Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!
Persha Gildiya
Persha Gildiya

Gastronomy and Wine Portal

Odesa «Prestige»

Креативний кейс Reynolds and Reyner: оновлена айдентика Odesa «Prestige»

27.11.2025, Новини

Дизайнерська студія Reynolds and Reyner, відома створенням візуального стилю премії Wine Travel Awards, а також багатьох лакшері брендів світу, знову демонструє своє креативне бачення у новому проєкті – дизайні колекції українських вин Odesa «Prestige». Студія вже давно зарекомендувала себе як експерт у створенні преміальних брендів, а робота над Odesa «Prestige» стала яскравим прикладом їхнього тонкого відчуття форми, кольору та композиції.


Українське вино з великої літери «О»

Оновлений дизайн Odesa «Prestige» ґрунтується на морській естетиці та символіці, що одразу створює емоційний зв’язок зі споживачем і підкреслює походження бренду. Центральний візуальний елемент – стилізована літера «О», яка виступає не лише першою літерою назви, а й потужним графічним маркером. Вона привертає увагу, формує впізнаваність та забезпечує вину вигідну диференціацію на полиці.

Морська історія на етикетці

Етикетка поєднує класику та сучасність: майстерні гравюрні елементи – хвилі, маяки, кораблі –  утворюють багату візуальну розповідь, що поглиблює асоціації з Одесою та підтримує загальний настрій бренду. Сучасні графічні рішення додають композиції легкості, динаміки та преміальності.

Odesa «Prestige»

Ставка на регіональну ідентичність та мистецтво

Бренд Odesa «Prestige» робить акцент на регіональній спадщині, культурному коді міста та візуальному мистецтві як способі розкриття цінності вина. Вибір кольорової палітри з переважанням чорного й золотого підсилює відчуття ексклюзивності, створює преміальну атмосферу та точно відповідає позиціонуванню тихих вин високого рівня.

Коментар

Єлизавета Гринцова, маркетолог Престиж-Груп:

«Редизайн нової лінійки тихих вин Odesa Prestige став логічним продовженням розвитку бренду та його акценту на локальному походженні.

Сучасні та стильні етикетки підсилюють сприйняття вин із бессарабського теруару — яскравих, збалансованих, з виразним сортовим профілем. Наша лінійка буде з 5 сортів винограду, про які ви дізнаєтесь згодом.

Реліз, що побачить світ у 2026 року, — це новий крок у формуванні впізнаваності бренду та комунікації з міжнародною аудиторією».

 

 



Приєднуйтесь до наших соцмереж

⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


 

Украина