Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Виноробня як бренд

Професійний маркетинг – складова успіху: у Києві відбувся освітній захід для виноробів

26.10.2023, Новини

Третій семінар «Виноробня як бренд. Маркетинг, PR, енотуризм» з циклу освітніх заходів для українських виноробів та підприємців винної індустрії відбувся минулими вихідними у Києві.


Цей освітній проєкт організовано Асоціацією крафтових виноробів України, Wines of Ukraine та програмою міжнародної співпраці EU4Business за підтримки Європейського Союзу та уряду Німеччини. Цього разу на семінарі виступили 8 спікерів з України та Грузії — експерти в галузі винного маркетингу, PR та комунікацій, креативу й дизайну, професійних ЗМІ, винного туризму, рітейлу та е-коммерсу. 

Ольга Піневич-Тодорюк, головна редакторка Drinks+ та менеджерка міжнародної спільноти Wine Travel Awards виступила із темою: «Як і навіщо дружити зі ЗМІ: теорія й практика ефективних відносин».

Виноробня як бренд

«Подібної концентрації експертних, актуальних та корисних знань у всіх галузях, котрі формують складну палітру просування виноробні й формування власного бренду, мабуть, українським виноробам та підприємцям ще ніколи не вдавалося отримати протягом двох днів. Цей тренінг був водночас інтенсивним і надзвичайно цікавим, було багато запитань, тривала жвава дискусія. Професійний і вдалий маркетинг, у широкому сенсі цього слова, це не менш важлива складова успіху, ніж вирощування якісного винограду й виробництво якісного вина. Ми дуже задоволені тим, що змогли зібрати на цьому семінарі таку зіркову команду експертів, і дуже вдячні їм за відкрите й ефективне спілкування з аудиторією», — коментує керівниця освітнього проєкту та амбасадорка українського виноробства Євгенія Ніколайчук.

Виноробня як бренд

«Подібні заходи — це не лише освіта, а й можливість нетворкінгу, обміну досвідом з колегами і просто чудова емоційна підтримка у складні часи. Саме тому ми проводимо ці заходи не лише онлайн, а й офлайн, звісно ж, піклуючись про безпеку наших гостей і спікерів. З цією метою для заходу обране комфортне й захищене приміщення. Ми дуже вдячні нашим партнерам EU4Business та Торгово-промисловій палаті України, а також — нашим захисникам, за таку можливість», — ділиться своїми враженнями Вікторія Агромакова, співорганізаторка освітнього проєкту та організаторка міжнародної виставки Wine&Spirits Ukraine, що також зовсім скоро відбудеться у Києві.

Виноробня як бренд

Наступний, четвертий семінар із серії освітніх заходів для українських виноробів і підприємців виноробної галузі заплановано на 25-26 листопада. Він буде присвячений темі експорту у виноробній галузі. Як і попередні заходи, семінар буде безкоштовним для всіх, хто працює у сфері виноробства в Україні. Деталі згодом.

X
Украина