Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківПродажі Божоле (Beaujolais) через зростання витрат на доставку та виробництво в Японії значно зменшилися.
За даними InterBeaujolais, на Японію припадає майже половина річного експорту вина Божоле, яке становить близько 3,8 млн пляшок на рік. Однак різке зростання витрат на виробництво та доставку змушує японських імпортерів цього року змінити свої орієнтири.
Японський дистриб’ютор Kirin Holdings, який імпортує вина від кількох французьких компаній, заявив, що відмовиться від скляних пляшок на користь ПЕТ-пластику та має на меті скоротити асортимент вин Божоле. Компанія також має намір подвоїти ціни на вина Beaujolais, збільшивши їх до 4310 ієн (32 долара США) за пляшку 750 мл.
І Kirin не єдина, компанія яка підвищує ціни: Suntory Holdings також прагне підвищити роздрібну ціну на свою основну пропозицію Божоле на 40% і скоротить свій основний асортимент із 15 вин до лише трьох.
У 1980-х і 1990-х роках у Японії обсяг продажів вина Beaujolais Nouveau стрімко зростали, але імпорт почав знижуватися з 2013 року, аж до приходу Covid-19 і карантину, в результаті якого під час пандемії покупки Божоле різко зросли.
Японський рітейлер Sogo & Seibu Co виявив, що онлайн-замовлення Божоле Нуво зросли в 1,7 рази з 2019 по 2020 рік, а середня ціна за пляшку підскочила на 15%.
За матеріалами: https://app.vinex.market
19.12.2024
11.12.2024