Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!
сомельє України

Обрати кращих: компанія Regno розширює асортимент вин

23.09.2020, Вино

Понад 20 авторитетних сомельє України наосліп дегустували 285 зразків світових вин, найкращі з яких невдовзі з’являться на українському ринку.


слепая дегустация

Велика сліпа дегустація – унікальний захід, який відбувся 17-18 серпня в Києві, в готелі Mercure Kyiv Hotels Congress. Організатор та ініціатор цієї події – Regno – компанія-імпортер алкоголю і делікатесів.

Керівник даного проєкту – член асоціації сомельє України, лідер бізнес-напрямку HoReCa в компанії RegnoІгор Таргонський. Він, відібравши нові та цікаві для українського ринку зразки вина, втілив в життя ідею проведення сліпої дегустації з метою оцінити перспективи нового портфеля компанії.

сомелье

Для цього були запрошені понад 20 авторитетних сомельє України, серед яких такі професіонали своєї справи, як Віталій Ковач, Сергій Пінул, Богдан Павлюх та Олег Кравченко. Вони протягом двох днів наосліп оцінювали 285 зразків світових вин, надісланих виробниками. Обирали найкращі напої з Італії, Іспанії, Португалії, Франції, Німеччини, Нової Зеландії, ПАР та Австрії. Особливу увагу приділяли тенденціям на ринку вина, зокрема органічним, біодинамічним, а також natural wine.

Дегустация

«Розширення нашого асортименту із врахуванням потреб клієнтів, ринку та модних трендів  відбувається на щорічних світових виставках вина, таких як ProWein в Дюссельдорфі та Vinitaly в Вероні. На жаль, через пандемію Covid-19, всі ці заходи були скасовані. Але ми вирішили, всупереч обставинам, від ідеї розширення портфелю вин не відмовлятись. Власне для цього і була організована велика сліпа дегустація. Незалежна експертна оцінка одних з кращих сомельє України допомогла сформувати найякісніший перелік новинок, які найближчим часом поповнять асортимент компанії Regno», – коментує дегустацію директорка з маркетингу Ольга Артюхова.

Фото надані компанією Regno

Календарь событий