Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Подорожі+вино від British Airways

03.10.2022, Новини Автор: Drinks+

British Airways запускає новий онлайн-магазин вина в рамках партнерства з IAG Loyalty, який дозволить клієнтам використовувати свої бали лояльності Avios для покупки вина. Це також працює і в зворотній бік – за покупку вина нараховуються бали на перельоти. 


4 жовтня починає працювати клуб Wine Flyer – результат партнерства з IAG Loyalty, новою дочірньою компанією International Airlines Group (IAG), яка керує схемою клубних карток. Це перший досвід IAG у роздрібній торгівлі.

Учасники програми лояльності Executive Club British Airways можуть зареєструватися на новому сайті thewineflyer.co.uk та почати збирати Avios (валюта системи винагород), які можна використовувати для покупки квитків або підвищення класу авіакомпаній, зокрема British Airways, Qatar Airways, Iberia та Aer Lingus. Також вони зможуть оплачувати вино за допомогою Avios.

У прес-релізі компанії йдеться про те, що «члени British Airways Executive Club зможуть збирати Avios на свої улюблені вина, а потім замовляти свої пляшки на вибір.

Крім того, місячною підпискою учасники могли б заробити достатньо, щоб літати по таких короткомагістральних напрямках, як Париж, Барселона чи Неаполь, вже за шість місяців.

Генеральний директор дочірньої компанії IAG Loyalty Джек Сміт сказав, що вино є великою пристрастю багатьох її членів, тому компанія пропонуватиме широкий вибір, щоб задовольнити якомога більше клієнтів.

«У нас є унікальна можливість пропонувати клієнтам різноманітні вина, включно з тими, якими вони насолоджувалися в повітрі на рейсах British Airways або в залах відпочинку», — сказав він.

Асортимент на новому сайті Wine Flyer складає продукція країн, які входять до глобальної мережі British Airways. Тут також будуть представлені вина, які або вже подавалися на рейсах British Airways, або будуть подаватися в майбутньому, наприклад «The Riebke» Shiraz від Teusner, яке подають в салонах преміум-класу. Ціни починаються від менш ніж 10 фунтів стерлінгів за пляшку, але асортимент включає і преміальні бренди, такі як Whispering Angel, Penfolds і Moet & Chandon, а також пиво, міцні та безалкогольні напої.

За великим рахунком, клієнтам British Airways буде доступний досить стандартний асортимент фірмових вин і міцних напоїв. Згодом це може диверсифікуватися, оскільки IAG все більше закріпиться в бізнесі з продажу вина, а клієнти почнуть довіряти його рекомендаціям. 

X
Украина