Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківProWein – провідна міжнародна виставка вин та міцного алкоголю – представила свій звіт ProWein Business Report 2025: «Майбутнє вина», поділившись його результатами з партнерами та професіоналами винної індустрії під час дискусії ProWein Business Talk: Shaping the Future of Wine.
Це ключове дослідження, ініційоване ProWein і проведене Інститутом винного бізнесу та бізнесу напоїв Університету Гайзенхайма (Geisenheim University), об’єднало понад 1300 експертів з глобального винного ринку, опитаних наприкінці 2024 року. Інсайдери галузі з понад 30 країн, від виробників у провідних виноробних регіонах до представників секторів громадського харчування, готельного бізнесу та гостинності, зробили свій внесок у цей звіт.
У цьогорічному дослідженні використано вдосконалену методологію, яка враховувала репрезентативно зважені відповіді на основі даних OIV як для виробничих, так і для торговельних індексів, що дозволило забезпечити всебічний і збалансований аналіз.
Презентація звіту відбулася в рамках ProWein Business Talk — заході, орієнтованому на впровадження інновацій у винну індустрію. Серед ключових спікерів виступили такі видатні експерти, як П’єро Мастроберардіно (Piero Mastroberardino), віцепрезидента Federvini та відомого італійського винороба, а також Марен Лам (Maren Lahm), директорки з маркетингу Henkell Freixenet Germany, які поділилися цінними ідеями щодо сучасних маркетингових стратегій. Дискусію модерувала професорка докторка Сімоне Лузе (Simone Loose) з Університету Гайзенхайма, одна з провідних авторів дослідження. Захід розпочався вступною промовою директора ProWein Петера Шмітца (Peter Schmitz), який порушив ключове питання: «Як винний маркетинг може розвиватися в умовах скорочення глобального споживання вина?»
Продовжуючи цю насичену розмову, команда Wine Travel Awards (WTA), яка була запрошена до участі, готова поглибити дискусію. Завдяки довготривалому партнерству з ProWein, WTA активно працює на цій платформі та готова поділитися ключовими інсайтами з обговорень. WTA проведе два ключові заходи 16 та 18 березня. Перший день відкриє сесія «Сталий винний туризм», у якій візьмуть участь провідні експерти та члени WTA з Університету Гайзенхайма. У фінальні дні відбудеться спеціальна дегустація номінантів WTA у партнерстві з Wines of Ukraine.
Ці сесії спрямовані на те, щоб детально розглянути теми, висвітлені у бізнес-звіті, пропонуючи досвідченим професіоналам галузі та ентузіастам вина нові перспективи та практичні стратегії. У рамках серії дискусій і презентацій ці заходи досліджуватимуть інноваційні підходи до винного маркетингу та залучення споживачів. Крім того, втретє поспіль на міжнародній виставці та безпосередньо на івенті буде розповсюджено WTA Guide 2023-2024, що надає учасникам цінну інформацію про сучасні тренди винного туризму та перспективи розвитку.
Для тих, хто прагне детально ознайомитися з інсайтами та стратегічними напрямами, обговореними під час ProWein Business Talk, а також зрозуміти, як це може вплинути на бізнес-стратегії, повний звіт ProWein Business Report 2025 доступний на офіційному сайті ProWein: ProWein Business Reports 2025.
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
⇒ Кожен лайк сприймаємо як тост!
16.01.2025