Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Кулінарний туризм у непевні часи

07.09.2022, HoReCa Автор: Drinks+

Ерік Вольф (Erik Wolf), засновник індустрії кулінарних подорожей і виконавчий директор World Food Travel Association, у своєму блозі дав цінні поради представникам туристичного бізнесу, щодо організації подорожей у кризовий період.  Він склав контрольний список із 10 пунктів, які допоможуть досягти успіху за будь-яких обставин. Пропонуємо коротко ознайомитися з цими порадами.


  1. Зустрічайте мандрівника нового типу

Поки світова транспортна інфраструктура не стабілізується, поїздки на далекі відстані обиратиме не кожен. Але це не означає, що ви не матимете клієнтів. Ми рекомендуємо туроператорам, готелям та іншим постачальникам туристичних послуг орієнтуватися на мандрівників, які  зможуть дістатися до них на автомобілі, поїзді, велосипеді менш ніж за 5 годин.

Відповідно, потрібно створити пакети та враження, які сподобаються місцевим і регіональним мандрівникам. Коли подорожі на далекі відстані наберуть обертів, можна скасувати свої місцеві/регіональні пакети, якщо бажаєте.

  1. Будьте готові до швидких змін

Якщо нова пандемія (мавпяча віспа, марбургський вірус тощо) закриє ваші національні кордони, що ви будете робити? Кому ви будете продавати? А якщо запровадять обов’язкові відключення електроенергії через брак палива для роботи електростанцій? Що робити, якщо зросте дефіцит продуктів? Це може тривожити, але запасний план дозволить вам швидко адаптуватися. Продумайте, які ще продукти чи послуги ви можете запропонувати, щоб зберегти свій бізнес? Ресторану може знадобитися пропонувати їжу на винос і доставку. Кав’ярням – почати продавати каву преміум-класу в продуктових магазинах. Подібно до власників бізнесу на початку пандемії COVID, вам, можливо, доведеться взятися за роботу, яка безпосередньо не пов’язана з кулінарним туризмом. І це нормально. Адже доцільно мати план Б (і план С).

  1. Будьте найкращими у тому, що робите

Люди завжди прагнуть найкращого, а ви можете отримати зиск від якісних послуг. Зараз чудовий час покращити свої навички та знання. Розгляньте онлайн-навчання в нашій World Food Travel Academy. Дивіться навчальні відео на YouTube. Відвідайте вебінари онлайн. Будь-то готель, ресторан, блогер чи фотограф – стосується всіх: посередність рідко виграє. Навіть якщо ви вже найкращі в тому, що робите, зараз не час зупинятися або скорочувати свій професійний розвиток. Навіть навпаки.

  1. Взаємодійте з місцевою ситемою харчування

Це може здатися вам не очевидним, але, працюючи в сфері кулінарного туризму, ви зацікавлені в успіху вашої місцевої сільськогосподарської галузі. Познайомтеся з місцевими фермерами, купуйте продукцію безпосередньо у них. Зосередьтеся на просуванні місцевої сільськогосподарської продукції, що може призвести до скорочення імпорту деяких харчових продуктів і напоїв. Оскільки зараз так багато проблем з ланцюгом поставок, це розумний, навіть необхідний крок до вашого успіху. 

  1. Цінуйте місцеву кулінарну культуру

Замість того, ніж просто пропонувати екскурсії з дегустацією їжі чи кулінарні курси, дізнайтеся про історію кулінарії та антропологію свого регіону. Чи можете ви пояснити, як розвивалася страва протягом століть? Чи можете ви пояснити історичне значення страви чи інгредієнта? Якщо ви станете справжнім експертом у всіх аспектах кулінарної культури свого регіону, ваш досвід буде набагато цікавішим, ніж поверхневі дегустаційні тури чи заняття. Пам’ятайте, що вашою кінцевою метою має бути збереження та просування вашої кулінарної культури. 

  1. Потурбуйтеся про здоров’я та безпеку

Пандемія COVID ще раз підкреслила важливість охорони здоров’я та безпеки під час вживання їжі та напоїв у будь-якому місці – ресторанах, кафе, барах, дегустаційних залах, на екскурсіях тощо. Зараз і споживачі, і власники бізнесу приділяють набагато більше уваги здоров’ю та техніці безпеки, навіть харчовій алергії та дієтичним уподобанням. Безпека – важлива складова успіху туристичного бізнесу.  

  1. Потурбуйтеся про навколишнє середовище

Однією з шокуючих подій під час пандемії COVID стало значне збільшення кількості пластикових відходів (столових приборів, чашок тощо) через санітарні міркування. Але столові прибори, тарілки, чашки можна мити в гарячій посудомийній машині з милом, вбиваючи всі віруси та бактерії. Навіть вимитий вручну посуд достатньо безпечний, якщо мити його належним чином. Тож не було і не залишається жодної причини купувати пластиковий одноразовий посуд і столові прибори. Якщо для вашої бізнес-моделі це абсолютно необхідно, шукайте продукти, які повністю компостуються, наприклад виготовлені з кукурудзяного «пластику», бамбукового та бананового листя.

  1. Оновлення, оновлення, оновлення

Це правило може здатися очевидним, оскільки воно вже має стати стандартною практикою. Але не зайвим буде переконатися, що вся інформація про вас є точною та актуальною. Обов’язково оновлюйте свій сайт! Уявіть собі, ви показуєте поради, які застаріли на 18 місяців і вимагають від ваших клієнтів носити маски або показувати «паспорти вакцинації», коли вони більше не потрібні! Інформуйте своїх клієнтів за допомогою інформаційних бюлетенів і соціальних мереж. Використовуйте автоматизацію маркетингу. 

  1. Пам’ятайте, що все нормалізується

Може пройти десятиліття чи більше, перш ніж знову з’явиться подоба нормальної індустрії кулінарного туризму. Пам’ятайте, що ми всі змінюємося. Постійно спілкуйтеся зі своїми клієнтами, співробітниками та спільнотою. Це покаже, що ви дбаєте про них. Зверніться до місцевого уряду або до місцевого туристичного офісу. Вони зможуть порадити вам, як ви можете посприяти розвитку свого бізнесу.

  1. Не здавайтеся

Може статися, що ви вимушені закрити свій ресторан через високі витрати на оплату праці та харчування, нові закони про охорону здоров’я та інші вимоги, які роблять роботу збитковою. Тоді чому б не взяти свій найпопулярніший продукт, наприклад соус, розлити в пляшки й продати його? Продавайте обмежену кількість в межах громади. Ви також можете продавати свою продукцію безпосередньо на власному веб-сайті за допомогою хорошої системи електронної комерції.

Президент Джон Ф. Кеннеді якось сказав, що в китайській мові слово «криза» складається з двох ієрогліфів, один з яких означає небезпеку, а інший – можливість. Думайте критично та міркуйте, яка ваша наступна можливість?

Більш докладно з антикризовими порадами Еріка Вольфа для представників гастрономічного туризму можна ознайомитися на сайті erikwolf.medium.com

 

Фото: https://worldfoodtravel.org/, https://erikwolf.medium.com/