання шеф-кухарів з двадцяти міст України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії почали проводити благодійні гастровечері, метою яких є […]

Monte-Carlo Gastronomie – розкіш у кожному шматочку

24-27 листопада у Монте-Карло відбулася виставка продуктів класу люкс.


Напередодні зимових свят відвідувачі двадцять шостого Monte-Carlo Gastronomie мали можливість спробувати та придбати на святковий стіл і для подарункового кошика найкращі, ретельно відібрані продукти Франції, Італії та інших найсмачніших регіонів Європи.

Понад 100 виробників французької, італійської та європейської гастрономічної продукції на площі понад 2500 м2 представили найкраще: вина, шампанське, коньяки, арманьяк та лікери з маєтків виробників, а також лосось, фуа-гра, морепродукти, трюфелі, ікру, шоколад, солодощі, сири, ковбасні вироби, екологічно чисті продукти, джеми…  Все це можна було придбати на заході, який давно є синонімом елегантності та вишуканості.

Monte-Carlo Gastronomie

Окрім продуктів харчування та вишуканих напоїв, Monte-Carlo Gastronomie пропонував широкий асортимент кухонних аксесуарів, посуд, оригінальні ідеї подарунків.

Щорічно цей гастрономічний захід проходить за підтримки численних асоціацій, таких як «Смак та аромати Монако» (Monaco Goût et Saveurs), Асоціація італійських та французьких метрдотелів (l’association des Maîtres d’Hôtel Italiens et Français), Асоціація сомельє Монако (Monégasque des Sommeliers), Асоціація Slow Food Riviera Côte d’Azur та Асоціація готельної індустрії Монако (l’Industrie Hôtelière Monégasque).

Monte-Carlo Gastronomie

Організатором Monte-Carlo Gastronomie виступає компанія Caroli Com, яка вже понад 25 років є лідером в організації виставок на Лазурному Березі та безпосередньо у Монако.

У рамках виставки продуктів класу люкс проходив 5-й конкурс Maestro Chef, переможниця якого – Рахіма Хабіб (Rahima Habib), отримала чек на 2000 євро. Змагання було організовано спільно з «Смак та аромати Монако» під головуванням Жоеля Гаро (Joël Garault).

Джерело: montecarlogastronomie.com
Фото: montecarlogastronomie.com

24-27 листопада у Монте-Карло відбулася виставка продуктів класу люкс. Напередодні зимових свят відвідувачі двадцять шостого Monte-Carlo Gastronomie мали можливість спробувати та придбати на святковий стіл і для подарункового кошика найкращі, ретельно відібрані продукти Франції, Італії та інших найсмачніших регіонів Європи. Понад 100 виробників французької, італійської та європейської гастрономічної продукції на площі понад 2500 м2 представили […]

Jamie Oliver Catherine Street. Джеймі Олівер відкриває новий ресторан

Відомий англійський ресторатор, автор кулінарних книг та телепрограм відкриває новий заклад.


Після чотирьох років відсутності на ринку Британії Джеймі Олівер (Jamie Oliver) готується до «тріумфального повернення», у листопаді він відкриє новий заклад у Ковент-Гарден – будівлі, внесеній до списку пам’яток архітектури I ступеня.

Шеф-кухарем Jamie Oliver Catherine Street стане Кріс Шейл (Chris Shail), з яким Джеймі Олівер співпрацює вісім років. Емма Джексон (Emma Jackson), яка раніше працювала у Soho Farmhouse та у Petersham Nurseries, очолить виробництво кондитерських виробів.

Jamie Oliver Catherine Street

«Я надзвичайно схвильований, що відкриваю Jamie Oliver Catherine Street у самому серці Ковент-Гарден і повертаюся до британської ресторанної індустрії, яку так люблю. Ми створюємо меню, яке відображає мою любов до багатої та різноманітної кулінарної культури Великобританії, та будемо підтримувати незалежних виробників та постачальників. Сподіваюся, що Catherine Street стане чудовим місцем, з чудовим обслуговуванням та смачною їжею. Сказати, що я в захваті – не сказати нічого!», – написав Джеймі Олівер на своїй сторінці в одній із соцмереж.

Вже відомо, що серед постачальників Jamie Oliver Catherine Street є Flourish Produce, Westcombe Dairy, Cobble Lane Cured та Hill Street Chocolate, а також відзначена численними нагородами пивоварня Wild Card.

У 2019 році мережа італійських ресторанів Джеймі Олівера перестала існувати через фінансові труднощі. Загалом кулінарна зірка володіла майже 50 закладами. В інтерв’ю The News Agents Олівер повідомив, що втрата ресторанів була для нього «вкрай хворобливою».

«Ймовірно, я мав найкращий на планеті середньоринковий, соціально орієнтований бізнес протягом восьми років і я втратив його за чотири роки. Це було вкрай болісно і це те, що я ніколи, ніколи, ніколи не хотів би робити знову».

Джерело: thedrinksbusiness.com, standard.co.uk,
Фото: standard.co.uk, facebook.com/jamieoliver

Відомий англійський ресторатор, автор кулінарних книг та телепрограм відкриває новий заклад. Після чотирьох років відсутності на ринку Британії Джеймі Олівер (Jamie Oliver) готується до «тріумфального повернення», у листопаді він відкриє новий заклад у Ковент-Гарден – будівлі, внесеній до списку пам’яток архітектури I ступеня. Шеф-кухарем Jamie Oliver Catherine Street стане Кріс Шейл (Chris Shail), з яким […]

Grimace збільшує продажі McDonald’s

Завдяки фіолетовому коктейлю, продаж бургерного гіганта у другому кварталі поточного року зріс більш ніж на 11%.


У McDonald’s повідомляють, що у другому кварталі 2023 року продажі компанії зросли більш ніж на 11% і все це завдяки маркетинговій стратегії до дня народження Grimace.

Grimace – фіолетовий велетень сферичної форми, персонаж рекламних роликів McDonald’s, він найкращий друг Рональда Макдональда. Це кругла істота – одне з найвідоміших осіб McDonald’s, «він трохи тупуватий, але дуже оптимістичний». Рекламні ролики зображують Grimace як доброго, завжди готового до обіймів, простака, чиї незграбні витівки створюють комічні ситуації.

Grimace

6 червня 2023 року Grimace заволодів обліковими записами McDonald’s у всіх соціальних мережах, щоб оголосити про початок святкування свого дня народження, яке стартувало 12 червня. Святкування включало обмежений випуск фіолетового коктейлю – під колір самого Grimace та сувенірну продукцію.

Схоже, свято вдалося. Виторг тільки чиказької мережі зріс за квартал на 14% (до 6,5 млрд доларів). Загалом продажі зросли на 11,7%. Зокрема, компанія виділила результати у Великій Британії та Німеччині.

«День народження Grimace став однією з наших найпривабливіших кампаній за весь час», – сказав фінансовий директор McDonald’s Ян Борден (Ian Borden).

Джерело: restaurantbusinessonline.com, fortune.com, cbsnews.com
Фото: people.com, fortune.com

Завдяки фіолетовому коктейлю, продаж бургерного гіганта у другому кварталі поточного року зріс більш ніж на 11%. У McDonald’s повідомляють, що у другому кварталі 2023 року продажі компанії зросли більш ніж на 11% і все це завдяки маркетинговій стратегії до дня народження Grimace. Grimace – фіолетовий велетень сферичної форми, персонаж рекламних роликів McDonald’s, він найкращий друг […]

Ігристі крижані ласощі від Freixenet

Freixenet запускає ігристе морозиво Freixenet Sparkling Rosé.


«З появою морозива Freixenet Sparkling Rosé у вас з’явився новий спосіб насолодитися рожевими бульбашками», – кажуть у компанії.

Морозиво, із вмістом алкоголю 5% та виготовлене з рожевого вина Freixenet, передає легкі фруктові ноти ігристого вина відомого бренду. Дебют відбудеться на Freixenet van at Pub in the Park у Великій Британії цього літа.

«Рожеве вино, як і раніше, не втрачає своєї популярності, спираючись на успіх нашого ігристого рожевого вина, ми хотіли запропонувати споживачам цікавий і новий підхід до бренду Freixenet, – сказала Саманта Крос (Samantha Cross), бренд-менеджер Freixenet у Freixenet Copestick».

Для тих, хто хоче скуштувати ігристе рожеве морозиво, але не збирається відвідувати Freixenet van at Pub in the Park, є додаткові можливості скуштувати новинку. На сторінках Freixenet в Instagram та Twitter оновлюватиметься інформація, де саме можна буде придбати незвичайні солодощі.

Джерело: thedrinksbusiness.com
Фото: thedrinksbusiness.com

Freixenet запускає ігристе морозиво Freixenet Sparkling Rosé. «З появою морозива Freixenet Sparkling Rosé у вас з’явився новий спосіб насолодитися рожевими бульбашками», – кажуть у компанії. Морозиво, із вмістом алкоголю 5% та виготовлене з рожевого вина Freixenet, передає легкі фруктові ноти ігристого вина відомого бренду. Дебют відбудеться на Freixenet van at Pub in the Park у […]

Пророцтва Fortune Cookie від ChatGPT

Навіть фірмове печиво, що подається у багатьох китайських ресторанів в США і містить в собі папірець з мудрістю не застраховане від нової реальності. Тепер вислови та пророцтва для fortune cookie буде створювати ChatGPT.


ChatGPT «отримує роботу» з написання пророцтв для знаменитих смаколиків. Після того, як споживачі попросили більше різноманітності у мудрому печиві, компанія OpenFortune вирішила використати чат-бота, щоби вигадувати нові передбачення для fortune cookie. За даними OpenFortune, з того часу, як понад 100 років тому печиво специфічної форми було винайдено, в обігу знаходилося всього «кілька тисяч» пророцтв.

OpenFortune – медіа-платформа, яка пов’язує бренди зі споживачами за допомогою файлів fortune cookie, стала однією з перших, хто інвестував у технологію ChatGPT для створення мудрих пророцтв та афоризмів, для знаменитого на весь світ печива. Співзасновник проєкту Шон Порат (Shawn Porat) розповів, що висловлювання, створені штучним інтелектом, практично «не відрізняються» від написаних «ветеранами галузі».

Fortune Cookie

Власник та генеральний директор фабрики печива з передбаченнями Winfair Foods Inc. (США) вже почав використовувати програмне забезпечення OpenFortune для створення «мудрих фраз». Раніше, щоб задовольнити попит 11 000 ресторанів, які його компанія обслуговує по всій країні, Чарльз Лі (Charles Li) наймав письменників-фрілансерів. До речі, він й сам нерідко створював нові пророцтва. Але виявилося, що ChatGPT вирішує цю проблему, генеруючи нові та «привабливіші» фрази, набагато швидше, ніж люди, його здатність вигадувати нове практично безмежна.

Ніколь Крістопул (Nicole Christopoul), директор інтегрованого маркетингу та комунікацій OpenFortune розповідає, що компанія розробила п’ятиетапний процес на основі програмного забезпечення ChatGPT для створення фраз. За словами фахівця, процес включає аналіз тексту, емоційний інтелект, швидке написання, швидке доопрацювання і редагування. В результаті вже створені висловлювання на кшталт: «Невдовзі ви матимете чудову зустріч із незнайомцем, який додасть щипку прянощів до рецепту вашого життя». Або «Гармонійна мелодія скоро увійде у ваш світ, спрямовуючи вас у танець з долею».

Але є й ті, хто без ентузіазму сприймає нову реальність. Пан Чан (Chan), співвласник сімейної фабрики Golden Gate Fortune Cookie Factory, вважає, що звернення до комп’ютерів означало б втрату людяності та медитативної природи, що стоїть за кожною фразою, вкладеною в печиво. Щодня Golden Gate вручну виготовляє близько 10 000 одиниць виробів із пророцтвами. Чан та його мати самі написали понад 5000 висловів.

Але, інвестуючи у майбутнє штучного інтелекту, OpenFortune акцентує на тому, що зовсім не списує з рахунків працю людей. У нещодавньому прес-релізі OpenFortune йдеться, що їхня команда копірайтерів «залишається незмінною, оскільки саме творче мислення зрештою визначає успіх цього інноваційного медіаформату».

Джерело: restaurantbusinessonline.com, foodandwine.com
Фото: nationaltoday.com, thedailymeal.com

Навіть фірмове печиво, що подається у багатьох китайських ресторанів в США і містить в собі папірець з мудрістю не застраховане від нової реальності. Тепер вислови та пророцтва для fortune cookie буде створювати ChatGPT. ChatGPT «отримує роботу» з написання пророцтв для знаменитих смаколиків. Після того, як споживачі попросили більше різноманітності у мудрому печиві, компанія OpenFortune вирішила […]

Массімо Боттура відкриває новий ресторан у США

Знаменитий італійський шеф-кухар та власник Osteria Francescana відкриває Torno Subito у Майямі. 


Це буде не перший ресторан Массімо Боттури (Massimo Bottura) у США. У 2020 він відкрив Gucci Osteria da Massimo Bottura Beverly Hills в Лос-Анджелесі. Улюбленими стравами гостей у цьому закладі стали смажені артишоки з перепелиним яйцем та мигдальним кремом, а також класичне трюфельне різотто. Поки невідомо, що саме сподобається гостям Torno Subito у Майамі, але критики не мають сумніву, що «напевно, це буде щось чудове».

Массімо Боттура

Torno Subito співпрацює з King Goose Hospitality, корпорацією, яка очолює проект Julia & Henry – семирівневий розважальний комплекс, у якому будуть представлені 20 закладів з їжею та напоями від таких шефів, як Мішель Бернстайн (Michèle Bernstein), Хосе Мендін (Jose Mendin) та ін. І саме на даху Julia & Henry розташовуватиметься новий заклад Боттури.

Ресторан у Майамі буде схожий на свій аналог у Дубаї, пропонуючи меню, натхнене італійською Рів’єрою. Torno Subito в Дубаї був першим рестораном відомого шеф-кухаря, відкритий за межами Італії. З вікон відкривається захоплюючий краєвид на морське узбережжя. Нещодавно заклад був відзначений зіркою Michelin.

Массімо Боттура

Бернардо Паладіні

Ресторан Torno Subito у Майамі очолив шеф-кухар Бернардо Паладіні (Bernardo Paladini), який був частиною команди ресторану у Дубаї. До цього сім років Паладіні працював з Массімо Боттурою в Osteria Francescana та Franceschetta 58.

«Наша подорож Torno Subito Dubai була неймовірною, мене переповнює любов, – розповідає Бернардо Паладіні. – Як каже наш лідер Массімо Боттура, «ми маємо проектувати у майбутнє найкраще з нашого минулого». Отже, настав час для наступного розділу. Я почуваюся щасливим, оскільки майбутнє вже будується. Побачимося в Майамі».

Джерело: tornosubitodubai.com, foodandwine.com, eater.com, miaminewtimes.com
Фото: forbes.com, caterermiddleeast.com

Знаменитий італійський шеф-кухар та власник Osteria Francescana відкриває Torno Subito у Майямі.  Це буде не перший ресторан Массімо Боттури (Massimo Bottura) у США. У 2020 він відкрив Gucci Osteria da Massimo Bottura Beverly Hills в Лос-Анджелесі. Улюбленими стравами гостей у цьому закладі стали смажені артишоки з перепелиним яйцем та мигдальним кремом, а також класичне трюфельне […]

Популярні буріто

Підбиваючи підсумки року, більшість компаній роблять звіти з продажу. Grubhub Inc. – американська платформа для замовлення та доставки готової їжі в Інтернеті та у мобільних додатках – не виняток. Компанія опублікувала звіт, який демонструє, що саме найчастіше замовляв споживач цього року.


За даними Grubhub, у 2022 році, ця популярна мексиканська страва була замовлена у США понад 4 мільйони разів, про що повідомляється у звіті «2022 Delivered». За даними тієї ж компанії, у 2021 році, буріто було восьмим за популярністю перекусом серед споживачів.

«Понад 4 мільйони замовлень! Це справжній рекорд», – кажуть у компанії.

Буріто

За даними Grubhub, до десятки страв, що найбільше замовляються, цього року увійшли:

  • Буріто
  • Чізбургер
  • Піца з сиром
  • Пад тай
  • Кесаділля з куркою
  • Суши-ролл «Калифорния»
  • Сендвіч зі смаженою куркою
  • Салат «Цезар»
  • Курка тікка масала
  • Курячі крильця

Що стосується добових прийомів їжі, то буріто найчастіше замовляли як обідню страву, далі у рейтингу йдуть чизбургери, сендвічі зі смаженою куркою та піца з сиром. Вечірню тягу до їжі покупці вгамовували курячою кесадилією, сендвічем зі смаженою куркою, чизбургерами та паличками з моцарелли.

Джерело: foodandwine.com
Фото: theacornwellness.com, rei.com

Підбиваючи підсумки року, більшість компаній роблять звіти з продажу. Grubhub Inc. – американська платформа для замовлення та доставки готової їжі в Інтернеті та у мобільних додатках – не виняток. Компанія опублікувала звіт, який демонструє, що саме найчастіше замовляв споживач цього року. За даними Grubhub, у 2022 році, ця популярна мексиканська страва була замовлена у США […]

4-й Worldwide œufs en meurette Championship запалює нові зірки

У сонячні осінні вихідні, 8 та 9 жовтня, у Château du Clos de Vougeot пройшов 4-й чемпіонат світу з œufs en meurette.


Цього року на Worldwide œufs en meurette Championship тринадцять кухарів змагалися за звання чемпіона світу. Перемогу здобула Джой-Астрід Бланшар-Пуансо (Joy-Astrid Blanchard-Poinsot), шеф-кухар ресторану Chez Camille в Арне-ле-Дюк та Фредерік Вардон (Frédéric Vardon), чемпіон світу 2019 року. Жан-Бруно Госсе (Jean-Bruno Gosse), шеф-кухар ресторану Loiseau des Ducs, отримав приз за креативність інтерпретації легендарного бургундського рецепту.

Нагадуємо, у сезоні WTA 2021-2022 захід Worldwide œufs en meurette Championship був номінантом та переможцем громадського голосування.

Worldwide œufs en meurette Championship

4-й випуск цього оригінального кулінарного конкурсу, організованого Château du Clos de Vougeot, став ще більш міжнародним. Минулого року серед учасників були два іноземні кухарі, цього року участь взяли чотири міжнародні шефи: Паскаль Оссіньяк (Pascal Aussignac), ресторан le Club Gascon, Лондон, Реньє Нг (Rainier Ng), ресторан Gaston, Сінгапур, Ерік Старкман (Eric Starkman) , ресторан Le Gratin, Нью-Йорк, Річард Ван Остбрюгге (Richard Van Oostbrugge), ресторан DeJuvelier, Амстердам.

Worldwide œufs en meurette Championship

У рамках глобального конкурсу, другий рік поспіль, відбувся конкурс кухарів-аматорів, захоплених бургундськими рецептами. Журі одноголосно визнало переможцем Тьєррі Андре (Thierry Andre) з Бона, бухгалтера за професією. В минулому році переможцем став Мікаель Туро (Mickaël Thureau) з Бордо.

Новація цьогорічного Worldwide œufs en meurette Championship – конкурс учнів, що дозволив виявити таланти та наголосити, наскільки технічність виконаного ними oeuf en meurette зуміла виявити майбутніх лідерів. Переможцем конкурсу учнів став двадцяти двох літній Валентин Лавісс (Valentin Lavisse), учень École des métiers Dijon Métropole, Валентин працює в Hostellerie de Levernois разом із шеф-кухарем Філіпом Оже (Philippe Augé).

Фото: Benedicte Maniere

У сонячні осінні вихідні, 8 та 9 жовтня, у Château du Clos de Vougeot пройшов 4-й чемпіонат світу з œufs en meurette. Цього року на Worldwide œufs en meurette Championship тринадцять кухарів змагалися за звання чемпіона світу. Перемогу здобула Джой-Астрід Бланшар-Пуансо (Joy-Astrid Blanchard-Poinsot), шеф-кухар ресторану Chez Camille в Арне-ле-Дюк та Фредерік Вардон (Frédéric Vardon), чемпіон […]

X
Украина